اگر در خانۀ خود افراد دارای معلولیت جسمی یا شرایط خاص جسمانی دارید و همچنین از سالمندان مراقبت می‌کنید، برای انجام کارهای روزانه و همچنین انتقال آن‌ها به محیط‌های مختلف به یک‌سری وسایل و تجهیزات نیاز است تا علاوه‌بر سهولت جابه‌جایی این دسته از افراد، آسیبی به سایر اعضای بدنشان وارد نشود. در این زمینه توالت فرنگی و انواع ویلچر ساده و برقی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین لوازمی هستند که برای رفع نیاز این دسته از انسان‌ها طراحی و ساخته شده‌اند؛ از آنجایی‌که سرویس بهداشتی و استحمام برای حفظ سلامتی و رفع خواسته‌های اولیه این افراد لازم و ضروری است، با استفاده و خرید توالت‌‌ فرنگی تاشو و سیار و همچنین ویلچر حمامی می‌توان مشکلات این دسته از افراد را برطرف ساخت. در ادامه برای آشنایی با چگونگی خرید انواع توالت فرنگی و ویلچر همراه ما باشید.

در بسیاری از موارد انسان‌ها با توجه به شرایط فیزیکی و جسمانی، برای انجام کارهای روزمره به تجهیزات مختلفی نیاز دارند تا علاوه‌بر تسهیل فعالیت‌های روزانه، شخصاً بتوانند کارهایشان را انجام دهند و به نوعی، استقلال شخصی خود را حفظ کنند؛ بنابراین باید گفت چه شخص و چه اطرافیان او که دچار مشکلات جسمانی و حرکتی (از بدو تولد و یا در صورت بروز حوادث مختلف) هستند، می‌بایست از ویلچر برای رفت‌و‌آمد در منزل و معابر شهری و روستایی استفاده کنند و همچنین برای استحمام و سرویس بهداشتی، از توالت‌های فرنگی در مدل‌های سیار و تاشو استفاده نمایند.

 

خرید انواع توالت فرنگی و ویلچر در یک کلیک دقیقه!

 

توالت فرنگی مناسب چه کسانی است؟

به‌طورکلی استفاده از توالت فرنگی اعم از ثابت، تاشو و سیار برای تمامی افراد و رده‌های سنی امکان‌پذیر است. برای اولین بار در کشورهای اروپایی یا به اصطلاح فرنگی، این مدل از سرویس بهداشتی تولید شده‌است و از آن استفاده می‌گردد؛ بر همین اساس توالت فرنگی نامیده می‌شود و در بسیاری از منازل مسکونی، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های تجاری و اداری در ایران، این سرویس بهداشتی استفاده می‌گردد. اگر بخواهیم یک تعریف کلی نسبت به موارد کاربرد توالت فرنگی تاشو، ثابت و سیار داشته باشیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصدومینی که دچار شکستگی پا، زانو، لگن و کمر شده‌اند.
  • افرادی که عمل جراحی خاص و سنگین انجام داده‌اند و قادر به راه رفتن یا نشستن نیستند.
  • بیماران مبتلا به دردهای مصلی نظیر پا درد و کمر درد.
  • معلولین جسمی حرکتی.
  • اشخاص مبتلا به صرع، سرگیجه و سایر بیماری‌هایی که تعادل افراد را برای ایستادن و نشستن بر هم می‌زند.
  • خانم‌های باردار.
  • افراد سالمند و ناتوان.

نکات مهم دربارۀ خرید توالت فرنگی و ویلچر

درصورتی‌که قصد خرید ویلچر برقی و معمولی و توالت فرنگی سیار و ثابت دارید، می‌بایست یک‌سری نکات را مدنظر قرار دهید تا علاوه‌بر خرید یک محصول باکیفیت و استاندارد، آرامش، راحتی و امنیت را برای اعضای خانواده و دوستان خود به ارمغان آورید.

بعضی از مهم‌ترین نکات به قرار زیر است:

1- مناسب بودن اندازۀ ویلچر و توالت فرنگی با فضای محیط

قبل از خرید انواع ویلچر برقی یا ساده و یا توالت فرنگی هر یک از برندها و محصولات موجود در بازار توانی نو، باید ابعاد محیط (اتاق، سرویس بهداشتی، درب‌های ورودی و غیره) را اندازه‌گیری کنید و سپس متناسب با آن، محصول موردنظرتان را انتخاب نموده و خریداری نمایید. نکته قابل توجه اینکه بعد از اندازه‌گیری ابعاد محیط، حتماً یک مقدار فاصلۀ بیشتر در حدود تقریبی 25 تا 35 سانتی‌متر برای جابه‌جا کردن ویلچر و توالت‌های فرهنگی در نظر بگیرید. به لحاظ اینکه اندازۀ ویلچر برقی با ویلچر حمامی و معمولی متفاوت است و سایزهای مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد.

در رابطه با خرید توالت فرنگی سیار و تاشو نیز این امر صدق می‌کند و هرچه فضای محیط، سازگاری بیشتری با توالت‌ها داشته باشد، به طبع جابه‌جا کردن آن و همچنین عبور‌و‌مرور افراد راحت‌تر خواهد بود.

در این راستا وب‌سایت فعال و باتجربه «توان نو» انواع مختلف محصولات موردنیاز افراد بیمار، معلولین جسمی حرکتی و سالمندان را فراهم نموده است و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. شما نیز می‌توانید از محصولات به‌روز، باکیفیت و استاندارد این مجموعه جهت رفع نیازهای ابتدایی خود و سایر اعضای خانواده استفاده کنید.

 

2- ارتفاع توالت فرنگی و ویلچر

با توجه به اینکه افراد از نظر فیزیک بدنی با یکدیگر متفاوت هستند، و هر شخص وزن و قد خاصی دارد، هنگام تهیه این دسته از محصولات، مدنظر قرار دادن ارتفاع توالت‌های فرنگی و ویلچر برقی و ساده، مهم است؛ چراکه افراد باید به‌راحتی روی این نوع وسایل قرار بگیرند و از آن‌ها استفاده کنند. بدین منظور توالت‌های فرنگی و ویلچر های موجود در توانی نو با ارتفاع‌های مختلف و متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان تولید شده است؛ ازاین‌رو هنگام انتخاب محصول موردنیازتان حتماً به این نکته توجه ویژه داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

ویلچر حمامی

برخی از ویلچر ها به علت دارا بودن مخزن مدفوع (توالت) با نام ویلچر حمامی شناخته میشوند.این ویلچر ها به طور کلی در دو نع تولید میگردند.نوع ال با که ابعاد کوچک تری دارد با پرخ های کوچک بوده و نوع دوم شبیه به ویلچر های معمولی بوده و دارای مخزن میباشد که به عنوان ویلچر های چند کاره هم شناخته میشوند.

 

خرید انواع ویلچر ساده و حمامی از تجهیزات پزشکی توانی نو

 

بیشتر بدانید: راهنمای انتخاب و خرید واکر و رولیتر باکیفیت

 

3- طراحی و ظاهر مناسب

انسان ذاتاً به دنبال زیبایی و ظاهر است و به همین سبب خواستار تهیۀ اقلام باکیفیت و دارای ظاهر و طراحی مناسب اسد. در این‌خصوص طراحی و ظاهرهای متنوعی از ویلچر حمامی، معمولی،توالت فرنگی سیار، تاشو و غیره وجود دارد تا مصرف‌کنندگان متناسب با نیاز، سلیقه و توان مالی بهترین محصول را انتخاب نموده و خریداری کنند.

4- وزن مناسب و قابل حمل بودن

ازآنجایی‌که وسایلی نظیر ویلچرها و توالت‌های فرنگی معمولاً در محیط‌های مختلف به‌کار برده می‌شوند، می‌بایست وزن مناسبی داشته باشند تا به‌راحتی بتوان آن‌ها را جابه‌جا کرد و به‌کار گرفت. علاوه‌بر این، افراد سالمند، نانوان جسمی و زنان باردار، توان حمل اجسام سنگین را ندارند و باید متناسب با شرایط جسمانی آن‌ها بهترین محصولات موجود در بازار را انتخاب کنید. البته این مورد برای توالت فرنگی سرامیکی یا ثابت فرق می‌کند و به لحاظ اینکه در یک جای ثابت نصب و راه‌اندازی می‌شوند، نیازی نیست که روی این نکته حساسیت زیادی به خرج دهید.

5- برخورداری از دستۀ (دستگیرهمناسب

تمامی توالت‌های فرنگی و انواع ویلچر برقی و معمولی، دسته دارند تا افراد به تنهایی بتوانند با گرفتن دستگیره، این لوازم را به محل موردنظرشان منتقل کنند؛ ازاین‌رو هنگام خرید این محصولات حتماً به نوع دسته و کیفیت آن دقت کنید. در غیر این‌صورت هنگام حمل و جابه‌جایی وسایل با مشکل مواجه خواهید شد.

6- استحکام و قدرت تحمل وزن افراد

همان‌طور که می‌دانید، افراد ناتوان جسمی، سالمندان و سایر اشخاصی که به توالت‌های فرنگی و ویلچرهای حمامی، برقی و ساده نیاز دارند، تمامی وزن خود را روی این دسته از وسایل قرار می‌دهند و سپس از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ به همین سبب تمامی وزن آن‌ها به‌صورت کامل روی این محصولات قرار می‌گیرد. البته این لوازم معمولاً از جنس آلومیمیوم ضخیم و آهن با‌کیفیت ساخته می‌شوند و توانایی تحمل وزن افراد سنگین‌وزن را دارند، منتهی هنگام خرید توالت فرنگی تاشو و سیار باید به کیفیت ساخت و استحکام آن‌ها توجه نمایید و سپس باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین محصول را خریداری کنید.

انواع توالت‌های فرنگی

با توجه به نیاز افراد، سن، وزن، شرایط محیط زندگی و موارد استفاده، توالت‌های فرنگی در انواع و مدل‌های مختلف تولید و روانۀ بازار شده است تا مصرف‌کنندگان نیز متناسب با نیاز و شرایط اقتصادی، محصول موردنظر خود را خریداری کنند. در این راستا برخی از مدل‌های پرکاربرد توالت‌های فرنگی سیار به شرح زیر عبارت است از:

– توالت سیار فرنگی مبله

همان‌گونه که از نام این محصول پیداست، ظاهری کاملاً شبیه به مبل دارد و از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین توالت‌های موجود در بازار است. درواقع نشمین‌گاه این توالت‌ها بر روی یک اسکلت مبل مانند قرار دارد و دو دسته در آن تعبیه شده است. استفاده از این وسیله برای تمامی افراد اعم از معلولین جسمی حرکتی، سالمندان و سایر افراد راحت است و به‌سادگی می‌توانند روی آن قرار بگیرند. درصورتی‌که قصد خرید توالت سیار و تاشو فرنگی دارید، توصیه می‌کنیم این محصول را انتخاب نموده و خریداری کنید.

خرید انواع توالت فرنگی:توالت فرنگی تاشو و سیار-توالت فرنگی پلاستیکی و فایبرگلاس از توانی نو

– توالت سیار فرنگی مسافرتی

در بسیاری از مواقع خانواده‌ها برای عوض شدن حال و روحیۀ معلولین جسمی و سالمندان، آن‌ها را به مسافرت می‌برند؛ به همین جهت برای انجام کارهای شخصی به یک وسیلۀ بهداشتی مستحکم و با کارایی مطلوب نیاز دارند. در این‌خصوص طراحان و تولیدکنندگان اقدام به ساخت توالت‌های فرنگی در ابعاد بسیار کوچک و دارای قابلیت جمع شدن نموده‌اند، به‌نحوی‌که حمل آن‌ها بسیار آسان است. این دسته از توالت‌ها مسافرتی نامیده می‌شوند و کمترین فضا را در محیط و وسایل‌ نقلیه اشغال می‌کنند.

– توالت سیار فرنگی با قابلیت تنظیم

برخلاف مدل‌های قبل این سری از توالت فرنگی قابلیت تنظیم عرض و ارتفاع را دارد و به‌راحتی می‌توان اندازۀ آن را متناسب با وزن و شرایط جسمانی افراد معلول و سالمند تنظیم کرد. درواقع می‌توان گفت این محصول برای تمامی رده‌های سنی و شرایط فیزیک بدنی مناسب است؛ چراکه ابعاد و اندازۀ آن متناسب با نیاز فرد تنظیم می‌گردد و همین امر موجب بهبود کارایی و عملکرد آن نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار شده است. تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل آمده نیز نشان داده است که این نوع از توالت‌های فرنگی، بیشترین میزان تقاضا و خرید را در بازار به خود اختصاص داده‌اند و مصرف‌کنندگان از نحوۀ عملکرد آن‌ها رضایت کامل دارند.

ویلچر برقی:فروش انواع ویلچر برقی در توانی نو

سخن پایانی

توالت فرنگی اعم از تاشو و سیار و همچین مدل‌های مختلف ویلچر در بازار بر اساس نیاز مصرف‌کنندگان و رفع نیازهای اولیۀ افراد ناتوان، معلولین جسمی حرکتی و سالمندان طراحی و تولید شده‌اند؛ ازاین‌رو نحوۀ عملکرد و کارایی آن‌ها به نحوی است که می‌تواند خواسته‌های افراد را برطرف سازد. البته در زمان خرید این محصولات می‌بایست تنها دقت را به خرج دهید و ضمن در نظر گرفتن تمامی موارد، مناسب‌ترین توالت فرنگی سیار، تاشور، ویلچر حمامی، ویلچر برقی و سایر محصولات موجود در بازار را خریداری کنید. در این راستا مجموعۀ متخصص و باتجربه «توانی نو» انواع توالت‌های فرنگی و سایر لوازم موردنیاز افراد ناتوان، معلول و سالمند را تهیه نموده و با نازل‌ترین قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. شما نیز می‌توانید لوازم موردنیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از www.tavanino.com خریداری نمایید.

 

برچسب ها : توالت فرنگی,ویلچر,تجهیزات پزشکی توانی نو,واکر و عصا,توانی نو

دیدگاهتان را بنویسید