سفرهای خارجی زیادی برای دادن مجوز به مسافران به شرایط خاصی نیاز دارند که ویزا یکی از مهمترین آن ‌ها خواهد بود. بنابراین اینکه با چه هدفی سفر می کنید فرقی نمی کند، خواه تفریح باشد یا برای جلسه ‌های کاری، کنفرانس ‌ها و…اقدام نمایید. چرا که جهت وارد شدن به مقصد نیازمند مجوز خواهید بود که آن را با نام خدمات ویزا یا روادید معرفی می کنند. همچنین با توجه به اینکه هر یک از کشورها از ویزاهای مختلفی برخوردار بوده و هر ویزا نیز شامل شرایط جداگانه ‌ای‌ می باشد، مطلع بودن از آنها به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب راحت تری داشته باشید. شایان ذکر است که تور اروپا و تور اسپانیا نیز از این شرایط خارج نمی باشند.

خدمات ویزا تور اروپا و تور اسپانیا آژانس گردشگری نوید گشت

مدارک لازم جهت گرفتن ویزا

به طور کلی مدارک لازم جهت دریافت ویزا عبارت اند از:

  • فرم تکمیل شده جهت دریافت ویزا همراه با امضا و عدم خط خوردگی
  • ارائه یک قطعه عکس رنگی پرسنلی واضح با زمینه سفید
  • ارائه اصل شناسنامه (یا اسکن رنگی)
  • ارائه اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه
  • اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
  • بیمه مسافرتی و رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت

شایان ذکر است که گاها در نمونه هایی ترجمه مدارک و تست منفی کرونا (PCR) ضرورت دارد . ضمن انکه ویزاهایی وجود دارند که شرایط و مدارک آن‌ ها کمی دشوارتر خواهد بود. مثلا مدارک ویزای کانادا ضمن بر موارد گفته شده به نامه تمکن مالی، گردش حساب و… نیاز خواهد داشت. بنابراین می توانید برای آگاهی بیشتر برای مدارک لازم هر نوع ویزا به صفحه‌ ی هر کدام از ویزاهای کشورها مراجعه نمایید.

هزینه های تور اروپا

چنانچه که تا به حال تجربه سفر به کشورهای اروپائی را داشته اید ممکن است زمان سفر برای اخذ ویزا با مشکل زیادی مواجه نشوید ، اما در صورتی که برای اولین بار قصد دارید به اروپا سفر کنید، شاید مشکل ویزا برای شما جدی تر باشد. تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، اغلب در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می گردد. به این علت که شما جهت ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا نخواهید داشت. ارزان ‌ترین تور ترکیبی اروپا، برای 9 روز و در 3 شهر برگزار می گردد که اغلب از نظر پایه قیمت از 800 یورو محاسبه می شود.

ضمن اینکه بیشترین هزینه تور اروپا، برای 12 روز و 4 شهر می باشد که شروع قیمت از 1,800 یورو خواهد بود. در تورهای ترکیبی اروپا، برای تفریح و گشت و گذار فرصت بیشتری خواهید داشت. ضمن آنکه به جای یک و یا یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید خواهید کرد که این خود فرصت خوبی خواهد بود.

تور اسپانیا

اسپانیا به عنوان یک کشور مستقل از اعضای اتحادیه اروپا می باشد. این کشور در جنوب غربی اروپا در شبه جزیره ایبری قرار دارد. اسپانیا از شمال و شمال شرق با فرانسه، از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز می باشد. به طور کلی حدود 47 میلیون نفر جمعیت را در بر می گیرد که سختگیری جهت رتبه دادن به هتل ها در این کشور از ویژگی های مهم در صنعت گردشگری می باشد. اسپانیا همچنین از جمله کشورهای زیبا و دیدنی اروپا می باشد که از نظر جاذبه‌ های طبیعی و تاریخی بسیار غنی می باشد.

شمال شرقی کاتالونیا را می توان محبوب ‌ترین قسمت این کشور دانست که همواره بازدید بیشتری از آن صورت می ‌گیرد و حدود 3 میلیون گردشگر از آن دیدن می کنند.این منطقه به این علت که در کنار سواحل زیبای مدیترانه قرار دارد بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد و از بین هر چهار گردشگر خارجی که به این کشور سفر می‌ کنند حتما یکی از آن ها به این سواحل خواهد رفت. جزایر بالئاریک نیز حدود 2.5 میلیون نفر بازدید کننده داشته که به علت محبوبیت آن است. در آخر منطقه آندالوسیا بوده که 1.4 میلیون گردشگر را به خود می بیند. سایر گردشگران نیز از نقاط دیگر این کشور دیدن می ‌کنند که البته همه ‌ی آن‌ها ارزش یک بار بازدید را خواهند داشت.

قیمت تور اسپانیا

بی شک در زمان جستجوی تورهای اسپانیا، با قیمت‌های مختلفی مواجه می شوید. برای اجرای تور اسپانیا تبلیغات فراوانی ارزان صورت می گیرد ولی زمانی که به خدمات آن توجه شود، متوجه می شوید که پکیج سفر شما دارای ارزانترین پرواز (ساعت نامناسب)، بی‌کیفیت ‌ترین هتل‌ ها و بدون هیچ گونه گشت و ورودی خواهد بود. همه ی این موارد ضمن افزایش کیفیت اجرا و ثبت خاطره ‌ای ماندگار در ذهن شما، دلیل بر افزایش قیمت در یک تور می باشد. هیچ تخفیفی، ارزش آن را ندارد تا خاطره ای بد در ذهنتان ثبت شود. این مجموعه همواره در تلاش است تا قیمت‌های تور اسپانیا، متناسب با خدماتی باشد که شما دریافت می نمایید تا پس از سفر، احساس خوبی داشته باشید.

نوید گشتمجموعه نوید گشت از مارکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همواره در تلاش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می گردد. لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید