بنابراین شما یک شاهکار حلقه‌های اینستاگرام ساخته‌اید و اکنون می‌خواهید دنیا آن را ببیند. (ما متوجه شدیم – ما هم هوس تشویق داریم.) اما گاهی اوقات، دسترسی ارگانیک به خردل نمی‌کاهد. پس خدا را شکر که اینستاگرام به تازگی گزینه ای را معرفی کرده است که محتوای Reels عالی شما را با کمی تقویت می کند. چند دقیقه و چند دلار فرصت دارید؟ تو طلایی

اگر قبلاً روی پست های تقویت شده در پست سرمایه گذاری کرده اید (شاید در لینکدین یا فیس بوک؟)، احتمالاً با ایده پرداخت اندکی برای اطمینان از قرار گرفتن در معرض آن آشنا هستید. تقویت محتوای اینستاگرام یک راه عالی برای اطمینان از اینکه محتوای شگفت انگیز شما در مقابل مخاطبان هدف شما نمایش داده می شود، و شما می توانید هر چقدر که دوست دارید برای آن هزینه کنید.

اکنون، اینستاگرام ویژگی تقویت را برای حلقه‌های اینستاگرام نیز ارائه می‌کند. (ترومپت های جشن را نشان دهید.)

اگر نکات داغ ما را برای ویرایش حلقه‌های اینستاگرام مطالعه کرده‌اید یا 15 هک مورد علاقه ما در اینستاگرام را حفظ کرده‌اید، احتمالاً می‌خواهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری کارهای دستی شما را تحسین کنند. ما آن را دریافت می کنیم. برای راهنمای گام به گام افزایش Reels در اینستاگرام به ادامه مطلب بروید.

(در اینجا یک نکته جالب وجود دارد: حتی می توانید حلقه های خود را دقیقاً در Hootsuite تقویت کنید! در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.)

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند تا با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

چگونه حلقه ها را در اینستاگرام تقویت کنیم

مایه شرمساری است که قرقره اینستاگرام اثر هنری شما در گمنامی از بین برود. تقویت حلقه اینستاگرام تضمین می کند که محتوای شما به مخاطبان رویاهای شما برسد، در حالی که بودجه شما را تامین می کند.

حلقه‌های تقویت‌شده در برنامه اینستاگرام ظاهر می‌شوند: در فیدهای اصلی، در استوری‌ها، زیر تب Reels و حتی در صفحه کاوش اینستاگرام.

یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید: شما باید یک حساب تجاری به منظور تقویت Reels در اینستاگرام. با این حال، تغییر از حساب شخصی به حساب تجاری آسان است—ما در اینجا شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

قبل از تقویت یک قرقره باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • اگر Reel شما از برچسب‌های تعاملی، موسیقی دارای حق نسخه‌برداری، GIFS یا فیلترهای دوربین شخص ثالث استفاده می‌کند، نمی‌توانید آن را تقویت کنید.
  • هر قرقره ای که در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است نیز نمی تواند تقویت شود (در حال حاضر، به هر حال!)
  • قرقره ها باید کمتر از یک دقیقه طول داشته باشند و از نسبت تصویر تمام صفحه و عمودی استفاده کنند (یعنی 9:16 – یک تجدید نظر در تمام مشخصات بصری اینستاگرام در اینجا پیدا کنید!)

خوب، بیایید وارد آن شویم! در اینجا یک مرور سریع از نحوه تقویت Reels در اینستاگرام آورده شده است:

  1. به پروفایل خود بروید
  2. حلقه ای را که می خواهید تقویت کنید انتخاب کنید
  3. ضربه زدن تقویت کنید
  4. هدف خود را تعیین کنید
  5. مخاطب هدف خود را تعیین کنید
  6. بودجه و مدت زمان خود را تنظیم کنید
  7. کلیک تقویت کنید

برای جزئیات بیشتر در مورد هر مرحله، در زیر بخوانید.

مرحله 1: به نمایه خود بروید

برای شروع آسان! برای تقویت یک قرقره، ابتدا باید حلقه‌ای را که می‌خواهید تقویت کنید، بالا بکشید… به این معنی که به نمایه اینستاگرام خود بروید تا به تمام حلقه‌های منتشر شده قبلی خود نگاهی بیندازید.

قرقره‌های شما ممکن است در فید اصلی شما باشند، اگر انتخاب کرده باشید که در آنجا اشتراک‌گذاری کنید، یا ممکن است در زیر برگه قرقره‌ها قرار داشته باشند (این نماد شبیه یک clapboard کوچک با نماد-بازی است).

پروفایل اینستاگرام با تب Reels

مرحله 2: حلقه ای را که می خواهید تقویت کنید انتخاب کنید

روی حلقه‌ای که می‌خواهید تقویت شود ضربه بزنید و از تماشای مجدد دستاورد خلاقانه‌تان لذت ببرید.

حلقه اینستاگرام را برای تقویت انتخاب کنید

مرحله 3: روی Boost ضربه بزنید

اگر آن را از برگه Reels مشاهده می کنید: روی «…» در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و سپس روی دکمه «Boost Reel» ضربه بزنید.

از طرف دیگر، اگر قرقره خود را در فید اصلی خود مشاهده می کنید، باید یک دکمه “Boost” را درست در زیر آن در حالی که به پایین اسکرول می کنید مشاهده کنید. بر روی آن ضربه بزنید.

دکمه Boost Reel

مرحله چهارم: هدف خود را تعیین کنید

هدف خود را برای این محتوای تبلیغ شده انتخاب کنید. آیا بازدیدهای بیشتری از نمایه، بازدیدهای بیشتر از وب سایت یا پیام های بیشتری می خواهید؟ (در مورد اهداف خود مطمئن نیستید؟ با کمک راهنمای اهداف رسانه های اجتماعی ما کمی جستجو کنید.)

هدفی را انتخاب کنید که شامل بازدیدهای بیشتر از نمایه، بازدیدهای بیشتر از وب‌سایت یا پیام‌های بیشتر باشد

مرحله پنجم: مخاطبان هدف خود را تعیین کنید

این قسمتی است که دقیقاً تصمیم می‌گیرید چه کسی را می‌خواهید حلقه خود را مشاهده کنید. می‌توانید به اینستاگرام اجازه دهید با ویژگی «خودکار» انتخاب کند یا مخاطبان سفارشی خود را ایجاد کنید.

مخاطبان خود را به صورت خودکار یا سفارشی تعریف کنید

اگر مسیر «خود را ایجاد کنید» را انتخاب کنید، منطقه، علایق، سن و جنسیت را انتخاب کنید تا نمایه مخاطب رویاهای خود را بسازید.

با انتخاب منطقه، علایق، سن و جنسیت مخاطب ایجاد کنید

مرحله ششم: بودجه و مدت زمان خود را تنظیم کنید

شما می توانید حداقل 3 دلار برای یک روز تقویت یا 1376 دلار در روز برای یک ماه کامل خرج کنید – این به شما و حساب بانکی شما بستگی دارد.

بودجه و مدت زمان را انتخاب کنید

مرحله هفتم: اجازه دهید پاره کنیم!

انتخاب‌های خود را مرور کنید، و اگر می‌خواهید بروید، دکمه «تقویت پست» را فشار دهید تا اثر هنری خود را در کباب‌پزی همه قرار دهید. (خب، هنگامی که اینستاگرام تبلیغ شما را تأیید کرد … که معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از بررسی، یک اعلان دریافت خواهید کرد.)

تبلیغ خود را مرور کنید و پست را تقویت کنید

اگر شما فردی پرمشغله هستید که زمانی برای مطالعه ندارید (زمان پول است، ما متوجه شدیم!)، در اینجا خلاصه ویدیویی از نحوه تقویت Reels در اینستاگرام آمده است:

آیا می خواهید درباره گزینه های تبلیغات اینستاگرام بیشتر بدانید؟ ما راهنمای کامل شما برای تبلیغات اینستاگرام را اینجا داریم.

نحوه تقویت قرقره ها از Hootsuite

برای یک بمب مدیریت رسانه های اجتماعی آماده شوید: تقویت حلقه اینستاگرام خود به طور مستقیم از برنامه اینستاگرام تنها یک راه برای انجام آن است. Hootsuite قابلیت های تقویتی را برای اینستاگرام (و بسیاری از پلتفرم های اجتماعی دیگر) نیز ارائه می دهد.

اگر در حال حاضر برای لذت بردن از قابلیت‌های داشبورد Hootsuite (جریان‌های شنیداری اجتماعی! پست‌های برنامه‌ریزی‌شده! تعامل با طرفداران فوق‌العاده!) وقت می‌گذرانید، تقویت مستقیم از Hootsuite می‌تواند بسیار راحت باشد.

یکی دیگر از مزایای تقویت حلقه های اینستاگرام از Hootsuite؟ دسترسی به یک مجموعه قوی از تجزیه و تحلیل برای منافذ. (آدم های رسانه های اجتماعی، شاد باشید.)

خوب، فوران کردن کافی است.

در اینجا یک مرور کلی از نحوه تقویت حلقه های اینستاگرام با استفاده از Hootsuite آورده شده است:

  1. وارد Hootsuite شوید
  2. روی ضربه بزنید تقویت کنید دکمه روی حلقه انتخابی شما
  3. تنظیم Boost خود را وارد کنید
  4. ضربه زدن تقویت در اینستاگرام

برای توضیحات دقیق تر این فرآیند (و تعداد زیادی اسکرین شات) به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مرحله 1: وارد داشبورد Hootsuite خود شوید

یک لحظه وقت بگذارید و همه پست های برنامه ریزی شده خود را تحسین کنید. خیلی سازماندهی شده! تو بهترینی!

پخش جریانی داشبورد Hootsuite

مرحله شماره 2: روی دکمه Boost روی حلقه انتخابی خود ضربه بزنید

حلقه ای را که می خواهید تقویت کنید پیدا کنید. این در جریان «پست‌های من» شما قرار می‌گیرد که در میان سایر محتوای منتشر شده اینستاگرام شما قرار دارد. روی دکمه «تقویت» که درست زیر آن است ضربه بزنید.

تقویت پست در داشبورد Reel Hootsuite اینستاگرام

مرحله 3: تنظیمات Boost خود را وارد کنید

پنجره تنظیمات Boost ظاهر می شود: زمان آن است که تمام جزئیات شاداب در مورد کمپین شما ظاهر شود. که شامل…

  • چه حساب تبلیغاتی را می خواهید متا شارژ کند
  • هدف شما (تعامل، بازدیدها یا دستیابی)
  • مخاطبان شما (هدف گیری خود را با ویژگی هایی مانند جنسیت، سن، علایق یا مکان سفارشی کنید)
  • بودجه و طول تبلیغ شما

تنظیمات Hootsuite را تقویت کنید

مرحله چهارم: تا-دا!

اگر از همه انتخاب‌های خود راضی هستید، روی دکمه «تقویت در اینستاگرام» ضربه بزنید تا تبلیغ خود را آغاز کنید. وای!

سوالات متداول در مورد تقویت Reels در اینستاگرام

آیا می توانید Reels را در اینستاگرام با موسیقی تقویت کنید؟

خبر بد: اگر یک Reel با استفاده از موسیقی دارای حق چاپ ایجاد کرده اید، نمی توانید آن را در اینستاگرام تقویت کنید.

با این حال، لازم نیست خود را فقط به تقویت قرقره های بی صدا محدود کنید. ویدیوهایی با صدای اصلی یا کلیپ های صوتی بدون حق نسخه برداری واجد شرایط تقویت هستند، بدون مشکل.

تقویت اینستاگرام با موسیقی دارای حق چاپ در دسترس نیست

اگر حلقه‌ای ایجاد کرده‌اید که به دلیل استفاده از Bruno Mars به‌عنوان موسیقی متن، مانع از تقویت آن شده‌اید (انتخاب درستی)، کافی است ویدیو را در تلفن خود دانلود کنید، صدا را بی‌صدا کنید و یک آهنگ پشتیبان جدید را اضافه کنید که پذیرفته شده است. توسط سروران اینستاگرام ما

چگونه یک حلقه را در اینستاگرام پس از ارسال پست تقویت کنیم؟

خبر خوب، ترس از تعهد: عجله ای برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید یک حلقه اینستاگرام را تقویت کنید یا نه، وجود ندارد. تقویت اتفاق می افتد بعد از شما حلقه خود را پست می کنید.

بنابراین ادامه دهید و محتوای خود را طبق معمول منتشر کنید، و سپس در هر نقطه به حلقه‌های خود بازگردید تا تصمیم بگیرید که کدام یک را می‌خواهید تقویت کنید… مثلاً پستی از مارس 2021 قدیمی را مانند پستی که در مارس 2021 منتشر شده است.

تقویت پستی که قبلا منتشر شده است

حتی حلقه‌هایی که هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها از عمرشان می‌گذرد، واجد شرایط افزایش پولی هستند… البته به شرطی که قوانین رفتاری اینستاگرام را رعایت کنند و از موسیقی دارای حق چاپ استفاده نکنند. (به سوال بالا نگاه کنید!)

آیا می توانید Reels را در فیس بوک تقویت کنید؟

ما متنفریم که حامل خبرهای بد باشیم ( حاملان اخبار بد?)، اما در این مرحله، حلقه های اینستاگرام که در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند نمی تواند تقویت شود. کیه کی

اگر می‌خواهید یک Reel را تقویت کنید که به صورت متقاطع ارسال شده است، با یک پیام خطا مواجه می‌شوید. حلقه را حذف کنید و دوباره پست کنید، اما این بار، اجازه اشتراک گذاری در فیس بوک را بردارید.

هنگامی که Reel شما به طور انحصاری در اینستاگرام منتشر شد، برای تقویت آن در آنجا مشکلی ندارید.

با این حال، می‌توانید پست‌های معمولی فیس‌بوک را تقویت کنید – در اینجا نحوه انجام این کار آمده است! اگر حلقه‌ای دارید که واقعاً می‌خواهید با مخاطبان فیسبوک خود به اشتراک بگذارید، آن را در تلفن خود دانلود کنید و سپس به عنوان یک پست ویدیویی معمولی در فیس‌بوک آپلود کنید. از آنجا می‌توانید به آن افزایش پرداختی بدهید. به نظر می رسد ما دوباره از شما پیشی گرفته ایم، زاکربرگ!

اکنون که می دانید چگونه حلقه های اینستاگرام را تقویت کنید، بهتر است دست به کار شوید و بهترین حلقه های ممکن را بسازید. تمام هک‌ها و ترفندهای Reels متخصص ما را مطالعه کنید و در کمترین زمان در نماها غرق خواهید شد – افزایش یا بدون افزایش.

شروع به ایجاد حضور در اینستاگرام با استفاده از Hootsuite کنید. پست‌ها را مستقیماً در اینستاگرام برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد را اندازه‌گیری کنید و سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را اجرا کنید – همه از یک داشبورد ساده. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

آیا می خواهید محتوای شما توسط افراد بیشتری دیده شود؟ با Hootsuite پست های اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین را در یک مکان تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید