سال 2013 است. شما می نشینید و یک پست جدید برای صفحه فیس بوک مشتری خود تایپ می کنید. همانطور که در حال تماشای مجدد NSYNC در VMA هستید، یک جرعه از ماکیاتوی کاراملی بدون چربی خود می نوشید و تجزیه و تحلیل فیس بوک خود را بررسی می کنید. نیمی از فالوورهای شما آن را دیده اند و در حال حاضر 100000 بازدید داشته است. زندگی خوب است.

متأسفم، دوست، در سال 2023 مدیران رسانه های اجتماعی خوش شانس خواهند بود که به طور متوسط ​​0.07٪ نرخ تعامل در پست های فیس بوک را دریافت کنند. وامپ وامپ.

اما همه چیز از دست رفته نیست، بازاریاب بی باک. می‌توانید با تقویت پست‌های فیسبوک خود، شکوه – و دسترسی ارگانیک – روزهای خوب گذشته را به دست آورید. در اینجا چگونه است.

جایزه: برگه تقلب تبلیغاتی فیس بوک برای سال 2022 را دریافت کنید. منبع رایگان شامل بینش های کلیدی مخاطب، انواع تبلیغات توصیه شده و نکات موفقیت است.

“پست تقویت کننده” در فیس بوک چیست؟

یک “پست تقویت” فیس بوک به سرعت یک محتوای موجود و ارگانیک را به یک تبلیغ پولی تبدیل می کند. پست‌های تقویتی فیس‌بوک روشی ساده و مؤثر برای گسترش دسترسی شما به مخاطبان صفحه فیس‌بوک موجود شماست.

تقویت پست ها در فیس بوک می تواند به شما کمک کند:

  • جذب فالوورهای جدید (لایک صفحه)
  • تعامل را بهبود بخشید
  • برند خود را تبلیغ کنید
  • درک کنید که چه محتوایی برای اهداف و مخاطبان شما بهتر عمل می کند
  • شروع به بررسی تبلیغات رسانه های اجتماعی کنید

چگونه یک پست در فیس بوک را تقویت کنیم

چگونه یک پست را در داشبورد فیس بوک تقویت کنیم

تقویت یک پست از طریق فیس بوک سریع انجام می شود، اما چند پیش نیاز وجود دارد:

هنگامی که این دو مورد را مرتب کردید، مراحل زیر را دنبال کنید تا اولین پست خود را تقویت کنید.

1. به صفحه فیس بوک خود بروید.

می توانید یک پست فیس بوک را از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه تقویت کنید.

2. یک پست فیس بوک برای تقویت پیدا کنید.

در پست های اخیر پیمایش کنید تا پستی را که می خواهید تقویت کنید پیدا کنید، سپس کلیک کنید تقویت پست در پایین

دکمه خاکستری شده است؟ شما نمی توانید برخی از پست های فیس بوک را تقویت کنید، اما 99٪ از این زمان، شما قادر خواهید بود.

گزینه مدیریت صفحه Facebook Boost Post

3. یک هدف را انتخاب کنید.

فیس بوک به طور خودکار پیشنهادات هدف، معیارهای هدف گیری مخاطب، پیوند، مدت زمان، بودجه و موارد دیگر را پر می کند. می توانید فشار دهید اکنون پست را تقویت کنید و تبلیغ خود را اجرا کنید

اما برای بهترین نتیجه، هر بخش از صفحه را برای اطمینان از صحت مرور کنید. با کلیک کردن شروع کنید تغییر دادن در بخش Goal تمام گزینه های موجود را ببینید و بهترین مناسب را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر پیوندی را در پست تقویت‌شده خود اضافه می‌کنید، هدف شما باید «به‌دست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر وب‌سایت» باشد.

گزینه‌های انتخاب هدف به صورت خودکار، دریافت پیام‌های بیشتر، خریدهای بیشتر از وب‌سایت، دریافت تعامل بیشتر

4. دکمه عمل و URL را ویرایش کنید.

بعد، آنچه را که می‌خواهید دکمه عمل بگوید را انتخاب کنید. فیس بوک به صورت پیش فرض اکنون خرید کنید، اگرچه من آن را به تغییر می دهم ثبت نام. اطمینان حاصل کنید که URL پیوند نیز دقیق است.

منوی کشویی دکمه اکشن ثبت نام کنید، اکنون رزرو کنید، بیشتر بدانید و همین حالا خرید کنید

5. مخاطبان خود را هدف قرار دهید.

افرادی را که می خواهید با این پست تقویت شده هدف قرار دهید انتخاب کنید، یا یکی از مخاطبان تبلیغات سفارشی موجود خود را انتخاب کنید (در صورت وجود). همچنین می توانید معیارهای خود را به عنوان یک مخاطب سفارشی جدید برای دفعه بعد ذخیره کنید.

شما می توانید هدف قرار دهید:

  • جنسیت (در حال حاضر فقط مردان، زنان یا هر دو. امیدوارم فیس بوک در آینده نشان دهنده همه هویت های جنسیتی باشد.)
  • رده سنی
  • مکان (از سطح کشور تا شهرها را انتخاب کنید.)
  • منافع

مخاطبان را بر اساس سن و موقعیت مکانی ویرایش کنید

هدف گذاری اختیاری است. اگر هیچ یک از این گزینه‌ها را مشخص نکنید، فیس‌بوک تلاش می‌کند تا پست تقویتی شما را برای کسانی که فکر می‌کنند بیشتر علاقه‌مند هستند هدف قرار دهد. یک دوره تصادف می خواهید؟ با هدف گذاری تبلیغات فیس بوک 101 آشنا شوید.

6. بودجه تعیین کنید.

مدت زمان پیش فرض 7 روز است که برای اکثر پست های تقویت فیس بوک خوب است. کل بودجه خود را برای پست تنظیم کنید و تخمینی از تعداد افرادی که به آن دسترسی خواهید داشت و لینک شما چند کلیک خواهد داشت را مشاهده خواهید کرد.

کلیک اکنون پست را تقویت کنید و بس

کل بودجه و مدت زمان را با نتایج تخمینی روزانه تنظیم کنید

چگونه یک پست فیس بوک را با استفاده از Hootsuite تقویت کنیم

می‌توانید مراحل بالا را دنبال کنید – یا با تقویت خودکار پست‌های فیس‌بوک در Hootsuite در زمان زیادی صرفه‌جویی کنید.

با Hootsuite می توانید:

  • به صورت دستی یک پست فیس بوک را تقویت کنید، یا…
  • برپایی تقویت خودکار برای پست هایی که معیارهای خاصی دارند

سر به بالا: برای تقویت پست‌های فیس‌بوک با Hootsuite، ابتدا باید حساب کاربری Facebook Ads Manager خود را به Hootsuite اضافه کنید.

چگونه به صورت دستی یک پست فیس بوک را در Hootsuite تقویت کنیم

روش 1: رفتن به تبلیغات در داشبورد Hootsuite خود، سپس تقویت فیس بوک. در پست های فیس بوک خود حرکت کنید و کلیک کنید تقویت کنید روی اونی که میخوای دستورات را دنبال کنید تا پست تقویتی خود را هدف قرار داده و تغییر دهید.

تقویت تنظیمات با مخاطب هدف و گزینه ای برای قرار دادن اینستاگرام

روش 2: را خواهید دید تقویت کنید دکمه روی پست‌های فیسبوک در جاهای دیگر Hootsuite، از جمله:

  • آهنگساز
  • برنامه ریز
  • در یک جریان فیس بوک

کلیک کردن تقویت کنید در هر یک از آن مناطق، همان هدف گذاری و تنظیم منوی روش اول را نشان می دهد. اگر پست‌های تقویتی فعلی فیس‌بوک دارید که از Hootsuite ایجاد کرده‌اید، دارای یک پست هستند $ نماد در Planner.

چگونه به طور خودکار پست های فیس بوک را در Hootsuite تقویت کنیم

افزایش خودکار پست فیس بوک واقعاً می تواند صفحه شما را رشد دهد. در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است.

1. برو به تبلیغات، سپس تقویت فیس بوک. را کلیک کنید یک تقویت خودکار تنظیم کنید.

2. اگر چندین صفحه فیس بوک به Hootsuite متصل هستید، صفحه صحیح را انتخاب کنید. به کمپین تقویت خودکار خود یک نام بدهید.

3. یک را انتخاب کنید ماشه تعامل.

می‌توانید به Hootsuite اجازه دهید تصمیم بگیرد که کدام پست‌های فیس‌بوک را بر اساس میانگین نرخ تعامل شما افزایش دهد یا معیارهای خود را تعیین کنید.

می توانید یک پست تقویت فیس بوک را بر اساس تعداد موارد زیر فعال کنید:

  • دوست دارد
  • سهام
  • نظرات
  • رسیدن
  • بازدیدهای ویدیویی

شما همچنین می توانید معیارها را ترکیب کنید. به عنوان مثال، تنها زمانی که یک پست حداقل 100 لایک داشته باشد، تقویت خودکار را فعال کنید و 50 نظر.

یا دریچه گاز را تمام کنید و تک تک پست های فیس بوک را در 7 روز گذشته تقویت کنید. وو (من این را توصیه نمی کنم مگر اینکه یک راه اندازی بزرگ یا تبلیغات ویژه انجام دهید.)

محرک های تعامل خودکار را در تنظیمات تغییر دهید

4. تنظیمات پست تقویتی خود را ویرایش کنید.

مانند روش‌های دیگر، باید هدف مخاطب، بودجه و غیره خود را تعیین کنید. همین تنظیمات برای همه پست‌های تقویت‌شده شما در این کمپین خودکار اعمال می‌شود، بنابراین فقط یک بار باید این کار را انجام دهید.

Hootsuite می تواند پست های شما را در فیس بوک و اینستاگرام یا فقط فیس بوک تقویت کند.

کلیک تقویت کنید و شما آماده اید.

افزایش هزینه پست فیسبوک

شما می توانید یک پست فیس بوک را با حداقل 1 دلار در روز افزایش دهید. اما اگر بیشتر هزینه کنید، با تبلیغات خود به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت.

می توانید مقدار مشخصی را تایپ کنید یا نوار لغزنده را حرکت دهید تا حداکثر بودجه کل خود را تنظیم کنید. این چیزی است که فیس بوک در طول مدت پست تقویت شده شما هزینه می کند. تغییر بودجه، دسترسی بالقوه شما را تغییر می دهد، که فیس بوک برای شما تخمین می زند.

بودجه کل با دسترسی روزانه تخمینی

به عنوان مثال، اگر بودجه شما 50 دلار و مدت زمان آن 7 روز باشد، فیس بوک به طور متوسط ​​7.15 دلار در روز هزینه می کند. هزینه روزانه واقعی کمی متفاوت خواهد بود، اما شما بیش از کل بودجه مشخص شده برای کمپین پرداخت نخواهید کرد.

تبلیغات فیس بوک در مقابل پست تقویت شده

پست تقویت فیس بوک شکل بسیار ساده ای از تبلیغات فیس بوک است. آنها سریع و آسان تنظیم می شوند و راه خوبی برای شروع یا آزمایش تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند.

در اینجا خلاصه ای از تفاوت های کلیدی بین پست های تقویت کننده فیس بوک و کمپین های تبلیغاتی سنتی فیس بوک آورده شده است:

تفاوت های کلیدی بین نمودار مقایسه بین پست های تقویت کننده فیس بوک و کمپین های تبلیغاتی سنتی فیس بوک

اگر نمی‌دانید چگونه پست‌های تقویتی فیس‌بوک یا تبلیغات سنتی را در استراتژی کلی رسانه‌های اجتماعی خود جای دهید، راهنمای (بسیار) کامل ما برای بازاریابی فیس‌بوک را بررسی کنید – تازه برای سال 2023 به‌روزرسانی شده است.

سوالات متداول در مورد تقویت یک پست در فیس بوک

چگونه یک پست موجود در فیس بوک را تقویت کنم؟

از صفحه فیس بوک خود، کلیک کنید تقویت کنید در زیر هر پست موجود، آن را به یک پست تقویت شده فیس بوک تبدیل کنید. یا، پست های فیس بوک را از داشبورد Hootsuite خود تقویت کنید. می‌توانید خود را انتخاب کنید یا تقویت خودکار پست فیس‌بوک را در Hootsuite، در کنار سایر محتواها و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود تنظیم کنید.

چگونه می توانم پست خود را در فیس بوک به صورت رایگان تقویت کنم؟

شما همیشه باید هزینه تبلیغات واقعی پست تقویتی خود را بپردازید، اما می توانید بودجه خود را با کمتر از 1 دلار آمریکا تعیین کنید. می توانید یک پست فیس بوک را از وب سایت فیس بوک تقویت کنید تا به نرم افزار اضافی نیاز نداشته باشید.

به صفحه فیس بوک خود بروید، به پایین بروید تا پستی را که می خواهید تقویت کنید ببینید، سپس روی آن کلیک کنید تقویت کنید دکمه در گوشه پایین سمت راست گزینه های هدف گذاری تبلیغات، پیوند و بودجه را پر کنید و آماده هستید.

می توانید یک پست فیس بوک را برای یک روز با 1 دلار افزایش دهید. با این حال، من توصیه می کنم هزینه کنید کمی بیشتر برای نتایج بهتر انجام دادن 5 دلار در روز به مدت 7 روز روشی کم هزینه برای آزمایش افزایش پست و جمع آوری اطلاعات در مورد افرادی است که به آنها دسترسی دارید.

آیا نمی دانید که چگونه می توانید بهترین معامله را در تبلیغات فیس بوک بدست آورید؟ راهنمای کامل ما را برای بهینه سازی هزینه های تبلیغات فیس بوک خود، همراه با معیارهای صنعت، بررسی کنید.

آیا تقویت یک پست در فیس بوک کار می کند؟

بله! تبلیغات فیس بوک، از جمله پست های تقویت کننده، به بیش از 72 درصد از کاربران فعال ماهانه می رسد. تعداد زیادی از مردم: فیس بوک به 3 میلیارد کاربر نزدیک می شود که تقریباً 40 درصد از 7.7 میلیارد ساکن کره زمین است.

دسترسی واقعی پست تقویت فیس بوک شما به استراتژی هدف گذاری و بودجه شما بستگی دارد. به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان، پست های تقویت کننده فیس بوک برای گسترش مخاطبان شما بسیار موثر است.

چرا نمی توانم پست فیس بوک خود را تقویت کنم؟

شما می توانید هر پست موجود در صفحه فیس بوک خود را تا زمانی که رنگ آبی داشته باشد، تقویت کنید تقویت پست دکمه در گوشه پایین سمت راست گاهی اوقات این دکمه خاکستری می شود، به این معنی که نمی توانید آن پست خاص فیس بوک را تقویت کنید.

برای مثال، فقط مارک‌های تأیید شده می‌توانند پست‌های ویدیویی زنده را تقویت کنند، یا روش پرداخت در حساب مدیریت تبلیغات متا شما ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید، بیاموزید که کدام نوع پست های فیس بوک را نمی توان تقویت کرد و نکات عیب یابی.

آیا می توانم یک پست در اینستاگرام و فیس بوک را همزمان تقویت کنم؟

بله! برای تقویت همزمان یک پست در فیس بوک و اینستاگرام، باید آن را از داشبورد Meta Ads Manager به جای صفحه فیس بوک خود ایجاد کنید.

یا برای یک گزینه فوق العاده ساده: پست های فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین را مستقیماً از داشبورد Hootsuite خود تنها با چند کلیک تقویت کنید.

چه به تازگی با رسانه های اجتماعی شروع کرده باشید یا ده ها حساب برای مدیریت داشته باشید، Hootsuite اینجاست تا به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید. برنامه ریزی، زمان بندی، انتشار، تبلیغ و تجزیه و تحلیل همه در یک مکان. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

با Hootsuite حضور خود را در فیس بوک سریعتر افزایش دهید. همه پست های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و عملکرد آنها را در یک داشبورد پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید