دیلن فیلد در مصاحبه ای از هدف فروش فیگما به ادوبی و اتفاقاتی که در آینده خواهد افتاد خبر داد.

دیلن فیلد

حدود یک ماه پس از اعلام خرید استارتاپ Figma توسط ادوبی، اکنون «دیلان فیلد» یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این استارتاپ محبوب طراحی دیجیتال مصاحبه ای انجام داده و درباره این معامله و انگیزه هایش برای پیوستن به ادوبی صحبت کرده است.

دیلن فیلد در گفتگو با خبرگزاری TechCrunch درباره خبر فروش Figma به Adobe گفت: “ما بسیار خوشحال بودیم – هنوز هم هستیم – اما در مقطعی شروع به صحبت با Adobe کردیم و Adobe یکی از شگفت انگیزترین شرکت های موسس است. با مردم بیشتر و بیشتر می شود ما با این شرکت وقت گذرانده ایم، بیشتر به آنها اعتماد کرده ایم و می بینیم که در یک دسته قرار داریم. جعبه توسعه محصول ما در یک رابطه هستیم.”

او می گوید که Figma امروزه ابزارهایی برای تفکر و طراحی ارائه می دهد و قصد دارد در آینده ابزارهای بیشتری را برای تبدیل این طرح ها به کد در اختیار کاربران قرار دهد. مدیر عامل این استارت آپ می افزاید:

“من این اصل را در ذهن خود ایجاد کردم که “خلاقیت بهره وری جدید است”، اما ما در حال حاضر منابع لازم برای اجرای این اصل را در Figma نداریم. زمان زیادی طول خواهد کشید. [اما] اگر بتوانیم این کار را با هم و در پلتفرم Adobe انجام دهیم، فکر می کنم به ما کمک زیادی خواهد کرد و من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم.”

دیلن فیلد، مدیر عامل شرکت Figma

Figma از سوی سرمایه گذاران برای پذیرش پیشنهاد Adobe تحت فشار قرار نگرفت

البته، این معامله – در صورت تکمیل – برای فیلد ثروت هنگفتی به همراه خواهد داشت، اما بنیانگذاران استارت آپ معمولاً به آن اشاره نمی کنند. او هم به این سوال پاسخ داد سرمایه گذاران figma او چه تحت فشار قرار گرفت یا نه، نقش آنها را در امضای قرارداد انکار کرد. دیلن فیلد می گوید:

“این هرگز در مورد آن نبود. سوال این بود که بهترین شانس برای دستیابی به هدف ما چیست؟ هدف شرکت ما این است که طراحی را برای همه در دسترس قرار دهیم. طراحی فقط طراحی رابط نیست. خلاقیت و بهره وری است. این چیزی است که می تواند ما را بسازد. همه بخشی از این انقلاب دیجیتالی است که در حال رخ دادن است.” در جهان. اقتصاد جهانی در حال حرکت از اقتصاد فیزیکی به اقتصاد دیجیتال است. آیا ما برخی را پشت سر می گذاریم یا به همه ابزارهایی برای پیوستن به این جریان می دهیم؟ “من احساس می کنم خیلی فشار، و من فکر می کنم واقعا مهم است که ما این ابزارها را در اسرع وقت در اختیار این افراد قرار دهیم.”

مدیرعامل فیگما در صحبت های خود چندین بار تایید کرده است که فیگما به صورت یک شرکت مستقل باقی مانده و تغییری در قیمت خدمات این شرکت ایجاد نخواهد شد. فیلد می‌گوید: «آنچه Adobe به ما گفت این است که آنها می‌خواهند از Figma بیاموزند. با این حال، Adobe به دنبال معامله است 20 میلیارد دلار پرداخت پول مطمئناً این سرمایه گذاری فقط برای آموزش نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید