تشک رویال مخصوص کمر درد برای سالمندان و افرادی که با بیماری دیسک کمر دست و پنجه نرم می کنند، بسیار مناسب است. درد کمر یکی از عارضه های رایج در میان افراد در سنین بالا محسوب می شود. تشک مورد استفاده افراد در جلوگیری یا تشدید این قبیل مشکلات موثر واقع می شود. برای کاهش درد در این ناحیه از بدن باید به نحوه قرارگیری عضلات دقت داشته باشید.

در صورتی که عضلات بدن در زمان استراحت در حالت مناسبی قرار بگیرند، از تشدید این عارضه و دردهای ناشی از آن جلوگیری می شود. به همین خاطر انتخاب تشک یک مسئله بسیار مهم محسوب می شود. در این گزارش اطلاعاتی در این زمینه ارائه می دهیم.

انتخاب بهترین تشک برای کمردرد

برای انتخاب یک تشک مناسب، باید به نوع عارضه و درد کمر دقت کنید. این بیماران به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی از این بیماران بر روی تشک هایی سفت مانند فرش راحت تر می خوابند. این افراد به عارضه هایی مانند دیسک کمر مبتلا هستند.  دسته دوم افراد مبتلا به کمردردهای مرسوم هستند که با نظر پزشک به تشک هایی نرم تر برای استراحت نیاز دارند. هر یک از این افراد با استفاده از برخی از مدل های تشک از ایجاد درد بیشتر در این ناحیه از بدن خود پیشگیری می کنند.

راهنمای انتخال مناسب ترین تشک رویال برای کمر درد

تشک های مخصوص به دیسک کمر

کسانی که به این عارضه های کمری مبتلا هستند، اغلب از تشک های ارتوپدیک استفاده می کنند. میزان سختی و سفتی آن ها بسته به نظر پزشک معالج تعیین می شود. هر یک از آن ها بین 85 تا 100 درصد سفت هستند. بر روی هر یک از این تشک ها یک لایه اسفنج و لایه پارچه ای ابری کشیده می شود.

این لایه در حدود 5 سانتی متر در ساعات استراحت افراد فرو رفتگی خواهد داشت. به همین خاطر نمی توان درجه سختی این تشک ها را 100 درصد تعیین کرد. ساخت و آماده سازی این قبیل تشک ها بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام شده و به همین خاطر گاها برای بیمارانی که به تازگی عمل جراحی کرده اند نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این تشک ها از تکان خوردن مهره های کمر، زانو و… جلوگیری کرده و با هدف بهبود وضعیت سلامتی بیماران به کار می روند. بسیاری از افراد سالم نیز این تشک های سفت و ارتوپدیک را می پسندند و در شرایط غیر بیماری نیز از آن ها استفاده می کنند.

تشک های ترکیبی مخصوص دیسک کمر

نمایندگی اصلی رویال ارائه دهنده انواع تشک های لاتکس و و لایه فوم مموری است که برای دیسک کمر افراد نیز مفید واقع می شوند. راحتی و آسایش بدن بر روی این دو مدل تشک از دلایل افزایش استفاده از آن ها به شمار می رود. تشک های لاتکس نیز با انواع مواد طبیعی ساخته شده و آسایش و راحتی بیماران را به ارمغان می آورند. این محصولات از انواع مواد گیاهی پر شده اند و برای درمان دیسک کمر نیز مورد استفاده هستند.

تشک های مخصوص کمردرد

این تشک ها اغلب از میان مدل های مموری فوم رویال انتخاب می شوند. بسیاری از افراد تشکی را دوست دارند که با انحنای اعضای بدن آن ها تطابق داشته باشد. به این ترتیب تشک فشاری به بدن آن ها وارد نکرده و بدن آن ها در حین استراحت در آرامش کامل خواهد بود. این تشک ها برای بیماران حاد ستون فقرات نیز مورد استفاده قرار گرفته و بسته به نظر پزشک معالج به تشک همیشگی آن ها تبدیل می شوند.تشک رویال مخصوص برای کمر درد

مزایای استفاده از تشک های طبی

در دنیای ساخت و تولید تشک، انواع تشک های طبی بادی را به عنوان تشک های فشار آور نیز می شناسند و از آن ها در محیط بیمارستان نیز استفاده می کنند. استفاده از آن ها برای محافظت از پوست و ظرافت آن نیز بسیار مطلوب خواهد بود و به سلامت هر چه بیشتر بیماران کمک می کند.

استفاده از این تشک ها برای بهبود گردش خون نیز مفید واقع می شود؛ چرا که در ساختار این تشک ها از سطوح هوای متناوب استفاده شده است. سیلندرهای هوای به کار رفته در این تشک ها نیز بر قابلیت های این محصولات می افزاید. با استفاده از انواع تشک رویال مخصوص کمر درد مشکلاتی مانند زخم بستر نیز در بدن بیماران به وجود نمی آید.

تشک طبی رویال به شیب های پاشنه نیز مجهز هستند که از ایجاد فشار در این بخش از بدن پیشگیری می کنند. در ساختار آن ها از کناره های بالدار برای جلوگیری از سقوط بیماران نیز استفاده شده است. حالت های انتقالی این تشک ها نیز استفاده از آن ها را ساده تر کرده و سبب آرامش بیشتر بیماران می شود. فوم درایو مدیکال به کار رفته در این تشک ها نیز از ویژگی های برجسته آن ها به شمار می رود.

بررسی میزان سفتی و نرمی تشک

تشک مخصوص برای کمر درد با میزان سفتی و نرمی به خصوصی شناخته می شود. در حالت خواب، کمر شما بیشترین تماس را با سطح تشک دارد و به همین خاطر نیز تشک انتخابی شما باید کمر را در بهترین وضعیت نگه دارد.

تشک های خیلی سفت یا خیلی نرم برای بیماری های کمری چندان مناسب نیستند. تشک های سفت فشار مضاعفی به کمر وارد می کنند و تشک های نرم نیز سبب فرو رفتن بدن در آن ها می شوند. در این میان انواع تشک های مموری فوم با میزان سفتی مناسب برای بیماری های ناحیه کمر ساخته شده و استفاده از آن ها مزایای بی شماری برای این دسته از بیماران به همراه می آورد. این تشک ها حتی سبب تسکین دردهای این بیماران شده و علائم بیماری آن ها را به شدت کاهش می دهند.

ویژگی های تشک طبی رویال

فروشگاه و نمایندگی تشک رویال ارائه دهنده بهترین انواع تشک های طبی است که برای عارضه های کمر بسیار مناسب هستند. برخی از ویژگی های این تشک ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • ساختار تشک های طبی رویال به صورت فنر متصل و فنر منفصل شده است و هر یک از آن ها از جدیدترین تکنولوژی های فنر بندی تشک تشکیل شده اند. هر یک از این فنرها به صورت جداگانه عمل کرده و در داخل یک پاکت قرار می گیرند. این سیستم فنر بندی بهترین وضعیت تشک را برای این دسته بیماران به وجود می آورد.
  • حفظ موازنه در میان مهره های ستون فقرات: تشک انتخابی برای افراد بیمار، باید عملکرد مطلوبی برای حفظ توازن ستون فقرات داشته و از بروز انحنای خیلی کم یا خیلی زیاد در بدن افراد پیشگیری کند. در صورت افزایش یا کاهش انحنای بدن شدت کمر درد افراد افزایش می یابد.
  • دانسیته یا چگالی تشک: در خصوص خرید این تشک ها اغلب دانسیته آن ها نیز مورد توجه قرار می گیرد و تشک هایی با چگالی و تراکم الیاف بیشتر مناسب تر خواهند بود.

تشک طبی رویال مخصوص کمر درد

جمع بندی

در این گزارش در رابطه با انواع تشک های مخصوص بیماری های دیسک کمر اطلاعاتی به دست آورده و ویژگی های بهترین تشک مخصوص کمردرد را بررسی کردیم. خرید از نمایندگی تشک رویال به شما این امکان را می دهد که در میان انواع و اقسام مدل های تشک طبی یک مدل متناسب با کاربردهای خود را خریداری کنید. تشک رویال مخصوص کمر درد در بهبود هر چه سریع تر این بیماری تاثیر می گذارد و آسایش بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

برچسب ها : کالای خواب,تشک,تشک طبی

دیدگاهتان را بنویسید