آیا می خواهید تکنیک های بروز افزایش فالوور اینستاگرام  را بدانید ؟ پس ادامه مطلب را به دقت بخوانید.

شما هم ساعت ها برای تهیه و تولید مطالب برای اینستاگرام وقت میگذارید. بعد از انتشار پست با خودتان میگوید که مطمئناً مطلب عالی منتشر کرده اید. اما خبری از جذب فالوور نیست ؟

چند لایک و کامنت و تعداد انگشت شماری از فالوور های شما همین و شما ناامید میشوید.

 اما چگونه می‌توانید فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام به دست آورید و روش های افزایش فالوور اینستاگرام  چیست ؟  آیا با ارسال محتوای عالی همه چیز حل میشود؟

12 تکنیک تجربی در افزایش فالوور اینستاگرام که هر ادمینی باید بداند

چیزی به نام راهنمای دقیق رشد اینستاگرام وجود ندارد. بهترین روش‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و فالوورهای جدیدی پیدا کنید.

در اینجا 11 روش تجربی برای افزایش فالوور اینستاگرام  را برای شما آماده کرده ایم :

1. بیوگرافی خود را بهینه کنید

بهینه سازی bio اینستاگرام

از بیو برای کسب و افزایش فالوور اینستاگرام بهره ببرید. از این 150 کاراکتر  حداکثر استفاده را ببرید. بیو اینستاگرام شما ، به دنبال کنندگان احتمالی این امکان را می دهد که بدانند شما چه کسی هستید، با چه چیزی در ارتباط هستید و امیدوارید مردم پس از بازدید از پروفایل شما چه کاری انجام دهند.

بیو اینستاگرام شما بایست موارد زیر را در بر بگیرید :

  1. شرح واضحی از کار شما
  2. نشان دهنده شخصیت کاری پیج شما
  3. راهی برای اقدام (خرید، اطلاعات بیشتر، تماس با ما و غیره)
  4. یک لینک

لینک bio شما تنها لینک قابل کلیک شما در اینستاگرام است، بنابراین از آن عاقلانه استفاده کنید. برخی از شرکت ها یک لینک استاندارد به وب سایت خود دارند، در حالی که برخی دیگر به طور مرتب آن را تغییر می دهند تا پست های اخیر را منعکس کنند.

با این حال، اگر می‌خواهید این کار را برای خود آسان‌تر کنید، از ابزارهای پیوند در بیو مانند Shop Grid  استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد یک پیوند را به لیستی از پیوندها تبدیل کنید.

یک هشتگ برای برند خود را در نظر بگیرید. هنگامی که شخصی روی هشتگ کلیک می کند، پست های مشتریان که از آن  برای شما استفاده کرده اند را خواهد دید.

2. زمان مورد علاقه فالوور ها را برای پست گذاشتن در اینستاگرام بیابید.

چرا نمی گوییم بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید؟ واقعیت این است که هیچ پاسخ کلی برای اینکه چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید تا به تنوع مطلوب افراد برسد وجود ندارد. روش هایی برای تعیین زمان مناسب برای علاقه مندان شما وجود دارد که باعث افزایش فالوور اینستاگرام پیج شما میشوند.

از Instagram Insights استفاده کنید تا ابتدا زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند را یاد بگیرید. روی دکمه «Insights» در پروفایل تجاری اینستاگرام خود ضربه بزنید، به «مخاطبین شما» بروید، سپس روی «مشاهده همه» ضربه بزنید.

برای یافتن فعال‌ترین زمان‌ها برای مخاطبان خود، در این قسمت پیمایش کنید.

همچنین باید به این فکر کنید که محتوای شما برای چه زمانی مناسب تر است. برای مثال، یک پست کافی شاپ می تواند در حوالی ساعت 2 ظهر که مردم احساس گرسنگی می کنند مناسب باشد.

3. همیشه بروز و منظم باشید

نظم در انتشار مطالب مساوی با افزایش فالوور اینستاگرام به صورت صعودی است .یک مطالعه در سال 2021 از 14 برند نشان می دهد که آنها به طور متوسط ​​4 پست اینستاگرام در هفته به اشتراک می گذارند. توصیه می کنیم حداقل نظم و تعداد را حفظ کنید. برندهایی که در جریان منظم پست های اینستاگرام باقی می مانند، بهترین نتایج را می بینند.

 طبق مطالعه‌ای که توسط Tailwind انجام شده است، پروفایل‌هایی که هر روز پست می‌کنند، خیلی سریع‌تر از آنهایی که کمتر پست می‌گذارند، دنبال‌کنندگان اینستاگرام را جذب می‌کنند.

جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام، عنصر کلیدی در دیده شدن پست‌های شما است. اگر پست‌های شما به طور منظم به اشتراک گذاشته می‌شوند و به خوبی تعامل دارند، احتمالاً الگوریتم اینستاگرام پست‌های شما را از نزدیک در بالای اکسپلور فالوورهای شما نشان می‌دهد.

البته همیشه کیفیت مهمتر از کمیت است. ارسال پست های بیشتر همیشه نشان دهنده نرخ تعامل بالاتر نیست. روی تولید محتوایی تمرکز کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود – در بخش 8 بیشتر در مورد این صحبت کرده ایم.

4. انواع محتوا را تجزیه و تحلیل کنید

اینستاگرام بیشتر از عکس است. در طول سال‌ها، این اپلیکیشن روش‌های اشتراک‌گذاری محتوا زیادی را روی پلتفرم معرفی کرده است. یکی از بهترین راه‌ها برای جذب طرفداران بیشتر در اینستاگرام این است که انواع مختلف محتوا را امتحان کنید زیرا به شما امکان می‌دهد با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید که الگوریتم علایق کاربران را در نظر می گیرد و سعی می کند مطالبی را که بیشتر مورد علاقه آنهاست به آنها نشان دهد. بنابراین اگر فردی Reels  اینستاگرام را بیشتر از سایر پست‌ها دوست داشته باشد و روی آن‌ها کامنت بگذارد، احتمالاً Reels  بیشتری را در اکسپلور اینستاگرام خود می‌بیند.

Reels  های اینستاگرام یک مزیت دارند زیرا جدیدترین نوع محتوا هستند و اینستاگرام دائماً ویژگی های جدیدی ارائه می کند. با اذعان به راه اندازی Reels  های اینستاگرام در سال 2020، این برنامه دکمه Reels را به مرکز نوار منو منتقل کرده است و باعث می شود دایره ها بزرگتر از پست های تصویر در صفحه ظاهر شوند.

ویدیوهای تلویزیون اینستاگرام (IGTV) نیز چهار برابر بزرگتر از تصاویر در صفحه جستجو ظاهر می شوند. و از آنجایی که ویدیوهای IGTV می توانند تا 60 دقیقه طول داشته باشند، این نوع فیلم برای ویدیوهای طولانی ایده آل است.

استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ( می توانید استوری اینستاگرام را دانلود کنید )، اما مزایای خود را نیز دارند. پنجاه و هفت درصد از برندها احساس می‌کنند که استوری‌ها به عنوان بخشی از مهندسی رسانه‌های اجتماعی «نسبتاً مؤثر» یا «واقعاً کارآمد» هستند. و اگر یک حساب کاربری معتبر یا حداقل 10000 فالوور دارید، می‌توانید لینک‌های Swipe Up اینستاگرام را در استوری وارد کنید تا ترافیک را به صفحات خاصی هدایت کنید.البته در چند ماه گذشته اینستاگرام ویژگی لینک استوری را بروز کرده است و دیگر نیاز به 10000 فالوور یا حساب تایید شده نیست. برای اطلاع دقیق در مورد این ویژه آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

با همه استدلال ها برای انواع مختلف پست ها گیج شده اید؟ مردم آنچه را دوست دارند دوست دارند در حالی که مطالعات می توانند نرخ مشارکت برای هر نوع محتوا را به شما بگویند، بهترین روش استفاده از تنوع است. تنوع بخشیدن به محتوای اینستاگرام به شما کمک می کند تا به افراد با سلیقه های مختلف دسترسی پیدا کنید و این تنوع به شما کمک می کند تا طرفداران اینستاگرام خود را افزایش دهید.

5. شخصیت برند خود را کشف کنید و محتوای ویژه تولید کنید

شخصیت برند خود را کشف کنید

این شخصیت برند شماست که افزایش فالوور اینستاگرام  را تضمین می کند. مردم کسب و کار شما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمی کنند تا پیام های تبلیغاتی را ببینند. آنها از برند شما پیروی می کنند زیرا شخصیت و محتوای شما را دوست دارند.

چیزی که برای یک کسب و کار دیگر مناسب است ممکن است با برند شما مناسب نباشد – حتی زمانی که در موضوع و کسب و کار مشابه هستید. به عنوان مثال، مزرعه ی Such and Such Farm و  مزرعه ی Daisies هر دو خود را مزارع منحصر به فردی می دانند. Juggling Daises همه چیز درباره داستان های سرگرم کننده، عکس های زیبا و محتوای مفید  منتشر می کند. در همین حال، مزرعه Such and Such Farm دارای سبکی خشن تر است که شامل کلمات خشن و طنز می باشد. هر دو در یک موضوع هستند ولی محتوای متفاوت و سبک خاص خود را داند.

از خود بپرسید که چگونه می خواهید شخصیت برند خود را شکل دهید. سرگرم کننده؟ مفید؟ بازیگوش؟ شخصیت شما باید نشان دهد که برای چه چیزی فعالیت می کنید و چه می خواهید. چه موضوعاتی را با محتوای اینستاگرام خود پوشش می دهید؟ هر چیزی که در حساب تجاری خود پست می کنید باید هویت و باورهای برند شما را منعکس کند.

حساب کسب و کار خود را به عنوان یک فرد در نظر بگیرید. یک شخصیت برای حساب طراحی کنید و دستورالعمل های برندسازی ایجاد کنید تا بتوانید ثابت قدم بمانید. دستورالعمل های برندسازی باید شامل توصیه هایی در مورد لحن، سبک، ارزش ها، رنگ ها و فونت های نام برند شما باشد.

6. کپشن و توضیحات عالی بنویسید

عکس‌های زیبا توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و  کپشن‌های عالی اینستاگرام آن‌ها را حفظ می‌کنند. کپشن ها به شما این فرصت را می دهند که زمینه یا جزئیات بیشتری در مورد عکس یا ویدیویی که به اشتراک می گذارید ارائه دهید. همچنین، استفاده از کلمات کلیدی در کپشن ها می تواند به شما کمک کند در نتایج جستجوی اینستاگرام ظاهر شوید.

کپشن های اینستاگرام می تواند حداکثر 2200 کاراکتر باشد. البته لازم نیست هر کپشنی مانند یک پست وبلاگ نوشته شود. با طول های مختلف بازی کنید. برخی از عکس‌ها با یک شرح کوتاه و سرگرم‌کننده با چند ایموجی به خوبی هماهنگ می‌شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از شرح طولانی‌تر و متفکرانه‌تر بهره ببرند.

میانگین طول عناوین اینستاگرام در حال افزایش است، اما اکثر برندها هنوز به مرز 2200 کاراکتر نمی رسند. میانگین طول 405 کاراکتر برای سال 2020 پیش بینی شده بود که از 142 کاراکتر در سال 2016 بیشتر بود.

بنابراین چه زمانی باید طولانی باشید و چه زمانی باید آن را ساده نگه دارید؟ هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. درست مانند انواع مختلف محتوا، بهتر است آنها را متفاوت کنید و بعد نتایج را بررسی کنید.

7. تحقیق کنید و از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها در هیچ کجای شبکه های اجتماعی به نظر نمی رسد که مهمتر از اینستاگرام باشند. با هشتگ‌های مناسب، می‌توانید تصویر خود را در مقابل مخاطبان هدف قرار دهید .

با یافتن هشتگ هایی که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود شروع کنید. ابزارهای رایگان اینستاگرام مانند Display Purposes و AutoHash به شما کمک می کنند تا هشتگ های مرتبط برای پست های اینستاگرام خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، با استفاده از Display Purposes، فقط چند کلمه در مورد تصویر خود تایپ کنید و این ابزار بهترین هشتگ ها را برای استفاده پیشنهاد می کند.

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، هشتگ ها ضروری هستند. استفاده از هشتگ باعث می شود وقتی افراد روی یک هشتگ در پست دیگری ضربه می زنند، محتوای شما از طریق جستجو یا فیلتر قابل کشف باشد.

اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ در هر پست را امکان پذیر می کند، اما برای پر کردن 30 هشتگ تلاش نکنید. TrackMaven نه هشتگ را برای حداکثر تعامل توصیه می کند. فقط مراقب باشید که از 9 هشتگ یکسان استفاده نکنید. در عوض، هشتگ های مورد علاقه خود را گروه بندی کنید تا بتوانید به سرعت چند هشتگ مرتبط به هر پست اضافه کنید.

8.با مخاطبان خود درگیر شوید ( تعامل ایجاد کنید )

تعامل برای رشد در اینستاگرام بسیار مهم است. بسیاری از برندها این اشتباه را مرتکب می شوند که روی لایک ها و کامنت ها تمرکز می کنند بدون اینکه به افرادی که پشت این الزامات هستند فکر کنند. اگر واقعاً می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید طرفداران خود را در بحث مشارکت دهید.

به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که کسی مطالب شما را می بیند به این معنی نیست که شما را دنبال  کند. اگر فرصتی برای ارتباط با یک فالوور بالقوه دارید، باید از آن استفاده کنید. هر نظر فرصتی برای به دست آوردن یک فالوور جدید (یا حفظ یک طرفدار فعلی) است، بنابراین حتما به هر نظری که دریافت می کنید پاسخ دهید.

منتظر نمانید تا فالوورهای شما شروع به صحبت کنند. فرصت هایی برای تعامل ایجاد کنید. از استیکرهای اینستاگرام مانند سوالات و نظرسنجی در استوری اینستاگرام استفاده کنید. نظرات خود را در کپشن قرار دهید. مردم را تشویق کنید تا دوستان خود را در نظرات با جملاتی مانند “بهترین دوست شما در این سفر دریایی کیست” را تگ کنند.

9. با دیگران همکاری کنید

یکی دیگر از راه های فوق العاده برای جذب طرفداران اینستاگرامی، کار با دیگران از طریق همکاری ها یا پروژه های کارآمد است.

spotlight with Blume برند نمونه خوبی از این موضوع است.

اینفلوئنسر مارکتینگ راه دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام شماست. اگر پول کافی دارید، می توانید برای تبلیغ برند خود به سازندگان محتوا پول بدهید. با این حال، اگر می خواهید آن را ساده (و مقرون به صرفه) نگه دارید، میکرو اینفلوئنسرها (1000-10000 طرفدار) می توانند بسیار موثر باشند. محتوای میکرو اینفلوئنسر نسبت به محتوای حساب‌های بزرگ‌تر نرخ تعامل بالاتری دارد. می توانید برای شروع همکاری به دنبال میکرو اینفلوئنسرها باشید یا به سادگی مطالب تولید شده توسط کاربر (UGC) را دوباره توزیع کنید.

چرا UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر اینقدر محبوب است؟ رامون بریوس از ترند می گوید: «این تجربیات قابل اعتماد مشتریان گذشته را به محصول یا خدمات یک برند منتقل می کند، که اعتبار برند را افزایش می دهد.

10. از وب سایت های دیگر به اینستاگرام خود لینک دهید

پیدا کردن اینستاگرام شما را برای مردم را آسان کنید. هیچ کسی برای کشف پروفایل اینستاگرام شما نباید وب سایت شما را جستجو کند. این راه یکی از تاثیر گذار ترین روش ها برای دیده شدن بیشتر و افزایش فالوور اینستاگرام پیج تجاری می باشد.

لینک را به حساب اینستاگرام خود اضافه کنید:

  • – پاورقی ایمیل
  • – در فوتر و یا نوار کناری وب سایت
  • – Bios در سایر  شبکه های اجتماعی
  • – پست های شبکه های اجتماعی کارمندان

نمونه های از مکان های مناسب برای انتشار  آیدی پیج تجاری شما می باشد.

نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید

نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید

یکی از راه‌های پیدا کردن نحوه جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام این است که بدانید طرفداران فعلی شما به چه واکنش نشان می‌دهند. می‌توانید معیارهای متعدد اینستاگرام را مستقیماً در برنامه با Instagram Insights یا با ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Buffer کنترل کنید.

با معیارهای بیهوده مثل لایک و کامنت خود را خسته نکنید. در عوض، به اینها به عنوان اقداماتی فکر کنید که باید به طور منظم انجام دهید. هنگام ارزیابی یک هشتگ جدید، معیارهایی مانند طرفداران کاملاً جدید و سهولت دسترسی به شما بینش بیشتری نسبت به ارزش آن هشتگ نسبت به هواداران فعلی شما می دهد.

با امتحان زمان‌های مختلف آپلود، بررسی ها می‌توانند به شما این حس را بدهند که چه زمانی مطالب شما بیشترین بازدید را دارد. هدف شما این است که دریابید کدام الزامات مهم هستند.

12. از سرویس های خرید فالوور استفاده کنید

خرید فالوور اینستاگرام از آی مجازی

بعد از آنکه محتوای با ارزش و کاربر پسند را در پیج خود منتشر کردید. می توانید از سرویس های خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. سرویس های مانند آی مجازی ، گلد فالوور ، ایران فالوور ، دیجی فالوور می توانید برای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

تنها دو نکته مهم را در خرید فالوور همیشه در نظر داشته باشید :

  1. برای پیج بدون محتوای با کیفیت فالوور واقعی نخرید چون ارزشی ندارد
  2. از سرویس های معتبر اقدام به خرید فالوور کنید چون سرویس های فیک زیاد شده است

ما در این مطلب سعی کردیم 12 تجربه مفید از روش های افزایش فالوور اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم. نظر شما چیست ؟ شما چگونه فالوور های پیج خود را افزایش می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید