با چه کاری میتونی پوستت رو صاف کنی؟

تو سریع‌ترین زمان ممکن پوستت رو صاف کن!

امروزه نه تنها خانم‌ها بلکه آقایان هم درگیر این هستند که پوستشان را در سریعترین زمان ممکن صاف و درخشان کنن! به دلیل اینکه افراد در زمان بلوغ خود جوش می‌زنند باید در آن زمان تحت نظر پزشک باشند که در زمان بزرگسالی دچار مشکل نشوند. اگر نوجوانی هستی که در سن بلوغ قرار داری، حتما برای پوستت وقت بگذار و تحت نظر پزشک، پاکسازی و فیشیال انجام بده. ولی اگر فردی هستی که دوران بلوغ‌ات را گذراندی و پوست دلخواه‌ات را نداری، پاکسازی یا فیشیال به کار تو نمی‌آید. باید هر چه سریع‌تر درمان‌های قوی‌تری مانند مزوتراپی، میکرونیدلینگ، هایفو، کربوکسی تراپی و.. را استفاده کنی. در ادامه می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم و بگوییم این خدمات را در چه مراکزی می‌توانید انجام دهید و این خدمات چه فوایدی برای پوست شما دارد؟

میدونی کجا میتونی این کارهارو انجام بدی؟

تکنیک‌هایی که در بالا برای شما نام برده شد، کارهای تخصصی هستند که باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود. برای این کار شما باید یک کلینیک معتبر را پیدا کنید که خدمت موردنظر شما را ارائه دهد. این خدمات در سالن‌های زیبایی هم انجام می‌شود. ولی این را در نظر بگیرید که این تکنیک‌ها حساس هستند و باید در یک مکان ایزوله شده انجام شود.

اگر واقعا به پوست خود اهمیت می‌دهید از خرج کردن هزینه مناسب دریغ نکنید. از مکان‌های بیش از حد ارزان دوری کنید چون افرادی که بدون سود کار می‌کنند آماتور هستند و همچنین بیش از حد هم خرج نکنید، از زمان قدیم هم گفتن که باید در هر کاری اعتدال وجود داشته باشد. پس بهترین مکانی که می‌توانید در آن این خدمات را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید، مکانی است که به شما درست مشاوره دهد، هزینه‌ی معقول داشته باشد و در یک محیط پاکیزه و ایزوله شده کار کند.

در ادامه قرار است شما را با کلینک بهزیار آشنا کنیم. در واقع در این کلینیک تمامی موارد بالا انجام می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت پوست خود را به افراد متخصص در یک مکان ایزوله بسپارید.

معرفی کلینیک بهزیار

در واقع کلینیک زیبایی و درمانی بهزیار خدماتی مانند رفع افتادگی پلک، مزوتراپی، پاکسازی پوست، لیفت با نخ، تزریق ژل و.. را در اختیار زیباجویان عزیز قرار می‌دهد. خدماتی که در این کلینیک ارائه می‌شود تحت نظر پزشک متخصص است. در این کلینیک پزشک متخصص قبل از انجام کار به شما مشاوره کامل را خواهد داد. در ادامه می‌خواهیم چندتا از پر طرفدارترین خدمات بهزیار را به شما معرفی کنیم.

خدمات کلینیک بهزیار

خدماتی که در پایین قرار است نام ببریم بخشی از خدمات کلینیک زیبایی بهزیار است و سعی کردیم از پرطرفدارترین این خدمات از نظر زیباجویان را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

لیفت با نخ

درواقع امکان دارد بعد از افزایش سن و تاثیراتی که جاذبه زمین روی بدن ما می‌گذارد پوست ما افتاده شود و شادابی و جوانی خود را از دست بدهد. برای رفع این مشکل می‌توان از تکنیک لیفت با نخ که نیاز به جراحی ندارد استفاده کرد. در واقع این روش دوران نقاهت ندارد و لازم به بیهوش کردن شما نیست. در واقع تکنیک لیفت با نخ برای اکثر جاهای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند لیفت شقیقه با نخ، لیفت بینی با نخ و…

مزوتراپی

روش مزوتراپی در واقع برای افرادی مناسب است که از پوست صورت خود ناراضی هستند و می‌خواهند با یک روش سریع در بازه کم پوست خود را صاف و دخشان کنند. مزوتراپی در واقع یک روش کم تهاجمی است که با استفاده دستگاه‌های مخصوص و سوزن‌های ریز متنوع انجام می‌شود. این روش با آسیب جزئی که به پوست وارد می‌کند باعث می‌شود پوست کلاژن سازی کند. در واقع کلاژن سازی پوست باعث جوانی و شادابی پوست شما می‌شود.

رفع افتادگی پلک

در واقع پلک افتاده می‌تواند در اثر اتفاقاتی مانند سکته، گل‌مژه و.. رخ دهد ولی اکثرا، موارد افتادگی پلک به ژنتیک مربوط است. شما می‌توانید با روش‌های مختلف این افتادگی پلک را رفع کنید. برای رفع افتادگی پلک حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. با مشاوره پزشک مربوطه می‌توانید با یکی از دو روش جراحی یا لیزر افتادگی پلک خود را درمان کنید. این تکنیک یکی از روش‌های پرطرفدار کلینیک بهزیار از نظر زیباجویان است.

رزرو وقت

در بالا به صورت مختصر کلینیک بهزیار که در قزوین قرار دارد را به شما معرفی کردیم. برای رزرو وقت یا ارتباط با این کلینیک می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:

1- سایت بهزیار:     behziyar.com

2- شماره تماس:   02833324691

3-ایمیل: INFO@BEHZIYAR.COM

4-آدرس: قزوین خیابان پادگان جنوبی کوچه محمدیان پلاک 40 واحد 1

 

برچسب ها : مراقبت پوست,بهزیار,کلینیک زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید