اسپیس ایکس یکی از گران ترین بسته های تبلیغاتی توییتر را خریداری کرده است
ایلان ماسک از اسپیس ایکس تصمیم گرفت یکی از بسته های تبلیغاتی بزرگ در توییتر را برای تبلیغ استارلینک بخرد!
اسپیس ایکس که توسط مالک توییتر ایلان ماسک اداره می شود، یکی از بزرگترین بسته های تبلیغاتی توییتر را خریداری کرده است. این همکاری عجیب و جالب در زمانی اتفاق می افتد که به نظر می رسد توییتر از نظر درآمد تبلیغاتی تحت فشار است و بسیاری از برندها تمایلی به خرید تبلیغات در این پلتفرم ندارند.
طبق اسنادی که CNBC از توییتر مشاهده کرده است، SpaceX این سرویس را می خواهد اینترنت ماهواره ای استارلینک ارتقاء در اسپانیا و استرالیا. این کمپین تبلیغاتی یک بسته نرم افزاری از توییتر خریداری کرده است که قیمت آن تا 250 هزار تومان به گفته کارمند توییتر که نخواست نامش فاش شود، تخمین زده میشود که این بسته به مشتری اجازه میدهد تا برند خود را برای یک روز کامل در بالای جدول زمانی اصلی این شبکه اجتماعی قرار دهد.
بر این اساس، کاربران استرالیا و اسپانیا در طول روزهای این کمپین سه بار با باز کردن اپلیکیشن توییتر با این تبلیغ مواجه می شوند. این آگهی که هفته گذشته خریداری شد، ابتدا در استرالیا و سپس در اسپانیا نمایش داده می شود.
ایلان ماسک به توییتر با اسپیس ایکس کمک کرد؟
کارمند توییتر گفت که اسپیس ایکس معمولاً چنین بسته های تبلیغاتی بزرگی را از این شرکت خریداری نمی کند. با این حال، اکنون که ماسک مدیرعامل توییتر است، به درآمد تبلیغاتی نیاز دارد و به نظر می رسد جریان این درآمد کند شده است. تا به امروز کمک می کند از سوی دیگر، شرکت او یعنی SpaceX میتواند راه خوبی برای کسب درآمد از توییتر با تبلیغ سرویس Starlink باشد.
البته خرید گران ترین بسته تبلیغاتی این شبکه اجتماعی به تنهایی نمی تواند برای جبران جریان از دست رفته درآمد تبلیغاتی این شرکت کافی باشد. در نتیجه، ثروتمندترین مرد جهان بهتر است به دنبال رفع نگرانی های تبلیغ کنندگان باشد تا شرکت هایی که دوست دارید جنرال موتورز، آئودی، فولکس واگن، جنرال میلز، فایزر و یونایتد ایرلاینز مایل به همکاری مجدد با توییتر هستم.
باید گفت که توییتر تاکنون وجود داشته است 90 درصد درآمد خود را از طریق تبلیغات به دست می آورد و ماسک اعلام کرده بود با توجه به وضعیت فعلی تبلیغات، اعلام ورشکستگی برای این شرکت دور از ذهن نخواهد بود.