1- پی اچ متر + دما قلمی با رزولوشن 0/01 یووکسا YOWEXA YW612

دستگاه PH متر وسیله ای الکترونیکی است که جهت سنجش میزان پی اچ به کار می رود. این دستگاه دارای الکترود های خاصی است که با قرار دادن در مایع، عدد PH آن را روی نمایشگر نشان می دهد. پی اچ مترهای سری YW-612 به منظور استفاده در صنایع دارویی، صنعتی، غذایی و آزمایشگاهی جزو ایده آل ترین گزینه های بازار به حساب می آیند.از ویژگی های دستگاه PH متر قلمی یووکسا YOWEXA-YW612 می توان به توانایی اندازه گیری دما در کنار پی اچ، خاموشی خودکار، صفحه نمایش با نور پس زمینه دوگانه، کالیبراسیون سه نقطه ای و پراب بسیار حساس و قابل جایگزین شدن اشاره کرد.رنج اندازه گیری این دستگاه بین 0 تا 14 PH و 0 تا 60 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین این دستگاه دارای تاییدیه IP66 می باشد.

پی اچ متر + دما قلمی با رزولوشن 0/01 یووکسا YOWEXA YW612

2- دتکتور ولتاژ AC رنج 1000 ولت برند یونیتی مدل UNIT UT12M-ROW

این مدل جزو دستگاه های حرفه ای برند یونیتی می باشد که از تاییدیه IP67 برخوردار می باشد و در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار به طور کامل مقاوم هست. همچنین این دستگاه می تواند از سقوط از ارتفاع 2 متر جان سالم به در ببرد. همه این ها باعث می شود که دتکتور ولتاژ یونیتی UNIT UT12M-ROW تبدیل به بهترین گزینه جهت کار در محیط های خشن شود. همچنین این دستگاه قابلیت تشخیص میدان های الکترو مغناطیسی را نیز دارد.کاربر بسته به نیاز خود می تواند این دستگاه را روی حالت ولتاژ پایین و ولتاژ بالا تنظیم کند. حالت ولتاژ پایین این دستگاه رنجی بین 24 تا 100 ولت و حالت ولتاژ بالا این دستگاه رنجی بین 90 تا 1000 ولت دارد. همچنین این دستگاه به بوق و نشانگر LED اعلان هشدار نیز مجهز شده است.

دتکتور ولتاژ AC رنج 1000 ولت برند یونیتی مدل UNIT UT12M-ROW

3-کیت تستر شبکه و فازیاب Wire Tracer UNIT UT683KIT یونیتی UNIT UT683KIT

این دستگاه یک تستر کابل هوشمند و قوی می باشد که از بخش رسیور و ترنسمیتر تشکیل شده است. در طراحی این دستگاه از سیستم قوی ضد پارازیت استفاده شده است، به طوری که کیت تستر شبکه و فازیاب یونیتی UNIT UT683KIT به طور کامل در مقابل تداخلات امواج داخلی مقاوم است. این دستگاه می تواند به راحتی و با سرعت بالا کابل هدف را پیدا کرده و مشکلات کابل را ردیابی کند.  کاربر می تواند از این دستگاه به منظور ردیابی کابل تلفن، برق، ویدئو و اینترنت استفاده کند. رسیور این دستگاه توانایی کار کردن با کابل های RJ11>3000m; RJ45>100m را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وجود هدست به همراه جک 3/5 میلی متری اشاره کرد. همچنین ترسمیتر این دستگاه می تواند 8 ساعت و رسیور آن 5 ساعت به طور مداوم کار کند.

کیت تستر شبکه و فازیاب Wire Tracer UNIT UT683KIT یونیتی UNIT UT683KIT

دیدگاهتان را بنویسید