تور جمع آوری کمک مالی توسط Andreessen Horowitz رهبری شد.

اسپیس ایکس

SpaceX، که اکنون به نظر می رسد وجود دارد 137 میلیارد دلار من موفق به افزایش حدود 750 میلیون تومان دریافت پول گزارش شده است که این دور جمع آوری کمک های مالی توسط Andreessen Horowitz رهبری می شد.

طبق گزارش CNBC، SpaceX در سال 2022 بیش از 2 میلیارد دلار جذب خواهد کرد و در ماه مه، ارزش این شرکت در حدود 127 میلیارد دلار بر اساس ایمیلی که برای سرمایه گذاران اسپیس ایکس ارسال شده است، به نظر می رسد که این شرکت چنین است اندرسون هوروویتز (معروف به a16z) دور جدید تزریق سرمایه برای این شرکت هوافضا را رهبری کرد.

اندرسن هوروویتز قبلا در خرید توییتر به ایلان ماسک کمک کرده بود. با این حال، SpaceX و a16z هنوز به درخواست های رسانه ها برای اظهار نظر پاسخ نداده اند.

ماه گذشته، بلومبرگ گزارش داد که اسپیس ایکس به سرمایه گذاران خود اجازه داده است تا سهام خود را به قیمت 77 دلار بفروشند. با این حساب ارزش این شرکت حدود 140 میلیارد دلار قدردانی شد

SpaceX شایسته داشتن این سرمایه است

اسپیس ایکس در سال گذشته به دستاوردهای مهمی دست یافت، اما در توسعه موشک استارشیپ با چالش های زیادی مواجه شد. این شرکت هم اکنون بیش از یک میلیون مشترک اینترنت ماهواره ای استارلینک دارد. همچنین اخیراً رکورد 60 پرتاب فضایی در یک سال را پشت سر گذاشته است.

این شرکت همچنان در حال توسعه است فضاپیمای موشکی و فوق سنگین آنها می خواهند سفرهای فضایی طولانی تری را ممکن کنند. استارشیپ قرار است به زودی اولین پرواز مداری خود را انجام دهد، اما مشخص نیست که این فرآیند چه زمانی انجام خواهد شد.

با تمرکز ایلان ماسک بر روی توییتر در ماه‌های اخیر، بیل نلسون، رئیس ناسا، اخیراً از گوین شاتول، مدیر اجرایی اسپیس ایکس پرسید که آیا ماجراجویی ممکن است برای اسپیس‌ایکس و شراکت حواس‌پرتی ایجاد کند. آیا باید با ناسا باشید یا نه؟ نلسون می گوید که شاتول به او اطمینان داد که این کار بر همکاری آنها تأثیری نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید