E-Class 2024 ظاهر جدید و ویژگی های پیشرفته را برای بازتعریف سدان لوکس سایز متوسط ​​به ارمغان می آورد.

مرسدس بنز کلاس E

مرسدس بنز از نسل جدید کلاس E رونمایی کرد این نسل با کد W214 روندی تکاملی را طی کرده و همانطور که انتظار می رفت از جدیدترین تکنولوژی در دنیای خودرو سود طبق برنامه ریزی های انجام شده، این نسل به عنوان مدل 2024 و با قیمت پایه تقریبی 60 هزار تومان شما به بازار خواهید رفت.

طراحی بیرونی مرسدس بنز کلاس E 2024

مرسدس بنز W214 ششمین نسل از سدان سایز متوسط ​​محبوب است. اولین چیزی که در برخورد با این نسل توجه شما را به خود جلب می کند تاثیر آن از مدل الکتریکی EQE است. این E-Class جدید آن را ساخت بدنه انعطاف پذیرتر او هست

در نمای جلو، – افزایش ابعاد توری و اصلاح شکل قاب لامپ این یکی از مهم ترین تغییرات نسبت به نسل قبل است. علاوه بر قاب، شایان ذکر است که طراحان مرسدس بنز گرافیک چراغ های LED در روز را اصلاح کرده اند. جلوپنجره این سدان جدید بر اساس تریم انتخابی در دو نوع «پیشرفته» و «کلاسیک» متفاوت خواهد بود. نوع پیشرفته آن با ستاره های کوچک قابل تشخیص است و کلاسیک مانند مدل های قبلی این شرکت دارای نوارهای افقی است.

مرسدس بنز کلاس E 2024

چراغ‌های عقب E-Class 2024 اکنون بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و وقتی روشن می‌شوند ستاره سه گانه آنها ایجاد می کنند برخلاف اکثر مدل های جدید، این چراغ ها سرتاسر نیستند، بلکه قطعه ای از کروم هستند که آنها را به هم متصل می کند.

مرسدس بنز کلاس E 2024

به طور کلی، اگرچه چراغ های جلو و عقب W214 نسبت به نسل قبل مدرن تر هستند، اما به نظر می رسد که با استقبال خوبی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه نشده اند. زیرا بیشتر نقدها و نظرات در مورد آنهاست منفی او هست.

مرسدس بنز E کلاس 2024 مانند برادر بزرگتر خود، کلاس S، مجهز به دستگیره درهای کشویی است. این دستگیره ها در تمامی تریم ها استاندارد هستند، بنابراین باید گفت که حتی مدل پایه نیز دارای چنین دستگیره هایی خواهد بود. سدان معروف در اشتوتگارت رینگ 18 تا 21 اینچ تولید خواهد کرد.

مرسدس بنز کلاس E 2024

ابعاد مرسدس بنز E کلاس 2024

طول کلاس E نسل ششم برابر است با 4949 میلی متر و فاصله بین دو محور آن 2961 میلی متر است. فاصله بین دو محور این نسل نسبت به نسل قبل 22 میلی متر افزایش یافته است. که می تواند به معنای فضای داخلی بیشتر و بهبود راحتی کابین باشد.

در واقع همین طور است. مرسدس بنز می گوید در نسل جدید کلاس E، فضای زانو 10 میلی متر و فضای پای سرنشینان 17 میلی متر افزایش یافته است. اتاق آرنج نیز 25 میلی متر رشد کرده است. به دلیل این رشد قابل توجه، مرسدس بنز راحتی کابین E کلاس جدید را بهبود بخشیده است ماشین های لوکس بزرگتر مقایسه کردن

مرسدس بنز کلاس E 2024

طراحی داخلی

در داخل کابین، شباهت‌های مرسدس بنز E کلاس 2024 با مدل‌های S کلاس یا EQE و EQS به چشم می‌خورد. در حالت استاندارد، این سدان لوکس از دو صفحه نمایش دیجیتال استفاده می کند. اما در صورت درخواست مشتری، صفحه سوم در جلوی صندلی سرنشین جانبی اضافه شده است.

مرسدس بنز کلاس E 2024

مرسدس بنز نسل جدید کلاس E یک خودرو است دانلود نرم افزار دستگاه را توصیف می کند. به همین دلیل است که توانایی های ارتباطی و هماهنگی این نسل با سرویس های پخش ویدئو و شبکه های اجتماعی در بالاترین سطح قرار دارد. بد نیست بدانید که این ماشین است دوربین سلفی مجهز است و اپلیکیشن ها و بازی هایی مانند Tiktok، Zoom، Webox و Angry Birds در آن نصب شده است! همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی این نسل E-class به صورت پیش فرض دارای مرورگر Vivaldi است.

مرسدس بنز کلاس E 2024

شاید فکر کنید داشتن دوربین سلفی یا سرویس های پخش ویدئو می تواند برای راننده خطرناک باشد، اما مرسدس بنز به این نکته نیز فکر کرده است. اگر سیستم مانیتورینگ راننده تشخیص دهد که او برای مدت طولانی چشم خود را از جاده دور کرده است، پخش فیلم در نمایشگر مرکزی قطع خواهد شد. فقط از نمایشگر سمت سرنشین پخش خواهد شد!

مرسدس بنز کلاس E 2024

مرسدس بنز برای افزایش تجربه کاربری، سیستم فرمان صوتی را بهبود بخشیده است و راننده می تواند دستورات زیادی را فقط با صحبت کردن ارسال کند. این نسل از کلاس E به هوش مصنوعی همچنین مجهز است و با کمک آن مسیرهای روزانه راننده را یاد می گیرد.

مشخصات فنی

از نظر فنی، مرسدس بنز E کلاس 2024 اشتراکات زیادی با نسل قبلی دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی مدل های مخصوص بازار اروپا دارای آن هستند درایو هیبریدی وارد بازار خواهید شد. همچنین باید گفت که نیمی از موتورهای این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی هستند. افرادی که به دنبال یک نسخه تمام الکتریکی هستند باید به سراغ EQE بروند.

مرسدس بنز کلاس E 2024
یکی از ویژگی های جالب مرسدس بنز E کلاس 2024 چراغ های دیجیتال است. این نورها می توانند مانند یک پروژکتور علائم خاصی را در جهت مخالف منعکس کنند.

نیرو دادن به E200 که مدل پایه بنزینی است، تکی است موتور 201 اسب بخار او هست. E200d قدرت خود را از یک موتور دیزلی 194 اسب بخاری می گیرد. در حالت استاندارد، این تریم ها دیفرانسیل عقب هستند، اما می توان سیستم 4Matic را برای ارسال نیرو به هر چهار چرخ سفارش داد. از صفر تا صد از این دکورها 7.8 ثانیه و حداکثر سرعت آنها 238 کیلومتر در ساعت است. باید اضافه کنیم که در این تریم ها یک موتور الکتریکی با قدرت تقریبی 20 اسب بخار با موتور احتراق داخلی همکاری می کند.

مرسدس بنز کلاس E 2024

در مدل های هیبریدی با کدهای E300e، E300e 4Matic و E400e 4Matic، موتور الکتریکی با موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی استحکام لازم را فراهم می کند. این موتور الکتریکی 127 اسب بخار قدرت دارد. در مورد ظرفیت باتری این مدل ها اطلاعاتی در دست نیست، اما مرسدس بنز اعلام کرده است که نسل جدید باتری های هیبریدی کلاس E می توانند مسافتی تا 100 کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی پوشش دهند.

مرسدس بنز کلاس E 2024

سریع ترین نسخه در حال حاضر با شتاب 5.3 ثانیه

اگر بخواهیم وارد جزئیات این مدل ها شویم، باید بگوییم که دو موتور پلاگین هیبریدی E300e 4Matic و E300e قدرتی برابر با 308 اسب بخار دارند. در E400e 4Matic این عدد است 376 اسب بخار می رسد. این تریم که در حال حاضر سریعترین عضو خانواده E-class است، شتابی برابر با 5.3 ثانیه او آن را دریافت کرد. طبیعتا با عرضه نسخه های AMG در آینده نزدیک، این عنوان از E400e 4Matic خارج خواهد شد!

نمای جلویی

در آن سوی دنیا و در ایالات متحده، نسل جدید مرسدس بنز کلاس E تنها در دو کلاس E350 و E450 به فروش می رسد. هر دو مدل دارای موتور هیبریدی ملایم با موتور الکتریکی 20 اسب بخاری هستند. زیر کاپوت E350 همان موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با تفاوت در خروجی آن قرار دارد. 255 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور E450 از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر بهره می برد. این موتور قابلیت تولید دارد 375 اسب بخار و 500 نیوتن متر او گشتاور دارد

چراغ های عقب

لیست آپشن های مرسدس بنز E کلاس 2024 در بخش فنی غنی است. در این لیست نام مواردی مانند سیستم تعلیق بادی با کمک فنرهای تطبیقی ​​به همراه چرخ های عقب قابل هدایت مرسدس می گوید در صورت سفارش این آپشن، شعاع گردش E-Class مشابه یک خودروی کوچک شهری خواهد بود.

دید جانبی

برآورد قیمت

مرسدس بنز درباره قیمت دقیق نسل جدید کلاس E چیزی نگفته است، اما پیش بینی می شود ارزان ترین نسخه این سدان مدرن حدود 60 هزار دلار باشد. لازم به ذکر است که BMW در حال آماده سازی برای رونمایی از نسل جدید سری پنجم است. بنابراین رقیب E-class به زودی با ظاهر و نفسی تازه وارد میدان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید