در چند سال اخیر مناطق سهیلیه و کردان به یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا تبدیل شده، که امروزه خریداران و سرمایه گذاران زیادی برای خرید ویلا به سمت این مناطق میروند. در کردان و سهیلیه ویلاهای لوکس و زیبایی وجود دارد که این ویلاهای لاکچری برای فروش یا اجاره قرار داده میشوند. همچنین در این مناطق زمین هایی با متراژ متفاوت از 300 متر شروع و به 2000 متر هم میرسد، اکثر زمین های سهیلیه و کردان از خاک حاصلخیز و جواز ساخت بهره میبرند که میتوانید از ویلاها و زمین های این منطقه برای سرمایه گذاری پر سود خود استفاده کنید. در ادامه مقاله قیمت ویلا در سهیلیهو کردان کرج را با آنالیز کارشناسان زاویلا برسی میکنیم تا شما را برای یک خرید مطمئن آماده کنیم تا گرفتار مشکلات و کلاه برداری نشوید.

بهترین روستاها و شهرک های سهیلیه و کردان برای خرید ویلا

کردان کرج کجاست؟

کردان منطقه ای بی نظیر با آب و هوای فوق العاده در 20 کیلومتری کرج واقع شده، که یکی از نکات مثبت و مهم این منطقه نزدیکی کردان به کرج و تهران است که سبب افزایش آمار خرید و فروش ویلا شده است. آب هوایی معتدل با نسیمی خنک در کردان، این منطقه را به یک جاذبه تفریحی و گردشگری تبدیل کرده که افراد از تمام نقاط کرج و تهران به این منطقه سرسبز سفر کنند. اگر در تهران سکونت دارید و میخواهید به سمت کردان حرکت کنید کافیست اول خود را به اتوبان کرج-قزوین برسانید، سپس بعد از طی کردن کمی از مسیر به تابلوی کردان میرسید و وارد این منطقه زیبا میشوید.

باید توجه داشت که سهیلیه هم جزو مناطق داخل کردان است و لازم نیست برای رفتن به سهیلیه از مسیری فرعی یا مسیری دیگر حرکت کنید، بعد از وارد شدن به کردان به مناطق مختلف و زیبایی مانند چهارباغ تهراندشت و سهیلیه میرسید.

 

آیا سهیلیه و کردان برای سرمایه گذاری مناسب است؟

یکی از سوال های متعدد برای خرید ویلا در کردان و سهیلیه این است که “آیا کردان و سهیلیه برای خرید ویلا و سرمایه گذاری مناسب است؟” ما کارشناسان زاویلا به این سوال مهم پاسخ میدهیم. بله، قیمت های ویلا و زمین کردان و سهیلیه در مقایسه با تهران فوق العاده ارزان و بهتر است، بعلاوه کیفیت آب و هوای کردان و خلوتی و سکوت و آرامش این منطقه در برابر تهران واقعا بی رقیب است. قیمت زمین در سهیلیهبیشترین آمار جستجو را دارد که نتیجه این جستجو ویلا های لاکچری و زیبا هم با قیمت ارزان و هم ویلا هایی باور نکردنی مشاهده میکنید. اگر تصمیم دارید که همین الان از چند ویلا به صورت مجازی دیدن کنید و اطلاعات کامل مناطق و ویلاها را مشاهده کنید، همین حالا بی درنگ وارد سایت زاویلا شوید و ویلاهای لاکچری و ارزان سهیلیه را مشاهده کنید و سپس برای خرید ویلاها تصمیم نهایی خود را بگیرید. زاویلا برترین و تخصصی ترین سایت در حوزه خرید و فروش یا اجاره ویلا و زمین و باغ در منطقه کردان است که هر روز مشتری و سرمایه گذاران زیادی از این سایت دیدن میکنند.

برترین مناطق سهیلیه و کردان

طاووسیه

طاووسیه یکی از شهرک های کردان است، که به جرئت میتوان گفت که طاووسیه زیبا ترین و لوکس ترین شهرک کردان است.بروز ترین قیمت زمین در طاووسیه کرجرا در سایت زاویلا مشاهده کنید. طاووسیه به دلیل وجود ویلا های لاکچری و مهندسی ساز در بین بهترین مناطق کردان قرار گرفته است. در چند سال اخیر این شهرک زیبا به دلیل قیمت نسبتا زیاد ویلا و زمین های خود به محله سرمایه گذاران و ثروتمندان تبدیل شده است. در طاووسیه ویلاهای 50 میلیاردی هم وجود دارد و میتوان این ویلا را در سایت زاویلا مشاهده کرد.

 

زعفرانیه

شهرکی دیگر در کردان که کاملا مانند طاووسیه است. زعفرانیه هم یکی از بهترین و برترین مناطق کردان است، که اکثر زمین های این منطقه از 800 متر به بالا است. اما توضیحات و ویلاهای این مناطق دلیل نمیشود که فقط افراد ثروتمند میتوانند در کردان ویلا خریداری کنند. ویلا در کردان زیر قیمت فورییکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا با سرمایه 1 میلیارد 500 به بالا است. اکثر فروشنده های این ویلاها یا در حال مهاجرت هستند یا پول لازم هستند که ویلا های خود را زیر قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به فروش میرسانند.

 

سنقرآباد

سنقرآباد روستایی با آب و هوایی بی نظیر در سهیلیه واقع شده است. در این منطقه سرسبزی و زمین هایی با خاک حاصلخیز مناسب برای ویلا سازی یا ساخت باغ حرف اول را میزند. سنقرآباد یکی از مناسب ترین مناطق برای سرمایه گذاری پر سود است، زیرا قیمت ویلا و زمین در این منطقه روز به روز در حال افزایش است. اگر علاقه دارید تا ویلایی زیبا در منطقه ای فوق العاده با صفا و سرسبز داشته باشید، تا از گرمای تابستان و ترافیک و شلوغی شهر در امان بمانید؛ کافیست وارد سایت زاویلا شوید و ویلایی شایسته و مناسب با بودجه تان را پیدا کنید. اما اگر نتوانستید تصمیمی بگیرید یا در خرید خود شک دارید با شماره موجود در پایین سایت زاویلا تماس بر قرار کنید تا مشاوران و کارشناسان با تجربه زاویلا به شما اطلاعات کامل و دقیق بدهند.

 

رامجین

رامجین، روستایی با صفا در سهیلیه است. قیمت ویلا در رامجین کرجاز متری 3 میلیون شروع و به متری 7 میلیون میرسد، که واقعا قیمتی مناسب و عالی برای خرید زمین می باشد. این مشخصات را شما در هیچ کجای تهران با این متراژ و قیمت نمیتوانید پیدا کنید. برای مثال یک ویلای 300 تا 400 متری در رامجین ، قیمتش حدودا 2 تا 3 میلیارد است.

اگر شما قصد خرید ویلا در منطقه کردان را دارید اما از مناطق و ویلا ها اطلاعات کاملی ندارید یا از کلاه برداری نگران هستید، ما تیم زاویلا به شما تعهد و اطمینانی را میدهیم که به شما مشاوره و کمکی دلسوزانه کنیم. مشاوران و کارشناسان با تجربه و کاربلد و مسلط زاویلا به صورت 24 ساعت آماده کمک و خدمت رسانی به شما هستند. اگر به دنبال خرید ویلا در کردانیا شهرک ها ، روستاهای این منطقه هستید ، همین الان وارد سایت زاویلا شوید و با شماره موجود در آخر صفحه ارتباط بر قرار کنید.

 

سایت زاویلا

اکثر افراد از کلاه برداری و خرید اینترنتی ترس دارند، این ترز تفکر کاملا غلط و اشتباه است، سایت زاویلا بهترین و تخصصی ترین سایت در حوزه خرید و فروش یا اجاره ویلا در تمام منطقه کردان است. در زاویلا مشاوران و کارشناسان حرفه ای و با تجربه هستند که به صورت 24 ساعته برخط هستند تا به شما کمکی بزرگ برای خرید ویلا انجام دهند.

زاویلا کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید