فهرست مطالب
ابزارهای اتوماسیون تبلیغات فیس بوک

ابزارهای طراحی تبلیغات فیسبوک

سایر ابزارهای مفید تبلیغات فیس بوک

ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک ایجاد کمپین های تبلیغاتی موثر (با نام مستعار پول سازی) را در یکی از پرکاربردترین شبکه های رسانه اجتماعی جهان بسیار آسان می کند.

استفاده از ابزارهای طراحی، بهینه سازی و تجزیه و تحلیل که به طور خاص برای تبلیغات فیس بوک طراحی شده اند، باعث صرفه جویی در وقت و منابع بازاریابان رسانه های اجتماعی می شود – و به آنها کمک می کند تا اطلاعات و بینش عمیقی در مورد نحوه عملکرد کمپین ها به دست آورند.

آیا آماده‌اید در ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک که به شما کمک می‌کنند کمپین‌های خوشمزه‌ای را برای مخاطبان خود ارائه دهید، شیرجه بزنید؟ بیا بریم.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که به شما نشان می دهد چگونه در زمان و هزینه خود در تبلیغات فیس بوک خود صرفه جویی کنید. نحوه دستیابی به مشتریان مناسب، کاهش هزینه به ازای هر کلیک و موارد دیگر را بیابید.

ابزارهای اتوماسیون تبلیغات فیس بوک

1. AdEspresso


ایجاد کمپین در AdEspresso

AdEspresso که مورد اعتماد برندها و مشاغل در سراسر جهان است، پادشاه ابزارهای تبلیغات فیس بوک است. این پلتفرم به شما امکان ایجاد، مدیریت و تجزیه و تحلیل کمپین‌ها را در یک رابط کاربری مفید می‌دهد و به شما این فرصت را می‌دهد تا تست‌های A/B را اجرا کنید و بررسی کنید که کدام یک از تبلیغات فیسبوک شما بهترین عملکرد را دارد.

طرفداران

  • ابزار همه کاره برای اجرای تبلیغات فیس بوک
  • ابزارهای همکاری و تأیید داخلی
  • کاربر پسند، رابط کاربری ساده
  • عناصر خلاق را برای دسترسی آسان ذخیره می کند
  • تبلیغات پویا با هدف گذاری مخاطب ایجاد می کند

منفی

  • بدون برنامه گوشی هوشمند

قیمت گذاری

AdEspresso یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه می دهد. برنامه های پولی از 49 دلار در ماه شروع می شود.

2. تبلیغات اجتماعی Hootsuite


تبلیغات اجتماعی Hootsuite

همه می دانید که برای پیروزی بزرگ در رسانه های اجتماعی، به ترکیبی از محتوای پولی و ارگانیک نیاز دارید، درست است؟

Hootsuite Social Advertising می تواند به شما کمک کند به راحتی هر دو را مدیریت کنید.

با استفاده از Hootsuite، می‌توانید تبلیغات فیس‌بوک را ایجاد و برنامه‌ریزی کنید، محتوای ارگانیک و پولی را در کنار هم مرور کنید، تجزیه و تحلیل‌های کاربردی را به راحتی انجام دهید و گزارش‌های سفارشی بسازید.

یک نمای کلی یکپارچه از تمام فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی شما به شما کمک می‌کند تا برای انجام تنظیمات مبتنی بر داده‌ها در کمپین‌های زنده سریع عمل کنید – و بیشترین بهره را از بودجه خود ببرید.

به عنوان مثال، اگر یک تبلیغ در فیس بوک به خوبی انجام می شود، می توانید هزینه تبلیغات را در سایر پلتفرم ها برای پشتیبانی از آن تنظیم کنید. در همین نکته، اگر کمپینی در حال شکست است، می‌توانید آن را متوقف کنید و بودجه را مجدداً توزیع کنید – همه اینها بدون خروج از داشبورد Hootsuite.

طرفداران

  • ایجاد کمپین های تبلیغاتی در فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین
  • هزینه و هدف کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید
  • مخاطبان پیشرفته و شبیه به هم ایجاد کنید
  • پست های پولی و ارگانیک را در کنار هم در Planner مشاهده کنید
  • بررسی عملکرد پست های پولی و ارگانیک در Hootsuite Analytics

منفی

  • فقط در طرح Hootsuite Enterprise موجود است

قیمت گذاری

Hootsuite از 99 دلار در ماه شروع می شود و ویژگی تبلیغات اجتماعی فقط در طرح Enterprise در دسترس است.

3. Hootsuite Boosted Posts


Hootsuite Streams

30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

حتی اگر کاربر Hootsuite Enterprise نیستید، هنوز راهی برای تبلیغ در فیس بوک مستقیماً از داشبورد خود وجود دارد. همه کاربران پولی Hootsuite می‌توانند به راحتی پست‌های فیس‌بوک ارگانیک را از Streams تقویت کنند تا کمپین‌های تبلیغاتی کوچک را در حال حرکت ایجاد کنند.

طرفداران

  • پست های با عملکرد خوب را در Analytics شناسایی کنید و آنها را مستقیماً از داشبورد خود تقویت کنید
  • تبلیغ تقویت شده خود را بر اساس علایق، سن، جنسیت، مکان، جمعیت شناسی یا رفتارها هدف قرار دهید
  • بودجه و مدت زمان کمپین خود را تنظیم کنید
  • پست خود را در فیس بوک، اینستاگرام یا هر دو تبلیغ کنید

منفی

  • اینجا هیچ منفی نیست!

قیمت گذاری

Hootsuite با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه شروع به کار می کند. پس از آن، طرح حرفه ای 99 دلار در ماه است.

4. مدیر تبلیغات فیس بوک


کمپین های مدیریت تبلیغات فیس بوک

مدیریت کمپین های تبلیغاتی فیس بوک بهتر از خود فیس بوک کجاست؟ مدیر تبلیغات فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که خلاقیت های تبلیغاتی را در Creative Hub بسازید، عملکرد کمپین های خود را در برگه Analytics اندازه گیری کنید و پست تبلیغات خود را با استفاده از تبلیغات خودکار خودکار کنید.

طرفداران

  • ادغام های شخص ثالث، از جمله Google Tag Manager، Shopify و Big Commerce
  • تبلیغات خودکار در زمان و منابع شما صرفه جویی می کند
  • ردیابی پیکسل برای هدف گیری دقیق مخاطب
  • تجزیه و تحلیل عمیق
  • مشاهده کامل کمپین های شما، همه در یک مکان

منفی

  • درک این پلت فرم برای افراد تازه کار دشوار است
  • به‌روزرسانی‌های مداوم از متا، سرعت را به چالش می‌کشد

قیمت گذاری

استفاده از Facebook Ads Manager رایگان است، اما بدیهی است که اجرای تبلیغات فیس بوک بسته به اندازه کمپین شما چند دلار هزینه دارد.

ابزار طراحی تبلیغات فیسبوک

5. Canva


قالب های تبلیغات فیس بوک Canva

Canva راه حل طراحی برای هر کسی و هرکسی است! Canva که به دلیل استفاده فوق العاده آسان و نیازی به هیچ تجربه قبلی در طراحی شناخته شده است، نوار را برای ایجاد آسان تصویر تبلیغاتی فیس بوک تعیین کرده است.

این ابزار مملو از قالب های از پیش ساخته شده است که اگر برای راه اندازی تبلیغات خلاقانه خود در فیس بوک عجله دارید، در وقت ارزشمندتان صرفه جویی می کند. و جالب ترین قسمت؟ می‌توانید از Canva (حتی اگر فقط یک حساب کاربری رایگان دارید) در Hootsuite Composer استفاده کنید.

طرفداران

  • رابط کشیدن و رها کردن، آسان برای استفاده
  • مناسب کسانی که بودجه کمی دارند (اشاره، رایگان است!)
  • بیش از 250000 قالب قابل تنظیم برای کمپین ها و اهداف مختلف
  • تبلیغات حرفه ای به نظر می رسند، زیبایی شناسی خوبی ایجاد می کنند
  • دسترسی رایگان به تصاویر استوک

منفی

  • به اندازه سایر ابزارهای ویرایش پیشرفته نیست (فتوشاپ، ایلاستریتور)
  • مبتنی بر الگو، بنابراین، مگر اینکه سفارشی کنید، خلاقیت می تواند کمی شبیه به هم به نظر برسد
  • تراز می تواند کمی کج به نظر برسد، نه به دقت سایر ابزارهای حرفه ای
  • گزینه دانلود فایل RAW وجود ندارد

قیمت گذاری

Canva یک طرح رایگان برای بازاریابان ارائه می دهد که به دنبال دسترسی سریع به ویژگی های پلت فرم هستند. اگر می خواهید کارها را به سطح بعدی ببرید، یک برنامه پولی را بررسی کنید که از 149.99 دلار کانادا در ماه شروع می شود.

6. اسپلش کنید


جستجوی تکنولوژی Unsplash

Unsplash بسیار محبوب است زیرا به بازاریابان این امکان را می دهد که به تصاویر با کیفیت بالا و به صورت حرفه ای گرفته شده دسترسی داشته باشند و از آنها برای کمپین های تبلیغاتی فیس بوک به صورت رایگان استفاده کنند.

طرفداران

  • رابط کاربری ساده و بصری
  • تصاویر برای جستجوی آسان دسته بندی می شوند
  • بیش از 3 میلیون عکس در طرح رایگان موجود است
  • با یک طرح ممتاز به کتابخانه iStock دسترسی پیدا کنید
  • برای استفاده از تصویر نیازی به مجوز نیست

منفی

  • Unsplash بسیار محبوب است، به این معنی که ممکن است کسب‌وکارهای دیگر از تصاویر مشابه شما در کمپین‌ها استفاده کنند و مخاطبان شما را گیج کنند.
  • مگر اینکه شما عمداً به عکاس اعتبار دهید، آنها هیچ تحسین یا تحسینی برای کارشان دریافت نمی کنند

قیمت گذاری

استفاده از Unsplash رایگان است، اما Unsplash+ را برای بازاریابانی که می‌خواهند دانلودهای نامحدود و حفاظت حقوقی بیشتر از استفاده از تصویر را داشته باشند، ارائه می‌کند.

7. گوشی هوشمند شما

فرقی نمی‌کند از اپل، سامسونگ، نوکیا، سونی، ال‌جی یا برند دیگری استفاده می‌کنید، همه ما می‌توانیم موافق باشیم که امروزه گوشی‌های هوشمند مملو از دوربین‌ها و برنامه‌های فوق‌العاده خوب هستند که به شما قدرت ایجاد تبلیغات فیسبوک را می‌دهند.

برای مثال، می‌توانید از پشت صحنه آخرین محصول خود که در حال ارسال است نگاهی بیاندازید و یک تبلیغ فیس‌بوک برای تبلیغ یک صفحه فرود اجرا کنید که از مخاطبان شما می‌خواهد برای دسترسی انحصاری ثبت نام کنند. خیلی باحاله، درسته؟

خودتان را به عنوان آنی لیبوویتز یا دیوید لاشاپل بعدی احساس نمی کنید؟ این راهنمای مفید برای عکاسی در آیفون را بخوانید.

طرفداران

  • هر کسی در تیم شما می تواند با گوشی هوشمند خود عکس بگیرد
  • تصاویر و طرح هایی که روی گوشی شما ایجاد می شود، معتبر، اصلی و منحصر به فرد هستند
  • نام تجاری شما فرصتی برای اجرای کمپین هایی پیدا می کند که زوایای دیگر کسب و کار شما را نشان می دهند، مانند پشت صحنه، به زودی، عکس های تیمی، زندگی اداری و غیره.

منفی

  • اگر به درستی ویرایش نشود، آگهی تبلیغاتی فیس بوک ممکن است ناقص باشد
  • همه به عکاسی توجه ندارند، به این معنی که ساعت ها و منابع بالقوه از دست رفته است

قیمت گذاری

رایگان (اگر قیمت گوشی هوشمند یا هزینه دانلود برنامه های ویرایش تصویر را در نظر نگیرید!)

سایر ابزارهای مفید تبلیغات فیس بوک

8. میمون موبایل


میمون موبایل اتوماسیون جدید اضافه می کند

چرا تبلیغات فیس بوک خود را به فید خبری معمولی محدود کنید؟ Mobile Monkey به شما امکان می دهد از طریق مسنجر فیس بوک (یکی دیگر از مجموعه محصولات متا) تبلیغ کنید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. شما همچنین از مزایای استفاده از پیامک و ویژگی‌های چت ربات Mobile Monkey و توانایی این ابزار برای ایجاد کمپین‌های قطره‌ای بهره می‌برید.

طرفداران

  • رابط کاربری آسان برای کشیدن و رها کردن
  • با برنامه های معروف از جمله Hootsuite ادغام می شود
  • ویژگی های متعدد، نه فقط برای تبلیغات فیس بوک

منفی

  • تجزیه و تحلیل و گزارش محدود

قیمت گذاری

یکی دیگر از موارد دشوار برای قضاوت، زیرا هیچ اطلاعات قیمتی در صفحه قیمت Mobile Monkey یا دکمه ثبت نام رایگان وجود ندارد. توصیه می کنیم در صورت تمایل، یک نسخه نمایشی محصول درخواست کنید و در مورد هزینه ها بپرسید!

9. AdView


داشبورد Adview

گاهی اوقات، مخاطبان شما در مورد تبلیغات شما نظر می دهند و این اشکالی ندارد! برای کمک به نظارت بر مکالمه، Adview ابزار فوق العاده ای است که به شما این امکان را می دهد که به نظرات در لحظه یا با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده پاسخ دهید (نهایی در زمان صرفه جویی!). این ابزار همچنین به شما اطلاعاتی در مورد اینکه کدام تبلیغات بیشترین پچ پچ را ایجاد می کنند به شما می دهد و یک گزینه فیلتر جالب دارد، بنابراین می توانید به راحتی دسته بندی کنید که از طریق آن نظرات خوانده شده و به آنها پاسخ داده شده است.

طرفداران

  • با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده به نظرات پاسخ دهید و در وقت و منابع شما صرفه جویی می کند
  • مستقیماً در Hootsuite ادغام می‌شود و فروشگاه شما را برای همه تبلیغات فیسبوک ایجاد می‌کند
  • همراه با تجزیه و تحلیل است تا به شما کمک کند بفهمید کدام تبلیغات بیشترین نظرات را به همراه دارد
  • نظارت بر تبلیغات در یک حساب فیس بوک و صفحات نامحدود

منفی

  • بدون آزمایش رایگان

قیمت گذاری

Adview از 7 دلار در ماه برای هر حساب شروع می شود، با حساب های اضافی با 7 دلار صورتحساب ماهانه.

از Hootsuite برای ارتقاء سطح بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. چندین پروفایل اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید، پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید، سریع به نظرات دنبال‌کنندگان پاسخ دهید و عملکرد را در پلتفرم‌ها دنبال کنید. امروز آن را به صورت رایگان امتحان کنید!

شروع کنید

آیا می خواهید محتوای شما توسط افراد بیشتری دیده شود؟ با Hootsuite پست های اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین را در یک مکان تقویت کنید.

آزمایشی رایگان 30 روزه (بدون خطر!)

دیدگاهتان را بنویسید