فهرست مطالب
داستان های TikTok چیست و چگونه کار می کنند؟

چگونه در TikTok یک داستان بسازیم

چرا باید از داستان های TikTok استفاده کنید

سوالات متداول داستان های TikTok

در این مرحله، تقریباً هر برنامه تلفن هوشمند احتمالاً حاوی «داستان‌هایی» است. (گاهی اوقات، وقتی برنامه ماشین حساب را باز می‌کنیم، از اینکه به‌روزرسانی‌هایی درباره شب دوستانمان در شهر نمی‌بینیم تعجب می‌کنیم.) بنابراین جای تعجب نیست که ما اکنون در عصر زندگی می‌کنیم. داستان های TikTok.

با پیروی از افرادی مانند اینستاگرام، اسنپ چت، فیس بوک و بقیه، TikTok آخرین برنامه ای است که در این روند پیشرفت کرده است. و تجارت هم خوب است و هم برای تجارت شما خوب است. قبل از اینکه خودم را بیشتر گیج کنم، بیایید وارد آن شویم.

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

داستان های TikTok چیست و چگونه کار می کنند؟

داستان های TikTok هستند کلیپ های ویدیویی کوتاهی که پس از 24 ساعت منقضی می شوند. آنها شبیه به استوری های اینستاگرام هستند، اگرچه اندکی کوتاهتر هستند، با حداکثر حداکثر 15 ثانیه (محدودیت طولانی مدت 16 ثانیه اینستاگرام اخیراً به 60 ثانیه به روز شده است).

هر داستان 15 ثانیه ای که منتشر می کنید به ترتیب ظاهر می شود، بنابراین اگر به زمان بیشتری برای رساندن پیام خود نیاز دارید، می توانید مجموعه ای از کلیپ های کوتاه را در کنار هم قرار دهید.

@keenyakelly

❗️به روز رسانی اصلی داستان های تیکتوک❗️

♬ میمون‌های چرخان – کوین مک‌لئود و کوین میمون

علیرغم شباهت آنها به استوری ها در سایر پلتفرم ها، برخی ویژگی ها استوری های TikTok را از مجموعه متمایز می کنند.

وقتی استوری را در TikTok پست می‌کنید، در فید اصلی شما با نماد آبی آبی نشان داده می‌شود که بینندگان را به آن استوری خاص می‌برد. یعنی محتوای مرتبط شما همه در یک مکان زندگی می کند، حتی اگر مجبور شدید چندین بخش پست کنید زیرا محدودیت زمانی 15 ثانیه را پشت سر گذاشته اید.

بهتر است (خوب، مگر اینکه مشکل ترول داشته باشید)، داستان های TikTok شامل بخش نظرات تعبیه شده در پست است. در حالی که استوری های اینستاگرام فقط به بینندگان اجازه می دهد تا به صورت خصوصی به یک استوری پاسخ دهند، TikTok مکان دیگری را برای حفظ عمومی مکالمات ارائه می دهد.

@tabithaswatosh

داستان های TikTok؟؟؟؟😭

♬ موسیقی آسانسور – بوهومن

استوری های TikTok بیش از یک سال است که عرضه شده است، اما این ویژگی هنوز به طور رسمی برای همه کاربران معرفی نشده است. بنابراین اگر هنوز آنها را ندارید، نگران نباشید – آنها در حال آمدن هستند.

چگونه در TikTok یک داستان بسازیم

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که داستان های TikTok را دارید، ارسال آن ها بسیار ساده است. فقط این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: شروع به ساخت یک TikTok معمولی کنید.

روی ضربه بزنید نماد پلاس در نوار منوی پایین، سپس شروع به ایجاد محتوای خود کنید. می توانید ویدیو ضبط کنید، عکس بگیرید یا محتوای موجود را از رول دوربین خود آپلود کنید.


برای آپلود یا ضبط ویدیوی tiktok روی دوربین ضربه بزنید

مرحله 2: محتوای خود را سفارشی کنید.

از کتابخانه قوی ابزار TikTok، از جمله صداها، جلوه‌ها، برچسب‌ها، فیلترها و هر چیز دیگری استفاده کنید.


لوگوهای قبلی Hootsuite به عقب برگشتی TikTok

مرحله 3: پست خود را فشار دهید.

هنگامی که از محتوای خود راضی هستید و آماده ارسال پست هستید، با دو گزینه روبرو خواهید شد: بعد، که یک پست معمولی TikTok ایجاد می کند، یا پست به استوری، که به خوبی در استوری شما پست خواهد شد.


داستان tiktok یا tiktok معمولی را منتشر کنید

اگر این به اندازه کافی ساده نیست، یک راه ساده تر نیز وجود دارد. به نمایه TikTok خود بروید و روی آن کلیک کنید علامت مثبت آبی کنار عکس پروفایلت

نماد فایل

پاداش: دریافت رایگان چک لیست رشد TikTok از Tiffy Chen خالق معروف TikTok که به شما نشان می دهد چگونه با تنها 3 نور استودیو و iMovie 1.6 میلیون دنبال کننده به دست آورید.

اکنون بارگیری کن


علامت مثبت آبی در کنار عکس نمایه

Boom – شما فوراً در بخش ایجاد داستان هستید.

پس از پخش زنده، در صفحات For You و Following ظاهر می شود. وقتی داستانی را پست کردید، الف دایره آبی همچنین در اطراف عکس نمایه شما ظاهر می شود. دنبال کنندگان کنجکاو می توانند برای مشاهده استوری شما روی حلقه ضربه بزنند.


دایره آبی اطراف تصویر نمایه نشان می دهد که داستان TikTok زنده است

حالا تو می دانی چگونه برای اضافه کردن یک داستان در TikTok، بیایید به دلیل آن بپردازیم.

چرا باید از داستان های TikTok استفاده کنید

دو دلیل عمده وجود دارد که چرا استفاده از داستان های TikTok باعث می شود بازدیدهای بیشتری از TikTok داشته باشید:

  1. اتخاذ هر ویژگی جدید در این برنامه فوق العاده محبوب احتمالاً تأثیری بر شما و برند شما خواهد گذاشت.
  2. Stories تقریباً در هر برنامه دیگری موفق بوده است.

اما دلایل خاص تری وجود دارد که استوری های TikTok برای برند شما خوب خواهد بود. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

@managedbyskye

تا حالا استفاده کردی؟ #tiktokstories #newtiktokfeature #tiktokfeatures #newtiktokupdate

♬ صدای اصلی – skye | مربی شبکه های اجتماعی📱

جلوتر از منحنی باشید

اگرچه آنها بیش از یک سال است که به شکلی وجود دارند، اما داستان های TikTok تازه شروع شده اند. ممکن است آن‌ها محبوب‌ترین ویژگی روی پلتفرم (هنوز) نباشند – اما این باعث می‌شود که آن‌ها جعبه‌ای عالی برای شما و برندتان باشند. پلتفرم های اجتماعی از شما می خواهند که از ویژگی های جدید آنها استفاده کنید و اغلب به کاربرانی که دسترسی بیشتری را انجام می دهند پاداش می دهد.

به‌علاوه، اگر در فضای خود اولین کسی هستید که بر داستان‌های TikTok مسلط می‌شوید، مزیت مشخصی نسبت به رقابت خواهید داشت.

تست کنید چه چیزی کار می کند

کارشناسان رسانه های اجتماعی معمولاً قبل از تصمیم گیری در مورد پست یا کمپین دائمی، از پست های حمایت شده برای آزمایش محتوای A/B استفاده می کنند. به جای خرج کردن پول برای قرار دادن دو پست در مقابل یکدیگر، می توانید از Stories به عنوان محل آزمایش خود استفاده کنید.

یک کمپین را امتحان کنید، سپس دیگری را در روزی متفاوت در زمان مشابهی امتحان کنید. معیارهای TikTok به شما این امکان را می‌دهد که بسنجید کدام داستان از دسترسی بیشتری برخوردار است.

@chooseyoursocial

#tiktokstories #tipsgrowthtips #tiktoknewfeature

♬ فقط یک ابر دور – فارل ویلیامز

راه های جدیدی برای تأثیرگذاری پیدا کنید

داستان های TikTok همچنین فرصت های جدیدی را برای تأثیرگذاران و برندها ارائه می دهد. به هر حال، راه‌های زیادی برای کسب درآمد از این ویژگی جدید وجود دارد.

یک برند می‌تواند یک تأثیرگذار را استخدام کند تا استوری‌های آن روز را به دست بگیرد، یا یک اینفلوئنسر می‌تواند برای تبلیغ محصول خود در استوری‌ها، اگر نمی‌خواهد پول کلانی برای پست فید اصلی بپردازد، هزینه کمتری از برند دریافت کند.

می توانید آن را کوتاه نگه دارید

نیازی نیست که یک تحلیلگر صنعت باشید تا بدانید که مخاطبان می خواهند دوره های کوتاه تر از محتوا در مقادیر بیشتر، و Stories مکان مناسبی برای این کار است. نیازی به وسواس در مورد زمان بندی نیست، و واقعاً نیازی به استفاده از پهپاد ندارید. داستان‌ها مکان مناسبی برای ارائه سریع محتوا به مخاطب است که باعث می‌شود آنها بیشتر بخواهند.

@baderalsafar

اولین داستان TikTok من #baderalsafar #stories #tiktokstories #foryou #fyp #foryoupage

♬ صدای اصلی – بادر الصفر

سهام کمتر/بازده بیشتر

TikTok برای همه است، اما محبوبیت انفجاری این برنامه به معنای افزایش تدریجی تولید نرم برای پست های مارک شده است. این بدیهی است که چیز خوبی است، اما همچنین می تواند به معنای سرمایه گذاری زمان بیشتری برای برندها باشد.

به طور کلی، انتظار برای داستان‌ها در هر پلتفرم اجتماعی این است که محتوایی با تلاش کمتر باشد – و محتوایی که منقضی شود. با در نظر گرفتن آن، شما می توانید مطالب بیشتری ارسال کنید، بیشتر در داستان های TikTok و نگران نباشید که به الگوریتم شما آسیب می رساند.


در TikTok بهتر شوید – با Hootsuite.

به محض ثبت‌نام به بوت کمپ‌های هفتگی رسانه‌های اجتماعی اختصاصی که توسط کارشناسان TikTok میزبانی می‌شوند، با نکاتی در مورد نحوه انجام موارد زیر دسترسی داشته باشید:

  • فالوورهای خود را افزایش دهید
  • مشارکت بیشتری داشته باشید
  • وارد صفحه برای شما شوید
  • و بیشتر!

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

سوالات متداول داستان های TikTok

در اینجا پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد داستان های TikTok آمده است.

داستان‌های TikTok چقدر می‌توانند طولانی باشند؟

داستان های TikTok حداکثر در 15 ثانیه، اما می توانید چندین داستان را همزمان ارسال کنید. مهم است که یک نقطه شیرین را پیدا کنید که برای مخاطبان شما مفید باشد. اگر تازه شروع کرده اید، پیشنهاد می کنیم حداکثر چهار داستان (یا 60 ثانیه محتوا) را آزمایش کنید.

آیا می توانید ببینید چه کسی استوری های TikTok شما را مشاهده کرده است؟

خبر خوب برای کمین کنندگان: برخلاف اینستاگرام، داستان های TikTok لیست کاملی از بینندگان را ارائه نمی دهند. گفتنی است، داستان‌های TikTok شامل بخش نظرات عمومی و همچنین امکان لایک کردن، دوختن یا دوتایی با داستان‌ها است، بنابراین راه‌های زیادی برای تعامل وجود دارد.

داستان‌های TikTok چه مدت فعال می‌مانند؟

داستان‌های TikTok پس از اتمام منقضی می‌شوند 24 ساعت و دیگر در فید عمومی شما قابل مشاهده نخواهد بود. خوشبختانه، شما همچنان به یک آرشیو دسترسی خواهید داشت، جایی که می توانید تمام داستان های قدیمی خود را مشاهده کنید و آمار آنها را بررسی کنید.

@brookeyoursocialbestie

داستان‌های TikTok پس از 24 ساعت منقضی می‌شوند، اما آرشیو داستان ادامه دارد 🙌🏻 در اینجا نحوه مشاهده آرشیو داستان خود + تعداد بازدید نهایی در آن کلیپ‌ها آمده است.

♬ Roxanne – Instrumental – Califa Azul

آیا می توانید داستان های TikTok را حذف کنید؟

بله، حذف استوری TikTok آسان است. اگر تصمیم دارید که نمی توانید 24 ساعت صبر کنید تا ناپدید شود، کافی است استوری خود را مشاهده کنید و روی آن ضربه بزنید سه نقطه در سمت راست پایین صفحه نمایش از اینجا، فقط روی ضربه بزنید حذف گزینه ای برای حذف استوری شما.

چرا TikTok من Stories ندارد؟

عرضه داستان‌های TikTok طولانی و کند بوده است، بنابراین ممکن است هنوز داستان‌های TikTok را نداشته باشید. اما این ویژگی نیز بسیار مخفی است، بنابراین به همان اندازه این شانس وجود دارد که شما آن را داشته باشید و متوجه نشده باشید. اطمینان حاصل کنید که برنامه TikTok شما به روز است، سپس به نمایه خود بروید و به دنبال آن باشید علامت مثبت آبی با عکس پروفایل شما اگر وجود دارد، داستان‌هایی دارید.

چه کسی داستان های TikTok من را می بیند؟

هر کسی که شما را دنبال کند، داستان های TikTok شما را در صفحه For You و همچنین در فید استاندارد شما ظاهر می شود. داستان ها با نماد داستان آبی متمایز می شوند. علاوه بر این، اگر یک داستان TikTok فعال دارید که در حال حاضر فعال است، تصویر نمایه شما یک حلقه آبی رنگ قابل کلیک در اطراف آن خواهد داشت.

برای مدیریت TikTok خود به کمک نیاز دارید؟ با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را برای بهترین زمان‌ها زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

با Hootsuite در TikTok سریعتر رشد کنید

پست ها را برنامه ریزی کنید، از تجزیه و تحلیل بیاموزید، و به نظرات پاسخ دهید همه در یک مکان.

آزمایشی 30 روزه خود را شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید