ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام چیست؟

با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی و گسترش چشمگیری که کسب و کارهای مختلف در این فضا داشته اند، لزوم استفاده از تبلیغات در این بستر بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. هنگامی که به عنوان مدیر یک کسب و کار، صفحه مخصوص برندتان را در این بسترها تاسیس می کنید، مسیر بسیار طولانی برای پیشرفت در مقابل تان قرار دارد. به طوری که تنها با تولید محتوا نمی توانید صفحه تان را ارتقاء داده و بر رقبای خود غلبه نمایید و تبلیغات نیز در این بین بایستی صورت پذیرد. این موضوع در حالی مطرح است که مدیران این صفحه ها باید بدانند که کاربران به صورت عمومی تمایل زیادی برای فالو کردن پیج های کاری نداشته و ترجیح می دهند صفحاتی که محتوای جذاب، حتی اگر تجاری و فروشگاهی باشد را دنبال نمایند. ربات اینستاگرام، یکی از ابزارهای مفید است که وظیفه تبلیغات و مدیریت صفحه های مختلف را به صورت خودکار و با بهترین بازدهی انجام می دهد.

مقاله پیشنهادی: تبلیغات در اینستاگرام

استفاده از این ربات های اینستاگرامی باعث افزایش فالوورهای شما شده و خیلی مثمر ثمر است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای کسب و کارهای اینستاگرامی بوده و مایلند پیشرفت مناسبی در این زمینه داشته باشند، به شما عزیزان حتماً پیشنهاد می کنیم از یک ربات اینستاگرامی استفاده نمایید. خصوصیات ربات اینستاگرام به گونه ای است که بسیاری از کارهایی که مدیران صفحه ها نیاز به ساعت ها وقت گذاشتن برای آن دارند را در مدت زمان بسیار کوتاه تری انجام می دهد. ربات اینستاگرام می تواند به عنوان دستیار شما در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و بسیاری از نیازهایتان را برطرف نماید. زمانی که شما شروع به استفاده از ربات های اینستاگرامی می کنید، آپشن های متعددی پیش رویتان قرار می گیرد. شما می توانید به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود نموده و به صورت اتوماتیک با کاربران تعامل داشته باشید. همچنین در بسیاری از ربات های اینستاگرامی سیستمی تعبیه شده است تا برای ایجاد رفتار تعاملی و جلوگیری از ریزش فالوورهایتان ، بتوانید پست های آنها را به صورت خودکار لایک کرده و زیر این پست ها دیدگاه های مختلفی ثبت نمایید. در واقع ربات های اینستاگرامی به شکل یک کارمند برای شما عمل کرده و وظایفی را انجام می دهند که شما به آن ها دیکته می کنید. به طوری که گویا شما این ربات ها را استخدام کرده تا پیج اینستاگرام تان را اداره کنند. کارهایی که ربات های اینستاگرامی می توانند برای کاربران انجام دهند متغیر بوده و نسبت به سطح ربات از ساده تا پیشرفته طبقه بندی می شوند. فالو کردن کاربران دیگر، کامنت گذاشتن در پست های آن ها ارسال پیام در دایرکت سه قابلیتی است که معمولاً در تمام ربات های اینستاگرامی وجود دارد. شما با استفاده از ربات ها می توانید بدون آن که طرف مقابل تان متوجه شود، با وی در تعامل بوده و صفحه تان را روز به روز ارتقاء دهید.

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام

در این قسمت قصد داریم به صورت خلاصه به ویژگی هایی که یک ربات اینستاگرام قدرتمند باید داشته باشد اشاره نماییم.

ارسال پست و استوری

اولین چیزی که در هر صفحه ای به چشم می آید، پست هایی است که در آن صفحه وجود دارد. به همین خاطر ارسال پست به صورت تکی و گروهی یکی دیگر از قابلیت هایی است که حتماً باید در ربات های اینستاگرام وجود داشته باشد. ارسال پست به خودی خود آپشن های دیگری را شامل می شود. برای مثال ارسال پست به صورت زماندار یکی از آپشن های اضافه است که یک ربات خوب و هوشمند از آن بهره مند است. در یک ربات اینستاگرام هوشمند و حرفه ای، شب و روز معنایی نداشته و این ربات همیشه آماده ارسال پست در صفحات می باشد. شایان ذکر است علاوه بر پست، ارسال استوری در صفحات افراد نیز بایستی در ربات وجود داشته باشد. به همین خاطر بررسی کنید که در ربات مد نظر شما حتما این قابلیت وجود داشته باشد. بعضی از ربات ها به دلیل برنامه نویسی حرفه ای و قدرتمندی که دارند، پا را فراتر گذاشته و شما را از ارسال پست بی نیاز می کند. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چطور ممکن است این اتفاق رخ دهد؟ در جواب این سوال باید بدانید که ربات های فوق هوشمند و حرفه ای قادرند پست هایی که بیشترین لایک وکامنت را دارا می باشند اند شناسایی کرده و آن ها را دانلود و سپس از میان آن ها به صورت گلچین شده برای شما پست هایی را انتخاب و منتشر کند. ارسال استوری نیز به همین شکل بوده و ربات های اینستاگرامی قادرند تا به صورت زمان بندی شده و هدفمند استوری های مختلف را در این شبکه اجتماعی منتشر نمایند.

فالو خودکار و هوشمند دیگران

همانطور که می دانید فالو کردن دیگران در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از راه های فوق العاده پربازده برای افزایش مخاطبان پیج بوده و به مدیران صفحات اینستاگرامی کمک می کند تا صفحه شان را پس از مدت زمان کوتاهی به سطح خوبی برسانند. ربات های اینستاگرامی قادرند این کار را انجام دهند. به همین خاطر اصلی ترین ویژگی که در ربات های اینستاگرام وجود دارد، همین قابلیت است. به طوری که ربات اینستاگرامی شما باید بتواند به طور خودکار افرادی که بیشترین شباهت را با ویژگی های مدنظر شما دارند پیدا کرده و طبق لیست آن ها را دنبال نماید. در این صورت، کاربران برای یک بار هم که شده از پیج شما دیدن کرده و امکان این که از صفحه تان بازدید نمایند بالا می رود. اما سوالی که در این بین ایجاد می شود این است که آیا فقط دیده شدن در صفحات اینستاگرامی کافی است یا باید کار دیگری هم انجام داد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که اگر فرد بازدیدکننده هیچ ارتباطی با پیج شما نداشته باشد، عملاً بازدید او فایده ای برایتان نخواهد داشت. پس ربات شما باید به طور هوشمندی این کار را انجام دهد. برای مثال شما یک پیج هنری داشته و تمایل به افزایش بازدیدکنندگان آن را دارید. اگر ربات اینستاگرامی فردی را فالو کرده و او از پیج شما دیدن نماید که اهل هنر باشد، احتمال این که او مطالب شما را ببیند و از آن ها خوشش بیاید بسیار بالا خواهد بود. پس این که او شما را فالو کند اصلا بعید به نظر نمی رسد. ربات های اینستاگرامی هوشمند قادرند تا پیج های هدف شما را پیدا کرده و روی این پیج ها اعمالی را پیاده سازی کنند که بسیار کاربردی و مفید است. ربات های هوشمند اینستاگرام قادرند پیج های رقیب شما را پیدا کرده و با طرفداران آن ارتباط برقرار نمایند. به این شکل در کوتاه مدت خواهید توانست تعداد زیادی فالوور بدست بیاورید.

آنفالو خودکار

پس از آن که تعداد فالوینگ های شما افزایش پیدا کر، شاید بخواهید عده ای را از میان آن ها آنفالو نمایید. اما این که چه کسانی را برای این کار انتخاب کنید کاری است که ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد. ربات اینستاگرام که شما تهیه می کنید بایستی قادر باشد تا به صورت هوشمند افراد را شناسایی نموده و آن ها را آنفالو کند. به طوری که بتواند کسانی را که شما را فالو نکرده و یا هرگز پست هایتان را لایک نکرده اند شناسایی کرده و شروع به آنفالو کردن آن ها بر اساس لیست مشخص کند. اگر ربات اینستاگرام از قابلیت های دیگری مثل آنفالو بر اساس خط زمانی یا آنفالو کردن افرادی که خود ربات آن ها را فالو کرده است برخوردار باشد، در واقع از یک قابلیت اضافی و عالی بهره مند است.

لایک خودکار

لایک کردن یکی دیگر از روش های جذب فالوور می باشد. اگر جزو کسانی هستید که ساعت های طولانی را در اینستاگرام سپری می کنند، حتما دیده اید که با لایک پست های دیگران، آن ها نیز در جواب عمل شما چند پست شما را لایک کرده به قول معروف بک می دهند. حال تصور کنید شما روزانه 100 نفر را لایک کنید. اگر حداقل نصف آن ها به پیج شما سر زده و از محتوایی که شما منتشر کردید خوششان بیاید، حتما به جمع فالوورهای شما اضافه شده و رسماً به عنوان دنبال کننده تان شناخته می شوند. به همین خاطر ربات اینستاگرامی که از آن استفاده می کنید بایستی از قابلیت لایک خودکار بهره مند باشد تا از این امکان به نحو احسن استفاده نمایید.

کامنت گذاری خودکار

یکی دیگر از روش های بسیار خوب و تاثیرگذاری که برای جذب فالوور اینستاگرام مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد، روش کامنت گذاری برای دیگران می باشد. با کامنت گذاشتن شما در پست هایی که در پیج های مختلف ارسال شده، کامنت شما توسط صاحب آن اکانت دیده شده و مهمتر از او شما توسط کسانی که کامنت ها را میخوانند نیز دیده خواهد شد. این یعنی در واقع شما با یک تیر چندین هدف را نشانه گرفته و می توانید اکانت تان را در معرض دید چندین نفر قرار دهید. به همین خاطر فراموش نکنید ربات اینستاگرام که تهیه می کنید حتما از قابلیت کامنت گذاری برخوردار باشد.

ارسال پیام در دایرکت

ارسال پیام در دایرکت عملی است که موجب ارتباط شما با افراد دیگر خواهد شد. اگر شما بتوانید افراد و کاربران هدف خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده و برای آن ها در دایرکت پیغام های مختلفی بفرستید، می توانید آن ها را به خود جذب کرده و به صورت روزانه شاهد افزایش فالوورهایتان باشید. در این بین لازم است بدانید پیدا کردن افراد مناسب و ارسال پیام روزانه برای انسان خیلی زمان بر است ولی این محدودیت برای ربات هوشمند اینستاگرامی، کار سختی نبوده و یک ربات هوشمند قادر است به هر تعداد کاربری که شما بخواهید پیام ارسال کرده و با آن ها در ارتباط باشد. به همین خاطر ویژگی دیگری که ربات های اینستاگرامی باید از آن ها برخوردار باشند، قابلیت ارسال پیام در دایرکت می باشد.

افزایش فالوور با ربات اینستاگرام

افزایش فالوور با ربات اینستاگرام

جذب فالوور در اینستاگرام پروسه ای است که یک شبه اتفاق نمی افتد. بلکه فرایندی است که به فعالیت شما بستگی داشته و هرچقدر بهتر عمل کنید، فالوورهای بیشتر بدست خواهید آورد. اگر شما در پیج افراد مختلف فعالیت کرده و با آن ها وارد تعامل شوید، این اتفاق باعث می شود تا از طرف مقابل واکنشی خاص به پیج تان داشته باشید. شما بایستی ربات اینستاگرامی که در اختیار دارید را به شکلی هدفمند برنامه ریزی نمایید تا این واکنش در نهایت به فالو کردن شما منجر شود. در واقع افزایش فالوور اینستاگرام آن هم به صورت هدفمند، فرایندی مشخص و اصولی است که شما بایستی آن را بر روی قشر خاصی از جامعه کاربران اینستا پیاده سازی کنید. این کار در نهایت فالوورهای زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مثال فرض کنید شما کسب و کاری در شهر تبریز داشته و قصد دارید فروش محصولاتی که در صفحه تان قرار داده اید را افزایش دهید. در این مورد باید شما روی افرادی تمرکز کنید که اهل تبریز بوده و به عنوان مشتریان بالقوه کسب و کارتان به شمار می روند. یا تصور کنید شما کار اکستنشن مو را به صورت حرفه ای انجام داده و حال قصد افزایش مشتریان خود را دارید. در این صورت بایستی بیشتر روی پیج خانم های تبریزی که جزو قشر جوان هستند تمرکز کرده و با آن ها وارد تعامل شوید. همان طور که در مثال های بالا ذکر کردیم، امروزه اکثر کسب و کارهایی که در شبکه های اجتماعی مختلف به ویژه اینستاگرام فعال هستند، نیاز به هدفمندسازی پروسه ای دارند که برای افزایش فالوور از آن پیروی می کنند. ربات اینستاگرام در واقع ابزاری است که می تواند این کار را در بهترین حالت و به نحو احسن انجام دهد. مثلاً شما با استفاده از ربات اینستاگرامی که در اختیار دارید می توانید شهر تبریز را به عنوان مکان اصلی خود انتخاب کرده و برای پیدا کردن کاربران هدف، از هشتگ هایی استفاده کنید که مربوط به شهرهای اطراف تبریز می باشد. در این صورت ربات فقط روی افرادی کار می کند که واقعا اهل تبریز یا شهرهای اطراف آن هستند. در مثال اکستنشن نیز می توانید به عنوان کاربران هدف روی خانم ها فیلتر را اجرا کرده و آقایان را از لیست کاربران هدف خود پاک کنید. این کار سرعت و دقت جذب فالوورهایی که قابلیت مشتری کسب و کار شما شدن را دارند به شدت افزایش می دهد.

در همین راستا یکی از پرتکرارترین سوالاتی که کاربران عزیز از ما می پرسند این است که ربات های اینستاگرام چقدر بازدهی داشته و کار با آن ها واقعا تاثیری روی پیج ما می گذارد یا خیر؟ در جواب این سوال نمی توان به صورت دقیق گفت که یک ربات چقدر می تواند برای پیج شما بازدهی داشته باشد. چرا که این بازدهی تا حد زیادی به نوع محتوایی که در پیج شما منتشر می شود بستگی داشته و این که عملکرد شما نسبت به تولید محتوا و تعامل تان با دیگر کاربرها به چه شکلی است نیز تاثیر مستقیم در این زمینه دارد. اگر بخواهیم به صورت میانگین و با توجه به بازدهی هایی که سایر کاربران از ربات اینستاگرام گرفته اند بگوییم، می توان گفت بیشترین بازدهی از ربات اینستاگرام برای وقتی است که شما هم محتوای خوبی منتشر کرده و هم تعامل بالایی با کاربران داشته باشید. در این صورت خواهید توانست چندین هزار فالوور به صورت ماهانه جذب کنید. ربات های اینستاگرامی قادرند فالوور واقعی جذب کرده و نرخ تعامل صفحه تان را به طرز چشمگیری افزایش دهند. ربات اینستاگرام با فعالیت هایی که در صفحه شما انجام می دهد، پیج های دیگر را تشویق و ترغیب به فالو کردن پیج شما کرده و تمام افرادی که پیج شما را فالو می کنند، واقعا از کاربران اینستاگرام هستند. در همین رابطه می توان به صورت خلاصه گفت که ربات اینستاگرام فعالیت پیج شما را بالا برده و کاربران هدفمند و واقعی را به دنبال کنندگان پیج شما اضافه می کند. به همین علت شما می توانید با خیال راحت از ربات های اینستاگرام حرفه ای و هوشمند استفاده کرده و فالوور های واقعی پیج خود را روز به روز افزایش دهید. این ربات ها مشکل امنیتی برای صفحه تان ایجاد نکرده و مسیر پیشرفت را برای شما بسیار آسان تر و سریع تر خواهند کرد.

افزایش تعامل با ربات اینستاگرام

افزایش تعامل با ربات اینستاگرام

با استفاده ربات های اینستاگرامی در واقع این انتخاب را می کنید که از طریق یک دستیار هوشمند با کاربران دیگر در تعامل بوده و با آن ها ارتباط برقرار کنید. برخی از این تعاملات که با کاربران دیگر شکل می گیرد شامل کارهایی مثل لایک کردن پست های آن ها به صورت اتوماتیک، ارسال کامنت خودکار زیر پست های این کاربران، فالو و انفالو کردن پیج های مرتبط و غیر مرتبط با استفاده فیلترهای موجود و … می باشد. هنگامی که شما اقدام به خرید اکانت و شارژ حساب تان در ربات اینستاگرامی مدنظر می ‌کنید، خواهید توانست از قابلیت های متنوع و حرفه ای این ربات ها برای جذب فالوور و افزایش بازدیدکنندگان صفحه تان استفاده نمایید. علاوه بر این مورد، شما می توانید سرعت انجام فعالیت ها و کارهایی که در ربات انجام می پذیرد را تنظیم کرده تا صفحه تان در برابر قوانین سخت گیرانه اینستاگرام در امان باشد. مثلا می توانید تعیین کنید که برای مدت زمان یک ساعت تعداد 100 اکانت که با کمک فیلترهای موجود در برنامه مشخص شده اند توسط ربات اینستاگرام فالو شده و این اکانت ها در صورتی که به شما بک ندادند، آنفالو شوند. به همین خاطر شما می توانید در ماه هزاران فالوور جذب کرده و پیج فعالی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: اینگیجمنت اینستاگرام چیست؟

از آن جایی که افراد جذب شده توسط ربات اینستاگرام همگی به صورت هدفمند به سمت صفحه شما هدایت شده اند، به همین خاطر بهترین خروجی را از لحاظ تعامل با آن ها خواهید داشت. همان طور که می دانید یکی از اصول و قوانین موفقیت در اینستاگرام این است که به صورت کارامد با بهترین و مرتبط ترین افراد در ارتباط باشید. این یعنی مثلا برای یک کسب و کار داخلی، فالو کردن مشتریان خارجی اهمیت چندانی نداشته و اصلاً نیازی به چنین کاری نیست. چرا که نهایتاً با این کار قرار است یک فالوور خارجی به دست آورید و اصلاً ارزش وقت گذاشتن ندارد. همچنین این که پست کسی را لایک کنید که کوچکترین علاقه‌ ای به پیج شما ندارد در واقع عملی بیهوده است که هیچ بازدهی برایتان نخواهد داشت. در نهایت چنین کاربری اصلاً قرار نیست به دنبال کننده شما تبدیل شود. پس هدفمند بود پروسه جذب فالوور و افزایش تعامل از این طریق بر اساس یک پروسه مهم و حساس طی می شود که به کمک ربات اینستاگرام صورت می پذیرد. به یاد داشته باشید این نوع کسب و کار شما است که در نهایت مشخص می کند برای کسب و کارتان چه کاربرانی را باید دنبال کرده و با چه افرادی نباید تعامل کنید. برای انجام این کار به شکل عالی می توانید با استفاده از ربات های اینستاگرامی اقدام کرده و بهترین خروجی ممکن را دریافت نمایید. در این بین فراموش نکنید که روش های هدف گیری مشتری در اینستاگرام به شاخه های مختلفی تقسیم می شود که همگی آن ها در ربات اینستاگرام موجود می باشد. با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید بر اساس هشتگ ها به کاربران مختلفی که که در موضوعی خاص فعالیت می کنند دسترسی داشته و با آن ها ارتباط برقرار نمایید. همچنین لایک کردن و کامنت گذاشتن و البته پیدا کردن کاربران از طریق لوکشین نیز شاخه های دیگری هستند که دسترسی به کاربران از طریق آن ها ممکن است. همگی این قابلیت ها در نهایت به تعامل با کاربر اینستاگرام منجر شده و در بستر ربات اینستاگرام صورت می پذیرد.

افزایش فروش با ربات اینستاگرام

افزایش فروش با ربات اینستاگرام

استفاده از ربات اینستاگرام به شرکت ها و کسب و کارهایی که به تازگی وارد حوزه اینستاگرام شده اند کمک می کند تا در این رسانه اجتماعی حضور پررنگ تری داشته باشند. قطعا بکارگیری این ربات ها موجب می شود این برندها به راحتی به بازاریابی نوین مبادرت کرده و مشتریان بیشتری جذب نمایند. در این بین بایستی در نظر داشته باشید که بسیاری از افرادی که از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند، معمولاً متوجه نمی شوند که فرد یا مخاطبی که به پست و پیج آن ها سر زده و برای آن ها کامنت گذاشته و یا با آنها تعامل کرده است یک فرد حقیقی می باشد یا یک ربات هوشمند. به همین خاطر استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام و تعامل با افراد دیگر در واقع به عنوان یک راه میانبر برای افزایش فروش کسب و کارها به شمار می رود. این ربات ها با گذاشتن پست های مختلف در زمان بندی های دقیق، افراد مختلف را ترغیب می کنند تا آنها را فالو نموده و دنبال کنند. این پروسه برای مدت زمان مشخصی توسط ربات به کار گرفته می شود و به این ترتیب فالوورهای واقعی جذب شبکه اجتماعی شما خواهند شد. افرادی که به واسطه ربات اینستاگرام شما را فالو می کنند افرادی هستند که معمولاً ویژگی های موردنظر شما را دارند. این امر برای کسب و کارها بسیار عالی است و می تواند از میان هزاران هزار کاربر اینستاگرام، افرادی که بیشترین قابلیت مشتری شدن را دارند پیدا کرده و با تعاملی که با آن ها پیدا می کند، این افراد را به عنوان فالوور جذب نماید.

خرید ربات اینستاگرام

خرید ربات اینستاگرام

اگر شما هم سابقه فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام را داشته باشید، به خوبی به قدرت روز افزون این شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام واقف هستید. امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به یک بستر عالی برای تبلیغ کسب و کار و یا حتی ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار تبدیل شده و بسیاری از برندهای معتبر بخش زیادی از مشتریان خود را از طریق این شبکه اجتماعی به دست می آورند. جذب دنبال کننده و افزایش فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام تا حد زیادی می تواند در موفقیت شما موثر واقع شود. چرا که این دنبال کنندگان قادرند با کسب و کار شما به صورت روزمره وارد تعامل شده و به مشتریان همیشگی و ثابت شما تبدیل شوند. ربات اینستاگرام که اصلی ترین وظیفه آن افزایش فالوور می باشد، به عنوان کاربردی ترین ابزاری شناخته می شود که امروزه در میان کسب و کارهای مختلف و حتی اشخاص معمولی طرفداران زیادی دارد. این ابزار می تواند به عنوان یک شخصیت مجازی تمامی فعالیت های مورد نیاز برای افزایش فالوور واقعی را برای شما انجام داده و باعث ارتقاء سطح صفحه کاربری شما شود. همین موضوع باعث شده تا انتخاب هوشمندانه ربات اینستاگرام امروزه برای خیلی ها اهمیت بسیاری پیدا کند. چرا که خیلی از افرادی که ادعا می کنند با ربات اینستاگرام که طراحی کرده اند می توانند فالوورهای اینستاگرام شما را در رسانه های مجازی از جمله اینستاگرام افزایش دهند، در واقع ادعای دروغین داشته و نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد، بلکه ریسک استفاده و صحت ادعای شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و ممکن است شما را با جریمه هایی از طرف اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر مواجه سازند. به همین دلیل اصلا از ربات هایی که منبع و سازنده مشخصی نداشته و از اعتبار بالایی بهره مند نیستند اصلاً توصیه نمی شود. چرا که بکارگیری این ربات ها برای وجهه کار شما مناسب نبوده و باعث افت رتبه برندتان در میان رقبا خواهند شد. ربات اینستاگرام خوب رباتی است که به شرکت و شخص حقیقی شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تقلبی و یا بدون پشتوانه اقدام به جذب فالوور واقعی و افزایش فالوور واقعی خود نمایید. این ربات ها از برنامه نویسان حرفه ای برخوردارند که به صورت 24 ساعته از این ربات ها پشتیبانی می کنند.

بدون تردید اینستاگرام امروزه بهترین شبکه اجتماعی دنیاست که به دلیل وجود میلیون ها کاربر با سلیقه های مختلف در آن، کسب و کارهای مختلف را ترغیب به فعالیت و تبلیغات نموده است. از آن جایی که رقابت این کسب و کارها در حال حاضر به صورت بسیار تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد، راه های زیادی وجود دارد که شرکت ها از آن ها استفاده می کنند تا به هر نحوی که شده رتبه برند خود را در میان سایر برندها ارتقاء دهند. ربات اینستاگرام یکی از بهترین روش ها و ابزارهایی است که به افراد و کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا در شبکه های اجتماعی، اقدام به افزایش تعداد لایک و پسند پست هایشان نموده و با افزایش ویو و بالا بردن فالوورهای فعال صفحه خود، تعداد علاقمندان حوزه کاری برند را بیشتر نمایند. ربات های اینستاگرامی با آپشن های فوق العاده جذابی که دارند همواره جزو اصلی ترین انتخاب های برندهای موفق بوده و بسیار شناخته شده و رایج هستند. این ربات ها به صورت اختصاصی برای پلت فرم اینستاگرام برنامه نویسی شده اند. همان طور که می دانید مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی، در دسترس بودن آن است. به طوری که بیشتر افراد جامعه با استفاده از این نرم افزار می توانند به خدمات شرکت ها و اشخاص مورد علاقه خود دسترسی داشته و با آن ها تعامل کنند. ربات اینستاگرام یک ابزار هوشمند است که با کمک فیلترهای خاص، افرادی که به حوزه کسب و کار شما علاقمند هستند را پیدا کرده و با سر زدن به پست و استوری های آن ها، سعی در ایجاد پل ارتباطی با این کاربران نموده و در نهایت آن ها را تبدیل به فالوور شما می کند. این پروسه به صورت تخصصی در ربات اینستاگرام طی شده و یک راهکار عالی و کم هزینه برای دیده شدن محصولات، خدمات و برند تجاری شما توسط افرادی است که به حوزه کاری تان علاقمند هستند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای ارتقاء صفحه اینستاگرامی خود و افزایش فروش و سودتان، حتماً اقدام به خرید ربات اینستاگرامی نمایید.

ربات اینستاگرام رایگان

ربات اینستاگرام رایگان

همان طور که می دانید، امروزه دورکاری از طریق کسب و کارهای دیجیتال و درآمدزایی از این طریق، به یکی از رایج ترین و اصلی ترین روش های کسب درآمد تبدیل شده است. صفحات مجازی به خاطر مزایای بی شماری که دارند، در حکم مراکز خرید و فروش کالا و خدمات ظاهر شده و توجه خیلی از کسب و کارها را به خود جلب کرده اند. مزایایی مثل صرفه جویی در وقت و نبود هزینه اجاره، تجمع کاربران با سلیقه های مختلف در یک بستر و هزینه های تبلیغات به مراتب پایینی که در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام وجود دارد این حوزه را به یکی از حوزه های اصلی تبلیغاتی تبدیل کرده است. به همین خاطر است که امروزه یکی از پربازدیدترین و پراستفاده ‌ترین شبکه های اجتماعی در ایران و سراسر دنیا، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی دارای چندین میلیون بازدید کننده بوده و کاربران زیادی در آن فعالیت دارند. در این پلت فرم اجتماعی، بسیاری از مردم به تبلیغ محصولات و دست سازه های خود پرداخته و کسب و کار و برندشان و یا هر توانایی که می تواند با تبلیغ و بازاریابی مشتری پیدا کرده و آن را به فروش برسانند می پردازند.

از این گذشته، شیوع بیماری کرونا ویروس نیز یک عامل تاثیرگذار در محبوبیت برندهایی شده که در فضاهای مجازی فعالیت می کنند. چرا که این اپیدمی موجب افزایش دنبال کنندگان کسب و کارهای آنلاین و بازدهی بیشتر بازاریابی اینترنتی شده است. اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین محیط ‌هایی که کسب و کارهای دیجیتال در آن فعالیت می کنند، جایگاه بسیار خوبی را نزد کاربران پیدا کرده و در طول این مدت توانسته بسیاری از برندها را به سودهای سرشاری برساند. در این بین، صفحاتی که در اینستاگرام قصد پرداختن به بازاریابی و ارتقاء کسب و کار دیجیتال و تبلیغ محصول خود را دارند باید خصوصیاتی جهت دیده شدن داشته باشند که از آن جمله می توان به تعداد زیاد دنبال کنندگان، تعداد زیادی لایک و کامنت برای پست ها و … اشاره کرد. اگر یک صفحه تجاری در اینستاگرام از این خصوصیات برخوردار باشد می تواند در میان هزاران صفحه دیگری که در این بستر حضور دارند، حضور موفق تری داشته و محصول و خدمات خود را به طور بهتری به کاربران معرفی نمایند. طبیعتاً هرچه تعداد کاربرانی که با این صفحات در تعاملند بیشتر باشد، باعث دیده شدن بیشتر این کسب و کارها خواهند شد.

طبیعی است افرادی که اقدام به تاسیس یک صفحه تجاری برای بهبود کسب و کار خود و افزایش فروش شان کرده اند نمی ‌توانند به صورت دائم و همیشگی در اینستاگرام بوده و اقدام به انجام کارهایی مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، لایک کردن کامنت ها و … نمایند. این افراد به دلیل مشغله های کاری زیاد و ترافیک کاری مربوط به کسب و کارشان، معمولا وظیفه مدیریت پیج هایشان را به افراد دیگر واگذار کرده و در قبال این کار هزینه های سنگینی به این افراد پرداخت می کنند. در صورتی که بهترین و کم هزینه ترین کاری که موسسان پیج های تجاری می توانند انجام دهند.، استفاده از یک ربات اینستاگرامی است. این ربات ها همه اقداماتی که مسئول یک صفحه انجام می دهد را به نحو احسن انجام می دهند. ربات های اینستاگرامی هرکاری که به بیشتر دیده شدن پیج منجر می شود را انجام داده و از لحاظ کارایی در سطح بالایی قرار دارند. ربات اینستاگرام به صورت دائم در اینستاگرام در حال گردش بوده و برای افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شمل، پست های مرتبط را لایک کرده و با کاربران مختلف وارد تعامل می شود.

این ربات ها همچنین به فالو کردن پیج ها پرداخته و از این طریق کاربران دیگر را ترغیب به دنبال کردن کسب و کار شما می نمایند. از این گذشته، افرادی که تمایل دارند برای پیج های مختلف پیام های تبلیغاتی را در دایرکت ارسال نمایند می توانند با کمک این ربات ها لیست کاربران را مشخص کرده و پیام های مدنظرشان را با کمک ربات به این افراد ارسال کنند. ربات اینستاگرام با بررسی هشتگ های مختلف و مرتبط با حوزه کسب و کاری شما، کاربران را شناسایی و اقدام به دنبال کردن شان می کند. این ربات ها قادرند تا کسانی که شما را آنفالو کرده و یا هرگز فالو نکرده اند شناسایی کرده و آنفالو کند. همچنین این ربات ها می توانند پیام های توهین آمیزی که باعث ایجاد اثرات نامطلوب در کاربران شده و آن ها را ناراحت می کند را پاک کرده و از کاهش تعداد دنبال کنندگان تان جلوگیری نمایند. از دیگر امکانات جذاب این ربات ها می توان به قابلیتی اشاره کرد که بر اساس آن ربات می تواند صفحاتی که اینستاگرام به دلیل شباهت به پیج پیشنهاد می دهد را فالو کرده و اسامی دنبال کنندگان و دنبال شوندگان پیج را کپی و به شما گزارش دهد. شایان ذکر است مشاهده استوری پیج دیگران هم با کمک این ربات ها امکان پذیر می باشد. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار و صفحه تان، تنظیمات این ربات ها را شخصی سازی کرده و کاربرانی را دنبال کنید که هم از لحاظ جنسیتی و هم از لحاظ سلیقه، کاملاً متناسب با محتوای پیج و کسب و کار شما هستند. چرا که این کاربران پس از فالو شدن توسط صفحه شما، به احتمال خیلی زیاد بک داده و صفحه تان را دنبال می کنند. این کار باعث پایه ریزی یک تعامل سازنده و طولانی بین کسب و کار شما و این کاربران می شود. برای مثال تصور کنید که شما صاحب یک پیج آرایشگری مردانه در تهران هستید. طبیعتاً اگر خودتان بخواهید وارد عمل شوید و اقدام به تعامل با کاربران نمایید مدت زمان زیادی را باید به این کار اختصاص داده و از کارتان عقب بیوفتید. در صورتی که اگر این کار را برعهده یک ربات اینستاگرامی بگذارید، این ربات می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به شناسایی بهترین مخاطبین هدف نموده و تعداد زیادی از کاربران آقا که در تهران ساکن بوده و ویژگی هایشان متناسب با کسب و کار شماست را تحت نظر داشته و با آن ها تعامل نماید. در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتما از ربات های اینستاگرامی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کسب و کارتان استفاده نمایید. در این بین بسیاری از ربات های اینستاگرامی به صورت رایگان خدماتی را به کاربران ارائه می دهند. شما می توانید این ربات ها را در نظر داشته و در صورت تمایل از آن ها بهره مند شوید.

20 ویژگی برتر که با ربات اینستاگرام به آن دست خواهید یافت

ویژگی های ربات اینستاگرام

امروزه اینترنت و شبکه ‌های اجتماعی به بخشی جدانشدنی از زندگی خیلی از کاربران ایرانی و خارجی تبدیل شده‌ اند. یکی از این شبکه ‌های اجتماعی بسیار محبوب و جذاب که پس از فیلتر شدن فیسبوک، توئیتر و حتی تلگرام توانسته تعداد بیشتری از کاربران را جذب نماید، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی در ابتدا به عنوان یک شبکه‌ اجتماعی حرفه ای مخصوص عکاسی و به اشتراک گذاری عکس های کاربران معرفی شد اما در ادامه با معرفی قابلیت های بیشتر توانست نفوذ خود را به زندگی روزمره کاربران بیشتر کند. امکاناتی مثل استوری، پست گذاری حرفه ای و … به مرور زمان به اینستاگرام اضافه شده و کاربران اینستاگرام به واسطه آن ها روز به روز بیشتر شده اند. امروزه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جذاب با صدها میلیون کاربر و امکانات فراوان است که در میان مردم جهان بسیار محبوبیت دارد. همان طور که در طول این مطلب به بارها و بارها اشاره کردیم، استفاده از ابزارهایی که مدیریت این شبکه اجتماعی را برای صفحات تجاری و کاربران عادی ساده تر کند، بسیار رواج یافته است. یکی از این ابزارها، ربات های اینستاگرامی هستند. امیدواریم تا اینجای کار به خوبی با کاربرد این ربات ها آشنا شده باشید. در این قسمت قصد داریم به ویژگی هایی که کاربران با استفاده از این ربات ها از آن ها بهره مند می شوند اشاره نماییم:

  • افزایش فالوور اینستاگرام
  • افزایش تعداد لایک و کامنت ایستاگرام
  • افزایش تعامل با کاربران
  • افزایش سود و فروش صفحات تجاری
  • شناسایی مخاطبین هدف
  • شناسایی بهترین هشتگ ها
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه
  • انجام کارها با نظم و ترتیب
  • امکان انتشار پست و استوری به صورت خودکار
  • افزایش دنبال کنندگان واقعی
  • افزایش مشتریان
  • افزایش بازدیدکنندگان صفحه
  • قابلیت شناسایی آنفالوکنندگان
  • قابلیت تبلیغات به صورت کامنت
  • قابلیت ارتباط با کاربران در دایرکت
  • قابلیت شناسایی کاربرانی که هرگز شما را لایک نکرده اند
  • سین زدن استوری ها به صورت خودکار
  • قابلیت زمان بندی فعالیت ربات در شبانه روز
  • قابلیت اتصال چندین اکانت به ربات

و ده ها ویژگی دیگر.

امکانات ربات اینستاگرامی

امکانات ربات اینستاگرامی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید و استفاده از ربات های اینستاگرامی را دارید، لازم است تا با برخی از ویژگی های مثبت و مزایایی که این ربات ها در اختیار یوزرها قرار می دهد آشنا شوید.

سرعت عالی

ربات های اینستاگرامی قادرند تا سرعت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهند. این ربات ها با سرعت بسیار خوبی که دارند، پروسه جذب فالوور را در سریع ترین حالت ممکن پیش برده و نتیجه ای که شاید به ماه ها تلاش تان نیاز دارد را با تنها چند روز فعالیت برایتان به ارمغان می آورد.

هزینه کمتر نسبت به نیروی انسانی

ربات اینستاگرام نسبت به نیروی کار انسانی هزینه بسیار کمتری برای مدیران صفحات در پی خواهد داشت. به عبارتی می توان گفت ربات اینستاگرام ارزان ترین روشی است که از آن برای ارتقاء صفحات اینستاگرامی می توان استفاده کرد.

آپشن های جذاب

اغلب ربات های اینستاگرامی قادر به انجام عملیات هایی مثل فالو و آنفالو خودکار، لایک خودکار، کامنت گذاری خودکار، هشتگ گذاری خودکار، پست گذاری خودکار، مشاهده استوری خودکار، ارسال دایرکت خودکار و … هستند. تمامی این قابلیت ها تنها با چند کلیک در این ربات ها فعال می شود.

عدم ریسک

ربات اینستاگرام بر خلاف نرم افزارهای موبایلی و نامعتبری که تحت سرورهای کند فعالیت می کنند، اکانت شما را به خطر نیانداخته و عملاً هیچ ریسکی برای استفاده ندارند. چرا که این ربات ها مستقیماً به API اینستاگرام متصل بوده و هیچ تفاوتی با کاربر واقعی ندارند.

بدون نیاز به پسورد

بسیاری از ربات اینستاگرام نیازی به پسورد اکانت شما نداشته و بدون رمز عبور کار می کنند. برای مثال ربات هایی که صرفاً تعداد فالوور شما را افزایش می دهند، تنها به یوزر نیم اکانت شما نیاز دارند اما ربات هایی که عملیات لایک، فالو و آنفالو و … را انجام می دهند، علاوه بر یوزر نیم پسورد شما را هم نیاز دارند تا بتوانند به اکانت شما دسترسی داشته و کارهای گفته شده را انجام دهند.

تنظیمات متنوع

تمام فعالیت هایی که در ربات اینستاگرام وجود دارد به همراه گزینه های در دسترس بسیار زیادی قابل تنظیم و شخصی سازی هستند. برای مثال شما می توانید با تنظیم زمان خواب و کار نکردن ربات، ایجاد زمان های فعالیت تصادفی به صورت خودکار، تنظیم محدودیت برای تمام فعالیت ها، تنظیم دقیق زمان تمام فعالیت ها و … فعالیت های ربات را به شکلی ایده آل تنظیم کرده و بهترین بازدهی را از ربات اینستاگرام داشته باشید.

قابلیت فیلترگذاری

کلیه فعالیت هایی که در ربات اینستاگرام انجام می پذیرد، از قابلیت تعیین فیلتر بهره مند هستند. برای مثال کاربران می توانند مواردی مثل فالو، لایک، کامنت، آنفالو و غیره را با فیلترهای بسیار متنوعی مثل انتخاب جنسیت، انتخاب شهر یا کشور، انتخاب تعداد فالوور یا فالووینگ پیج هدف و امکانات بسیار بیشتر به صورت تخصصی تر انجام دهید. این فیلترها برای هر حوزه کسب و کاری تفاوت داشته و شما می توانید نسبت به پیجی که دارید از آن ها استفاده کنید.

مزایای ربات های اینستاگرامی

مزایای ربات اینستاگرام

همان طور که می دانید، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته و توانسته نظرهای زیادی را به خود جذب کند. در این شبکه اجتماعی علاوه بر افراد عادی که به جهت سرگرمی وارد اینستاگرام شده اند، افراد دیگری هم هستند که به این پلت فرم به چشم یک راه عالی برای کسب درآمد نگاه می کنند. ربات های اینستاگرامی برای سهولت استفاده از این شبکه اجتماعی طراحی شده و برای افرادی که تعامل بالایی با کاربران دارند بسیاری کاربردی می باشد. ربات های اینستاگرامی ابزارهای هوشمندی هستند که از قابلیت های حرفه ای برخوردار بوده و می توانند به سادگی به شناسایی کاربران مختلف و افرادی که بیشترین ویژگی های موردنظر شما را دارند بپردازند. انتخاب مکان های جغرافیایی مشخص، تعیین جنسیت افراد، تعیین سن، تعیین هشتگ و … در پنل این ربات ها شدنی است. اگر بخواهیم به گوشه ای از مزایای ربات های اینستاگرامی اشاره کنیم، می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه افراد
  • پیدا کردن کاربران هدف با استفاده از ویژگی های مشخص
  • افزایش بازدهی صفحات اینستاگرامی در کوتاه مدت
  • افزایش تعداد فالوورها در کوتاه مدت
  • افزایش تعامل با کاربران
  • افزایش بازدیدکنندگان صفحات اینستاگرامی
  • افزایش تعداد لایک و کامنت از طرف کاربران واقعی
  • افزایش سود و فروش صفحات تجاری
  • قابلیت ارسال پست و استوری
  • قابلیت بررسی هشتگ ها و پیدا کردن بهترین ترکیب هشتگ
  • قابلیت ارسال پست های منظم و زمان بندی شده
  • قابلیت تنظیم ربات و فعالیت در ساعات مشخص

و ده ها مزیت دیگر که در هنگام استفاده از ربات اینستاگرام با آن ها آشنا خواهید شد.

معایب ربات اینستاگرامی

معایب ربات اینستاگرام

حال که از مزایای ربات اینستاگرام گفتیم، وقت آن است که با معایب ربات اینستاگرام نیز آشنا شوید. همان طور که مشخص است، با گسترش مخاطبین اینستاگرام، خیلی ها برای معرفی خود یا کسب و کارشان به این شبکه اجتماعی مهاجرت کرده اند. این شبکه اجتماعی به دلیل تصویری بودن بسیار کاربر پسند بوده و میلیون ها نفر در ایران و سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در ایران را دارا بوده و به همین خاطر ربات اینستاگرام قادر است بدون لگ و با سرعت عالی فعالیت کند. در کنار این موارد یک عیب بزرگ برای ربات اینستاگرام مطرح است و آن هم محدودیتی است که از طرف اینستاگرام برای این ربات ها وجود دارد. به طوری که به دلیل به روز رسانی های پی در پی اینستاگرام، شاهد تغییرات و ایجاد محدودیت های مختلفی برای استفاده از ربات ها و توسعه صفحات از این طریق بوده و هستیم. در واقع از ابتدا اینستاگرام مختلف استفاده از ربات بوده و این مخالفت دلایل زیادی دارد که اصلی ترین آن ها رعایت قوانین حریم شخصی و واقعی سازی می باشد. در الگوریتم های جدیدی که اینستاگرام برای استفاده کنندگان از ربات اینستاگرام در نظر گرفته، بکارگیری این ابزارها ممکن است محدودیت هایی را برای اکانت کاربران ایجاد کند. این محدودیت ها شامل مواردی مثل بلاک شدن و عدم تعامل با سایر کاربران می باشد. طبق تجربه و گزارش کاربران، در مواقعی که استفاده از ربات اینستاگرام به شکل سرعتی انجام می شود، احتمال بلاک شدن کاربران بیشتر از سایر مواقع خواهد بود. به همین خاطر اگر تمایل به استفاده از ربات اینستاگرام را دارید، حتماً سرعت انجام کارهایی مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن و … را به شکل عادی و متوسط تنظیم نمایید.

معرفی 40 ربات اینستاگرامی

معرفی 40 ربات اینستاگرامی

در این قسمت قصد داریم 40 ربات اینستاگرامی که کاربران می‌ توانند با خیال راحت از آن ‌ها استفاده نمایند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • ربات اینستاگرام YoViral
  • ربات اینستاگرام ViralRace
  • ربات اینستاگرام SocialCaptain
  • ربات اینستاگرام Instazood
  • ربات اینستاگرام Graminator
  • ربات اینستاگرام Gramflare
  • ربات اینستاگرام Instavast
  • ربات اینستاگرام Ingramer
  • ربات اینستاگرام Instabow
  • ربات اینستاگرام SocialMortal
  • ربات اینستاگرام Firing Table
  • ربات اینستاگرام Kicksta
  • ربات اینستاگرام Instamber
  • ربات اینستاگرام Mr. Insta
  • ربات اینستاگرام BigBangram
  • ربات اینستاگرام Combin
  • ربات اینستاگرام InstaMacro
  • ربات اینستاگرام Instajool
  • ربات اینستاگرام SocialRunner
  • ربات اینستاگرام Jarvee
  • ربات اینستاگرام WorkMacro
  • ربات اینستاگرام Social Hype
  • ربات اینستاگرام Boostgram
  • ربات اینستاگرام Instagram Bot Follower
  • ربات اینستاگرام SocialEmpire
  • ربات اینستاگرام Kenji
  • ربات اینستاگرام Falcon Social
  • ربات اینستاگرام Stim Social
  • ربات اینستاگرام Managed Social
  • ربات اینستاگرام Autogram Bot
  • ربات اینستاگرام FanBump
  • ربات اینستاگرام MegaFollow
  • ربات اینستاگرام Instaboom
  • ربات اینستاگرام FollowLiker
  • ربات اینستاگرام Sara Agency
  • ربات اینستاگرام GetInsta
  • ربات اینستاگرام Followers Gallery
  • ربات اینستاگرام Crowdfire
  • ربات اینستاگرام InstaInfluencer
  • ربات اینستاگرام NewCam

شایان ذکر است برای دسترسی به این ربات ها کافیست نام انگلیسی آن ها را در موتور جست و جوی گوگل سرچ کنید. این ربات ها همگی جزو ربات های اینستاگرامی معتبر خارجی بوده و از امکانات بسیار عالی برخوردار هستند.

راهکار بلاک نشدن پس از اتصال ربات اینستاگرام

اتصال ربات اینستاگرام

یکی از سوالات پرتکراری که کاربران عزیز از ما می پرسند این است که چه راهکاری را به کار بگیریم تا پس از فعالیت در این شبکه اجتماعی، با مشکلاتی مثل بلاک شدن و محدودیت های اینستاگرام روبرو نشویم؟ در این راستا پیشنهاد می کنیم به جز اینستاگرام در هیچ برنامه دیگری حضور نداشته باشید. همچنین از برنامه هایی مثل آنفالویاب، فالوور بگیر و یا ربات های نامعتبری که بدون وقفه فعالیت می کنند استفاده نکنید. اینستاگرام با محدودیت های تازه ای که اعمال کرده است، در صورت فعالیت این ربات ها پیج شما را مسدود کرده و برایتان مشکل ساز می شود. چرا که بر اساس قوانین جدید این پلت فرم اجتماعی، استفاده از این برنامه ها ممنوع بوده و افراد واقعی نباید از ربات ها برای پیشبرد اهداف شان استفاده کنند. به همین خاطر پس از اتصال ربات اینستاگرامی به حساب کاربری اینستاگرام تان، حتما سرعت این ربات ها را تنظیم کرده تا با مشکل روبرو نشوید. شایان ذکر است در کنار کاهش سرعت ربات می توانید با ایجاد برنامه زمان بندی مشخص، کاری کنید که فعالیت هایی نظیر لایک کردن و کامنت گذاشتن در ساعات مختلفی صورت پذیرد تا حجم زیادی از درخواست ها در یک زمان کوتاه از سمت اکانت شما به اینستاگرام ارسال نشود. چرا که در این صورت اکانت تان مسدود و بلاک می شود. پس برای جلوگیری از بلاک شدن و محدودیت های اینستاگرام پس از اتصال ربات اینستاگرامی به حساب کاربری تان حتما موارد ذکر شده را در نظر داشته باشید.

بروزرسانی 16 اردیبهشت 1400: همانطور که اطلاع دارید استفاده از ربات های اینستاگرامی چه ایرانی و چه خارجی می‌تواند با انجام یک سری فعالیت های خودکار مانند فالو خودکار و لایک خودکار و … که قبل تر به آن اشاره کردیم، موجب افزایش فالوور شما و در نتیجه افزایش کسب درآمد شما شود ولی استفاده غیراصولی از این ابزار می‌تواند باعث بلاک شدن صفحه شما شود. یکی از بهترین روش های موجود برای اینکه مشکل ریپورت شدن یا بلاک شدن نداشته باشید تولید محتوای روزانه و آپدیت بیوگرافی در طی بازه های 30 روزه است. این روش توسط تیم همیارسوشال تست شده است و در بروزرسانی جدید مقاله ربات اینستاگرام برای شما درج شده است.

بخش سوالات متداول

سوالات متداول

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

استفاده از ربات اینستاگرامی یک راهکار کم هزینه، سریع و هوشمندانه برای بهبود و ارتقاء وضعیت صفحه اینستاگرامی شما می باشد.

ربات اینستاگرام چگونه منجربه افزایش فروش می شود؟

ربات اینستاگرامی قادر است با کاربران تعامل خوبی برقرار کرده و از این طریق سود مدیران صفحات تجاری را از فروش خدمات و محصولات افزایش دهد.

استفاده از ربات اینستاگرام برای پیج مان مضر است؟

اگر تنظیمات ربات را به شکلی صحیح تعیین نمایید، هیچ خطری صفحه تان را تهدید نکرده و بالعکس، فواید زیادی برایتان به ارمغان خواهد آمد.

امیدواریم مطالب گفته شده در این بخش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت تمایل می توانید نظرات، سوالات و دیدگاه های خود را از طریق همین صفحه به اطلاع ما برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید