تابه گرانیتی یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند شرایط آشپزی را برای شما راحت تر کند و به شما کمک نماید تا غذاهای خوش طعمی را درست کنید. به طور کلی، هر چقدر سرویس آشپزخانه شما مجهز تر باشد، به همان اندازه بهتر می توانید در پخت غذا مانور دهید. در نتیجه، این روزها خرید تابه گریل و خرید قابلمه تک مورد توجه قرار گرفته است. ممکن است بعضی اوقات تصور کنیم که به این محصولات و آیتم ها در محیط آشپزخانه نیاز نداریم، اما اگر با ویژگی های آنها آشنا شوید، خودتان تصمیم می گیرید تا هر چه زودتر آنها را بخرید و به آشپزخانه خود اضافه کنید.

چرا باید تابه گرانیتی بخرم؟

گرانیتی که در کنار این تابه به کار می رود همان سنگ گرانیت است؟

این باور اشتباه در میان عموم وجود دارد که منظور از گرانیت در تابه گرانیتی همان سنگ گرانیت است! بهتر است بدانید این گرانیت هیچ ارتباطی به سنگ گرانیت ندارد و تنها به دلیل تشابهی که میان این دو وجود دارد ظاهر آنهاست.

گرانیت ترکیبی از تفلون و سرامیک است و همین امر بر رویژگی های این تابه اثر گذاشته است و طول عمر آن را افزایش داده است. کسانی که به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا هستند؛ می توانند خرید این تابه را مد نظر قرار دهند.

آیا تابه گرانیتی نچسب است؟

این تابه نچسب است و هرگز مواد غذایی در زمان پخت و پز به آن نمی چسبند. یکی از مواردی که سبب شده شده است این محصول مد نظر باشد، مقاومت پوشش نچسب آن در برابر گرماست. این تابه دمای بیش از 420 درجه سانتیگراد را می تواند تحمل کند و همین امر سبب شده است که سخت پسندان آن را خریداری کنند و برای پخت غذا از آن استفاده نمایند.

آیا مقاومت این تابه در برابر سایش زیاد است؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم تابه گرانیتی ترکیبی از تفلون و سرامیک است و می توان آن را به عنوان یک تابه منحصر به فرد شناخت. مقاومت این تابه در برابر سایش بسیار زیاد است، اما این امر بدین معنا نیست که شما می توانید از قاشق های آهنی در زمان پخت غذا استفاده کنید. این تابه می تواند مدت های زیادی بدون اینکه هیچ گونه آسیبی ببیند مورد استفاده قرار گیرد. هر چقدر به پروتکل های استفاده از آن توجه داشته باشید، به همان اندازه طول عمر آن افزایش پیدا می کند.

چگونه طول عمر تابه گرانیتی را افزایش دهیم؟

برای افزایش طول عمر تابه گرانیتی باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • هرگز با قاشق های آهنی در کف این تابه نکشید. زیرا این کار به مرور زمان به کفی تابه آسیب وارد می کند.
  • هرگز این تابه را همراه با غذا درون یخچال قرار ندهید.
  • هرگز این تابه را بیش از 5 دقیقه بدون آب، روغن و یا مواد غذایی روی شعله مستقیم گاز قرار ندهید. در غیر این صورت کفی تابه آسیب می بیند.

رعایت این امور به شما کمک می کند تا از تابه خود مدت زیادی استفاده نمایید.

خرید تابه گریل به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

خرید تابه گریل به کسانی پیشنهاد م شود که می خواهند گوشت و یا مرغ خود را با طعم ویژه ای میل کنند. این تابه با این هدف طراحی شده است که به پخت گوشت بر روی حرارت و شعله زیاد کمک کند. خرید تابه گریل باعث می شود پس از پخت گوشت شیارهایی بر روی گوشت بیافتند و این موضوع می تواند زیبایی بصری ایجاد کند. از طرف دیگر، خرید تابه گریل می تواند برای سلامتی افراد مفید باشد، زیرا این تابه برای پخت گوشت نیاز به روغن ندارد.

آیا خرید قابلمه تک ضروری است؟

خرید قابلمه تک زمانی ضروری می شود که فرد به این نتیجه می رسد در محیط آشپزخانه خود به یک قابلمه با ویژگی های خاص نیاز دارد. به طور مثال، شما می خواهید یک قابلمه کوچک داشته باشید که تنها در آن سوپ درست کنید و یا می خواهید یک قابلمه بزرگ برای مهمانی های خود داشته باشید. در این صورت خرید قابلمه تک بهترین گزینه ای است که به شما پیشنهاد می شود. برای خرید این قابلمه باید به برندها و مراکز معتبر بازار مراجعه کنید تا بتوانید در پایان محصولی با ویژگی های منحصر به فرد را بخرید.

برای خرید تابه گرانیتی به کجا مراجعه کنم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به بررسی ویژگی های تابه گرانیتی بپردازیم. همانطور که متوجه شده اید این تابه مقاومت بالایی در برابر سایش و حرارت دارد و تا دمای بالای 420 درجه سانتیگراد را بدون هیچ گونه آسیبی تحمل می کند. از طرف دیگر، این تابه نچسب است و شما می توانید غذاهای مورد نیاز خود را بدون استفاده از روغن نیز بپزید و از طعم خوش آن لذت ببرید. اگر می خواهید برای خرید سرویس قابلمه، تابه رژیمس و تابله تفلون اقدام کنید، می توانید به سایت کاویش شاپ (kavish.shop) مراجعه کنید. این سرویس محصولات متنوعی دارد که همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند. کارشناسان این سایت شما را برای خرید بهترین محصولات راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید