مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد که زمانی که کاربران در اینستاگرام می گذرانند با استفاده از Reels 24 درصد افزایش یافته است.

اینستاگرام

متا در طی سه ماهه اول سال 2023 خود اطلاعات جدیدی در مورد تعامل کاربر با اینستاگرام به اشتراک گذاشت. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد زمانی که کاربران صرف آن می کنند اینستاگرام از زمانی که این ویژگی معرفی شد قرقره ها با وجود پیشنهادات پست مبتنی بر هوش مصنوعی، بیش از 24 درصد بیشتر.

به گزارش تک کرانچ، سوزان لی، مدیر ارشد مالی متا، در این جلسه گفت که «کاربران برای ویدیوهای کوتاه ارزش زیادی قائل هستند».

ما از کاری که Reels برای وارد کردن تدریجی کاربران به این پلتفرم انجام داده بسیار خرسندیم.»

او همچنین خاطرنشان کرد که در ماه های اخیر، ویدیوهای Reels بیشتر توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

اینستاگرام

از قرقره ها در اینستاگرام کسب درآمد نکنید

اگرچه Reels تعامل کاربران را در اینستاگرام افزایش داده است، اما این ویژگی همچنان مستقیماً از متا درآمدزایی نمی کند. با این حال، لی اشاره کرد که انتظار می‌رود Reels تا پایان سال جاری یا اوایل سال 2024 شکسته شود و احتمالاً تا مدتی پس از آن کسب درآمد خواهد شد.

نکته قابل توجه دیگر این است که لی از پاسخ دادن به سوال یک تحلیلگر در مورد اینکه آیا Reels تأثیر مشابهی بر فیس بوک خواهد داشت اجتناب کرد، اما اشاره کرد که در فیس بوک، پست های مبتنی بر هوش مصنوعی (که از ارتباطات غیرمستقیم کاربران مشاهده می شوند) باعث افزایش تعامل بین کاربران می شود. .

نظرات مدیران متا در مورد اینستاگرام در حالی است که این غول فناوری اخیراً دور جدیدی از اخراج های گسترده را آغاز کرده است که منجر به از دست دادن کار 4000 کارمند می شود. زاکربرگ قبلاً گفته بود که اخراج کارکنان در ماه آوریل بر کارکنان فناوری تأثیر می گذارد و گفته می شود دور دیگری از اخراج در ماه می برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید