تیم کوک در مصاحبه خود فاش کرد که تیم اپل برای دریافت بازخورد از مشتریان بسیار هیجان زده است.

مدیر عامل اپل

تیم کوکدر یک مصاحبه ویدیویی با مجله GQ، مدیر عامل اپل در مورد برنامه صبحگاهی خود صحبت می کند و می گوید که تمام روز را صرف خواندن ایمیل ها و یادداشت برداری می کند. مشتری در ساعت پنج صبح او شروع کرد.

وی در این مصاحبه گفت:

“اگر شما مانند ما برای شرکتی کار می کنید که فناوری ایجاد می کند که زندگی مردم را واقعاً غنی و سازنده می کند، می خواهید بدانید که چگونه کار می کند. می خواهید احساس مردم را در مورد آن بشنوید.”

توضیح مدیر عامل اپل در مورد شکایات مشتریان

کوک بیشتر توضیح می دهد:

“البته شکایت هایی وجود دارد، و همچنین جالب است، زیرا من می خواهم از افکار و احساسات کاربران خود آگاه باشم.”

GQ در مصاحبه خود با کوک اضافه می کند که مدیر عامل اپل اغلب این ایمیل ها را برای سایر کارمندان ارسال می کند.

طبق گزارش Business Insider، کوک یکی از معدود مدیران عامل شرکت های بزرگ فناوری است که آدرس ایمیل خود را در دسترس عموم قرار داده است. جف بزوس، مدیرعامل سابق و بنیانگذار آمازون نیز همین کار را کرد. با این حال، به نظر می رسد که مدیر عامل اپل می خواهد تعهد این شرکت را به بازخورد مشتریان نشان دهد.

روال صبحگاهی دیگر CTO

یکی از نکاتی که در مورد رهبران فناوری به آن اشاره شده است، روال صبحگاهی آنهاست. به عنوان مثال، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و تسلا اخیراً در برنامه صبحگاهی خود جیک او نوشت:

“من هر روز صبح یک دونات می خورم و هنوز زنده ام.”

اینسایدر قبلا گزارش داده بود که جف بزوس دوست دارد قبل از اولین جلسه ساعت 10 صبح زود بیدار شود، روزنامه بخواند و با بچه هایش صبحانه بخورد. در حالی که مارک زاکربرگ گفت اولین کاری که انجام می دهد رفتن به فیس بوک است. بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت نیز درباره برنامه صبحگاهی خود با اینسایدر صحبت کرد که بر اساس آن گیتس روز خود را با یک ساعت روی تردمیل شروع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید