28 هشتگ روزانه برای تعامل بهتر [CHEATSHEET]
هشتگ های روزانه هشتگ های محبوب در شبکه های اجتماعی برای روزهای خاصی از هفته هستند.
آنها منبع بزرگی برای الهام بخشیدن به محتوا هستند. هنگامی که به خوبی استفاده شوند، می توانند دسترسی و تعامل شما را نیز افزایش دهند.
برای سازندگان محتوا و بازاریابان پرمشغله، هشتگ روز یک راه آسان برای جلب توجه است. اما چگونه می دانید که از کدام یک استفاده کنید؟
برای کمک به شما، لیستی از هشتگ ها را در زیر گردآوری کرده ایم. ما شما را با نحوه و زمان استفاده از هر یک از آنها برای به حداکثر رساندن تعامل خود آشنا خواهیم کرد.
جایزه: دانلود راهنمای رایگان کشف کنید که از کدام هشتگ ها برای افزایش ترافیک و هدف قرار دادن مشتریان در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. و سپس یاد بگیرید که چگونه می توانید از Hootsuite برای اندازه گیری نتایج استفاده کنید.
این نمودار مفید مانند یک نگاه یک هفته ای شما برای ایده های محتوا است. برای استفاده آسان، این هشتگ های روزانه را برای اینستاگرام، توییتر و تیک تاک (یا هر جایی که دنبال کنندگان شما هستند) کپی کنید.
روز هفته | هشتگ های روزانه | |||
---|---|---|---|---|
دوشنبه | #دوشنبه | #انگیزه دوشنبه | #حال و هوای دوشنبه | #احساس دوشنبه |
سهشنبه | #تحول سه شنبه | #افکار سه شنبه | #موضوع سه شنبه | #سفر سه شنبه |
چهار شنبه | #چهارشنبه شراب | #WCW | #زنان چهارشنبه را خرد می کنند | #هامپدی |
پنج شنبه | #TBT | #بازگشت پنجشنبه | #پنجشنبه تشنه | #پنجشنبه شب |
جمعه | #فریای | #فیلم های جمعه | #TGIF | #جمعه ها برای آینده |
شنبه | #شنبه شب | #SaturdayVibes | #روز شنبه | #Caturday Mood |
یکشنبه | #روز یکشنبه | #SundayVibes | #یکشنبه حالت | #ناهار یکشنبه |
فقط به یاد داشته باشید: از همه اینها در یک پست استفاده نکنید! اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، در اینجا نگاهی عمیق تر به نحوه بهترین استفاده از هشتگ ها آورده شده است.
#دوشنبه
هشتگ #دوشنبه ساده است اما جالب است.
دلیلی برای محبوبیت آن وجود دارد: #دوشنبه طیفی از محتوا را پوشش می دهد. تنها هشدار این است که، خوب، شما باید آن را فقط در پست های دوشنبه استفاده کنید.
از آنجایی که همه کاره است، سعی کنید #دوشنبه را با چند هشتگ مرتبط دیگر ترکیب کنید تا مخاطب خاص خود را پیدا کنید.
شایان ذکر است که میتوانید این کار را انجام دهید – یک هشتگ با نام روز – برای هر روز هفته تا دسترسی پست خود را افزایش دهید.
#انگیزه دوشنبه
انگیزه دوشنبه مردم را وادار می کند.
از این هشتگ برای هر محتوای شاد، مثبت یا تفکر برانگیز استفاده کنید. کاربران اینستاگرام اغلب عکس های متحول کننده با عکس قبل و بعد ارسال می کنند. یا سفرهای خود را در زندگی در زیرنویس به اشتراک بگذارید.
اگر محصول یا خدماتی را می فروشید، سعی کنید به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه پیشنهاد شما می تواند به انگیزه #دوشنبه آنها کمک کند.
می توانید از این هشتگ برای موارد زیر استفاده کنید:
- نقاط عطفی را که خود یا کسب و کارتان به دست آورده اید برجسته کنید،
- روال های جدیدی که در حال شروع هستید، یا
- محتوای الهام بخش
#MondayMood یا #MondayFeels
مستقیماً، دوشنبه یک حالت است. و خوشبختانه، این هشتگ می تواند هر حالت احساسی را که انتخاب کنید منعکس کند.
می توانید آن را با برچسب انگیزه دوشنبه جفت کنید و پست شما پتانسیل فوق العاده هفته آینده را منعکس کند. یا، آن را با یک برچسب دوشنبه بلوز جفت کنید و برای آخر هفته تمام شده گلایه کنید.
به عنوان یک برند، این هشتگ به شما امکان می دهد جنبه احساسی کسب و کار خود را به دنبال کنندگان نشان دهید. مردم دوست دارند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند، نه معمولاً با برندها. از این هشتگ به عنوان فرصتی برای نشان دادن انسان پشت صفحه کلید استفاده کنید.
مثل دریک باش وارد احساسات خود شوید.
#تحول سه شنبه
#انگیزه دوشنبه را از دست دادید؟ نگران نباشید – در عوض #TransformationTuesday را امتحان کنید!
این هشتگ دارای تغییرات شخصی زیادی است – به ویژه در حوزه آمادگی جسمانی. اما، شما می توانید آن را برای اهداف خود ربوده باشید.
سعی کنید شروع ساده خود را برجسته کنید و توجه داشته باشید که برند شما چقدر پیشرفت کرده است. یا نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند زندگی را متحول کند.
دنیا از نگاه یک نوزاد چه شکلی می شود؟ با سرمایه گذاری مناسب، مکانی دوست داشتنی است. از طریق @چشم انداز جهانی گروههای پساندازی که انعطافپذیری مالی ایجاد میکنند، مادران در جمهوری دموکراتیک کنگو تغذیه خوب را برای فرزندان خود تضمین میکنند. #چشم انداز جهانی #تحول سه شنبه #EconDev pic.twitter.com/L5MuCS6ebL
— ژان باپتیست کاماته (JBK) (@jb_kamate) 10 مه 2022
#افکار سه شنبه یا #موضوع سه شنبه
چه چیزی در ذهن شماست؟ این برچسب های سه شنبه اغلب توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند افکار خود را به اشتراک بگذارند. آنها میتوانند در یک موضوع خاص باشند یا بیشتر از یک دیدگاه نظر برخوردار باشند.
اطمینان حاصل کنید که نکاتی را به اشتراک می گذارید که به فیدهای فالوورهای شما ارزش می بخشد. شما میخواهید از یادآوری ناخواسته استاتوسهای فیسبوک مانند جعبه صابون به مردم جلوگیری کنید.
#سفر سه شنبه
عکس های تعطیلات را به اشتراک بگذارید، فالوورهای خود را حسادت کنید، یا الهام بخش مردم برای رزرو سفر باشید!
در #سفر سه شنبه، می توانید بی شرمانه عکس هایی را که در آخرین سفرتان گرفته اید پست کنید و خاطرات خوشی که داشته اید را به یاد بیاورید. یا اگر یک شرکت مسافرتی هستید، یک هشتگ عالی برای یافتن مشتریان جدید است.
میتوانید عکسهای سفر مردم را مجدداً ارسال کنید (راهنمای محتوای تولید شده توسط کاربر ما را در اینجا بیابید)، از آنها به عنوان گواهی برای خدمات خود استفاده کنید. همچنین می توانید به سادگی عکس های مقصد خود را با CTA قوی پست کنید.
#چهارشنبه شراب
چهارشنبه شراب انگور را به شکل مایع جشن می گیرد. دوستداران شراب از این هشتگ برای به اشتراک گذاشتن همه چیز از بطری های ارزان تا تاکستان های چند میلیون دلاری استفاده می کنند.
اگر اهل مهمان نوازی، صنعت انگور، یا صرفاً عاشق یک لیوان شراب هستید، این هشتگ برای شما مناسب است. بطری مورد علاقه خود را جشن بگیرید، معاملات عالی #WineWednesday را به اشتراک بگذارید، یا برای محصولات قدیمی هیجان انگیز ایجاد کنید.
#WCW یا #WomenCrushWednesday
از هشتگ WCW یا Women Crush Wednesday می توان برای تبلیغات زنان در زندگی شما استفاده کرد. این «لذت» معمولاً عاشقانه نیست – میتوانید از این هشتگ برای جلب توجه زنانی که الهامبخش میبینید استفاده کنید.
جنبه «خراش» این هشتگ بازیگوش است، بنابراین اگر برند شما ساده لوحانه دوست دارد، از آن برای برجسته کردن زنان در سازمان یا صنعت خود استفاده کنید.
#هامپدی
شما آن همکار اداری را می شناسید که برای شما آرزو می کند هامپدی مبارک هر چهارشنبه؟ این یکی برای آنهاست #Humpday فرصتی است برای جشن گرفتن نیمه راه هفته یا ناله در مورد اینکه چقدر کند پیش می رود.
سازندگان محتوا و برندها می توانند از این هشتگ برای برجسته کردن دستاوردهای هفته استفاده کنند یا منتظر آخر هفته باشند. برخی از حسابهای بسیار خاص، مانند حافظان شتر @camelcaravan_kenya، میتوانند در واقع از این هشتگ برای پست گذاشتن در اینستاگرام در هر روز هفته استفاده کنند.
#TBT یا #Throwback پنجشنبه
Throwback Thursday مدتهاست که هشتگی برای یادآوری خاطرات بوده است. مردم از آن برای نگاه کردن به زندگی خود استفاده می کنند و عکس های قدیمی تر (و اغلب نامطلوب) خود را ارسال می کنند. این یک روش ساده برای گفتن است: “ببین چقدر جلو آمده ام.”
با استفاده از این هشتگ، کسب و کارها می توانند پیشرفت خود را با ارسال عکس های قدیمی از محصولات، لوگوها یا تیم ها برجسته کنند.
جایزه: دانلود راهنمای رایگان کشف کنید که از کدام هشتگ ها برای افزایش ترافیک و هدف قرار دادن مشتریان در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. و سپس یاد بگیرید که چگونه می توانید از Hootsuite برای اندازه گیری نتایج استفاده کنید.
همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!
#پنجشنبه تشنه
پنج شنبه تشنه برادر کوچکتر (یک روز) چهارشنبه شرابی است.
میتوانید #ThirstyThursday را برای هر نوشیدنی مایع تغییر دهید، و این یک برد آسان برای گروههای مهماننواز و مارکهای CPG (کالاهای بستهبندی مصرفکننده) است.
همچنین میتوانید از این هشتگ استفاده کنید اگر سازمان یا برند شما کاری مرتبط انجام میدهد – مانند یک گردش تیمی Happy Hour یا پاکسازی آب میوه.
#پنجشنبه شب
پست خود را با یک برچسب #پنجشنبه شب برای همه پست های پنجشنبه پس از تاریکی ضربه بزنید.
تقریباً می توانید از این برچسب برای هر نوع محتوایی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر تیم شما تا دیروقت کار می کند، یک پیروزی را جشن می گیرد، یا قبل از راه اندازی یک محصول جدید در روز جمعه تبلیغاتی ایجاد می کند، از این هشتگ استفاده کنید!
#Friyay، #FridayVibes یا #TGIF
TGIF، Friyay، و ویوهای جمعه نیازی به معرفی ندارند. هر کسی که تا به حال یک کنسرت از دوشنبه تا جمعه کار کرده باشد، این تمرین را می داند.
برندها می توانند با استفاده از این هشتگ از لذت خالص ساعت 5 بعدازظهر در روز جمعه بهره ببرند. امتیازات به صاحبان مشاغلی که از این هشتگ با طنزی تحقیرآمیز استفاده می کنند، امتیاز می دهد.
#جمعه ها برای آینده
#FridaysForFuture یک جنبش فعال سبز است که توسط جوانان رهبری و سازماندهی شده است – مانند گرتا تونبرگ.
این هشتگ کاربردهای خاصی دارد، به ویژه محیط زیست. فقط در صورتی از این برچسب استفاده کنید که پست شما به فعالیت های زیست محیطی مربوط می شود.
#شنبه شب یا #SaturdayVibes
آخر هفته ها – به خصوص شب ها – لزوماً بهترین زمان برای پست نامزدی نیست. اما این بدان معنا نیست که هرگز نباید در تعطیلات آخر هفته پست بگذارید.
بنابراین اگر یک شب تیمسازی یا مهمانی کارکنان دارید، آن را پخش کنید، ویدیوی خود را دوباره منتشر کنید و آن را #شنبه شب تگ کنید.
#Caturday یا #CaturdayMood
هشتگ Caturday از 4chan سرچشمه گرفته است و سابقه اینترنتی طولانی دارد. اما، تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که اگر می خواهید دوست گربه سان خود را برجسته کنید، روز شنبه است که باید این کار را انجام دهید. فقط مطمئن شوید که #caturday را برای دسترسی اضافه کنید.
عکسهای حیوانات خانگی همیشه پرطرفدار هستند و Caturday فرصتی عالی را به فالوورهایتان ارائه میدهد تا نگاهی اجمالی به زندگی شخصیتان داشته باشند. یک کمپین با حضور حیوانات خانگی تیم خود اجرا کنید و هر شنبه یکی از آنها را به نمایش بگذارید.
اگر حیوان خانگی برجسته شخصیت قوی دارد، آن را با یک موسیقی متن برجسته کنید، همانطور که صاحب سیموس در ویدیوی زیر انجام داد.
#روز یکشنبه
هشتگ Sunday Funday چیزهای لذت بخشی را که مردم در روزهای یکشنبه انجام می دهند برجسته می کند. صبحانه، رفتن به ساحل، دوچرخهسواری – هر کاری که برای سرگرمی انجام میدهید.
اگر محصول یا خدماتی را میفروشید که شامل سرگرمی، فعالیتهای گروهی یا هر چیز دیگری است که خوب، سرگرم کننده است، پس این هشتگ برای شما مناسب است.
#SundayVibes یا #SundayMood
هشتگ Sunday Vibes نگرش آرام تری نسبت به Sunday Funday دارد. هنگامی که در حال استراحت، مراقبت از خود یا استراحت در خانه هستید، از #SundayVibes استفاده کنید.
اگر شما یک برند سلامتی هستید، #SundayVibes برای شما عالی است. عکسهایی را به اشتراک بگذارید که نشان میدهد چگونه محصولات یا خدمات شما میتوانند یکشنبه فالوورهای شما را تقویت کنند.
برای الهام گرفتن، در اینجا چند تعطیلات غیر معمول را برای جشن گرفتن در پست های بعدی خود در رسانه های اجتماعی آورده ایم.
#ناهار یکشنبه
همه عاشق یک برانچ کلاسیک یکشنبه هستند! شاید مهم ترین وعده غذایی هفته باشد.
این هشتگ برای گروه های مهمان نواز، اینفلوئنسرها و سرآشپزها عالی است. اما در واقع، تقریباً هر کسی که برانچ را دوست دارد می تواند از آن استفاده کند.
بهترین هشتگ ها را بیابید و کل حضور خود در رسانه های اجتماعی را با Hootsuite مدیریت کنید. پست ها و داستان ها را برنامه ریزی کنید، به راحتی مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد را اندازه گیری کنید و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.
شروع کنید