0

مردم ایران و سبک زندگی‌شان تغییر کرده است.

شاید در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ هیچکس باور نمیکرد به جایگاهی برسیم که امروز در آن ایستاده‌ایم. اگر امروز بگوییم که با شبوع کروناویروس مصرف کننده نهایی، سبک زندگی اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی او تغییر پیدا کرده است، دروغ نگفته‌ایم و امریست که به وضوح در اطراف خود شاهد آن هستیم.

عادت های خرید و خرج کردن های مردم بارویه یا بی‌رویه امروزه کاملا متفاوت از سبک گذشته است. تابحال فکر کرده‌اید که کدامیک از این عادت ها برایمان باقی خواهد ماند و کدامیک به تاریخ خواهد پیوست؟ بطور مثال یک خرده فروش یا حتی عمده فروش در صنفی خاص حالا چگونه باید برای تعطیلات و سرگرمی‌های خود برنامه ریزی کند.

بحران و مسائلی که کووید ۱۹ برای مردم کل دنیا بوجود آورد سبک خرید آنها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. در کشور ایران خریدهای اینترنتی و سبک و سیاق زندگی آنلاین قبل از شیوع کرونا در حال رشد بود اما باید اعتراف کرد که این سبک زندگی با روی کار آمدن این ویروس سرعت شدیدتری پیدا کرد. اینک زندگی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده، و شاید دروغ نباشد اگر بگوییم که وفاداری به برند تقریبا متزلزل شده است، و سطوح مخارج هنوز پایین تر از سطح قبل از بحران است. در حال حاضر میزان سایت‌هایی که اقدام به فروش لوازم و مایحتاج زندگی مردم میکنند روز به روز بیشتر میشود و خرید روزانه مردم از کالاهای دیجیتال به ارزاق و خوار و بار خوراکی و حتی لوازم یدکی خودرو نیز رسیده است.

در شرایط کنونی عاقلانه‌ترین کاری که میتوان انجام داد این است که میزان رفت و آمدهای افراد به حداقل ترین حالت ممکن رسیده و سطح خرید اینترنتی افزایش پیدا کند. همه‌ی ما شاهد بوجود آمدن برندها و فروشگاه های اینترنتی جدیدی بودیم که در سطح محله، شهر و حتی کشور ایران شروع به فعالیت کردند و رسیدن به موفقیت برایشان عملا به مانند نفس کشیدن در این دنیا بود. یکی از فروشگاه‌های آنلاینی که در همین برحه حساس زمانی پا به عرصه فضای اینترنتی گذاشت نمایندگی ۵۰۷۲ شرکت مدیران خودرو عاملیت حسن‌پور بود که با کاهش هزینه های مصرف کننده اقدام به ارائه خدماتی از قبیل فروش اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام و قطعات یدکی چینی خودروها توانست در شرایط کرونایی نیاز مصرف‌کنندگان شرکت مدیران خودرو و سایر خودروهای چینی را برطرف کند.

فروش اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام

ام وی ام ۱۱۰ یک خودروی شهری است که در سال ۲۰۰۳ توسط غول قدرتمند خودروسازی در کشور چین یعنی شرکت چری اتومبیل ساخته شد. در سال ۲۰۰۶ شرکت چری اقدام به راه اندازی خط تولیدی با نام کیوکیو کرد، که شامل مدل اصلی و اولیه این خودرو به همراه مدلی دیگر با نام کیوکیو ۶ بود، که در سپتامبر ۲۰۰۶ طراحی شده بود. همچنین بعد از گذشت ۳ سال یعنی در سال ۲۰۰۹ مدل دیگری با نام QQme که یک خودروی هاچ بک سه درب بود را به این خط تولید اضافه کرد. در سال ۲۰۱۱ در نمایشگاه بین المللی اتومبیل واقع در گوانگژو چین اقدام به رونمایی از کیوکیو ۳ اسپورت کرد. چری کیوکیو ۳ با نام انگلیسی Chery QQ3 خودرویی کوچک اما کاملا کاربردیست که در ایران آن را با نام ام‌وی‌ام ۱۱۰ (یا MVM11۰) میشناسند. این خودروی شیک و لاکچری اما کوچک توسط شرکت خودروسازی مدیران خودرو و طبق توافقی که با شرکت خودروسازی چری اتومبیل انجام شده در ایران تولید و به بازار عرضه میشود. علاوه بر تولید این خودرو اقدام به تولید، واردات و عرضه مستقیم لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ در نمایندگی‌های خود در سراسر ایران نیز میکند.

آریزو ۵ یکی از قدرتمندترین محصولات

چری آریزو ۵ یا به انگلیسی Chery Arrizo 5 یک خودروی کامپکت سدان است که توسط شرک خودرو سازی چری اتومبیل تولید شده است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی پکن سال ۲۰۱۴ معرفی شد. البته نسخه‌ای که در این نمایشگاه معرفی شد نسخه مفهومی یا کانسپت این خودرو بود و مدل تولید انبوه در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۵ معرفی شد. قیمت آن برای مدل معمولی از ۶۳٬۹۰۰ یوآن تا ۸۲٬۹۰۰ یوآن اعلام شده است. آریزو ۵ اسپرت نسخه ای از آریزو ۵ است که مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ با ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است که یک گیربکس ۵ سرعته و یک کیت بدنه اسپرت که با مدل اصلی در بخشهای سپر عقب، دامنه‌های جانبی، آلیاژهای جدید آئودی، کالیبرهای ترمز و باله عقب و البته نمای داخلی است. این خودرو در سال ۱۳۹۶ در ایران معرفی شد. در مدل اتوماتیک دارای گیربکس ۷ سرعته از نوع سی وی تی CVT است.

نمایندگی ۵۰۷۲ فروشنده‌ی فعال در اینترنت

نمایندگی مجاز فروش لوازم یدکی شرکتی مدیران خودرو عاملیت ۵۰۷۲ سعید حسن پور، اولین فروشگاه مجاز لوازم یدکی ام وی ام، چری و لوازم یدکی آریزو در شمال کشور و شهر بابل است. جالب است بدانید که شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت از طریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمیدارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.