رزرو هتل پارسیان آزادی تهران با ایران هتل آنلاین

هل پارسیان آزادی تهران، از هتل‌های گروه هایت تهران در گذشته بوده است. این هتل لوکس و 5 ستاره محسوب می‌شود و در منطقه سعادت آباد و شمال تهران واقع شده است، با منظره ای زیبا از کوهستان قرار دارد.

این هتل از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است ولی پس از بازسازی در سال 1386، امکانات آن به روز و پیشرفته شده است. هتل پارسیان آزادی تهران دارای 26 طبقه مستقل و 475 اقامتگاه متنوع است.

گروه هتل‌های پارسیان این هتل را خریداری کرده و با نام هتل پارسیان آزادی تهران آن را به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در این مقاله به جزییات این هتل، یکی از بهترین هتل‌های تهران، می‌پردازیم. برای آشنایی با هتل پارسیان آزادی و رزرو از طریق ایران هتل آنلاین امیدواریم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی، یک هتل پنج ستاره شیک و لوکس در منطقه کوهستانی شمال پایتخت واقع شده است. این هتل با جدیدترین و بهترین خدمات روز دنیا به میهمانان خود پاسخ می‌دهد. هتل پارسیان آزادی در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده و از نظر مکان‌یابی بسیار موفق است.

این هتل در تلاقی دو بزرگراه اصلی تهران، یعنی بزرگراه شهید چمران و بزرگراه یادگار، قرار دارد و فاصله بسیار کمی تا نمایشگاه بین‌المللی تهران، سازمان اجلاس سران و مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما دارد.

پارسیان آزادی یکی از هتل‌های گروه پارسیان است که در گذشته با عنوان هتل‌های هایت شناخته می‌شد. هتل‌های هایت در شهرهای مشهد، تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران ساخته می‌شدند و به عنوان یکی از اولین زنجیره هتل‌های ایرانی شناخته می‌شدند.

اکثر افراد با توجه به سابقه‌ی طولانی این هتل، فکر می‌کنند که قدمت آن باعث شده است که منجر به بروزرسی نشده و منسوخ شده باشد. اما باید بگویم که این نظر غلط است. وقتی شما به این هتل می‌روید، با شگفتی از تجهیزات و طراحی داخلی آن مواجه خواهید شد.

هتل پارسیان آزادی تهران در سال 1386 مورد بازسازی قرار گرفت. این بازسازی حدود چهار سال طول کشید و تمامی امکانات و بخش‌های مختلف این هتل به‌روز شد. در حال حاضر، تجهیزات و امکانات هتل آزادی با سایر هتل‌های پنج ستاره تهران هم ارتقا یافته است. برخی از تغییرات عبارتند از:

  • تقویت ساختار هتل برای مقابله با زمین لرزه تا مرز 8 ریشتر
  • ساخت بناهای ضد زلزله برای مهمانان طولانی مدت
  • به‌روز کردن طراحی داخلی هتل به‌طوری‌که با بهترین هتل‌های جهان رقابت کند
  • ۰تعمیر و بازسازی نمای خارجی هتل
  • تجدید برقراری و تعویض سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی با جدیدترین تکنولوژی‌ها
  • تعویض تجهیزات و امکانات با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های جهانی

تمامی این تغییرات و بازسازی‌ها با استفاده از طراحان و معماران مجرب و باتجربه از چین، ایتالیا و سوئیس انجام شده است و شما با بازدید از این هتل به‌طور کامل متوجه این موضوع خواهید شد.

رستوران‌های هتل پارسیان

انواع سوئیت‌های موجود در هتل پارسیان آزادی تهران

بیاید بررسی کنیم که هتل پارسیان چه اتاق‌هایی را برای اقامت مسافران عزیز فراهم کرده است.

اتاق‌های استاندارد هتل پارسیان آزادی

اتاق‌های سینگل، توئین و دبل از اتاق‌های استاندارد هتل پارسیان آزادی تهران هستند که به منظره کوهستان‌های شمال تهران رو به رو هستند.

در اتاق‌های استاندارد، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان، تخت‌های کینگ سایز، تلویزیون هوشمند، صندوق امانات، کمد دیواری، میز کار، میز آرایش، جاکفشی و… وجود دارد. این اتاق‌ها در طبقات 3 تا 24 قرار دارند و قیمت‌های آنها پائین‌تر از سوئیت‌ها هستند.

اتاق‌های به‌خصوص برای افراد کم توان هتل پارسیان آزادی

بعضی از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی برای افراد کم توان طراحی شده‌اند که این امر به عنوان یک تمایز از دیگر هتل‌های 5 ستاره تهران محسوب می‌شود. امکانات این اتاق‌ها مشابه اتاق‌های استاندارد هتل هستند، با این تفاوت که این اتاق‌ها در طبقه سوم قرار دارند و چشم‌انداز آنها شهر تهران یا کوهستان البرز است.

سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی

سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی تهران انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال را در این هتل زیبا رزرو کنید. این سوئیت‌ها شامل اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق کار، چندین سرویس بهداشتی و سالن نهارخوری با مناظری از پایتخت یا کوهستان هستند.

سالن‌هایی برای برگزاری مراسم در هتل پارسیان آزادی تهران

رستوران‌های هتل پارسیان

هتل پارسیان آزادی دارای چهار رستوران منحصر به فرد است. رستوران سرو، با فضایی رو به کوهستان‌های شمال تهران، انواع غذاهای ایرانی را با عطر و طعمی به یاد ماندنی برای مهمانان ارائه می‌دهد.

از دیگر رستوران‌های هتل، رستوران ارکیده با الهام از فرهنگ ژاپن، رستوران ژاپنی کنزو و رستوران پارسه هستند که تمامی سلیقه‌ها را برآورده می‌کنند. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت را تجربه کنید.

غذا در سفر، یکی از مهم‌ترین عناصر است. خوردن غذاهای بدمزه و کم‌کیفیت می‌تواند سفر را ناخوشایند کند؛ اما درباره رستوران‌های هتل آزادی نیاز به نگرانی نیست. تمامی غذاها، سنتی یا فرنگی، با بهترین مواد اولیه و دستور پخت اختصاصی طبخ و به مهمانان سرو می‌شوند.

دیزاین، چشم‌انداز و ویو رستوران‌ها نیز جزو ویژگی‌های مثبت آنها است. تصور کنید چه لذتی می‌برید وقتی بهترین غذاها را در بام تهران با دیدن منظره شهر در ارتفاعات شمال پایتخت می‌چشید. حال تک تک رستوران‌ها را به شکل جزئی‌تر بررسی می‌کنیم.

هتل پارسیان آزادی تهران، در بخش لابی هتل، نه تنها سه رستوران و یک کافی‌شاپ وجود دارد، بلکه در بخش محوطه هم یک مجموعه پذیرایی سرو با رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد. رستوران پارسه با آماده کردن بوفه صبحانه‌ای دل‌چسب و متنوع در بازه زمانی 6 تا 10 صبح فعالیت می‌کند.

همچنین در وعده‌های ناهار و شام، این رستوران با طبخ غذاهای ایرانی اصیل نظیر کباب‌ها، خورشت‌ها، پیش غذاهای سرد و گرم، سالاد و سوپ‌های مختلف، مهمانان هتل را میزبانی می‌کند. رستوران ژاپنی کنزو با غذاهای خاص و دکوراسیون مینیمال خود، یکی از مکان‌های بی‌نظیر است که شما را به ژاپن می‌برد.

المان‌هایی مانند شمع، عود و مجسمه بر سر هر میز و کفپوش‌ها و پارتیشن‌های چوبی، آرامش و طبیعت را در این فضا تجلی می‌کنند. سرآشپزان حرفه‌ای آن همه چیز را با رسپی‌های اصلی آماده می‌کنند.

رستوران پارمین در تمام وعده‌های غذایی با غذاهای فرنگی و فست‌فود، مهمانان را پذیرایی می‌کند. مجموعه غذایی سرسبز هتل آزادی با نام رستوران سرو، غذاهای گوناگونی را آماده می‌کند و منوی کاملی هم در کافی‌شاپ خود دارد.

قوانین هتل پارسیان آزادی

سالن‌هایی برای برگزاری مراسم در هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران دارای 4 سالن برتر برای برگزاری انواع مراسم است. سالن پانیذ به ابعاد 267 متر و ظرفیت 120 نفر برای مراسمات عروسی ویژه خانم‌ها آماده شده است. این سالن با طراحی منحصر به فرد و شکل گرد، بسیار جذاب است و به عنوان مکانی VIP برای مراسم‌های تیم‌های ملی، وزرا و جشنواره‌های خصوصی استفاده می‌شود.

سالن زمرد با مساحت 140 متر و شکل L، مکانی مناسب برای برگزاری مراسم عقد است. در عین حال، سالن الماس و برلیان، بهترین انتخاب برای کنفرانس‌ها و جلسات رسمی است. این سالن تا کنون در جلسات دیپلماتیک و جلسات مهم دولتی بکار گرفته شده است.

در آخرین جایگاه، سالن زرین هتل پارسیان آزادی قرار دارد. این سالن با سقفی بلند و طراحی بی‌نظیر، برای مراسم‌های بزرگ با ظرفیت 100 تا 600 نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجلاس‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی نیز در این سالن برگزار می‌شوند.

این سالن‌های مدرن آماده پذیرایی و انجام مراسمات شما می‌باشد. بهترین کیفیت و خدمات توسط پرسنل هتل پارسیان آزادی تهران ارائه می‌شود تا میهمانان رضایت کاملی از خدمات هتل داشته باشند و بازهم به این هتل مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت ایران هتل آنلاین در ارتباط باشید تا آگاهی بیشتری نسبت به این هتل مجلل کسب کنید.

بررسی امکانات هتل پارسیان آزادی

قوانین هتل پارسیان آزادی

در صورت تمایل به اقامت در هتل آزادی با 5 ستاره در تهران، لازم است با قوانین این هتل آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین قوانین عبارت‌اند از:

• می‌توانید از خدمات نیم شارژ تنها 8 ساعت قبل و 8 ساعت بعد از ورود خود استفاده کنید.

• فرزندان کمتر از 2 سال به صورت رایگان، کودکان بین 2 تا 6 سال به صورت نیم بها و کودکان بالای 6 سال به طور کامل هزینه محاسبه می‌شوند.

• اشخاص زیر 15 سال مجاز به استفاده از تجهیزات آبی هتل نخواهند بود.

• ساعت کاری استخر هتل برای بانوان در تمامی روزهای هفته به جز جمعه از ساعت 7 صبح تا ساعت 14:30 است.

• ساعت کاری استخر هتل برای آقایان در تمامی روزهای هفته به جز جمعه از ساعت 15 تا 23 است. در روزهای جمعه، آقایان از ساعت 7 صبح تا ساعت 23 مجاز به استفاده از استخر هستند.

• مبلغ قابل رزرو اتاق در هتل پارسیان آزادی تنها برای مدت 10 ساعت از ساعت 8 صبح تا 20 شب میسر است.

• در صورت رزرو اتاق اکونومی، امکان کنسل کردن رزرو و استفاده از صبحانه رایگان بوفه وجود ندارد.

• ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی الزامی است برای استفاده از اتاق. برای توریست‌های خارجی، اصل پاسپورت با مهر ورود به ایران نیز مورد نیاز است.

اقامت در هتل پارسیان آزادی

بررسی امکانات هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی یک هتل پنج ستاره و بین‌المللی است که در ۲۵ طبقه و با ۴۷۵ اتاق و سوئیت فعالیت می‌کند. اگر به دنبال آرامش و رفاه کامل هستید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌هاست.

اتاق‌های استاندارد یک‌نفره، دوتخته توئین و دو نفره، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های ویژه معلولان و سوئیت‌های رویال و پرزیدنتال واحدهای اقامتی این هتل هستند که امکان اضافه کردن سرویس خواب اضافی نیز برای همه واحدها وجود دارد.

هتل آزادی دارای استراحتگاه‌هایی با بهترین و به‌روزترین امکانات روز دنیا است. مسافران می‌توانند از خدمات مختلفی مانند خدمات خانه‌داری، باربری، پزشکی، بیدارباش، خدمات ویژه معلولین، VIP و CIP، پذیرش ۲۴ ساعته و تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوند.

به‌علاوه، هتل آزادی دارای امکانات رفاهی متنوعی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، مینی بار، روم سرویس، اینترنت رایگان و بوفه است. این هتل دو رستوران ایرانی، یک رستوران ژاپنی و ایتالیایی دارد. همچنین چند کافی‌شاپ و کافه‌تریا نیز وجود دارد که به سرو غذا، نوشیدنی و دسرهای ایرانی و فرنگی می‌پردازند.

موقعیت مکانی این هتل مناسب است و از طریق دو اتوبان اصلی شمال شهر به نقاط مختلف تهران وصل می‌شود. مناطق تفریحی مانند درکه، رصدخانه زعفرانیه، باغ‌های فردوس، فرحزاد، باغ‌موزه هنرهای ایرانی و کاخ سعدآباد تنها ۱۵ دقیقه از هتل پارسیان آزادی فاصله دارند.

سفارت‌های روسیه، ژاپن، آفریقا، اتریش، اردن، سوریه و چند کشور دیگر نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند که این امر باعث شده است که دیپلمات‌های زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

وجود اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز با منظره فوق‌العاده و منظره‌ای بسیار زیبا از شهر تهران و امکانات بسیار عالی که در تمام اتاق‌ها برای اقامت‌کنندگان در نظر گرفته شده است، فضایی آرامش‌بخش را برای مسافران این هتل فراهم کرده است.

سوئیت‌ها که به طور کامل تجهیز شده هستند، اتاق‌های خواب جدا از سالن نشیمن دارند. تلویزیون و مبلمان مدرن در سوئیت‌ها، اینترنت با سرعت بالا و صندوق امانات در داخل اتاق‌ها و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر مانند میز کار، چای‌ساز و مینی بار در داخل اتاق، می‌تواند برای اقامت‌های کاری نیز مکان مناسبی باشد.

سوئیت‌های دوبلکس در هتل پارسیان آزادی، علاوه بر الگوبودن و مدرن بودن و داشتن امکانات رفاهی لوکس، امکاناتی برای اقامت افراد دارای معلولیت نیز دارند تا این افراد بتوانند به سادگی از اقامت خود در هتل پارسیان آزادی تهران لذت ببرند.

هتل پارسیان آزادی، یک هتل لوکس و مجلل پنج ستاره است که علاوه بر طراحی مدرن و زیبای فضای داخلی خود، دارای ویژگی ها و جذابیت های بیشتری نیز می باشد. این هتل تحت نظارت بهترین کارشناسان بین المللی جهان بازسازی شده است.

یکی از این ویژگی ها، وجود رستوران درجه یک با لذیذترین طعم ها می باشد. سر آشپز بین المللی این رستوران، غذاها و خوراکی های ایرانی و فرنگی را با منو متنوعی ارائه می دهد که با چشیدن این طعم ها، شما قطعا از آن لذت خواهید برد.

همچنین، رستوران‌های دیگری هم در این هتل وجود دارند که می‌توانید در طول اقامت خود در هتل پارسیان آزادی، تجربه طعم‌های دیگری را داشته باشید و از این تجربه لذت ببرید. به علاوه، رستوران پارسه در طبقات بالای برج هتل با نمای تماشایی قرار دارد.

هتل پارسیان آزادی همچنین دارای یک کافه ایتالیایی و یک رستوران ژاپنی داخل خود است که برای مقیمان خارجی و حتی مسافران ایرانی که علاقه دارند از طعم‌های متفاوت غذاهای ژاپنی و دسر‌های ایتالیایی لذت ببرند، فرصتی عالی است. همچنین، هتل پارسیان دارای سالن همایش و جلساتی است که می‌تواند مکانی مناسب برای برگزاری جلسات و سمینارها باشد.

اتاق‌های جلسات و همایش‌ها با ظرفیت‌های مختلف در دسترس قرار دارند و آماده سرویس‌دهی به میزبانان هستند. این سالن‌ها با نورپردازی و میکروفن مجهز شده‌اند و همه نیازهای کاری شما را برآورده می‌کنند. همچنین، هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا است.

رزرو هتل پارسیان آزادی تهران با ایران هتل آنلاین

اقامت در این هتل برای چه افرادی مناسب است؟

اگر قصد سفر کاری و شرکت در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی به تهران را دارید، آدرس ویژه اقامتی شما در شمال تهران هتل پارسیان آزادی است. این هتل به عنوان بهترین انتخاب برای اقامت در نزدیکی مراسم‌ها، کنفرانس‌ها و جشن‌های عروسی محسوب می‌شود.

شرکت‌ها، کارفرماها و سازمان‌هایی که قصد برگزاری همایش با حضور نیرو‌های خارجی را دارند، سالن‌های هتل آزادی را به عنوان انتخاب مطمئن خود در نظر می‌گیرند. شک نکنید که اقامتی به یاد ماندنی در این هتل خواهید داشت و خاطرات آن را برای اقوام و دوستانتان بازگو خواهید کرد.

این هتل برای هر امری مناسب بوده و می‌توانید امور خود را در این هتل نیز انجام دهید. هتل پارسیان آزادی با بهترین کارکنان و پرسنل آماده ارائه خدمات برتر و متنوع به مسافران عزیز است.

این هتل پنج ستاره یکی از برترین هتل‌های پایتخت و کشور است که توانسته با بروزرسانی کیفیت و خدمات خود، رتبه‌های مرتفعی کسب کند و از میهمانان زیادی در طول سال‌های اخری پذیرایی کرده و رضایت آنها را جلب کرده است.

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران

سیاست کنسلی رزرو در هتل پارسیان آزادی

سیاست لغو رزرو هتل بر اساس زمان کنسلی برنامه شده است. برای لغو رزرو تا 20 روز قبل از حضور مهمان در هتل، هیچ جریمه‌ای اعمال نخواهد شد. اگر رزرو تا 11 روز قبل از حضور مهمان لغو شود، جریمه 20٪ از هزینه یک شب اقامت در واحد اقامتی دریافت خواهد شد.

برای لغو رزرو تا 6 روز قبل از حضور مهمان، جریمه 30٪ از هزینه یک شب اقامت در واحد اقامتی اعمال خواهد شد. اگر رزرو تا 48 ساعت قبل از حضور مهمان لغو شود، جریمه 50٪ از هزینه یک شب اقامت در واحد اقامتی دریافت می‌شود.

در صورت لغو رزرو تا 24 ساعت قبل از حضور مهمان، 70٪ از هزینه یک شب اقامت در واحد اقامتی به عنوان جریمه دریافت می‌شود. و در صورت لغو رزرو تا 0 ساعت قبل از حضور مهمان در هتل، 100٪ هزینه یک شب اقامت در واحد اقامتی به عنوان جریمه درخواست می‌شود.

سیاست کنسلی رزرو در هتل پارسیان آزادی

برررسی مختصر هتل پارسیان آزادی

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی (هایت سابق) یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ایران است. پس از بازسازی کامل و تغییر دکوراسیون توسط متخصصان خارجی، این هتل با ۴۷۵ واحد اقامتی لوکس در ۲۶ طبقه با طراحی و دکوراسیون زیبا نیزایستاده است.

هتل پارسیان آزادی در محیطی زیبا و مشرف به جبال البرز و شهر تهران قرار گرفته است. امتیاز برجسته این هتل این است که به راحتی به نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران اسلامی و جاذبه‌های گردشگری مانند مجموعه تاریخی سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران دسترسی آسان دارد.

هتل پارسیان آزادی با امکانات رفاهی اختصاصی کامل، فضایی ارامش‌بخش و زیبا را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌های ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا، فست فود، کافی‌شاپ ها، گیفت شاپ، سالن های همایش و گردهمایی مجهز، کلوپ ورزشی و… اشاره کرد.

هر چند تاریخچه این هتل به دهه ۵۰ شمسی برمی‌گردد، اما با انجام یک بازسازی جدید در سال ۸۶ که تقریباً ۴ سال به طول انجامید، هتل پارسیان آزادی به یکی از به‌روزترین و بهترین هتل‌های تهران تبدیل شده است.

ایران هتل آنلاین بهترین گزینه برای رزرو هتل‌های ایران

در وبسایت ایران هتل آنلاین، امکان مشاهده بیش از 500 هزار نظر حقیقی از رزرو هتل‌ها وجود دارد. این مجموعه با ارائه خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، حتی در تعطیلات، به مسافران اعتماد می‌دهد که همیشه خدمات پشتیبانی در دسترس خواهند داشت.

همچنین، مسافران می‌توانند آنلاین تاریخ رزرو خود را تغییر دهند. این درخواست ها دقیقاً بررسی می‌شوند و در صورت امکان، رزرو به تاریخ جدید منتقل می‌شود.

با ارائه جزئیات 99.9% هتل‌های ایران، مسافران می‌توانند قبل از اقامت، جزئیات مختلفی از آرامش در هتل و برخورد دوستانه کارکنان را بررسی کنند. این امکان به آنها کمک می‌کند تا در مورد انتخاب مقصد اقامت خود، بهترین تصمیم را بگیرند.

ایران هتل آنلاین امکانات و خدمات بسیاری را برای مسافران فراهم کرده است تا تجربه مطلوبی از سفر را برای آنها فراهم کند.

ایران هتل آنلاین بهترین گزینه برای رزرو هتل‌های ایران

سخن پایانی

وب سایت ایران هتل آنلاین به یکی از برترین سایت‌های معرفی و رزرواسیون هتل‌های سراسر کشور تبدیل شده است و این بار به بررسی هتل پارسیان آزادی تهران پرداخت. با تلاش و پیشروی فراوان در صنعت هتل داری و مهمان نوازی، هتل پنج‌ ستاره پارسیان آزادی توانسته است به طور کامل رضایت مهمانان خود را به دست آورد.

با ارائه برترین امکانات رفاهی و فضایی آرام و زیبا، هتل پارسیان آزادی در تهران قادر است اقامتی دلپذیر و بی‌نظیر را برای تمامی مهمانان خود فراهم کند. برای اطلاعات بیشتر درباره هتل‌های سراسر کشور با سایت ایران هتل آنلاین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید