گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه را با بهترین قیمت از نمایندگی اصلی شرکت ایران کاوه در تهران خریداری نمایید.

شما می توانید همین حالا برای خرید گاوصندوق ایران کاوه با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت این محصول کارشناسان گاوصندوق ایران کاوه کاتالوگ محصولات این شرکت را برای شما ارسال نمایند.

 

قیمت گاوصندوق ایران کاوه

جهت استعلام قیمت گاوصندوق ایران کاوه نیز می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ قیمت محصولات این شرکت را استعلام نمایید.

و برای خرید محصولات شرکت ایران کاوه نیز با مراجعه به وب سایت safekaveh.com و از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در این وب سایت سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق دیجیتال با گارانتی معتبر و قیمت مناسب

سایت رسمی گاوصندوق ایران کاوه

وب سایت safekaveh.com وب سایت رسمی گاوصندوق ایران کاوه در ایران است.

همانطور که می‌دانید گاوصندوق ایران کاوه دارای مدل های گوناگونی مثل گاوصندوق نسوز ایران کاوه، گاوصندوق ضدسرقت ایران کاوه، گاوصندوق طلا و جواهرات ایران کاوه، گاوصندوق ایران کاوه مخصوص صندوق امانات و بانکها، گاوصندوق خانگی ایران کاوه و گاوصندوق دیجیتالی ایران کاوه، گاوصندوق هوشمند ایران کاوه و گاوصندوق اداری ایران کاوه، گاوصندوق فروشگاهی ایران کاوه و دیگر مدل های این محصول را می توانید از طریق سایت رسمی گاوصندوق ایران کاوه خریداری نمایید.

قفل گاوصندوق ایران کاوه

شرکت گاوصندوق ایران کاوه به عنوان یکی از شرکت های معتبر تولید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت در ایران، از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی قفل گاوصندوق ایران کاوه استفاده نموده است.

محصولات شرکت ایران کاوه دارای قفل های اثر انگشتی و هوشمند هستند و به همین دلیل محصولات این شرکت را می‌توان در بالاترین سطح امنیت نسبت به دیگر برند ها محسوب کرد.

البته گاوصندوق های ایران کاوه با قفل های دستی و مکانیکی نیز تولید می شوند که این محصولات بیشتر برای مکان های مورد استفاده قرار می گیرند که بحث امنیت در آنجا زیاد مطرح نیست.

 

پیشنهاد ویژه » خرید انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت با بالاترین ضرایب امنیتی

اما در مکان‌هایی مانند بانکها، هتل ها، بیمارستان ها، طلافروشی ها، سازمانهای مهم دولتی و غیره قفل گاوصندوق ایران کاوه به صورت اثر انگشتی و هوشمند طراحی می شود.

و در شرایطی هم بنا به سفارش و درخواست مشتری می توان برای محصولات شرکت ایران کاوه قفل های طراحی کرد که علاوه بر خاصیت اثر انگشتی و هوشمند دیجیتالی نیز باشند که اصطلاحاً به این قفلهای چند مرحله گفته می شود.

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه

برای خرید محصولات شرکت ایران کاور شما باید محصولات این مجموعه را از نمایندگی های اصلی آن در سراسر کشور خریداری نمایید تا علاوه بر اینکه محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید خدمات دیگری مانند گارانتی و خدمات پس از فروش هم به شما ارائه شود.

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی انواع صندوق های خانگی، اداری، نسوز، هوشمند، ضد سرقت، فروشگاهی، بانکی، هتلی، صندوق های مخصوص طلا فروشی و غیره شرکت ایران کاوه را با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد ویژه » علاوه بر صندوق های اداری و تجاری ایران کاوه، شما می توانید گاوصندوق خانگی ایران کاوه را نیز با ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

مدل های مختلف گاوصندوق ایران کاوه

در بخش زیر چند نمونه از پرطرفدار ترین مدل های گاوصندوق ایران کاوه را به شما معرفی می کنیم.

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰ یکی از مدل های پرطرفدار و پرفروش شرکت ایران کاوه محسوب می‌شود و این مدل هم برای استفاده در منزل و هم برای استفاده در سازمانها و اداره جات می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

جهت خرید گاوصندوق ایران کاوه مدل 150 با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید.

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۲۵۰kr

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250 kr یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت ایران کاوه است که آمار فروش بسیار بالایی نسبت به دیگر محصولات دارد.

این مدل دارای ورقه های فولاد نسوز است که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی دارد، هم چنین این محصول دارای خصوصیت ضد آب است و تمامی استاندارد های UL را در خود دارد و به دلیل کیفیت بالای این محصول مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه

جهت دریافت لوکیشن دقیق کارخانه شرکت گاوصندوق ایران کاوه با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید.

ضمن این که در وب سایت safekaveh.com  نیز آدرس دقیق و شماره های شرکت ایران کاوه درج شده است.

 

 

مشخصات گاوصندوق ایران کاوه

 

این محصول دارای رنگ بندی متنوع و سایز بندی های مختلفی است، همچنین دارای 5 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

کشور های سازنده این محصول ابتدا آمریکا، چین و تایوان بوده انده، اما الان در داخل کشور هم تولید می شود.

شرکت ایران کاوه با قدمتی نزدیک به یک قرن، به عنوان اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران فعالیت خود را در سال 1300 با ساخت تجهیزات اداری شروع کرده است.

پس از آن، به عنوان اولین سازنده صندوق های نسوز و سایر ادوات ایمنی در ایران و خاورمیانه ادامه کار داده است. همچنین شرکت صندوق کاوه در سال 1376 با شماره ثبت 8170 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده به عنوان یک شرکت سهامی عام وارد سازمان بورس اوراق بهادار تهران شده است.

همانطور که می دانید تولیدات کاوه در ایران دارای شهرت خاصی بوده و مهمتر از آن مورد اعتماد مردم است.

به همین دلیل شرکت برای پاسخگویی به تقاضا و اعتماد مشتریان خود، طی سال های گذشته تصمیم به توسعه خطوط تولید کرده و علاوه بر کارخانه موجود در تهران نسبت به راه اندازی کارخانه دوم در اصفهان نیز اقدام نمود است. لازم به ذکر است که  کارخانه اصفهان نیز با استاندارد و تکنولوژی ارزشمند کاوه، سهم عمده ای در عرضه محصولات دارد.

شرکت ایران کاوه تا به امروز به کمک تخصص نیروی انسانی خود و با توکل به خداوند بیش از 50 نوع محصول را تولید کرد است که در بالا به برخی از آنها اشاره شد.

گارانتی گاوصندوق ایران کاوه

همانطور که در ابتدا گفته شد، تمامی محصولات فروشگاه طباطبایی از جمله صندوق های نسوز ایران کاوه دارای 2 سال گارانتی معتبر هستند.

که البته مشتریان باید به این موضوع توجه داشته باشند که بعد از خرید هر محصول، برگه ضمانت نامه مربوطه را که دارای مهر مخصوص نمایندگی شرکت کاوه است را نزد خود نگه دارند، تا بتوانند از خدمات پس از فروش محصول خریداری شده بهره مند گردند.

نحوه خرید گاوصندوق ایران کاوه

 

شما مشتریان عزیز برای خرید گاوصندوق ایران کاوه می توانید به دو صورت این کار را انجام دهید.

شما می توانید از طریق وب سایت ایران کاوه به صورت اینترنتی و یا آنلاین این محصول را سفارش دهید.

و یا این که از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه گاوصندوق ایران کاوه با توجه به آدرس مندرج شده در وب سایت خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که قصد مراجعه حضوری را داشتید، باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ و یا به آدرس، تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید، که این آدرس شعبه دوم نمایندگی انحصاری فروشگاه گاوصندوق ایران کاوه در تهران است.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری به فروشگاه گاوصندوق ایران کاوه را دارید، باعث افتخار ما است که پذیرای شما عزیزان باشیم.

اما در صورتی که امکان مراجعه حضوری را ندارید، اصلا جای نگرانی نیست، چرا که تیم پشتیبان فروشگاه گاوصندوق کاوه در تمام روزهای هفته پاسخگوی سئولات شما عزیزان است.

 

کلام آخر

جهت استعلام قیمت گاوصندوق ایران کاوه نیز می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ قیمت محصولات این شرکت را استعلام نمایید، همچنین در زمان برقراری ارتباط با شماره های درج شده کارشناسان خبره گاوصندوق ایران کاوه کاتالوگ و دفترچه راهنمای محصولات شرکت ایران کاوه را نیز برای شما ارسال می کنند.

باز هم اگر سئوالی داشتید و یا نیازمند راهنمایی بیشتری بودید، با شماره های درج شده تماس بگیرید تا متخصصین گاوصندوق ایران کاوه شما را راهنمایی کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید