اسنوا در سال های گذشته با جذب افراد مستعد سعی در ارتقای کادر متخصص و مدیریت داشته است.

برف

اسنوا در سال های گذشته با جذب افراد مستعد سعی در ارتقای کادر متخصص و مدیریت داشته است. بخشی از جذابیت هایی که اسنوا در محیط کاری خود پس از بهبود محیط های کاری از نظر محیط کار و تغییر ساختار تیمی با تعمیق روابط دوستانه و امکانات فراوان در خرید و مسافرت برای کارکنان خود فراهم کرده است، توسعه مراقبت های فیزیکی و جسمی است. سلامت روان.

به گزارش ایران تلنت، اسنوا در سال های اخیر در بین سی برند محبوب کارفرمایان از نظر کارجویان قرار داشته است. در این گزارش میزان حقوق دریافتی، فرصت های ارتقاء و مسیر شغلی خاص، امنیت شغلی، فرصت یادگیری و پیشرفت شخصی و ساعات کاری انعطاف پذیر از جمله مواردی بود که جویندگان کار به آن ها امتیاز بیشتری دادند.

حمید انصاری پور، مدیر منابع انسانی SNVA می‌گوید: «در تعریف منابع انسانی چیزهای زیادی وجود دارد، اما مهم این است که ما واقعاً به آنها اهمیت می‌دهیم.» در حال حاضر، کار، محیط، ساعات کاری همراه با عادات افراد، سبک زندگی آنها را تغییر داده است. خارج از شرکت، و ما مسئولیت داریم که در قبال چنین تغییرات اجباری سبک زندگی مسئولیت پذیر باشیم.”

از سوی دیگر، به نظر می رسد این غول لوازم خانگی پس از تجربه خوب با استارتاپ Huma، رویه جدیدی را برای استفاده از استارت آپ ها در کسب و کار خود در پیش گرفته است. از جمله این اقدامات می توان به ایجاد مرکز نوآوری و کارخانه فناوری و ایجاد صندوق مشترک شرکتی (CVC) اشاره کرد.

اسنوا در ادامه همکاری با استارت‌آپ‌های ایرانی، بخش مراقبت‌های سلامت جسمی و روانی کارکنان خود را با استارتاپ پراکتینو آغاز کرد.

سعید هشیکات، موسس براکتینو درباره این همکاری می‌گوید: «همکاری با شرکت‌های بزرگ فرصت‌های ارزشمندی را برای اکوسیستم‌های نوآوری و به‌ویژه استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند، به‌ویژه در شرایط کنونی که این اکوسیستم در حال حاضر دچار آشفتگی اساسی شده است، تعریف فعالیت‌ها می‌تواند به اشتراک گذاشته شود. برای پیشبرد ایجاد ارزشهای مشترک اقتصادی و اجتماعی.

استارت آپ ایرانی پرکتینو در سال 1398 در مرکز نوآوری سازمان بازنشستگی کشور (صبا نو) تاسیس شد و این سازمان نیز به صورت مستقیم در آن سرمایه گذاری کرده است. هدف اولیه این استارت آپ حفظ کیفیت زندگی بازنشستگان به ویژه سالمندان با محوریت ورزش و ساختارهای حمایتی، ذهنی، جسمی و تغذیه ای است. این مدل در سال 1400 برای کارمندان شرکت ها و با موتور هوش مصنوعی که برنامه های اصلاحی و حمایتی را شناسایی می کند، توسعه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید