سئو سایت چیست

این که سئو سایت چیست و شامل چه خدماتی می‌شود شاید عنوانی است که می‌بایست در ابتدای هر مطلبی که حول محور سئو و بهینه سازی سایت می‌چرخد مطرح شود. سئو سایت در واقع به مجموعه فعالیت‌ها و اقداماتی اطلاق می‌شود که جهت بهبود جایگاه و به صفحه اول گوگل رساندن آن در کلمات کلیدی مشخص برای گوگل، چه داخل و چه خارج از سایت انجام می‌گیرد. به فرد یا افرادی که به کار سئو مشغول هستند نیز سئوکار گفته می‌شود. خدمات سئو به دو بخش سئو سفید و سئو سیاه تقسیم بندی می‌شود.

خدمات سئو سایت چیست

ولی برای توضیحات بیشتر برای اینکه سئو سایت چیست به این لینک مراجعه فرمایید.

اما در تعریف، خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با رعایت استانداردها و قوانین موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌شود و اما سئو سیاه به معنای اقداماتی که با هدف فریب دادن این موتورهای جستجوگر و به منظور عدم پیروی از الگوریتم‌ها و قوانین آن‌ها انجام میشود اطلاق می‌گردد. در این تعاریف حتما مدنظرتان باشد که  نتایج خدمات در سئو سفید ماندگار است اما سئو سیاه ماندگار نبوده و منجر به پنالتی شدن سایت توسط موتور جستجو میشود.

 

قیمت سئو سایت حرفه‌ای؛ ضرورتی برای کسب و کارهای اینترنتی

در دنیای امروز و با فراگیری استفاده از اینترنت و گوشی‌های هوشمند، بیش از همیشه کاربران به استفاده از خدمات اینترنتی وابسته شده‌اند؛ به صورتی که از گوگل و بی‌شمار سایت و شبکه اجتماعی برای یافتن کالا، اطلاعات و یا خدمات مد نظر خود بهره می‌برند. به همین دلیل است که خدمات بهینه سازی وب و یا سئو سایت برای وب سایت‌های اینترنتی امری ضروری به حساب می‌آید؛ زیرا مردم جستجوهایشان را از طریق منابع اطلاعاتی مورد اعتمادشان انجام می‌دهند و از طرفی نیز گوگل یکی از معتمدترین منابع اطلاعاتی برای کاربران است و معیارهای متعددی نیز جهت رتبه دهی به سایت‌ها طراحی نموده است. اما برای بیشتر دیدن این خدمات به این لینک زیر

https://xn--lgbcj7ab9j33b.com/wordpress

مراجعه کنید.

از جمله مواردی که در سئو اهمیت دارد، گرافیک جذاب سایت و همچنین پشتیبانی مناسب، سرعت بالای لود شدن سایت و نیز رفع خطاهای سایت می‌باشند. اما هر چقدر هم که وب سایت شما از طراحی حرفه‌ای و از قیمت سئو سایت بالا برخوردار باشد، اگر در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار نداشته‌باشد، این اعمال تاثیری در پیشرفت کسب و کار شما نخواهند گذاشت. به همین جهت بهتر است که شما با سفارش خدمات سئو، رتبه سایتان را در گوگل ارتقاء دهید. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست، می‌توانید روی تخصص ما حساب کنید. ما در این مسیر همراه شما هستیم.

 

خدمات سئو سایت چیست/ موارد

خدمات سئو حرفه‌ای شامل چه فعالیت‌هایی است؟

لازم است پیش از اقدام به سفارش سئو برای سایتتان این مطلب را بدانید که فعالیت‌های مرتبط با بهینه سازی سایت، در دو دسته سئو داخلی (On-Page) و سئو خارجی (Off-Page) تقسیم بندی و انجام می‌شود؛ فلذا شما می‌توانید صرفا برای چند مورد به سراغ متخصصان و شرکت‌های ارائه کننده خدمات سئو سایت بروید. در ادامه، بعضی از مهم‌ترین فعالیت‌های لازمه سئو برای سایت را خواهید خواند:

-به دست آوردن کلمات کلیدی و بهینه کردن محتوا بر اساس آن‌ها

-سئو URL صفحه

-استفاده درست از کلمات کلیدی در تگ‌های هدینگ

-بهبود تجربه کاربری و همچنین رابط کاربری

-سئو تصاویر و همچنین استفاده تگ alt مناسب برای تصاویر

-به کار بردن اینفوگرافی، ویدئو، عکس در صفحات فرود

-بررسی  وضعیت هاست پیرامون میزان در دسترس پذیری، سرعت و همینطور نکاتی که برای گوگل حائز اهمیت هستند.

-بررسی پیرامون سرعت لود کردن صفحات مختلف سایت

-سنجش در دسترس بودن (آپتایم بودن ) سایت برای کاربر

-کنترل کردن لینک‌های داخلی و خارجی و همینطور حذف لینک‌های شکسته

-کنترل جریمه احتمالی از جانب گوگل

-اصلاح صفحه سایت (Sitemap) صحیح به وب مستر

-اضافه نمودن ریچ اسنیپت (Rich Snippets) به صفحه‌های مهم فرود

-بالا بردن نرخ تبدیل سایت  (CRO)

-طراحی حرفه‌ای در کنار بهینه سازی حرفه‌ای برای سایت

-اصلاح در کدهای HTML و CSS وب سایت

-رصد و تحلیل رقبا

-تولید محتوای منظم و بر اساس اصول حرفه‌ای

-شناسایی و برطرف نمودن خطاهای سایت در وب مستر (Crawl Errors)

-رسپانسیو بودن وب سایت

-تامین ایمنی سایت با بهره‌گیری از HTTPS

-پرداختن به خدمات سئو سایت خارجی مانند گذاشتن پست مهمان در سایت‌های مرتبط

-انجام لینک سازی موثر داخلی و خارجی

و …

مراحل سئو سایت حرفه‌ای در شرکت سئو سایت

خدمات سئو حرفه‌ای هدفمند و حرفه‌ای دارای مراحل مختلفی است که در ذیل خواهید خواند:

بررسی کلمات کلیدی و قیمت سئو سایت

انتخاب کلمه کلیدی هدفمند تاثیر مستقیمی در رسیدن به اهداف کسب و کار برای شما خواهد داشت. گفتنی است که قیمت سئو سایت نیز تابعی از این کلمات می‌باشد و در واقع هر کلمه قیمت مشخصی منحصربه خود خواهد داشت. سئو سایت با تخصص و تجربه خود در این زمینه در کنار شما خواهد بود تا بر اساس نیازها و رفتار مخاطب  بهترین کلمات هدف  را بدست آورده و در طول انجام سفارش سئو سایت، آن‌ها را برایتان بهبود و توسعه می‌بخشند که برای بالا آوردن رتبه سایت در گوگل موثر می باشد.

در بحث طراحی و تحلیل سلیت و استراتژی نیز باید بگوییم بدست آوردن جایگاه‌های مناسب در نتایج گوگل، به منزله نبردی همیشگی است که شما با رقبایتان دارید و برای پیروزی در این نبرد ملزم به داشتن استراتژی مناسب می‌باشید. طراحی استراتژی سئو برای سایت بسیار حائز اهمیت می‌باشد و بر اساس منابع سازمان شما و همچنین منابع رقبایتان انجام خواهد شد.

درباره بهینه کردن ساختار سئو داخلی (از لحاظ فنی و محتوایی ) نیز باید بگوییم در سئو به روش داخلی به ایجاد استاندارد صفحه‌های سایت برای موتورهای جستجوگر پرداخته و ضمن کشف مشکلات فنی اقدام به رفع آن‌ها می‌نمایند. در صورتی که در سئوی داخلی تمرکز بر روی بهینه کردن محتوا و کدهای HTML سایت خواهد بود.

طراحی صفحات می‌بایست طوری انجام شود تا ضمن بالا یدرن سرعت لود صفحه تمام امکاناتی که مخاطب نیاز دارد را نیز به ساده‌ترین شکل در اختیار او بگذارد. موارد مهم سئو به شیوه داخلی عبارتند از: ساختار آدرس صفحات، لینک‌های داخلی، انتخاب نام و صفت مناسب برای تصاویر، تگ هدینگ، کلمات کلیدی، سرعت وب سایت و …

 طراحی استراتژی‌های سئو سایت به شیوه خارجی

سئو خارجی در واقع شامل مجموع خدماتی می‌شود که در ارتباط با خارج از محیط سایت بوده و به بالا بردن جایگاه و رتبه سایت در نتایج جستجو کمک می‌‌کند. سئو سایت به شیوه خارجی از دید موتورهای جستجوگر بسیار حائز اهمیت است. می‌توان اینگونه عنوان کرد که میزان محبوبیت یک سایت در سطح وب از طریق سئو خارجی آن مشخص می‌گردد. اگر این امر به روش طبیعی صورت گیرد نتیجه بسیار خوبی در پی خواهد داشت. سئو خارجی با وجود تغییرات پی در پی الگوریتم‌های گوگل کماکان اهمیت خود را حفظ کرده و غالب کارشناسان معتقدند که انجام صحیح این شیوه سئو می‌تواند تاثیر شگرفی در ارتقاء رتبه سایت داشته باشد.

 

خدمات سئو سایت شامل موارد زیر می‌باشد که توضیحی درباره هرکدام برایتان آورده‌ایم:

-تحقیق کلمات کلیدی: اهمیت این اقدام به قدری بالا است که برخی ان را با کل فرآیند سئو یکی می‌دانند. قطعا بدون داشتن کلیمه کلیدی مناسب کاربران نخواهند توانست سایت شما را پیدا کنند. بهینه سازی سایت به روش حرفه‌ای شامل استخراج و استفاده از کلمات کلیدی، انتخاب و همچنین اولویت بندی استفاده از کلمات کلیدی در سئو به شیوه داخلی و خارجی بسیار مهم است. تحلیل کلمات کلیدی برای تمام کسب و کارها امری ضروری است؛ زیرا عرصه‌ای برای فعالیت رقبا بوده و و نمی‌توان بدون استراتژی از آن بهره برد. ما با شما هستیم و با توجه به مخاطب، عملکرد رقیبان شما و میزان سختی و آسانی، کلمات کلیدی مناسب را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

-رصد و تحلیل کردن رقبا: این یکی از مراحل سئو می‌باشد که باید مد نظرتان قرار دهید. نتایج مختلفی که گوگل نمایش میدهد براساس امتیازی است که سایت‌های مختلف کسب می‌کنند و شما به وسیله تحلیل و بررسی رقیبانتان می‌توانید در این مسابقه پیروز میدان باشید. رصد و تحلیل رقبای شما یکی از خدماتی است که ما برایتان انجام خواهیم داد؛ پس میتوانید آسوده خیال باشید.

 

خدمات سئو سایت_ ابزارهای مناسب برای آنالیز_ هزینه سئو سایت

هدف ما در استفاده از ابزارهای سئو سایت شناسایی مشکلات و همچنین بهبود وضعیت سایت می‌باشد. در بحث تولید محتوا نیز باید بگوییم در صورتی که اقدامات برای بهینه سازی سایت باید تولید محتوایی موثر صورت نگیرد، نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت. شما به واسطه طراحی یک سایت حرفه‌ای در کنار تولید محتوایی با کیفیت خواهید توانست رشد بالایی را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که مطالب تولیدی شما برای تولید محتوایتان نباید کپی باشد. همچنین در نظر داشته باشید که رعایت آن دسته از اصول نگارشی که مطلوب و مدنظر گوگل است، فاکتور مهمی برای کسب امتیاز شما خواهد بود. بی شک هزینه سئو سایت تابعی از تمامی عواملی خواهد بود که در این فرآیند دخالت دارند از جمله همین عملیاتی است که برای این مهم انجام می‌پذیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید