آیا می‌پرسید چگونه می‌توان یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دریافت کرد؟ ما یک خبر خوب داریم: هر کسی که بخواهد می تواند یکی داشته باشد.

پروفایل تجاری اینستاگرام یک ابزار قدرتمند در جعبه ابزار دیجیتال شماست. از این گذشته، اینستاگرام تقریباً 1 دارد میلیارد کاربران فعال ماهانه – و بسیاری از این افراد با خوشحالی برندها را دنبال می کنند.

در این مقاله، نحوه تنظیم نمایه کسب‌وکارتان، چهار مزیتی که از جابه‌جایی کسب‌وکارتان به دست می‌آورید و نحوه حذف آن در صورت تغییر نظر، به شما می‌پردازیم. به‌علاوه، ما یک نمودار مفید برای مقایسه نمایه‌های تجاری، شخصی و سازندگان قرار داده‌ایم.

جایزه: 14 هک صرفه جویی در زمان برای کاربران قدرتمند اینستاگرام. لیست میانبرهای مخفی را که تیم رسانه اجتماعی خود Hootsuite برای ایجاد محتوای شگفت انگیز استفاده می کند، دریافت کنید.

چگونه یک پروفایل تجاری اینستاگرام راه اندازی کنیم

“مطمئنا”، شما فکر می کنید، “شما ادعا می کنید تغییر آسان است، اما چگونه می توانید یک پروفایل تجاری در اینستاگرام به دست آورید؟”

راحت باش، ما تو را داریم. در اینجا دستورالعمل های گام به گام نحوه تغییر پروفایل اینستاگرام به پروفایل تجاری آورده شده است.

1. به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی آن ضربه بزنید منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالا

منوی همبرگر در سمت راست بالای نمایه اینستاگرام

2. ضربه بزنید تنظیمات در بالای لیست

پیدا کردن منوی تنظیمات در اینستاگرام

3. به حساب، سپس به انتهای لیست بروید

تنظیمات اکانت در اینستاگرام

4. ضربه بزنید به حساب حرفه ای تغییر دهید

تنظیمات حساب برای جابجایی به حساب حرفه ای

5. انتخاب کنید ادامه هید و از طریق دستورات ادامه دهید، با “دریافت ابزار حرفه ای” شروع کنید.

دکمه ادامه

6. دسته‌ای را انتخاب کنید که بهترین توصیف شما یا برندتان است و ضربه بزنید انجام شده.

نحوه توصیف خود را در حساب حرفه ای خود انتخاب کنید

7. در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که پاسخ دهید آیا شما یک هستید یا خیر خالق یا الف کسب و کار. کلیک کسب و کار و بعد.

انتخاب نمایه کسب و کار

8. اطلاعات تماس خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در نمایه شما نمایش داده شود یا خیر (در صورت انجام، حتماً آن گزینه را تغییر دهید). اصابت بعد.

انتخاب کنید که آیا اطلاعات تماس در پروفایل اینستاگرام نمایش داده شود یا خیر

9. صفحه فیس بوک خود را متصل کنید. اگر یکی ندارید، می توانید یک صفحه فیس بوک جدید ایجاد کنید یا به پایین صفحه بروید و کلیک کنید اکنون یک صفحه فیس بوک را متصل نکنید. داشتن یک پروفایل تجاری در اینستاگرام بدون فیس بوک کاملاً خوب است و مرحله بعدی چه به فیس بوک متصل شوید یا نه یکسان است.

انتخاب کنید که آیا صفحه فیس بوک را به پروفایل اینستاگرام خود متصل کنید یا خیر

10. در مرحله بعد، از شما خواسته می شود تا حساب حرفه ای خود را راه اندازی کنید. در اینجا، می توانید ویژگی ها و ابزارهای جدید خود را مرور کنید.

گزینه های مرحله 1 پس از تنظیم نمایه تجاری خود در اینستاگرام

الهام گرفته از شما می خواهد که سایر مشاغل یا سازندگان را دنبال کنید. مخاطبان خود را رشد دهید از شما می خواهد که از دوستان دعوت کنید تا حساب کاربری شما را دنبال کنند. و برای مشاهده Insights، محتوا را به اشتراک بگذارید شما را تشویق می کند تا محتوای جدید را پست کنید تا بتوانید بینش خود را مشاهده کنید. یا اگر ضربه بزنید ایکس در گوشه سمت راست بالا، مستقیماً به نمایه کسب و کار خود خواهید رفت!

11. انتخاب کنید مشخصات خود را کامل کنید و هرگونه اطلاعات گم شده را پر کنید. حتماً یک URL را در اینجا قرار دهید تا مردم بدانند کسب و کار شما را در خارج از اینستاگرام کجا پیدا کنند. و voila! شما رسما یک حساب تجاری در اینستاگرام دارید

اگر تازه شروع کرده اید یا به سادگی کنجکاو هستید، در اینجا یک راهنمای گام به گام دقیقاً آورده شده است چگونه تا از اینستاگرام به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

چرا به پروفایل تجاری اینستاگرام تغییر دهید؟

با توجه به اینکه 90 درصد از افراد در اینستاگرام یک کسب و کار را دنبال می کنند، استفاده از این پلتفرم کار بیهوده ای است.

اما، اگر شما هستند در مورد اینکه آیا یک حساب تجاری اینستاگرام برای شما مناسب است یا نه (بدون قضاوت)، اجازه دهید نظر شما را تغییر دهیم. پروفایل تجاری در اینستاگرام مزایایی دارد که به شما در صرفه جویی در زمان و افزایش مخاطبان کمک می کند.

می توانید پست ها را برنامه ریزی کنید

این ممکن است مهم ترین ویژگی باشد زیرا می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید به شدت مشغول خالق محتوا، صاحب کسب و کار یا بازاریاب. با برنامه های شخص ثالث مانند Hootsuite، می توانید پست ها را به صورت دسته ای زودتر از برنامه زمان بندی کنید. انجام این کار آسان است و مخاطبان شما از ثبات آن قدردانی خواهند کرد.

در اینجا بیشتر در مورد استفاده از Hootsuite برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام و بهره‌مندی از مزایای آن توضیح داده شده است.

دسترسی به بینش اینستاگرام

بینش اینستاگرام ممکن است یک توپ بلورین نباشد، اما آنها هستند هستند ابزاری عالی برای درک فالوورهای شما

نمایه کسب‌وکار به شما امکان می‌دهد به بررسی عمیق بازدیدهای نمایه، دسترسی و برداشت‌های مخاطبان خود، همراه با اطلاعات جمعیت شناختی درباره آنها دسترسی داشته باشید. وقتی درباره افرادی که شما را دنبال می‌کنند بیشتر بدانید، می‌توانید پست‌های خود را طوری تنظیم کنید که برای علایق خاص جذاب باشد.

اگر در مورد بهبود محتوای خود جدی هستید، به ابزارهای تحلیل داخلی اینستاگرام محدود نمی شوید. هنگامی که از Hootsuite Analytics با نمایه کسب و کار اینستاگرام خود استفاده می کنید، می توانید معیارهای اینستاگرام را با جزئیات بیشتری نسبت به Insights اصلی اینستاگرام دنبال کنید.

نمای کلی تجزیه و تحلیل اینستاگرام با استفاده از Hootsuite

داشبورد Hootsuite Analytics به شما امکان می دهد:

  • مرور داده هایی از گذشته های دور
  • مقایسه معیارها در بازه های زمانی خاص برای به دست آوردن یک چشم انداز تاریخی
  • پیدا کن بهترین زمان ارسال بر اساس تعامل گذشته، دسترسی ارگانیک و داده‌های کلیکی
  • تولید می کنند گزارش های سفارشی قابل دانلود
  • به عملکرد پست خاص با استفاده از خود نگاه کنید معیارهای ترجیحی
  • رتبه بندی نظرات اینستاگرام بر اساس احساسات (مثبت یا منفی)

Hootsuite را به صورت رایگان امتحان کنید. هر زمان که بخواهید می توانید لغو کنید.

دسترسی به ویژگی های فروشگاه اینستاگرام

اگر تجارت شما در زمینه فروش محصولات است، باید به ویژگی های فروشگاه اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

با فروشگاه ها، می توانید یک کاتالوگ محصول آپلود کنید، کالاهای خود را برچسب گذاری کنید و (در برخی موارد) حتی فروش را مستقیماً در برنامه پردازش کنید.

همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از کالاها (مانند محصولات جدید یا لباس‌های تابستانی)، قرقره‌های قابل خرید ایجاد کنید، و شرکت‌های وابسته به برند راه‌اندازی کنید که می‌توانند محصولات شما را با کمیسیون به اشتراک بگذارند و بفروشند. و، شما به بینش فروشگاه اینستاگرام دسترسی دارید.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه اینستاگرام خود آورده شده است. محصول خود را از قفسه های دیجیتال به پرواز درآورید.

کنترل کنید چه کسی محصولات شما را تبلیغ می کند

اگر یک حساب تجاری با یک فروشگاه اینستاگرام هستید، می توانید کنترل کنید که چه کسی محصولات شما را برچسب گذاری می کند. و هنگامی که به سازنده اجازه دادید محصولات شما را برچسب گذاری کند، آنها می توانند به شما اجازه دهند پست های فید محتوای مارک ارگانیک خود را به عنوان یک تبلیغ تبلیغ کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ کار می کند – مردم به افراد دیگر نسبت به برندها اعتماد دارند. بنابراین، همکاری با سازندگانی که محصولات شما را دوست دارند می تواند یک استراتژی بازاریابی سودآور باشد.

در اینجا بیشتر در مورد چگونگی به حداکثر رساندن استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود توضیح داده شده است.

نمایه تجاری در مقابل پروفایل شخصی اینستاگرام در مقابل پروفایل سازنده

این نمودار مفیدی است که به شما قول داده بودیم! تمام ویژگی های هر نوع پروفایل را در یک نگاه دارد. اگر به دنبال بیشتر در مورد اینکه حساب‌های سازنده واقعاً چگونه هستند، به اینجا سر بزنید.

ویژگی نمایه تجاری پروفایل شخصی نمایه سازنده
قابلیت های پروفایل خصوصی
بینش و تجزیه و تحلیل رشد
دسترسی به استودیوی سازنده
صندوق ورودی قابل مرتب سازی
امکان ایجاد پاسخ سریع برای DM
نمایش دسته در پروفایل
اطلاعات تماس در پروفایل
اطلاعات مکان در نمایه
ادغام برنامه های شخص ثالث
ویترین فروشگاه اینستاگرام با محصولات قابل خرید و اطلاعات خرید

نحوه حذف پروفایل تجاری در اینستاگرام

دانستن نحوه حذف پروفایل تجاری در اینستاگرام بسیار آسان است. اما ابتدا، اجازه دهید منظورتان را کاملاً روشن کنیم – زیرا نمی‌توانید از برخی از این موارد بازگردید.

اگر فقط می خواهید بخش “تجاری” نمایه خود را حذف کنید، همیشه می توانید حساب خود را به حساب شخصی تغییر دهید. به سادگی به سمت خود برگردید تنظیمات (با استفاده از منوی همبرگر در نمایه خود). هدایت به حساب. به پایین بروید تغییر نوع حساب در پایین و کلیک کنید به حساب شخصی تغییر دهید.

اگر می‌خواهید کل اکانت را حذف کنید، به یاد داشته باشید که پروفایل، عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، لایک‌ها و فالوورهای شما برای همیشه از بین خواهند رفت. اگر کاملاً مطمئن نیستید، می توانید حساب خود را نیز به طور موقت غیرفعال کنید. اما، اگر مطمئن هستید، برای حذف حساب خود به اینجا بروید.

با استفاده از Hootsuite، نمایه تجاری اینستاگرام خود را در کنار سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک داشبورد می‌توانید پست‌ها را ایجاد و زمان‌بندی کنید، دنبال‌کنندگان را درگیر کنید، مکالمات مرتبط را نظارت کنید، عملکرد را اندازه‌گیری کنید (و بهبود دهید!) و خیلی چیزهای دیگر.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست ها و استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید