دیجیکا ترفندهایی را ارائه کرده است که خانه شما را در عید 1401 زیباتر می کند

گاهی اوقات با چند تغییر کوچک در تجهیزات موجود، می توانید یک محیط منحصر به فرد و الهام بخش ایجاد کنید که در آن زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید. در ادامه به برخی تغییرات کوچک در این زمینه می پردازیم. پس به ما بپیوندید

نقاشی خانه

Diggy-art

رنگ آمیزی خانه می تواند کمی تغییر کند. اما رنگ ها می توانند ظاهر اتاق شما را کاملاً تغییر دهند. هنگام نقل مکان می توانید از معجزه رنگ ها در خانه تکانی استفاده کنید و آشپزخانه، اتاق نشیمن و فضاهای دیگر را رنگ آمیزی کنید. برای جذابیت بیشتر زندگی روزمره، بهتر است برای خانه های معمولی از رنگ های خنثی و برای اتاق ها از رنگ های مختلف استفاده کنید. استفاده از خطوط و راه راه های افقی یا عمودی روی دیوار نیز می تواند در این نقاشی ها تفاوت ایجاد کند. البته استفاده از رنگ فقط به دیوارها محدود نمی شود و می توانید برای قسمت های دیگر مانند کمد، در و کمد نیز از رنگ استفاده کنید. این کار باعث زیباتر شدن مکان شما می شود. استفاده از رنگ های پر جنب و جوش فضا و خانه شما را جذاب تر می کند.

از انواع برچسب دیواری استفاده کنید

اگر مهارت رنگ آمیزی ندارید و یا تمایلی به رنگ آمیزی دیوارها و کابینت ها و درها ندارید، می توانید از برچسب های دیواری استفاده کنید. می توانید یکی از برچسب های دیواری زیبا را به شکل درخت خریداری کنید و در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. معمولاً شاخه های درخت روی استیکرهای دیواری برای گذاشتن عکس عزیزان و اعضای خانواده مناسب است.

لوازم خانگی را تعویض کنید

Diggy-art

می توانید برخی از لوازم خانگی خود را تغییر دهید. شما نیازی به خرید تجهیزات جدید ندارید. همچنین می توانید از تجهیزات دست دوم کمک بگیرید. به عنوان مثال می توانید مبل یا مبل دست دوم بخرید و آن را با توجه به دکوراسیون منزل خود تزیین یا تزیین کنید. سپس آن را در کنار میز ناهار خوری قرار دهید و صندلی بیشتری ایجاد کنید.

فکر کردن خارج از چارچوب

برای اینکه بتوانید تفاوت ایجاد کنید و تفاوت را احساس کنید، باید خارج از چارچوب فکر کنید. شما می توانید از هر عاملی برای زیباسازی فضای آپارتمان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک آلات موسیقی یا یک آلبوم عکس برای تزئین خانه خود استفاده کنید. پخش موسیقی می تواند حال شما را بهتر کند. با نزدیک شدن به عید نوروز می توانید از نوروز برای پخش آهنگ یا تغییر خانه و تغییر دکور استفاده کنید. معمولا آهنگ های نوروزی را می شنویم یک سنت جدید یا قدیمی از تنوع شاد، محلی و بی کلام می تواند فضای شما را زیباتر کند و از عناصر بصری موسیقی در دکوراسیون منزل شما استفاده کند.

از آینه استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که به زیبایی خانه و آشپزخانه شما کمک می کند؛ از شیشه در دکوراسیون منزل استفاده کنید. شما می توانید این کار را برای اتاق های کوچکتر انجام دهید، به خصوص آنهایی که نور کافی ندارند. از آن استفاده کنید. استفاده از شیشه بهترین راه برای باز کردن فضا و روشن کردن خانه است.

آینه های دیواری بزرگ نور را در جهات مختلف منعکس می کنند و اجازه می دهند نور طبیعی به تمام قسمت های اتاق و فضای شما برسد. علاوه بر این می توانید از شیشه برای بزرگتر و جذابتر کردن فضا استفاده کنید. بهتر است آینه را درست جلوی پنجره اتاق قرار دهید و ابعاد آن را با توجه به فضایی که دارید انتخاب کنید. استفاده از یک شیشه ساده یا تزئین شده می تواند فضای شما را زیباتر و دلپذیرتر کند.

کمد لباس بیشتر

خرید یک کمد بزرگ ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد. بنابراین، می توانید جایگزین هایی را پیدا کنید. به عنوان مثال، در یک قسمت از اتاق می توانید از یک رگالیای ارزان قیمت استفاده کنید. این به شما در نظم دادن به لباس ها کمک زیادی می کند. به این ترتیب، شما حتی نیازی به خرید کمد لباس ندارید.

نصب برنامه های کاربردی

برای ایجاد تغییرات بیشتر می توانید از وسایل تزئینی غیر معمول برای تزئین خانه خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پنجره شاتر روی دیوار نصب کنید و از آن برای نگه داشتن کلیدها، دعوت نامه ها، کارت ها و نامه ها و غیره استفاده کنید. وسایلی که برای دکوراسیون استفاده می کنید به زیباتر شدن محیط شما کمک می کند. برای این کار می‌توانید چندین آینه در اتاق آویزان کنید تا نور را منعکس کرده و اتاق را روشن‌تر و بزرگ‌تر کنید.

در خانه احساس راحتی کنید

هر تغییری که در خانه خود ایجاد می کنید باید برای راحتی شما باشد. همچنین می توانید برای تعویض مبلمان خود روکش را عوض کنید تا نگران کثیف شدن آن نباشید. روکش ها به راحتی شسته می شوند و تنوع زیادی به فضای خانه شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید