بازاریابان شبکه های اجتماعی فهرست کارهای طولانی دارند. آنها پست ایجاد می کنند، کمپین ها را مدیریت می کنند، با دنبال کنندگان درگیر می شوند و محتوای زیادی ارسال می کنند. و این مرحله آخر اغلب وقت گیرترین است. البته، مگر اینکه از پوستر خودکار فیسبوک استفاده کنند.

پوسترهای خودکار به بازاریابان این امکان را می دهد که محتوای پولی و ارگانیک را از قبل برنامه ریزی کنند. به این ترتیب، آنها می توانند استراتژی خود را ساده کنند و در بالای تقویم محتوای خود باقی بمانند.

به خواندن ادامه دهید تا درباره پوسترهای خودکار فیس بوک و نحوه استفاده از آنها برای آسان کردن کار خود بیشتر بدانید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان که به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Hootsuite، ترافیک فیس بوک را در چهار مرحله ساده به فروش تبدیل کنید.

پوستر خودکار فیسبوک چیست؟

پوستر خودکار فیس بوک ابزاری است که پست های فیس بوک را در زمان تعیین شده قبلی منتشر می کند.

بسیاری از ابزارهای ارسال خودکار فیس بوک برای انتخاب وجود دارد و هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

اما مهم نیست که کدام ابزار را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که سه ویژگی اساسی را پوشش می دهد:

  • اکنون منتشر کنید یا پست‌ها را برای آینده برنامه‌ریزی کنید.
  • در چندین صفحه، گروه و نمایه فیس بوک به طور همزمان یا در فواصل زمانی متناوب پست کنید.
  • همه انواع محتوا را به اشتراک بگذارید: متن، پیوندها، تصاویر و ویدیوها

یک ابزار خوب همچنین دارای یک رابط بصری همراه با گزارش دقیق و داشبورد خواهد بود. آنها حتی ممکن است به شما اجازه دهند چندین حساب فیس بوک را از یک مکان مدیریت کنید.

چرا باید به صورت خودکار در فیس بوک پست کنید؟

البته، استفاده از یک پوستر خودکار برای فیس بوک می تواند به شما کمک کند مدیریت رسانه های اجتماعی خود را ساده کنید. اما ممکن است از اینکه این ابزارها واقعا چقدر مفید هستند تعجب کنید.

در اینجا سه ​​مزیت کلیدی استفاده از پوستر خودکار فیس بوک آورده شده است.

صرفه جویی در زمان

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که «هوشمندانه تر کار کن، نه سخت تر؟» ممکن است کلیشه ای باشد، اما اشتباه نیست.

فرض کنید شما یک استراتژی بازاریابی فیس بوک را برای یک برند لباس آنلاین مدیریت می کنید. شما باید چندین بار در روز مطالب با کیفیت بالا ارسال کنید. شما همچنین چندین گروه و صفحه فیس بوک و یک فالوور جهانی در مناطق زمانی مختلف دارید.

بدون ابزار خودکار پوستر فیس بوک، باید محتوای خود را برای هر گروه و صفحه کپی و جایگذاری کنید. اگر این کار وقت گیر و خسته کننده به نظر می رسد، به این دلیل است که اینطور است.

هنگامی که یک پوستر خودکار فیس بوک وظایف یکنواخت را برای شما انجام می دهد، شما زمان دارید تا روی آنچه مهم است تمرکز کنید.

در بهترین زمان پست کنید

همه ما می دانیم که بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک بین ساعت 8:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر در روزهای سه شنبه و پنجشنبه است (این را می دانستید، درست است؟).

اما بسته به مخاطبان و مکان شما، بهترین زمان برای ارسال پست برای حساب کاربری شما ممکن است ساعت 11 شب یا 5:30 صبح باشد. به جای اینکه زود بیدار شوید یا تا دیروقت بیدار بمانید، می توانید از یک ناشر خودکار استفاده کنید تا هیچ خوابی را از دست ندهید.

یک پوستر فیس بوک خودکار می تواند پست های شما را در زمان مناسب برای مخاطبان شما منتشر کند. وقتی پست‌ها را خودکار می‌کنید، نیازی به ورود به حساب کاربری خود در ساعاتی مانند ساعت 3 صبح ندارید. در عوض، شما پست‌ها را زودتر از موعد تنظیم می‌کنید و به ابزار اجازه می‌دهید کار خود را انجام دهد.

برخی از ابزارها حتی به شما کمک می کنند بهترین زمان برای ارسال پست برای مخاطبان خاص خود را پیدا کنید.

به طور مداوم منتشر کنید

ثبات کلید افزایش تعامل در فیس بوک است.

هنگامی که شما به طور مداوم در فید مخاطبان خود ظاهر می شوید، احتمال بیشتری دارد که با شما درگیر شوند. این تعامل به الگوریتم فیس بوک می گوید که محتوای شما ارزش اشتراک گذاری دارد. سپس پلتفرم به شما با دسترسی ارگانیک بالاتر پاداش می دهد.

پست کردن به طور مداوم برای کسب و کار شما مفید است، خواه یک هفته خبری کند باشد یا بزرگترین فصل تعطیلات سال.

4 بهترین ابزار ارسال خودکار فیس بوک

برای شروع صرفه جویی در زمان آماده اید؟

در اینجا چهار بهترین ابزار ارسال خودکار فیس بوک وجود دارد که به شما کمک می کند تا زمان بندی انتشار پست فیس بوک خود را بهینه کنید.

مجموعه تجاری فیس بوک

اگر صفحه کسب و کار فیس بوک دارید، می توانید از پوستر خودکار بومی فیس بوک در Business Suite استفاده کنید. به شما امکان می دهد یک پست یا استوری برنامه ریزی شده را زمان بندی، ویرایش، زمان بندی مجدد یا حذف کنید. به علاوه، استفاده از آن ساده و رایگان است.

نحوه برنامه ریزی پست فیس بوک در Facebook Business Suite

مطمئن شوید که به حساب صحیح وارد شده اید، و سپس می توانید پست ها و داستان ها را در صفحات و گروه های مختلف برنامه ریزی کنید.

به یاد داشته باشید: فقط در صورتی می توانید از این ابزارها استفاده کنید که یک حساب تجاری فیس بوک داشته باشید. شما نمی توانید از Facebook Business Suite برای برنامه ریزی پست ها در حساب شخصی خود استفاده کنید.

استودیوی خالق فیس بوک

همچنین می‌توانید از Facebook Creator Studio برای ذخیره، زمان‌بندی یا به‌تاریخ گذشته پست‌ها استفاده کنید. برای استفاده از Creator Studio برای ارسال خودکار، پست خود را طبق معمول با کلیک کردن بر روی سبز ایجاد کنید ایجاد پست دکمه.

یک پست در استودیوی خالق فیس بوک ایجاد کنید

روی فلش کناری کلیک کنید انتشار، سپس زمان بندی پست.

انتشار پست در Facebook Creator Studio

همچنین می توانید از Creator Studio استفاده کنید تاریخ گذشته پست های شما این ویژگی به شما امکان می دهد یک پست جدید را طوری نشان دهید که گویی در گذشته منتشر شده است.

هوت سوئیت

ابزارهای داخلی متا، مطمئناً عالی هستند. اما اگر در چندین پلتفرم فعال هستید، ممکن است به ابزار پیشرفته تری نیاز داشته باشید.

با یک حساب حرفه ای Hootsuite، می توانید پست های نامحدودی را برای حداکثر ده پروفایل مختلف رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید.

Hootsuite's Planner می تواند به عنوان یک ابزار ارسال خودکار فیس بوک استفاده شود

Hootsuite همچنین به شما کمک می کند معیارهایی مانند تعامل، مکالمات، ذکرها، کلمات کلیدی و هشتگ ها را اندازه گیری کنید.

Hootsuite را به صورت رایگان امتحان کنید. هر زمان که بخواهید می توانید لغو کنید.

تبلیغات اجتماعی Hootsuite

اگر محتوای پولی را در بالای پست‌های ارگانیک مدیریت می‌کنید، حتی ابزارهای داخلی متا نیز به کمی تقلب نیاز دارند. اما Hootsuite آن را بسیار ساده تر می کند.

Hootsuite Social Advertising به شما امکان می دهد محتوای پولی و ارگانیک فیس بوک خود را در یک مکان برنامه ریزی، انتشار و گزارش دهید. به علاوه، می‌توانید نتایج را در زمان واقعی ردیابی کنید و تغییرات سریعی ایجاد کنید تا بیشترین استفاده را از هزینه تبلیغات خود ببرید.

https://www.youtube.com/watch?v=IwFR07iFSl8

زمان‌بندی پست‌ها با فیس‌بوک در مقابل Hootsuite

ابزارهای رایگان پوستر خودکار فیس بوک برای تیم های کوچکتر عالی هستند، اما لزوماً با رشد کسب و کار شما مقیاس نمی شوند.

تیم‌های بزرگ‌تر ممکن است به ویژگی‌هایی مانند گردش‌های کاری تأیید محتوا، مانند مواردی که در Hootsuite یافت می‌شوند، نیاز داشته باشند. این ویژگی‌های یکپارچه به افراد متعدد اجازه می‌دهد تا روی محتوای شما کار کنند.

یک پست فیس بوک در Hootsuite برنامه ریزی کنید

ابزارهای ایجاد محتوای Hootsuite نیز به همین ترتیب قوی هستند. این پلتفرم یک کتابخانه رایگان تصویر، فایل‌های GIF و ابزارهای ویرایش پیشرفته‌تر از آنچه در Facebook Business Suite می‌بینید ارائه می‌دهد. همچنین یک کوتاه کننده و ردیاب URL داخلی برای کمک به شما برای اثبات بازگشت سرمایه (ROI) تلاش های اجتماعی خود وجود دارد.

Hootsuite همچنین بهترین زمان‌های شخصی‌سازی شده برای ارسال را فراهم می‌کند. این ابزار از عملکرد گذشته حساب شما برای پیشنهاد بهترین زمان های ارسال استفاده می کند.

این بدان معناست که می توانید محتوای خود را برای زمانی برنامه ریزی کنید که به احتمال زیاد تأثیر بگذارد.

نقشه حرارتی Hootsuite بهترین زمان برای انتشار را بر اساس مخاطبان و اهداف شما نشان می دهد

چگونه از Hootsuite برای خودکار کردن پست های فیس بوک خود استفاده کنید

برنامه ریزی پست های فیس بوک در Hootsuite سریع و ساده است. حتی می‌توانید از ویژگی زمان‌بندی خودکار Hootsuite برای خودکار کردن کل فرآیند خود استفاده کنید.

در اینجا نحوه برنامه ریزی و خودکار کردن پست های فیس بوک با استفاده از Hootsuite آورده شده است:

  1. قابل اعتماد و متخصص آهنگساز و انتخاب کنید پست.ارسال پست فیس بوک در Hootsuite Compose
  2. هنگامی که محتوای خود را ایجاد کردید، انتخاب کنید برنامه برای انتخاب تاریخ و زمان برای پخش محتوا.
  3. انتخاب کنید تقویم را انتخاب کنید و روزی را که می خواهید پست منتشر شود انتخاب کنید.
  4. زمان مشخصی را برای انتشار پست در روز انتخاب شده تعیین کنید. کاربران طرح پولی می توانند زمان پیشنهادی را انتخاب کنند. تمام زمان‌های برنامه‌ریزی‌شده به صورت افزایشی ۵ دقیقه‌ای است.برنامه ریزی یک پست فیس بوک با استفاده از Hootsuite.  زمان را به صورت دستی انتخاب کنید یا از پیشنهاد خودکار استفاده کنید
  5. پس از انتخاب تاریخ و زمان، انتخاب کنید انجام شده، و سپس برنامه.روی Schedule در Hootsuite Facebook Scheduler کلیک کنید

اگر می‌خواهید با برنامه‌ریزی 350 پست فیس‌بوک به صورت انبوه در Hootsuite در زمان خود صرفه‌جویی کنید، به این صورت است:

https://www.youtube.com/watch?v=CyrlryIfY_A

ویژگی AutoSchedule Hootsuite به شما کمک می کند از شکاف در تقویم محتوای خود جلوگیری کنید. این ابزار به طور خودکار پست‌های شما را برای انتشار در زمان‌های با تعامل بالا برنامه‌ریزی می‌کند. به جای آزمایش دستی چندین بار پست، ابزار این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.

در اینجا نحوه استفاده از ویژگی زمانبندی خودکار Hootsuite آورده شده است:

  1. پست خود را طبق معمول بنویسید. یک عنوان بنویسید، تصاویر خود را اضافه و ویرایش کنید، و یک پیوند اضافه کنید.
  2. کلیک برای بعد برنامه ریزی کنید. با این کار تقویم زمان بندی بالا می رود. به جای اینکه به صورت دستی انتخاب کنید که چه زمانی پست شما باید منتشر شود، به گزینه AutoSchedule درست بالای تقویم بروید.برنامه خودکار فیس بوک را در Hootsuite تنظیم کنید
  3. ویژگی AutoSchedule را روی آن تغییر دهید بر.AutoSchedule را در Hootsuite روشن کنید
  4. کلیک انجام شده. بنشینید و استراحت کنید – AutoSchedule اکنون تنظیم شده است.

بهترین روش ها برای خودکار کردن پست های فیس بوک

پوسترهای خودکار فیس بوک عالی هستند، اما زمانی که به طور موثر از آنها استفاده کنید ضروری می شوند.

اینجا هستند پنج روش برتر به شما کمک می کند تا با موفقیت پست های فیس بوک خود را خودکار کنید.

پست خود را برای مخاطبان مختلف تنظیم کنید

بیایید تصور کنیم که یک برند یوگا دارید و لباس تمرین یوگا را می فروشید. شما همچنین رویدادها، کارگاه ها و کلاس ها را در شش مکان مختلف فروشگاه خود سازماندهی می کنید. شما برای هر مکان صفحات و گروه های مختلف فیس بوک دارید.

افرادی که صفحه هر فروشگاه را لایک و فالو می کنند علایق و مکان های متفاوتی دارند. این طور فکر کنید: هر دوی آنها ممکن است یوگا را دوست داشته باشند، اما یک مادر حومه شهر و یک شهرنشین 20 ساله احتمالاً زندگی متفاوتی دارند.

برای ارتباط با آن مخاطبان مختلف، باید پست های خود را برای هر یک از این صفحات تغییر دهید.

اگرچه ممکن است نیازی به بازنویسی همه چیز نباشد، می‌توانید پیام خود را برای هر صفحه/گروه قبل از برنامه‌ریزی سفارشی کنید. اطلاعاتی که پست می کنید باید دقیق و مرتبط با فالوورهای شما در هر صفحه باشد.

پست ها را در زمان مناسب برای مخاطبان خود برنامه ریزی کنید

الگوریتم فیس بوک به تازگی جایزه می دهد. به همین دلیل مهم است که ارسال کنید چه زمانی مخاطبان محتوای شما را ببینند. ویژگی Hootsuite’s Best Time to Publish به شما کمک می کند پست های خود را در روزها و زمان هایی که مخاطبان شما در پلتفرم فعال هستند برنامه ریزی کنید.

هرچه افراد بیشتری پست‌های فیس‌بوک شما را ببینند، احتمال اینکه هر پست باعث ایجاد تعامل، افزایش ترافیک و افزایش فالوور شما شود، بیشتر می‌شود.

در صورت لزوم پست های خود را متوقف کنید

گاهی اوقات اتفاق غیرمنتظره – مثلاً یک بیماری همه گیر جهانی – رخ می دهد. به جای ارسال پست در مورد راه اندازی هیجان انگیز یک خط کفش جدید، ممکن است لازم باشد برای مدتی مکث را فشار دهید.

به طور مرتب پست های برنامه ریزی شده خود را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی در راه است. Hootsuite به شما این امکان را می دهد که پست های برنامه ریزی شده را قبل از انتشار موقتاً متوقف یا حذف کنید تا از پیامدهای احتمالی جلوگیری شود.

https://www.youtube.com/watch?v=eLhUVAgDNmA

نحوه عملکرد هر پست را ارزیابی کنید

هنگامی که از یک پوستر خودکار برای FB استفاده می کنید، می تواند وسوسه انگیز باشد که بنشینید و محتوای اجتماعی خود را فراموش کنید. اما مهم این است که بررسی کنید و ببینید پست‌هایتان چگونه کار می‌کنند. یک ابزار خوب به شما کمک می کند محتوایی را شناسایی کنید که بیشترین تعامل را با مخاطبان شما ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل فیس بوک شما به شما می گوید که چگونه تلاش های بازاریابی شما روی هم می رود. می‌توانید مواردی مانند کلیک‌ها، نظرات، دسترسی، اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدهای ویدیویی، دسترسی به ویدیو یا رشد فالوور را در طول زمان اندازه‌گیری کنید.

Hootsuite Analytics به شما نشان می دهد که کدام پست ها بهترین عملکرد را دارند. این بینش ها به شما کمک می کند محتوای بیشتری را ایجاد کنید که می دانید بهترین عملکرد را با مخاطبان شما دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ردیابی تجزیه و تحلیل فیس بوک با Hootsuite، این ویدیوی کوتاه را ببینید.

https://www.youtube.com/watch?v=_mthYb9LRZc

پست های خود را از قبل برنامه ریزی نکنید

آینده غیر قابل پیش بینی است. اگر از ماه‌ها قبل برای تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید، به راحتی می‌توانید برنامه‌ریزی خود را از دست بدهید. بهترین برندها با مخاطبان خود و رویدادها یا روندهای فعلی که ممکن است بر آنها تأثیر بگذارد هماهنگ هستند.

از Hootsuite برای صرفه جویی در زمان و خودکار کردن کار شلوغ درگیر کردن مخاطبان فیس بوک خود استفاده کنید. پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید، رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، به طور خودکار محتوای با عملکرد برتر را تقویت کنید، و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

با Hootsuite حضور خود را در فیس بوک سریعتر افزایش دهید. همه پست های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و عملکرد آنها را در یک داشبورد پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید