امداد خودرو کشوری

تنها با 3 کلیک امدادخودروی شهر مورد نظرتان در دسترس شماست. ( بدون واسطه و پرداخت پورسانت اضافه ).
1- بعد از وارد شدن به سایت پیک خودرو شهر خود را انتخاب کنید.

2- امداد خودرو را سرچ کنید یا از منوی سایت امداد خودرو را انتخاب کنید.

حالا لیست تمامی امداد خودروهای شهر مورد نظر شما در پیش روی شماست.

3- آنها را از نظر امتیاز و نظرهایی که بقیه مردم در خصوص آنها داده اند مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید و تماس بگیرد.

و تمام.

امداد خودرو کشوری

 

امداد خودروی ممتاز باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

زمانی که خودروی شما وسط خیابان خراب شد اولین اقدام،  آخرین و مناسب ترین اقدام شما خواهد بود. حادثه هرگز خبر نمیکند اما برای هر حادثه ای که هنوز اتفاق نیفتاده باید اقدامات لازم را در جیب خود داشته باشید تا در صورت وقوع دچارشوک نشوید. امداد گرانی ممتاز هستند که :
* در وحله اول اخلاق مدار باشند و از برخورد اجتماعی مناسبی برخوردار باشند، قطعا اولین چیزی که از آنها میبینیم حسن اخلاق و برخورد آنهاست.

7782a3ee-26ea-4182-8c37-5f4faa47fb86.jpg (742×447)

* شخص امدادگر و خودروی آن می بایست در وضعیت سلامت با ظاهری آراسته و با در اختیار داشتن تمامی امکانات مورد نیاز اولیه باشد.

* امدادگران ما صرفا به فکر ماشین نیستند ، سلامت روحی و جسمی مسافران نیز برای امدادگران ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

* امدادگر می بایست بار فنی کافی و اطلاعاتی مکفی در خصوص تمامی خودرو ها داشته باشد.

* امدادگر باید بداند در شرایط پیش آمده بهترین راه حل کدام است و حتی راه حل های جایگزین نیز داشته باشد.

* اگر خودرویی به تعمیرات در محل یا حمل نیاز داشت قبل از شروع آن خدمات می بایست بسیار محترمانه هزینه احتمالی را به مالک اعلام نماید.

 

 

گوشی موبایل شما به عنوان بهترین امداد همیشه همراه شماست، اما چگونه؟

هنگام خرابی خودرو در تمامی کلان شهرهای کشور ایران و تمامی شهرهای کوچک و بزرگ و حتی روستاهای دور افتاده، از طریق سایت پیک خودرو خدمات متعددی را در جهت امداد رسانی سریع و سیر بصورت ۲۴ ساعته و در ۳۶۵ روز سال در اختیار شماست. این خدمت رسانی شامل تمامی گروه های خودرویی ایرانی و خارجی می‌باشد، که این امر تنها با دانش فنی بالا میسر خواهد شد. چون گاهی حتی لوکس ترین و مدرن ترین خودروهای روز دنیا هم دچار ایراد جزئی خواهند شد و این امر بسیار طبیعی است. متخصصان گروه امداد رسانی سایت پیک خودرو با به روزترین اطلاعات فنی دارای مدارک معتبر بین المللی، همیشه پشتیبان شما به عنوان اپلیکیشن امداد خودرو خواهند بود. سخت ترین شرایط همیشه با انتخابی درست تبدیل به یک خاطره شیرین برای شما خواهد شد.

a4081a9d-69f9-4d3c-953b-83fbaafbbe5a.jpg (1920×1080)

فقط و فقط کافی است که سایت پیک خودرو را همواره بخاطر داشته باشید. تمامی خدمات این سایت از جمله امداد رسانی در کلیه شهرهای ایران همانند امداد خودرو سمنان ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، شیراز، اهواز و … و کلیه توابع و شهرستان ها فعال می باشد. تنها کافیست با گوشی موبایل خود و یک اینترنت همراه، خدمت مورد نظر خود را در موتور جستجوگر گوگل از طریق نام سایت پیک خودرو بخواهید و شماره امداد خودرو جاده ای شهر مورد نظر به سادگی در اختیار شماست. تیم ما دارای تمامی مجوز های مربوطه از مراجع قضایی می باشد.

همیشه به یاد داشته باشید در هر نقطه از ایران که باشید فاصله ما با شما تنها یک تماس تلفنی خواهد بود. متخصصان ما دارای به روز ترین دستگاه های مکان یاب و موقعیت یاب دنیا می‌باشند، و هر کجا که باشید در کمتر از ۲۰ دقیقه به یاری شما خواهند شتافت.

تعداد نیروهای فعال تیم امداد خودرو همواره متناسب با وسعت هر شهر تعبیه می‌شود. مثلا در شهر تهران تعداد خودروهای فعال تیم امداد خودرو ۱۲۱ عدد می‌باشد، یا بطور مثال در شهر تبریز ۵۳ عدد و یا در شهر مشهد ۷۱ عدد به صورت شبانه روزی همواره آماده خدمت رسانی به هوطنان گرامی خواهند بود.

 

نکته طلایی اینجاست که اگر بخواهیم گروه امداد رسانی سایت پیک خودرو را به بخش های کوچکتری تفکیک کنیم، هر منطقه از هر استان و هر شهری به گروه خاصی اختصاص داده شده است. مثلا استان آذربایجان غربی دارای شهرهای زیادی از جمله ارومیه، خوی، پیرانشهر، سلماس و غیره می باشد. مدیران ارشد گروه امداد خودروی سایت پیک خودرو برای هر استان و توابع هر شهری نیروهای متخصص و مجرب جداگانه ای را تعبیه کرده اند. بطور مثال قسمت شمالی شهر ارومیه توسط گروهی مشخص اداره می شود، قسمت غربی توسط گروهی دیگر، شرقی و جنوبی و مرکزی به همین گونه. یا برای نمونه دیگر می توان امداد خودرو اهواز در شهرمقدس اهواز را نام برد که به شیوه ای زیبا و جذاب و بصورت امدادگران گردشی تمام استان خوزستان را مدیریت می کند . امداد خودرو سمنان ، تبریز ، سنندج و یزد به همین صورت مشابه دارای تیم متخصص گروه امدادرسانی در سایت پیک خودرو می باشند، هر شهر و منطقه به صورت مجزا.

باید توجه داشته باشید که خدمات امداد رسانی مربوط به کل ایران و تمامی شهرهای کوچک و بزرگ می‌باشد‌. حتی این امکان وجود دارد که خودروی خود را از شهری به شهر دیگر منتقل کنید. مثلا از زاهدان به کرمانشاه و یا از تبریز به بوشهر.

 

امداد رسانی با چه خودروهایی انجام می‌شود؟

بنا به انتخاب مشتری حمل خودرو با یکی از انواع خودروهای یدک کش چرخ گیر ، کفی باربر و انواع یدک کش های مجهز روز دنیا انجام می‌شود.

 

 

کفی خودروبر چه کاربردی دارد؟

3a422142-654a-422f-9b71-aae2efd23a08.jpg (1429×857)

خودرو سوار یا خودرو بر نمونه ای از امدادهای جاده است که می تواند با جرثقیل و یا بدون جرثقیل در خدمت شما باشد که دارای کاربری های متعددی هست‌. جهت حمل خودرو از شهری به شهر دیگر، و حتی جابجایی داخل شهر از نقطه ای به نقطه دیگر، استفاده از کفی خودروبر بنا به انتخاب مشتری امکان پذیر می‌باشد. این نوع کفی یکی از امن ترین انواع خودرهای یدک کش می‌باشد‌. بطور مثال کفی باربر برای جابجایی یک خودروی لوکس خارجی هنگام ترخیص از گمرک بندرعباس به تمامی شهرهای ایران همانند مشهد و رشت و سمنان و یاسوج و کرمان و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتی ممکن است شما بخواهید یک خودروی کلکسیونی را بدون حرکت از شهری همانند ساری به مقصد تهران یا اردبیل یا زنجان حمل کنید. در این مواقع کفی باربر بهترین انتخاب شما خواهد بود تا هیچ گونه آسیبی به این خودروی لوکس یا کلکسیونی نرسد.

 

یدک کش چرخ گیر چه کاربردی دارد؟

ویژگی ممتازی که یدک کش چرخ گیر را از انواع معمولی آن متمایز می‌کند، عدم آسیب به خودروی معیوب در حین حمل می‌باشد. هنگامی که خودروی شما در خیابان دچار خرابی می‌شود با حفظ خونسری ابتدا به این فکر کنید تا شرایط موجود را بدتر از قبل نکنید.

9d7cd7e4-e4b6-4c10-90ce-a96d7e1fd6c6.jpg (1429×857)

نکته بسیار مهم اینجاست که اگر خودروی شما توسط یدک کش معمولی حمل شود قطعا باید منتظر رخ دادن عیوب جدیدی برای خودروی خود در آینده نزدیک باشید. پس بهترین انتخاب یدک کش چرخ گیر می باشد.

 

امداد خودرو به چه معناست؟

همانطور که از کلمه امداد خودرو پیداست، این واژه به معنای امداد رسانی به هوطنان گرامی جهت تعمیر خودروی معیوب می باشد. پس همیشه باید واژه امداد خودرو را از واژه خودروبر و یدک کش جدا تلقی کرد. اما چگونه و به چه صورت؟

امدادگران واقعی همیشه به هدف امداد رسانی به محل وقوع خرابی مراجعه می کنند. ابتدا باید ذهنیت اجبار در حمل خودرو با جرثقیل توسط امدادگران پیک خودرو را از خود دور کنید. چرا که متخصصان گروه امداد رسانی سایت پیک خودرو با مجهز ترین ابزار ها و به روز ترین تجهیزات، به قصد تعمیر و عیب یابی خودروی شما در محل حاضر می شوند. پس این طرز فکر که امدادگر به نیت حمل خودروی شما به محل آمده هرگز در وجدان کاری متخصصان سایت پیک خودرو نمی‌گنجد. همکاران ما بسیار خوش اخلاق و با روحیه ای دلسوزانه تمام تلاش خود را جهت تعمیر خودروی مذکور در موقعیت مکانی شما انجام می‌دهند.

 

اگر تعمیر خودرو در خیابان انجام نشد چه باید کرد؟

گاهی بر خلاف میل باطنی امدادگران سایت پیک خودرو، با وجود تلاش بی وقفه متخصصان، خودرو نیاز به تعمیرات اساسی دارد و به دلایل مختلف تعمیر در محل جوابگو نیست. در این مواقع امکان حرکت خودرو حتی یک متر هم انجام پذیر نخواهد بود. پس راهی به جز حمل خودرو توسط امدادگران وجود نخواهد داشت.

 

اما سوال اساسی اینجاست که خودرو به کجا حمل می‌شود و خدمات حمل خودرو چگونه است؟

نکته طلایی اینجاست که امدادگران ما هرگز و تحت هیچ شرایطی با هیچ تعمیرگاهی قرارداد ندارند و هرگز به اجبار خودروی معیوب شما را به تعمیرگاه مورد علاقه خود حمل نخواهند کرد. این امر بسیار دور از اخلاق است که امدادگری به اجبار خودروی شما را به تعمیرگاهی در آن سوی شهر حمل کند تا مبلغی اضافی تصیب خودش شود. همکاران ما با بیش از نیم قرن تجربه بهترین و با انصاف ترین تعمیرگاه های شهر را می‌ شناسند، و در هر نقطه از شهر که خودروی شما خراب شد آنها بهتر از هرکسی میدانند که نزدیک ترین و با صرفه ترین تعمیرگاه کجاست. همچنین یک امدادگر ماهر همیشه باید بداند منصف ترین فروشگاه لوازم یدکی در هر نقطه از شهر کجاست.

9ae4936e-f7ca-421e-acf1-d1f589113dcd.jpg (744×444)

 

عمده ترین خدماتی که توسط امداد گران در محل انجام می‌پذیرد شامل موارد زیر می باشد:

سوخت رسانی سیار

عیب یابی و رفع نقص برقی خودرو و سیم کشی و اتصالات

تعویض لامپ خودرو و تمامی فیوز های جعبه

تعمیرات مربوط به فن خودرو

تعویض روغن موتور

دیاگ موتور و عیب یابی مربوط به آن

باز کردن قفل درب های خودرو

تعویض تسمه دینام

تعویض باطری خودرو

تعویض در محل لنت ترمز

حمل خودرو پس از تصادفات رانندگی

تعویض زاپاس خودرو

رفع مشکل استارت

 

باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات در جاده های بین شهری و حتی داخل شهر به دلایل مختلفی از جمله عدم آگاهی ، پمپ پنزین یافت نمی‌شود. در این گونه مواقع امدادگران ما آماده به سوخت رسانی بنزین در موقعیت مکانی شما می باشند. در هر کجای که ایران و در هر شهرو روستایی که باشید، بین ۱۵ تا ۱۸ دقیقه امدادگران ما برای خودروی شما بنزین و سوخت کافی می رسانند و به شما آدرس نزدیک ترین پمپ بزنین داخل شهر یا خارج شهر را اطلاع رسانی می نمایند، تا شما با خیالی آسوده به سفر خود ادامه دهید. بطور مثال وقتی شما از تهران به مقصد ایلام در حال رانندگی هستید، متاسفانه در مسافت زیادی پمپ بنزین وجود ندارد. یا بطور مثال از در مسافت زیادی از شیراز تا اصفهان پمپ بنزینی یافت نمی‌شود. در این مواقع امدادگران ما تنها با یک تماس تلفنی به شما سوخت رسانی خواهند کرد. اگر نزدیک شهر اصفهان هستید امدادخودرو اصفهان این وظیفه را به عهده میگرد و اگر در محدوده استان فارس هستید امدادگران نزدیکترین شهر در کمترین زمان ممکن با افتخار یاری رسان شما خواهند بود

 

مهمترین و اساسی ترین ویژگی یک گروه امداد خودرو چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که ناخواسته و ناگهانی در حین رانندگی خودوری شما دچار مشکل شود. معمولا همه ی ما در اینگونه مواقع روحیه خود را از دست می‌دهیم چرا؟ چون اولین دغدغه ما هزینه و خرج خودرو است. بجای ناراحتی و دلهره بهتر است ابتدا به فکر پیدا کردن مقرون بصرفه ترین و با کیفیت ترین گروه امداد رسانی باشیم.

a8719a37-7e02-4760-abf4-759ccd667a51.jpg (748×445)

نکته ای که در انتخاب تیم امداد خودرو بسیار حائز اهمیت است قیمت و تعرفه خدمات مربوط به آن می‌باشد. متخصصان امدادرسانی سایت پیک خودرو هرگز و تحت هیچ شرایطی از نرخ اتحادیه تخطی نمی‌کنند. شاید این سوال پیش بیاید که ما از کجا بدانیم نرخ اتحادیه چقدر است؟ امدادگران ما با حضور در محل دارای نامه رسمی و به روز از اتحادیه ذیصلاح می‌باشند که به طور صریح و دقیق تمامی تعرفه های مربوطه در آن درج شده است. همچنین استعلام این نرخ توسط اتحادیه مربوطه امری بسیار آسان می باشد.

شگفتانه ترین ویژگی امداد رسانی تیم پیک خودرو اینجاست که این گروه جهت اثبات حسن نیت خود، همواره مبلغی کمتر از نرخ اتحادیه محاسبه می کند تا این خاطره خوب همیشه در ذهنتان بماند.

شایان به ذکر است که همیشه قیمت پایین نشان از یک انتخاب خوب نیست. تمامی فاکتور هایی که در بالا به آن اشاره شد در کنار قیمت مناسب می تواند سبب یک انتخاب درست باشد.

فقط کافیست که پیک خودرو را به خاطر داشته باشید، تا در مواقع نیاز به امدادرسانی فقط با یک گوشی موبایل نزدیک ترین امدادگران  بلافاصله در موقعیت مکانی شما حاضر شوند. مهم نیست هر کجای ایران که باشید در هر شهر و هر روستایی.

دیدگاهتان را بنویسید