تعداد کلمات کوچک اما قدرتمند توییتر از زمانی که این پلتفرم برای اولین بار در سال 2006 راه اندازی شد، ما را تحت تأثیر قرار داده است. برنامه میکروبلاگینگ نه تنها یک ابزار مؤثر برای ارتباط (و الگوهای رفتاری)، بلکه برای تجارت نیز است: یک تبلیغ واحد در توییتر دارای این ویژگی است. پتانسیل رسیدن به 436.4 میلیون نفر.

اما آن کاربران چه کسانی هستند؟ جمعیت شناسی مهم است آنها کجا زندگی می کنند؟ چقدر پول در می آورند؟ آیا سن آنها برای اجاره ماشین یا خرید قانونی آتش بازی کافی است؟ همه سؤالات مهمی که باید هنگام استفاده از این پلتفرم برای بازاریابی اجتماعی بپرسید، به خصوص اگر نوعی استارت‌آپ به اشتراک گذاری خودروی پیروتکنیک هستید. (این ایده من است، کسی آن را نمی دزدد.)

این آمار همه چیزهایی را که باید در مورد اینکه چه کسی از توییتر و چه کسی استفاده می کند بدانید را نشان می دهد نه استفاده از آن. از جمعیت شناسی در سن و جنسیت گرفته تا عاشقان و متنفران از پلتفرم، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

جایزه: برنامه 30 روزه رایگان را برای افزایش سریع دنبال کنندگان توییتر خود دانلود کنید. یک کتاب کار روزانه که به شما کمک می کند یک روال بازاریابی توییتر ایجاد کنید و رشد خود را دنبال کنید، بنابراین می توانید نتایج واقعی را پس از یک ماه به رئیس خود نشان دهید.

جمعیت عمومی کاربران توییتر

1. توییتر جهان است پانزدهمین پلتفرم پرکاربرد رسانه های اجتماعی.

توییتر که بین Pinterest (چهاردهمین پلتفرم پرکاربرد جهان) و Reddit (در رتبه 13) قرار دارد، در لیست بسیار پایین تر از فیس بوک و اینستاگرام قرار دارد – اما این مجموعه ای از غول ها است. این به نوعی شبیه به کسب مقام پانزدهم یک شناگر المپیک است: آنها هنوز هم یکی از بهترین شناگران جهان هستند.

پرکاربردترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی
منبع: دیجیتال 2022

2. توییتر دوازدهمین عبارت محبوب جستجو شده در گوگل است.

علیرغم داشتن اپلیکیشن مخصوص به خود (و می‌دانید، نشانک‌گذاری موجود)، مردم همچنان اغلب در گوگل «توئیتر» را جستجو می‌کنند، حتی بیشتر از نتفلیکس.

جستجوی برتر گوگل
منبع: دیجیتال 2022

3. Twitter.com 7.1 میلیارد بار در ماه بازدید می شود.

این بر اساس داده‌های Statista است – 7.1 میلیارد بازدید در می 2022 وجود داشت که از 6.8 میلیارد بازدید در دسامبر 2021 بیشتر بود.

4. تبلیغات در توییتر این پتانسیل را دارد که به 8.8 درصد از کل کاربران اینترنت برسد.

4.95 میلیارد کل کاربر اینترنت وجود دارد، بنابراین 8.8٪ چیزی برای عطسه کردن نیست. شاید زمان آن رسیده است که تحقیق کنید چگونه از توییتر برای تجارت استفاده کنید.

مروری بر مخاطبان تبلیغاتی

منبع: دیجیتال 2022

5. انتظار می رود تعداد کاربران توییتر در سراسر جهان تا سال 2025 به 497.48 میلیون نفر افزایش یابد.

این تقریباً پانصد میلیون است، اگر حساب کنید (و ما هستیم).

تعداد کاربران پیش بینی شده

منبع: Statista

6. 82 درصد از کاربران پر حجم توییتر می گویند که از این پلتفرم برای سرگرمی استفاده می کنند.

یک مطالعه Statista در سال 2021 نشان داد که 82٪ از توییترهای مکرر (کسانی که 20 بار یا بیشتر در ماه توییت می کنند و در این داده ها “حجم بالا” نامیده می شود) از توییتر برای سرگرمی استفاده می کنند. 78 درصد گفتند که از پلتفرم میکروبلاگینگ به عنوان راهی برای مطلع ماندن استفاده می کنند و 77 درصد گفتند که از آن به عنوان راهی برای بیان نظرات خود استفاده می کنند. جای تعجب نیست که تنها 29 درصد از کاربران کم حجم توییتر (کسانی که کمتر از 20 بار در ماه توییت می‌کنند) گفتند که از توییتر به عنوان راهی برای بیان نظرات خود استفاده می‌کنند. توییت یا بازتوییت نمی کنم.

دلایل استفاده از توییتر

منبع: Statista

7. وقتی صحبت از استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی برای اخبار می شود، توییتر محبوب ترین منبع است.

به هر حال این در ایالات متحده صادق است. در سال 2021، 55 درصد از آمریکایی ها گزارش دادند که به طور مرتب اخبار را از توییتر دریافت می کنند. این باعث می‌شود که آن را به پراستفاده‌ترین پلتفرم اجتماعی برای اخبار تبدیل کند – فیس‌بوک با 47 درصد دنبال‌کننده است، سپس Reddit (39٪)، یوتیوب (30٪) و TikTok (29٪) هستند.

استفاده برای اخبار
منبع: Statista

8. بعلاوه، 57 درصد از افرادی که اخبار را از توییتر دریافت می‌کنند، می‌گویند که این پلتفرم درک آنها از رویدادهای جاری در سال گذشته افزایش یافته است.

این از یک نظرسنجی دیگر آمریکایی است. 39 درصد از مصرف کنندگان اخبار توییتر گفته اند که درباره زندگی افراد مشهور و شخصیت های عمومی اطلاعات بیشتری کسب کرده اند، 37 درصد گفته اند که این موضوع میزان مشارکت سیاسی آنها را افزایش داده و 31 درصد نیز گفته اند که باعث افزایش سطح استرس آنها شده است.

اخبار و سطوح استرس
منبع: مرکز تحقیقات پیو

9. تنها 0.2 درصد از کاربران توییتر فقط از توییتر استفاده کنید

به عبارت دیگر، تقریباً همه افراد توییتر در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز حساب دارند. بیشترین همپوشانی با اینستاگرام است – 87.6 درصد از کاربران توییتر نیز از اینستاگرام استفاده می کنند. بازاریابان رسانه های اجتماعی باید هنگام طراحی کمپین ها این را در نظر داشته باشند (برای مثال، همپوشانی بسیار کمتری بین کاربران توییتر و اسنپ چت وجود دارد، بنابراین انتخاب این دو پلتفرم ممکن است منجر به دستیابی به مخاطبان هدف گسترده تری شود).

همپوشانی پلتفرم های اجتماعی
منبع: دیجیتال 2022

10. اکثر کاربران توییتر واقعاً تنظیمات حریم خصوصی خود را درک نمی کنند.

بله طبق نظرسنجی Pew Research در سال 2021، 35٪ از کاربران توییتر گفتند که یا یک دسته توییتر خصوصی دارند یا در مورد تنظیمات حریم خصوصی خود مطمئن نیستند … اما از این کاربران، 83٪ در واقع یک حساب توییتر عمومی داشتند. (Psst—اگر در مورد تنظیمات خود مطمئن نیستید، این بهترین شیوه ها را برای بهینه سازی تنظیمات توییتر بررسی کنید).

تنظیمات حریم خصوصی

منبع: مرکز تحقیقات پیو

جمعیت شناسی سن توییتر

11. اکثر کاربران توییتر بین 25 تا 34 سال سن دارند.

در سرتاسر جهان، 38.5 درصد از کاربران توییتر 25 تا 34 ساله هستند که آن را به بزرگترین گروه سنی استفاده کننده از این برنامه تبدیل می کند. بنابراین، اگر در تلاش برای افزایش آگاهی از برند در این گروه سنی هستید، توییتر بسیار مناسب است.

کوچکترین گروه سنی 13-17 (6.6٪) است که احتمالاً برای بهترین است.

کاربران در سراسر جهان بر اساس گروه سنی

منبع: Statista

12. 20 درصد از افراد 18 تا 34 ساله نظر مساعدی نسبت به توییتر دارند.

در واقع، به نظر می‌رسد که نظرات توییتر رابطه معکوس با سن دارند – جوان‌ترها نظر مساعد دارند و افراد مسن‌تر تمایل دارند نظر نامطلوب داشته باشند. نمونه آن در نمودار Statista زیر نشان داده شده است: تکه آبی روشن (“بسیار مطلوب”) با افزایش گروه سنی کوچکتر می شود و تکه قرمز (“بسیار نامطلوب”) با افزایش گروه سنی بزرگتر می شود.

نظر مساعد سن ایالات متحده آمریکا

منبع: Statista

13. از سال 15-2014، تعداد نوجوانانی که از توییتر استفاده می کنند کاهش یافته است.

طبق یک مطالعه تحقیقاتی PEW، 33 درصد از نوجوانان آمریکایی در سال 2014-2015 استفاده از توییتر را گزارش کردند، اما تنها 23 درصد از نوجوانان در سال 2021 از این پلتفرم استفاده کردند. همچنین علاقه نوجوانان به فیس بوک کاهش یافت، در حالی که اینستاگرام و اسنپ چت شاهد افزایش (به ترتیب 52 درصد به 62 درصد و 41 درصد به 59 درصد).

استفاده نوجوانان

منبع: مرکز تحقیقات پیو

14. توییتر یکی از کوچکترین فاصله های سنی را در بین کاربران هر پلتفرم اجتماعی محبوب دارد.

این بدان معناست که تفاوت سنی بین جوانترین کاربران توییتر و مسن ترین کاربران توییتر کمتر است (35 سال) از سایر برنامه ها – برای مثال، فاصله سنی در کاربران اسنپ چت 63 سال است. در حالی که فاصله سنی توییتر کوچک است، کوچکترین هم نیست (این جایزه به فیس بوک می رسد که میانگین فاصله سنی آن 20 سال است).

فاصله سنی کاربر

منبع: مرکز تحقیقات پیو

جمعیت شناسی جنسیتی توییتر

15. در سراسر جهان، 56.4 درصد از کاربران توییتر خود را مرد می دانند.

و 43.6 درصد زن هستند.

کاربران در سراسر جهان بر اساس جنسیت

منبع: Statista

16. 1/4 مردان آمریکایی از توییتر استفاده می کنند.

این فقط کمی بیشتر از آمار زنان است – 22٪ از زنان آمریکایی در برنامه هستند.

بر اساس جنسیت ایالات متحده آمریکا

منبع: Statista

17. 35 درصد از زنان آمریکایی نسبت به توییتر نظر مساعد دارند و 43 درصد از مردان آمریکایی نظر مثبتی نسبت به توییتر دارند.

بر اساس مطالعه سال 2021 توسط Statista، 43٪ از مردان آمریکایی نظر “بسیار مطلوب” یا “تا حدودی مطلوب” درباره توییتر دارند و 35٪ از زنان آمریکایی نیز همین احساس را دارند.

نظر مساعد بزرگسالان ایالات متحده آمریکا بر اساس جنسیت

منبع: Statista

جمعیت شناسی موقعیت مکانی توییتر

18. ایالات متحده با 76.9 میلیون نفر بیشترین کاربر توییتر را دارد.

پس از ایالات متحده ژاپن (58.95 میلیون کاربر)، هند (23.6 میلیون کاربر)، سپس برزیل (19.05 میلیون کاربر) قرار دارد.

کشورهایی که بیشترین کاربران توییتر را دارند

منبع: Statista

19. سنگاپور کشوری با بالاترین میزان دسترسی واجد شرایط برای تبلیغات توییتر (53.9٪) است.

این بدان معناست که تبلیغات و توییت‌های تبلیغاتی پتانسیل دسترسی به بیش از نیمی از مردم سنگاپور را دارند و این کشور دارای بالاترین نرخ دسترسی واجد شرایط است. پس از سنگاپور ژاپن (52.3 درصد) و سپس عربستان سعودی (50.4 درصد) قرار دارند.

نرخ دسترسی تبلیغات
منبع: دیجیتال 2022

20. ایالات متحده بیشترین مخاطبان تبلیغاتی در توییتر را دارد.

از آنجایی که آمریکا کشوری با بیشترین کاربران توییتر است، همچنین کشوری است که بیشترین مخاطبان تبلیغاتی را دارد. تبلیغات در توییتر این پتانسیل را دارد که به 27.3 درصد از کل آمریکایی های بالای 13 سال برسد.

رتبه بندی رسیدن به آگهی

منبع: دیجیتال 2022

22. 26 درصد از بزرگسالان ایالات متحده نظر «تا حدودی مطلوب» درباره توییتر دارند.

این بر اساس نظرسنجی Statista در سال 2021 است. همین داده ها گزارش می دهد که 13 درصد از بزرگسالان آمریکایی نظر بسیار مثبتی نسبت به توییتر، 15 درصد نظر تا حدودی نامطلوب درباره توییتر و 18 درصد نظر بسیار نامطلوب درباره توییتر دارند. به عبارت دیگر، نظرات مختلط هستند – اما چه در حال پیمایش عاشقانه باشند و چه از متن نفرت، باز هم در حال پیمایش هستند.

نظر مساعد بزرگسالان ایالات متحده آمریکا

منبع: Statista

آمار جمعیتی درآمد توییتر

23. تنها 12 درصد از آمریکایی هایی که کمتر از 30 هزار دلار در سال درآمد دارند از توییتر استفاده می کنند.

این اعداد در گروه های با درآمد بالاتر بیشتر است. 29 درصد آمریکایی هایی که 30000 تا 49999 دلار در سال درآمد دارند از توییتر و 34 درصد آمریکایی هایی که 75 هزار دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند از توییتر استفاده می کنند.

آمار درآمد و تحصیلات

منبع: مرکز تحقیقات پیو

جمعیت شناسی سطح تحصیلات توییتر

24. 33 درصد از کاربران توییتر تحصیلات دانشگاهی دارند.

در واقع، افرادی که دارای مدرک تحصیلات تکمیلی هستند، بیشترین درصد کاربران توییتر را تشکیل می‌دهند – 26 درصد برخی از کالج را به پایان رسانده‌اند، و 14 درصد دارای مدرک دبیرستان یا کمتر هستند. علما متحد شوید

سطح تحصیلات آمریکا

منبع: Statista

از Hootsuite برای مدیریت بازاریابی توییتر در کنار سایر فعالیت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. از یک داشبورد می توانید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، فالوورهای خود را افزایش دهید، توییت ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید