پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد خریداری لوازم یدکی خودرو را دارید، به فروشگاه پژمان پارت اعتماد نمائید. تضمین می کنیم شما تنها با یک بار خرید از مجموعه ما، از جمله مشتریان دائمی فروشگاه پژمان پارت خواهید شد.

 

آیا تا به حال به اهمیت خودرو در زندگی خود فکر کرده اید؟ همان طور که مستحضر هستید کشور ها به طور پیوسته در حال پیشرفت می باشند و سرعت بالای زندگی، انسان ها را نیازمند وسائل سریع تر نموده است. همان گونه که می دانید در دنیای پر تلاطم جوامع امروز، اتومبیل ها نقش برجسته ای را در زندگی انسان ها ایفا می نمایند و ادامه حیات بدون وجود آن ها به طور قطع غیر ممکن خواهد بود. در نتیجه وجود آن ها در هر خانواده ای لازم و ضروری است. البته در این بین افرادی هستند که توانایی تعویض خودروی خود را با مدل جدید ندارند، به همین دلیل آن ها لازم است تا تعدادی از لوازم اتومبیل خود را تعویض نمایند تا دیگر نیازی به تهیه خودروی جدیدی نباشد. حال آن که دغدغه بسیاری از افراد این است که چه مجموعه ای می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه با فروشگاه پژمان پارت و انواع لوازم یدکی خودرو که این مجموعه به فروش می رساند آشنا شوید.

عرضه لوازم یدکی خودرو با مناسب ترین قیمت ها | فروشگاه پژمان پارت

با انواع لوازم یدکی خودرو فروشگاه پژمان پارت آشنا شوید

همان طور که قبل تر نیز ذکر شد اتومبیل ها نقش بسیار حیاتی را در زندگی بشر ایفا می کنند. در نتیجه لوازم یدکی خودرو نیز به مراتب از اهمیت برجسته ای بهره مند می باشند و ارتباط مستقیمی با کارایی اتومبیل دارند. به این ترتیب بسیاری از افراد در زمینه تولید و فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت می نمایند و به طور پیوسته در حال ارتقای تجارت خود می باشند. در نظر داشته باشید که مجموعه پژمان پارت با سابقه درخشان خود در امر فروش انواع مدل های تجهیزات یدکی اتومبیل یکی از مطرح ترین فروشگاه ها در این زمینه بوده و مشتریان بسیاری را از آن خود نموده است.

صنعت های اتومبیل سازی به طور پیش فرض همراه با تولید خودرو ها، تجهیزات یدکی آن ها را نیز تولید می کنند تا در زمانی که اتومبیل دچار تصادف شد، آن ها را به مشتریان خود ارائه دهند. به عبارتی دیگر هنگامی که بخشی از خودرویی خراب می شود، لوازمی وجود دارند که به منظور کارایی اتومبیل جایگزین قطعات معیوب می شوند که ما آن ها را با نام قطعات یدکی خودرو می شناسیم. با ما همراه باشید تا در ادامه نمونه هایی از مطرح ترین این لوازم را برای شما عزیزان شرح دهیم. یکی از مطرح ترین و پر متقاضی ترین لوازم یدکی خودرو، تسمه تایم و دیسک و صفحه می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید به منظور اطلاع از قیمت تسمه تایم و همچنین قیمت دیسک و صفحه با مشاوران با تجربه ما در ارتباط باشید.

قطعات یدکی خودرو به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

به این نکته توجه فرمائید که لوازم یدکی اتومبیل به طور کلی به سه دسته گروه بندی می شوند که عبارتند از قطعات یدکی فنی موتور و جلوبندی اتومبیل، لوازم یدکی بدنه و تزئینات ماشین و قطعات یدکی برقی خودرو. به این نکته هم توجه فرمائید که هر کدام از بخش های ذکر شده خود نیز از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند که در ادامه نمونه هایی از آن ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود، با ما همراه باشید.

قطعات یدکی خودرو

قطعات بدنه و تزئینات اتومبیل

لازم به ذکر می باشد که یکی از رایج ترین لوازم خودرو ها که به طور پیوسته در معرض خطر آسیب دیدگی قرار دارد، تجهیزات بدنه اتومبیل می باشند. این لوازم به ویژه نقش برجسته ای را بر ظاهر خودرو دارند.

لوازم یدکی فنی موتور و سیستم جاوبندی خودرو

این بخش از اتومبیل نقش بسزایی را در رانندگی ایمن ایفا می کند و از قسمت های متعددی تشکیل شده است که به عنوان نمونه می توان به کمک فنر، لاستیک چرخدار، تسمه تایم و  دسته موتور اشاره نمود. یکی از مطرح ترین مسائلی که برای مشتریان مجموعه پژمان پارت وجود دارد، اطلاع از قیمت تسمه تایم می باشد. در صورتی که این سوال برای شما نیز مطرح است می توانید با مشاوران با تجربه ما در میان بگذارید.

قطعات یدکی برقی اتومبیل

لازم به ذکر می باشد که این بخش از تجهیزات خودرو به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. دسته اول شامل قطعاتی هستند که خود مصرف کننده برق می باشند و دسته دوم نیز شامل تجهیزاتی اند که تولید کننده الکتریسیته می باشند. به عنوان نمونه هایی از این قطعات یدکی خودرو می توان به باتری، شمع و فیوزها اشاره نمود.

دیسک و صفحه خودرو

دیسک و صفحه خودرو به چه معنا است؟

همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد مجموعه پژمان پارت با سابقه درخشان خود در امر فروش انواع مدل های تجهیزات یدکی اتومبیل یکی از مطرح ترین فروشگاه ها در این زمینه بوده و مشتریان بسیاری را از آن خود نموده است. همان طور که می دانید سیستم ترمز در هر اتومبیلی نقش ویژه ای را ایفا می کند. به عبارتی دیگر منظور از دیسک و صفحه در خودرو همان سیستم ترمز آن می باشد. در واقع بین چرخ های یک اتومبیل صفحه ای دیسک مانند تعبیه شده است عمل ترمز را منتقل می سازد. به بیانی دیگر این صفحه دیسک شکل به عنوان واسطه ای بین چرخ ها و اتومبیل می باشد. یکی از رایج ترین مسائلی که در بین مشتریان وجود دارد قیمت دیسک و صفحه اتومبیل می باشد که شما عزیزان می توانید به منظور اطلاع از لیست آن ها، با کارشناسان پژمان پارت در ارتباط باشید.

تسمه تایم در خودرو

منظور از تسمه تایم در خودرو چیست؟

لازم به ذکر می باشد که تسمه تایم نیز یکی از بخش های تشکیل دهنده موتور احتراق خودرو است. یکی از دشواری هایی که مهندسان در راه اندازی موتور خودرو دارند، مربوط به بخش تسمه می باشد. به عبارتی دیگر این تسمه ها به صورتی تولید می شوند که دارای دندانه های متعددی روی خود هستند. به این نکته توجه فرمائید که زمان تعویض این قبیل قطعات خودرو به طور معمول هر دو سال یک بار می باشد. همان طور که قبل تر نیز ذکر شد فروشگاه پژمان پارت سابقه ای برجسته در زمینه فروش انواع مدل های لوازم یدکی خودرو داشته و به طور پیوسته پیشرو می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور اطلاع از لیست قیمت تسمه تایم مجموعه پژمان پارت با مشاوران با تجربه ما در ارتباط باشید.

با دیگر لوازم خودرو در مجموعه پژمان پارت آشنا شوید

در اینجای مطالب به شما عزیزان نمونه هایی از مطرح ترین لوازم یدکی خودرو را شرح خواهیم داد. لازم به ذکر می باشد که قطعات مطرح شده در ذیل، از جمله مواردی هستند که به طور مکرر از مجموعه پژمان پارت خریداری می شوند.

قطعات بدنه اتومبیل پژمان پارت

به این نکته توجه فرمائید که این تجهیزات شامل براکت ها، شلگیرها، سپر ها، انواع چراغ ها و پروژکتور می باشند که از جمله مهم ترین قطعات بدنه خودرو می باشند.

سیستم جلوبندی و فنی موتور اتومبیل پژمان پارت

لازم به ذکر می باشد همان طور که قبل تر نیز مطرح شد، این دسته از تجهیزات نقش حیاتی را در یک خودرو ایفا می کنند. از جمله مهم ترین قطعاتی از این طبقه که به طور عمده تعویض می شوند می توان به واشر سر سیلندر، شمع موتور و شاتون اشاره نمود.

سیستم برق خودرو پژمان پارت

به این نکته توجه فرمائید که یکی از پرکاربردترین بخش های این سیستم، فیوز اتومبیل می باشد که نقش تنظیم جریان برق را در خودرو بر عهده دارد.

قطعات یدکی خودرو

خرید لوازم خودروی خود را از فروشگاه پژمان پارت انجام دهید

تا به این جای مطالب از ارزش لوازم یدکی خودرو آگاه شدید و دانستید که آن ها نقش بسیار برجسته ای را در عملکرد اتومبیل ایفا می نمایند. لازم به ذکر می باشد که تیم پژمان پارت با سابقه درخشان خود به طور پیوسته از مهندسان با تجربه خود در زمینه ارائه لوازم یدکی خودرو بهره می گیرد و همراره پیشرو می باشد. پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد خریداری لوازم یدکی خودرو را دارید، به فروشگاه پژمان پارت اعتماد نمائید. تضمین می کنیم شما تنها با یک بار خرید از مجموعه ما، از جمله مشتریان دائمی فروشگاه پژمان پارت خواهید شد. به علاوه شما عزیزان می توانید به منظور اطلاع از لیست قیمت دیسک و صفحه و نیز قیمت تسمه تایم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید