برای خرید ساعت مچی مناسب استفاده در روزمره باید به یکسری نکات توجه کنید. اگر از این نکات غافل شوید به احتمال زیاد ساعت مناسبی را انتخاب نخواهید کرد و طول مدت استفاده از ساعت مچی دچار مشکلاتی خواهید شد. یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید ساعت مچی برای استایل روزانه، توجه به وزن ساعت است. اگر در طول استفاده طولانی مدت از ساعت احساس سنگینی روی مچ بکنید، به مرور خستگی حاصل شده از آن موجب دلزدگی در استفاده از ساعت می‌شود. در ادامه علاوه بر اینکه چند نکته مهم برای انتخاب ساعت مناسب استفاده در روزمره را به شما میگوییم، چند مدل ساعت سبک را هم معرفی خواهیم کرد.

موقع خرید ساعت اورجینال، به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نوع ظاهر و جنس به کار رفته در ساعت، نشان دهنده سبک آن می‌باشد. انتخاب سبک ساعت مچی هم بیانگر سلیقه‌ شماست. اگر به تیپ و استایل خودتان اهمیت می‌دهید قطعا می‌دانید همانطور که در همه موقعیت‌ها و مکان‌ها استایل‌های مختلفی دارید، ساعت مچی شما هم باید متناسب با آن استایل باشد. یعنی در یک مجلس یا ملاقات کاری با تیپ کلاسیک قطعا انتخاب یک ساعت مچی کلاسیک بهتر است تا انداختن ساعت ورزشی! یا برعکس در یک روز که به طبیعت گردی اختصاص داده‌اید، استفاده از ساعت کلاسیک کار اشتباهی است و ممکن است به ساعت آسیب وارد شود. پس مطابق با هر مکان و هر استایل، باید ساعت مناسب آن را به دست کنید. اما در استفاده روزمره، برای کارمندان، دانشجویان و یا حتی استفاده معمولی در طول روز چطور؟ ممکن است شما هم تجربه کرده باشید که با بدست کردن یک ساعت گران قیمت با نوعی موتور حساس در طول روز، آسیبی به آن وارد شده یا سنگینی ساعت روی مچ دچار آزار شما شده باشد. به همین خاطر خرید ساعت مچی برای استفاده روزانه اهمیت پیدا می‌کند. برای انتخاب چنین ساعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ جنس به کار رفته و ظاهر ساعت به شما در یک انتخاب درست کمک می‌کند.

خرید ساعت سبک برای استفاده روزانه

  • ظاهر ساعت:

انتخاب ظاهر ساعت از این جهت مهم است که نباید آنقدر شلوغ باید که به مرور خسته کننده شود و نه خیلی درخشنده تا نشود با همه لباس‌ها آن را ست کرد. معمولا ساعت‌هایی که از تعداد نگین‌های زیاد در قاب یا داخل صفحه استفاده شده باشد، برای استفاده روزمره مناسب نیستند. چون ممکن است بر اثر ضربه‌ای که متوجه آن نیستید نگین‌ها ریزش داشته باشند. یا ساعت‌هایی که صفحه آنها خیلی شلوغ باشد. مانند ساعت‌های مکانیکی با طراحی صفحه اسکلتون یا ساعت‌هایی با ویژگی‌های زیاد. 

  • انتخاب ویژگی در ساعت:

از مهم‌ترین و بهترین ویژگی در ساعت‌ها مناسب روزمره چه در ساعت زنانه و چه ساعت مردانه، نمایش تاریخ است. نمایش تاریخ در ساعت‌ها هم مدل‌های متفاوتی دارند.( فقط نمایش تاریخ – نمایش روز هفته و تاریخ – نمایش روز هفته، تاریخ و 24 ساعت شبانه روز.) انتخاب نوع تقویم و یا اصلا نداشتن چنین ویژگی در ساعت کاملا به نیاز و سلیقه شماست. اما وجود چنین ویژگی در ساعت‌های روزانه پرکاربردترین می‌باشد.

  • جنس به کار رفته در ساعت:

برای اینکه ساعت دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد، باید به جنس به کار رفته در آن توجه کنید. برای جنس قاب استیل ضد حساسیت و یا پلاستیک مستحکم رزین انتخاب مناسبی است. در خصوص انتخاب بند ساعت هم خرید ساعت بند فلزی از جنس استیل را بهتر میدانیم. با اینکه ساعت بند چرمی سبک‌تر است اما دوام بند استیل بیشتر می‌باشد. یا اگر بند فلزی دوست نداشتید از ساعت‌های بند رابر (نوعی پلاستیک نرم و محکم) که حالت بسته شدن آن مثل چرمی‌هاست می‌توانید انتخاب کنید. جنس‌هایی مانند تیتانیوم و کربن بعد از استیل دارای مقاومت بالایی هستند.

  • اهمیت به وزن ساعت:

همانطور که گفتیم انتخاب نوع جنس به کار رفته در سبک یا سنگین شدن وزن ساعت تاثیر دارد. در هنگام خرید ساعت اورجینال، برای استفاده در روزمره به وزن آن دقت کنید. ساعت‌های با طراحی ساده وزن کمتری هم دارند.

معرفی چند مدل ساعت سبک وزن

برندهای زیادی هستند که در تولید ساعت مطابق با نیاز مصرف کنندگان رقابت می‌کنند. اگر صحبت از برندهایی باشد که به تولید ساعت سبک وزن پرداخته‌اند، برندهای معتبری مانند کاسیو، سیکو 5، دی وان میلانو، دنیل ولینگتون، لی کوپر، کیو اند کیو، و … سریعا به زبان میایند. توجه به برند و اعتبار آن در خرید ساعت اصل اهمیت بالایی دارد. به خصوص که می‌خواهید این ساعت را بصورت مداوم استفاده کنید. پس در ادامه چند مدل ساعت مناسب برای استفاده روزمره از برندهای معتبر و قابل اعتماد را به شما معرفی میکنیم:

ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-B300D-7AVDF:

همانطور که از ظاهر این ساعت کاسیو اصل مشخص می‌باشد، یک ساعت بند فلزی مردانه با ویژگی‌های کاربردی نمایش روز هفته، نمایش تاریخ و 24 ساعت شبانه روز است. این ساعت با توجه به وزن ایده‌آل 99 گرمی و مشخصات ظاهری که دارد برای استفاده روزمره در استایل آقایان مناسب است. صفحه نسبتا درشت با رنگ زمینه روشن، نوع بافت نرم در بند فلزی و ارتفاع قاب مناسب ( 8 میلیمتری) استفاده از این ساعت مردانه کاسیو را لذت بخش‌تر می‌کند.

images_1673424588.jpg

ساعت زنانه کاسیو مدل LA680WGA-9DF:

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت کاسیو زنانه که با استقبال زیادی از سمت بانوان همراه بود. این ساعت زنانه طلایی رنگ بخاطر جنس به کار رفته در بند، سبک وزن می‌باشد. بر خلاف ظاهر ساعت که انگار بند فلزی است، در بند این مدل از نوعی رزین استفاده شده. اما برای قاب ساعت که محل برخورد با پوست دست میباشد از استیل ضدحساسیت به کارگرفته شده. دیجیتالی بودن صفحه ساعت یکی دیگر از جذابیت‌های این ساعت زنانه شیک است. قابلیت‌هایی مانند نمایش تاریخ، نورپس زمینه، زنگ هشدار و تایمر از قابلیت‌های این ساعت کاسیو می‌باشد.

images_1673424669.jpg

ساعت اسپرت کاسیو مدل A100WEL-1ADF:

منظور ما از ساعت اسپرت، ساعت زنانه مردانه است که مناسب هر 2 جنسیت می‌باشد. و البته ظاهر ساعت هم نسبتا اسپرت است. اما میتوانید از آن برای استایل روزانه و ورزشی استفاده کنید. قابلیت‌های این ساعت دیجیتالی کاسیو شامل: نمایش تاریخ، نور پس زمینه، زنگ هشدار و تایمر می‌باشد. این ساعت بند چرمی است و وزن آن حدود 30 گرم است.

images_1673424821.jpg

ساعت مردانه سیکو مدل SNK623K1E:

اگر شما جزو عاشقان برند سیکو هستید، پس حتما می‌دانید ساعت‌های سیکو 5 سبک‌ترین وزن را دارند. با اینکه سیکو 5‌ها دارای موتورهای مکانیکی هستند، اما وزن سبک آنها و عمر طولانی‌شان آنها را به شدت محبوب کرده. این ساعت مردانه سیکو 5 هم دارای همین ویژگی‌هاست. نوع طراحی و ترکیب رنگ به کار رفته در ساعت آن را برای استفاده در روزمره مناسب کرده. این ساعت اتوماتیک مردانه، دارای نمایش تاریخ و روزهای هفته است. و همانطور که از نوشته‌های داخل صفحه مشخص است، 21 سنگ قیمتی در موتور ساعت به کار برده شده. این ساعت ضد آب برای شست و شوی دست و احتمال برخورد با آب مقاومت دارد.

images_1673425886.jpg

ساعت زنانه سیکو مدل SYMD94K1:

خیلی از خانم‌ها از ساعت‌های با عرض قاب ریز استقبال می‌کنند. اگر شما هم به چنین ساعتی علاقه دارید، ساعت سیکو 5 زنانه انتخاب مناسبی برای شماست. این مدل ساعت بخاطر ترکیب رنگ بندی خنثی و گرم (استیل، مسی و مشکی) برای ست کردن با انواع لباس‌ها مناسب می‌باشد. قابلیت‌های این مدل هم مانند ساعت قبلی، نمایش روزهای هفته و تاریخ است.

images_1673425535.jpg

ساعت دی وان میلانو مدل AES01:

برند ساعت دی وان ملانو (D1 milano) در طی این چند سال فعالیتش، با تولید ساعت‌های متفاوت و سبک وزن توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. یکی از عوامل جذابیت ساعت‌های دی وان میلانو، استفاده از جنس کربن در بدنه ساعت است. جنس کربن علاوه بر اینکه وزن ساعت را به شدت کاهش میدهد، ضد خش هم میباشد. تنها پشت قاب این مدل ساعت، استیل ضد حساسیت است که در تماس با پوست دست حساسیت ایجاد نمیکند. این ساعت مشکی رنگ D1 بخاطر طراحی مینیمالیست و عرض قاب مناسبی که دارد (39 میلیمتر) هم برای خانم‌ها و هم آقایان مورد استفاده است. برای خرید ساعت ست که طراحی ساده و مینیمالیست داشته باشد، برند D1 یک انتخاب هوشمندانه است.

images_1673425895.jpg

ساعت دی وان میلانو مدل AMC04:

این ساعت هم همانند مدل قبلی ساعت اسپرت مناسب برای خانم‌ها و آقایان است. طراحی ساعت به نحوی است که هم برای استفاده روزمره با لباس‌های رسمی و هم با استایل اسپرت کاربردی است. ترکیب رنگ گرم مسی و رنگ خنثی مشکی دست شما را برای ست کردن با انواع رنگ لباس‌ها باز نگه میدارد. نکته جذاب در این ساعت شیک مشکی رنگ، نحوه اتصال بند پلاستیکی آن به قاب استیل می‌باشد.

images_1673425876.jpg

ساعت زنانه جدید دنیل ولینگتون مدل DW00100520:

برند دنیل ولینگتون یکی از برندهای فشن در دنیای ساعت است که طراحی‌های مینیمالیست و ظریف ساعت‌هایش آن را محبوب کرده. دنیل در این ساعت جدید زنانه از قاب مربعی شکل و نوعی خاص از بند حصیری برای زیبایی بیشتر استفاده کرده. این روزها ساعت‌هایی با قاب مستطیل و مربع بیشتر برای بانوان جلب توجه می‌کنند. این ساعت زنانه ظریف از ترکیب رنگ بندی شیک سبز و مسی بهره برده.

images_1673425880.jpg

ساعت مردانه سوئیسی فستینا مدل F20012/2:

برند ساعت فستینا بیشتر به تولید ساعت مردانه معروف است. ساعت‌های مردانه این برند برای داشتن یک سبک کلاسیک و روزمره انتخاب مناسبی هستند. این ساعت مردانه شیک و سوئیسی فستینا در حین سادگی برای بیشتر استایل‌های یک اقای خوشتیپ کارآمد می‌باشد. شیشه این مدل از جنس سفایر کریستال ضد خش است. به کار بردن اعداد یونانی در صفحه رنگ روشن ساعت، به آن جلوه زیباتری بخشیده.

images_1673426083.jpg

خرید ساعت اورجینال و برند از فروشگاه معتبر:

برای اینکه یک ساعت بادوام و عمری داشته باشید، قطعا باید به اصالت آن توجه کنید. این را در نظر بگیرید با همان بودجه‌ای که برای خرید ساعت مچی در نظر دارید، بهتر است یک ساعت برند و اصل خریداری کنید تا یک ساعت تقلبی که فقط نام برند آن مشهور است. توجه به اصالت ساعت و برند آن از عوامل طولانی بودن مصرف شما از ساعت مچی است. برای خرید ساعت اورجینال برند و اطلاع از قیمت محصولات معرفی شده در این مقاله، سایت فروشگاهی ایران تایمر یک مرکز مطمئن برای شماست. در ایران تایمر، امکان مقایسه برندها و محصولات، کارشناسی دقیق ساعت‌ها مطابق با نیاز شما و ضمانت داشتن یک خرید با اصالت برای شما رقم میخورد.

 

 

برچسب ها : خرید ساعت کاسیو,خرید ساعت سیکو,خرید ساعت دنیل ولینگتون,خرید ساعت دی وان میلانو,خرید ساعت اصل,خرید ساعت زنانه,خرید ساعت مردانه

دیدگاهتان را بنویسید