نحوه ایجاد کیت رسانه ای اینفلوئنسر در 5 مرحله [TEMPLATE]
چگونه می توان تشخیص داد که طلا واقعی است؟ گازش بگیر چگونه می توان تشخیص داد که یک اینفلوئنسر قانونی است؟ بسته رسانه ای آنها را بررسی کنید. اینها قوانین زندگی هستند.
داشتن یک کیت رسانه ای آموزنده، جذاب و چشمگیر یکی از بهترین راه ها برای ایجاد معاملات حرفه ای به عنوان یک تأثیرگذار است. و دانستن اینکه چگونه یک کیت رسانه ای عالی را شناسایی کنید، یکی از بهترین راه ها برای ایجاد مشارکت های معنادار به عنوان یک تجارت است.
بنابراین برای افرادی که در هر دو طرف اینفلوئنسر مارکتینگ هستند، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ایجاد یک کیت رسانه ای موثر بدانید وجود دارد.
امتیاز: دانلود a قالب کیت رسانه ای اینفلوئنسر رایگان و کاملاً قابل تنظیم به شما کمک می کند تا حساب های خود را به مارک ها، معاملات حمایت مالی زمین معرفی کنید و در رسانه های اجتماعی درآمد بیشتری کسب کنید!
کیت رسانه اینفلوئنسر چیست؟
کیت رسانه اینفلوئنسر سندی است که تأثیرگذاران و سازندگان محتوا هنگام بحث در مورد مشارکتهای بالقوه با برندها به اشتراک میگذارند.
یک کیت رسانه خوب باید:
- نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید
- ثابت کنید که یک فالوور آنلاین دارید (مثلاً با درج آمار فالوورها)
- نوع ارزشی را که می توانید برای یک مشتری بالقوه به ارمغان بیاورید برجسته کنید
به بیان ساده، هدف یک کیت رسانه ای متقاعد کردن دیگران (کسب و کار، همکاران و سایر تأثیرگذارانی است که می توانید بالقوه با آنها شریک شوید) که دنبال کنندگان، استراتژی و اعتماد به نفس لازم برای تقویت حضور آنلاین آنها را دارید – و به نوبه خود. ، از آنها پول درآورید.
در حالت ایده آل، یک کیت مدیا باید کوتاه و شیرین باشد (مانند رزومه). این یک عکس فوری جذاب و مختصر از حضور آنلاین و دستاوردهای شما است.
کیتهای رسانه معمولاً در قالب PDF یا نمایش اسلاید رد و بدل میشوند – اما باز هم، اگر نمایش اسلاید است باید کوتاه باشد! به آن بیشتر شبیه یک حلقه برجسته فکر کنید تا یک فیلم بلند.
بیایید غلت بزنیم
5 دلیل برای اینکه به کیت رسانه ای اینفلوئنسر نیاز دارید
1. حرفه ای تر باشید
ما بعداً در این پست به شما توصیه خواهیم کرد که چگونه کیت رسانه خود را عالی کنید – اما واقعیت این است که اصلاً داشتن یک کیت رسانه ای شما را تبدیل می کند. به عنوان یک تأثیرگذار حرفه ای تر ظاهر شوید.
درست مانند داشتن یک ایمیل با نام دامنه خود یا سفارش یک پیش غذا برای میز، کیت های رسانه ای شما را شبیه یک رئیس می کند: آنها نشان می دهند که آماده، با تجربه و مشتاق همکاری هستید.
2. معاملات بهتر با نام تجاری را ایجاد کنید
کیتهای رسانه حرفهای به معاملات برند حرفهای منجر میشوند – و شما به احتمال زیاد با یک کیت رسانه خوب به یک مشارکت خوب دست خواهید یافت.
در مورد آن فکر کنید: اگر کیت شما ارزشی را که می توانید به ارمغان بیاورید نشان می دهد، قدرت چانه زنی بیشتری در مورد هزینه های مذاکره دارید. اینکه بتوانید مثالهای ملموسی از خوبیهایی که برای کسبوکارهای دیگر انجام دادهاید ارائه دهید، یک دارایی برای رسیدن به یک معامله جدید عالی است.
3. ارتباط موثرتری داشته باشید
گاهی اوقات، کار در رسانه های اجتماعی می تواند یک بازی اعداد باشد (و نه، ما در مورد تعداد فالوورهای شما صحبت نمی کنیم).
اگر در مورد معاملات بالقوه با نام تجاری با بسیاری از مشاغل ارتباط برقرار می کنید، یا می خواهید مارک های زیادی با شما تماس بگیرند، یک کیت رسانه آماده می خواهید. کیت شما یک هک یک مرحله ای برای نشان دادن هر آنچه که شرکای بالقوه باید در مورد شما بدانند است، و داشتن یک آن به این معنی است که مجبور نخواهید بود برای برقراری ارتباط بارها و بارها با ایمیل و DM ارسال کنید. فقط یک کیت رسانه ای جامع برای آنها ارسال کنید و فقط باید با سؤالات بعدی مقابله کنید.
4. خودتان را متمایز کنید
کیت رسانه شما به همان اندازه که محتوایتان شما را از سایر تأثیرگذاران متمایز می کند. بودن خلاقانه و مختصر در کیت خود مهارت های شما را در عمل به برندها نشان می دهد و می توانید از کیت رسانه خود به عنوان فرصتی برای متمایز شدن از دیگر افراد استفاده کنید.
کاغذ صورتی معطر ال وودز را در نظر بگیرید، اما دیجیتال. چی، مثل اینکه سخته؟
5. اعتماد به نفس به دست آورید
هرکسی میتواند در هر مقطعی از زندگی حرفهای خود دچار تردید به خود شود، اما اگر شما یک میکرو یا نانو اینفلوئنسر (به ترتیب 10000 تا 49999 فالوور یا 1000 تا 9999 فالوور) هستید، به احتمال زیاد از کمی سندرم خیانتکار رنج میبرید. .
زیاد نگران نباش به سادگی کنار هم قرار دادن این کیت، که اساساً جشنی زیبا از هر چیزی است که شما را شگفتانگیز میکند، میتواند به شما کمک کند تا در وضعیت ذهنی مناسبی برای بیرون آمدن از آنجا و گرفتن آن نان قرار بگیرید.
چه چیزی باید در یک کیت رسانه اینفلوئنسر گنجانده شود؟
یک بیوگرافی کوتاه
مسلماً این مهمترین بخش کیت شما است – باید اول باشد، زیرا اولین برداشت بیننده از شما به عنوان یک تأثیرگذار را شکل میدهد.
نام خود، جایی که مستقر هستید و کاری که انجام میدهید را درج کنید—علائق، ارزشها و تجربیات شما برای برقراری ارتباط در اینجا مهم است.
لیستی از حساب های رسانه های اجتماعی شما
فهرستی از حسابهای شما در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی (کامل با پیوندها!) جزء ضروری یک کیت رسانه است. امیدواریم افرادی که به کیت شما نگاه می کنند بخواهند شما را در عمل ببینند، بنابراین ارائه یک مسیر روشن به محتوای شما بسیار مهم است.
آمار عملکرد شما
به همان اندازه که ما معتقدیم وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی به میان می آید کیفیت بر کمیت غلبه می کند، اما آمار هنوز اهمیت دارد. اعداد سخت به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا دسترسی و تعامل شما با اهداف برند مطابقت دارد یا خیر.
مطمئن شوید که شامل موارد زیر است:
- تعداد فالوورهای شما این مهم است، اما نه به اندازه…
- نرخ مشارکت شما این نشان می دهد که چند نفر واقعاً با محتوای شما تعامل دارند (و ثابت می کند که شما همه دنبال کنندگان خود را نخریده اید). برای راهنمای عمیق در مورد نرخ تعامل و سایر آمارهای مهم، راهنمای ما برای تجزیه و تحلیل در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و تیک تاک را بررسی کنید.
- جمعیت شناسی مخاطبان عمومی تفکیک جنسیتی چیست و مخاطبان شما کجا زندگی می کنند؟ آن ها چند ساله هستند؟ این به کسب و کارها کمک می کند تا تشخیص دهند که آیا بین دنبال کنندگان شما و مخاطبان هدف آنها همپوشانی وجود دارد یا خیر، و به شما اطلاع می دهد که آیا شما برای برند آنها مناسب هستید یا نه.
شما همچنین می توانید شامل:
- میانگین تعداد لایک ها/کامنت هایی که روی پست ها می گیرید
- میانگین محتوایی که در یک هفته ارسال می کنید
- چقدر حساب و فالوور شما در مدت زمان معینی رشد کرده است
مطالعات موردی معامله برند موفق
این همان قسمتی است که شما بی شرمانه لاف می زنید.
زمانی که مطالعات موردی را به نمایش میگذارید، تا حد امکان اعداد را شامل کنید، از جمله مدت زمان کمپینها، نحوه تغییر آمار برندی که با آن شریک شدهاید، و هر داده مشخصی که میتوانید برای تعداد واقعی افرادی که برایشان فرستادهاید ارائه دهید.
برنامه های وابسته نیز برای این کار عالی هستند. برای مثال، اگر به فالوورهای خود یک کد منحصربفرد داده اید که می توانند از آن برای تخفیف در یک فروشنده خاص استفاده کنند، کیت شما باید شامل تعداد افرادی باشد که از کد شما استفاده کرده اند (و چه مقدار پول برای برند آورده اید).
بدیهی است که هنگام مراجعه به سایر برندهایی که با آنها شریک شده اید، باید تا حد امکان مثبت باشید. اکنون زمان آن است که شاد و الهام بخش باشید.
نرخ های شما
نرخهای شما باید در انتها باشد – به این ترتیب، شما قبلاً به مشتری بالقوه خود نشان دادهاید که ارزش آن را دارید.
اینکه آیا باید کارت نرخ خود را در کیت برند خود بگنجانید یا نه، در جامعه تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا بحث برانگیز است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
یک جنبه مثبت پیشرو بودن در مورد قیمت گذاری این است که به برندهایی نشان می دهد که انتظار دارید برای کار خود پول دریافت کنند (محصولات رایگان جالب هستند، اما پول نقد بهتر است). از آنجایی که این صنعت نسبتاً جدید و خلاقانه است، بستن قراردادی که از نظر اقتصادی به درد شما نمی خورد، آسان است و شفاف بودن در مورد نرخ ها به جلوگیری از آن کمک می کند.
گفته میشود، پیش از بحث در مورد ماهیت کاری که انجام میدهید، نرخهای امیدوارکننده، ریسکپذیر است. بیان قیمتها بهعنوان نرخ «پیشنهادی» یا «تخمینی» به شما کمک میکند تا قدرت چانهزنی بیشتری به شما بدهد.
از طرف دیگر، نمیتوانید نرخها را در کیت رسانه خود لحاظ کنید و در عوض در صورت درخواست آنها را جداگانه ارسال کنید—به این ترتیب میتوانید قیمتهای خود را برای شرکتهای مختلف تطبیق دهید.
عکس ها
به احتمال زیاد، بسیاری از کارهایی که شما به عنوان اینفلوئنسر انجام خواهید داد بصری است – این چیزی است که توجه افراد را جلب می کند و آنها را ترغیب می کند که از پیمایش خودداری کنند. حتماً چند عکس با کیفیت بالا را در کیت رسانه خود قرار دهید تا مهارت های عکاسی و زیبایی کلی شما را نشان دهد.
عکس ها یک وقفه بصری خوب برای خواننده هستند و همچنین به برندها طعم کمی از کاری که انجام می دهید می دهند.
اطلاعات تماس
این یکی ناگفته نماند – هنگام ایجاد کیت رسانه خود، جزئیات تماس را درج کنید تا مطمئن شوید که برندها دقیقاً می دانند چگونه با شما در تماس باشند!
چگونه یک کیت رسانه ای تأثیرگذار برجسته بسازیم
تحقیق کن
اگر در حال خواندن این مطلب هستید، در حال حاضر در این مرحله هستید. برو تو! به نمونههای کیت رسانه موجود در این پست وبلاگ نگاهی بیندازید و به بررسی تأثیرگذاران دیگر در جامعه خود بپردازید. آنچه را که برای شما متمایز است پیدا کنید و دلیل آن را مشخص کنید—سپس می توانید آن را با طعم شخصی خود بازسازی کنید.
داده های خود را جمع آوری کنید
تمام آمارها و اعداد مطالعه موردی خود را یادداشت کنید، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک یا موفق یا ناموفق. به یاد داشته باشید که به آماری که تعامل را نشان می دهد و نه فقط اعداد، توجه ویژه ای داشته باشید.
Hootsuite Analytics قهرمان شما در اینجا خواهد بود—این پلتفرم اطلاعات هر برنامه را در اختیار شما قرار می دهد (اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب، فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینترست!) در یک جا.
درباره Hootsuite Analytics بیشتر بیاموزید:
هر داده ای را که به شما خدمت نمی کند را قطع کنید
صداقت بهترین سیاست است، اما اگر احساس می کنید که برخی از آمارها نشان دهنده میزان عالی بودن شما نیست، اینطور نیست. دارند آنها را شامل شود.
بر روی نکات مثبت و میزان رشد خود تمرکز کنید و هر چیزی را که به شما در رسیدن به توافق کمکی نمی کند را کنار بگذارید. مطمئن شوید که هنوز آن آمارها را در جایی نوشتهاید، اگرچه، همانطور که مارکها ممکن است بخواهند، و قطعاً نمیخواهید دروغ بگویید (از نظر اخلاقی بد است، بله، اما فراخوانی برای آن نیز فوقالعاده تحقیرآمیز است).
ظاهر خود را برنامه ریزی کنید
کلاه هنری خود را بر سر بگذارید و برنامهریزی کنید که به دنبال چه فضایی هستید – گرم یا خنک، حداکثری یا مینیمالیست؟ میتوانید از هنری که دوست دارید الهام بگیرید (کاورهای آلبوم، مارکهای لباس و غیره) اما مطمئن شوید که سبکی که روی آن تصمیم میگیرید با محتوای شما همسو باشد. یک پالت رنگ در ذهن داشته باشید.
از یک الگو استفاده کنید
اگر اهل هنر هستید، بخش چیدمان یک کیت رسانه باید نسیمی باشد. اما یک الگو یک شروع عالی برای کسانی است که کمتر در زمینه ویرایش مهارت دارند، و بسیاری از قالبهای آنلاین تکان میخورند: آنها کاملاً قابل شخصیسازی هستند و به هیچ وجه ساده به نظر نمیرسند. بنابراین از پشتیبانی استفاده کنید و الگو را انتخاب کنید—اگر نه برای استفاده، فقط برای الهام بخشیدن.
تیم ما این را ایجاد کرده است قالب کیت رسانه رایگان و کاملاً قابل تنظیم برای سهولت شروع کار:
امتیاز: دانلود a قالب کیت رسانه ای اینفلوئنسر رایگان و کاملاً قابل تنظیم به شما کمک می کند تا حساب های خود را به مارک ها، معاملات حمایت مالی زمین معرفی کنید و در رسانه های اجتماعی درآمد بیشتری کسب کنید!
نمونه کیت رسانه اینفلوئنسر
اکنون که تمام عناصر اساسی یک کیت رسانه ای را پوشش داده ایم، در اینجا چند نمونه از کیت های رسانه ای با طراحی خوب و موثر آورده شده است.
مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ راهی برای ساخت کیت مدیا وجود ندارد – هر کیت کمی متفاوت از کیت بعدی است. آنچه مهم است این است که خواندن آنها آسان، دوستانه برای چشم و آموزنده باشد.
منبع: عاشق عطیه
کیت این اینفلوئنسر با دستههای او، برخی از آمار و دادههای جمعیتی شروع میشود. او همچنین دارای لوگوهایی از برندهای مختلفی است که در گذشته با آنها همکاری داشته است.
منبع: @glamymommy
این کیت اینفلوئنسر اینستاگرام شامل تعداد بازدیدکنندگان منحصربهفرد ماهانه او در رسانههای اجتماعی است که راهی عالی برای نشان دادن پتانسیل رشد مخاطبان به برندها است. بیوگرافی او حاوی اطلاعاتی درباره تحصیلات و خانواده اش است، و کاملاً واضح است که او کیست: مارک هایی که برای مادران تازه وارد یا در صنعت تناسب اندام یا زیبایی عرضه می شوند، برای او مناسب هستند.
منبع: @kayler_raez
کیت رسانه ای اینفلوئنسر و مدل شامل اندازه گیری های او می شود (اگر به دنبال مخالف هستید، خوب است، زیرا مارک ها می توانند لباس های مناسب برای شما بفرستند). بیوگرافی او بر کار مدلینگش متمرکز است و بخش “کار قبلی” او آتش سریع برندهایی است که با آنها همکاری کرده است.
قالب کیت رسانه اینفلوئنسر
امتیاز: دانلود a قالب کیت رسانه ای اینفلوئنسر رایگان و کاملاً قابل تنظیم به شما کمک می کند تا حساب های خود را به مارک ها، معاملات حمایت مالی زمین معرفی کنید و در رسانه های اجتماعی درآمد بیشتری کسب کنید!
حضور آنلاین خود را با Hootsuite افزایش دهید. از یک داشبورد، میتوانید پستها را مستقیماً در اینستاگرام و TikTok زمانبندی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد را اندازهگیری کنید، و همه پروفایلهای دیگر رسانههای اجتماعی خود را اجرا کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.
شروع کنید
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.