کودک شما در ابتدای تولد تا چند ماه اول زمان زیادی را در خواب سپری می کند، بنابراین انتخاب پتو نوزادی مناسب کودک بسیار ضرورت دارد. یک پتوی مناسب هم می بایست راحتی و هم امنیت کودک را تأمین نماید. در زمان خرید پتوی کودک و نوزاد لازم است تا به پارچه و مواد اولیه‌ ی آن توجه ویژه ای داشت. پتوی کودک می بایست از موادی تهیه شود که روی پوست حساسیت ایجاد ننماید و قابل تنفس باشد تا خواب راحتی را برای کودک تأمین شود.  امروزه مراکز زیادی اقدام به فروش انواع پنو نوزادی می نمایند که در این خصوص نیز دیگر لوازم کودک از جمله بیلر لی بچگانه و پیشبند سیلیکونی را نیز ارائه می دهند.

در زمان خرید پتوی نوزاد به دنبال پنبه ارگانیک باشید و در صورت امکان از خرید محصولاتی که در آن مواد مصنوعی استفاده شده خودداری نمایید. مواد مصنوعی همچون پلاستیک در گرمای تابستان منجر به تعرق کودک خواهند شد. در صورتی که در آب ‌و هوای گرم زندگی می نمایید به تعداد پتوهای ضخیم نیازی نمی باشد، ولی در صورتی که در آب‌وهوای سردتری زندگی می ‌کنید، جهت گرم نگه ‌داشتن کودک در زمستان و فراتر از آن، به یک پتوی ضخیم‌ تر احتیاج خواهید داشت.

نکات مهم در خرید پتو نوزادی

 

بیلر لی بچه گانه

بیلر لی بچه گانه دارای جنس لی می باشد که به عنوان یک محصول بسیار با کیفیت با تنخور فوق العاده شیک ارائه می شود. پوشیدن این نوع لباس ها بسیار راحت می باشد و با توجه به کاربردی بودن آن ها اغلب در هر کمد کودکی قابل مشاهده می باشد. بیلر لی بچه گانه پسرانه  کاربردهای زیادی دارد و می‌توان هم با لباس های تابستانه و نخی و هم پاییزه استفاده نمود. این مدل سرهمی بیلر لی یک ست اسپرت بسیار شیک برای فرزندتان است و از قیمت بسیار مناسبیبرخوردار می باشد. به طور کلی بیشتر خانم های ایرانی طرفدار لباس های بیلر یا همان سرهمی می باشند که از تنوع بسیاری بالایی برخوردار هستند .نمونه هایی از آن آستین دار بدون استین شنل دار بدون شنل می باشد. در صورتی که فرزند دختر دارید می توانید با دختر خود بیلر ست بپوشد دوخت آن بسیار ساده و آسان خواهد بود .

تفاوت بیلرسوت و سرهمی

لباس های یکسره و یک تکه را اصطلاحا سرهمی به می نامند که کمتر کسی نمونه ای از آن ها را در کمد خود ندارد. این نوع لباس ها کل بدن را بجز کف دست و پا را پوشش می دهند. لازم است بدانید که بیلرسوت تلفظ ترکی واژه ی سرهمی می باشد با سرهمی تفاوت چندانی نخواهد داشت. بیلرسوت ها اغلب کل بدن را پوشش می بخشند ولی اورال ها اغلب همانند سارافن می باشند و نیاز به یک تی شرت در زیر آن ها خواهید داشت. لباس های بیلرسوت اغلب لباس های کژوال و راحتی محسوب می شوند ولی سرهمی اورال بیشتر برای مهمانی ها دوستانه و غیر رسمی کاربرد دارد. بیلرسوت ها اغلب از جیب بزرگ در جلوی لباس دو طرف آن برخوردار می باشند. لباس های بیلرسوت گشاد وراحت هستند اما اورال ها گشاد نمی باشند. در واقع بیلرسوت یکی از انواع سرهمی و مناسب استایل راحت و کژوال به شمار می رود.

بیلر بچه گانه

خرید پیشبند سیلیکونی

تغذیه بیشترین تاثیرگذاری را برای سلامت کودک دارد.بیشتر والدین جهت خوراندن غذا به کودک با مشکلاتی همواره مواجه می باشند ، انتخاب محصولات مربوط به تغذیه کودک می تواند زمینه رضایت و رغبت بیشتر کودک را به غذا خوردن ایجاد کند. این پیشبند ها از جمله اقلام کاربردی در این خصوص می باشند. ترس ریختن غذا بر روی لباس از مواردی می باشد که مانع از این موضوع می شود. بنابراین استفاده از پیشبند سیلیکونی بهترین راه برای پیشگیری از این نوع سختی ها می باشد.می توان با استفاده از پیشبندهای کاسه دار که جلوه ای بسیار مناسب را به کودک می دهد، برای مدتی با قاشق و یک ظرف غذا و البته یک زیرانداز مناسب او را به حال خود رها کرد.

محققان معتقد هستند که این کار منجر به خالی شدن انرژی کودک شده و پس از آن به والدین اجازه بی دردسر غذادادن را خواهند داد .اصرار بیش از حد به کودکان در جهت غذا خوردن نتیجه عکس برای والدین خواهد داشت و بیشتر آنان را از غذا خوردن با میل و رغبت دور خواهد کرد.

مزایای پیشبند سیلیکونی چیست؟

پیشبندهای سیلیکونی دارای کیفیت بالایی می باشند و به علت داشتن کاسه از ریختن غذا روی لباس مانع خواهند شد. مدل های سیلیکونی قابلیت شست و شو خوبی دارند و رنگ و یا لکه ای روی آن ها ایجاد نخواهد شد .همچنین این دسته از محصولات از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار می گیرند. همچنین قابلیت تعیین سایز آن به صورت دستی برای والیدن فراهم است و می توانید این پیشبند ها را در هر اندازه ای که تمایل دارید تنظیم نمایید.

 

فروشگاه لباس کودک dgbabayclothes

 

در مجموعه ی دیجی بیبی انواع مختلف شلوار بچه گانه اعم از اسلش و کتان را با بالاترین میزان کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می شود، ضمن اینکه تمامی محصولات خود را به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش خواهیم رساند. مجموعه دیجی بیبی بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین دارد . این مجموعه با ارائه پوشاک کودک در بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا به شما عزیزان خمات رسانی می نماید و تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک را می توانید به راحتی از طریق سایت با آدرس dgbabyclothes.com و یا پیج اینستاگرام این مجموعه خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید