PUBG Mobile UC با نام PUBG Mobile Unknown Cash، یک ارز بازی مورد استفاده در بازی PUBG Mobile است. می‌توانید از UC برای خرید پاس‌های جنگی و آیتم‌های ممتاز مانند پوسته‌ها و لباس‌های کمیاب برای شخصیت خود استفاده کنید.

اگر به دنبال یک روش مطمئن برای خرید یوسی هستید، می‌توانید از سایت واریا شاپ کمک بگیرید. این سایت در کمتر از یک ساعت، یوسی‌های ارزان خریداری شده از جانب شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. چنانچه در رابطه با خرید یوسی ارزان، واریا شاپ و ترفند پابجی سوالی دارید، می‌توانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کرده و جواب تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

یک سایت امن خرید یوسی ارزان ارسال آنی، سایت واریا شاپ

یوسی (uc) چیست؟

UC یک ارز درون بازی است که می‌توانید از آن برای خرید جعبه‌ها و آیتم‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید UC را با روش پرداخت مورد علاقه خود خریداری کنید؛ ناگفته نماند که تنوع بسیار زیادی برای فرایند پرداخت یوسی وجود دارد. هم‌چنین توجه داشته‌باشید که UC فقط در بازی قابل استفاده‌ است.

پابجی موبایل

PUBG Mobile توسط شرکت PUBG ساخته شده و توسط Tencent Games منتشر شده‌است. این بازی که به دلیل مکانیزم‌های عالی خود شناخته می‌شود، از زمان انتشار، میلیون‌ها گیمر را درگیر خود کرده‌است.

در حالی که توسعه‌دهندگان، هر ساله به اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این بازی ادامه می‌دهند، می‌توان گفت یکی از آپشن‌هایی که تازگی به بازی اضافه شده و به آن کمک کرده، استفاده از UC است.

UC (نقد ناشناخته) شکلی از اعتبار یا ارز بازی در PUBG Mobile است که به بازیکنان امکان می‌دهد تعدادی اقلام مورد نیاز مانند پوسته‌ها و لباس‌های کمیاب را از فروشگاه PUBG خریداری کنند. خوشبختانه، کاربران اکنون می‌توانند از هر یک از بازیکنان یا دوستان خود در PUBG Mobile درخواست یا برای آنها پول انتقال دهند.

نحوه ارسال UC در PUBG Mobile

ارسال UC در PUBG Mobile دارای مراحلی است که عبارتند از:

  • مرحله 1؛ ابتدا باید از یکی از دوستان خود در بازی PUBG، یک ایمیل «درخواست» رویال پس دریافت کنید. برای این امر می‌توانید صفحه لابی و گزینه Royal Pass را در دستور کار خود قرار دهید؛ سپس روی دکمه «رویال گذر» کلیک کرده و «به‌روزرسانی پس» را انتخاب کنید؛
  • مرحله 2؛ روی «ارسال درخواست» ضربه بزنید.
  • مرحله 3؛ روی گزینه ‘Mail’ در بازی پابجی که در سمت راست پایین صفحه لابی قرار گرفته کلیک کنید.
  • مرحله 4؛ در بخش هدیه، منوی “درخواست” را بررسی کنید.
  • مرحله 5؛ روی دکمه «مشاهده» روی نام دوستی که می‌خواهید هدیه را برای او ارسال کنید، کلیک انجام دهید.
  • مرحله 6؛ هنگامی که دوستی را انتخاب کردید، از شما خواسته می‌شود قبل از ادامه، چند یادداشت مهم را بخوانید؛ آن را با دقت خوانده و روی گزینه “Give” ضربه بزنید.

پیدا کردن شناسه پخش کننده موبایل PUBG

برای پیدا کردن شناسه پخش کننده موبایل PUBG می‌بایست مراحلی را که در ادامه برای شما عنوان کرده‌ایم را اجرا کنید که این فرایند عبارتند از:

  • از حساب یا اکانت شخصی خود برای ورود به بازی استفاده کنید.
  • روی آواتار تصویری خود در گوشه سمت راست بخش بالایی کلیک کنید.
  • در نهایت، شناسه بازیکن شما در صفحه موردنظر نمایش داده می‌شود.

نحوه دریافت PUBG MOBILE UC

روش‌های مختلفی برای دریافت PUBG Mobile UC وجود دارد که برخی از بهترین روش‌ها را در ادامه این بخش از مقاله برای شما شرح داده‌ایم.

رویال پاس

شما می توانید UC را به عنوان جایزه برای بالا بردن رتبه رویال پس کسب کنید؛ اما برای ردیف پاداش صحیح، و جایزه باید در نبردهای بسیار سختی به مبارزه بپردازید(رویال پس، بخش بتل پس این بازی است).

خریداری یوسی

برای خرید یوسی(UC) می‌توانید از فروشگاه درون بازی PUBG Mobile استفاده کنید.

هدایا

درست مانند کدهای بازخرید، بسیاری از استریمرها هدایایی را اجرا می‌کنند که این هدایا می‌توانند فرصت برنده شدن در UC را فراهم کنند. برای اطلاع از هدایای پابجی می‌توانید PUBG Mobile Reddit و Discord را ببینید تا از قرعه‌کشی‌های جوایز جدید آگاهی داشته‌باشید.

استراتژی ها و ترفندهای پابجی

بازی پرطرفدار پابجی از ترفندهایی برخوردار است که در ادامه به برخی از این تکنیک‌ها در بازی پابجی موبایلی و پابجی در رایانه شخصی می‌پردازیم. این ترفندها به شرح زیر هستند:

  • وسایل نقلیه را در زمین‌های شیب‌دار پارک کنید تا جلوی حرکت آن‌ها را بگیرید و اگر تصادف کردید سریع‌تر از خودرو دور شوید.
  • زره‌های سطح بالا آسیب دیده اغلب بدتر از زره‌های سطح پایین آسیب‌دیده هستند؛ در نتیجه، برای مقایسه، به عدد کنار آن در موجودی خود نگاه کنید.
  • در رایانه شخصی، می‌توانید با فشار دادن «=» به سرعت دویدن خودکار خود اضافه کنید.
  • برای تقویت وسایل نقلیه، “Shift” یا ماشه سمت چپ را نگه دارید.
  • با نگه داشتن دکمه “Space” + “Left Ctrl” موتورها را در هوا کنترل کنید.
  • با استفاده از کراوچ جامپ از بالکن به پشت بام بروید، ابتدا در را باز کنید، روی آن خمیده بپرید و دوباره از بالای در به پشت بام بروید (یک ترفند پابجی برای تیراندازی).

معرفی بازی پابجی موبایل | Pubg mobile - معرفی بازی پابجی pubg موبایل |  ایرانیکارت

مقرون به صرفه ترین راه برای دریافت یوسی پابجی موبایل

یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای دریافت pubg mobile uc، خرید یوسی از فروشگاه درون بازی با قیمت‌های مختلف است. لازم به ذکر است که هر چقدر ارزهای درون بازی را بیشتر بخرید، تعداد بیشتری یوسی به‌ صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

خرید یوسی ارزان از واریا شاپ

برای خرید یوسی ارزان می‌توانید به وب‌سایت معتبر واریا شاپ مراجعه و یوسی موردنظر خودتان را برای بازی پابجی موبایلی خریداری کنید. برای خرید یوسی ارزان یا بهتر است بگوییم ارزان‌ترین یوسی‌ها را می‌توانید در واریا شاپ پیدا، انتخاب و در نهایت تهیه کنید.

افرادی که برای خرید یوسی ارزان، واریا شاپ را به عنوان مرجع قانونی برای خود انتخاب کرده‌اند از خرید خود احساس رضایت داشته؛ زیرا این شرکت، یوسی‌‌ها را با کمترین یا بهتر است بگوییم با نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهند.

ویژگی‌ های خرید از واریا شاپ

همان‌طور که گفتیم، شرکت واریا شاپ سال‌هاست در حیطه ارائه دلار بازی‌های موبایلی، فعالیت می‌کند و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین‌ها در این حوزه شناخته می‌شود. برخی از بهترین ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:

  • امکان برقراری ارتباط به صورت چت آنلاین و تماس
  • انجام سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن
  • فروشگاهی مقرون به صرفه برای خرید دلار بازی‌های موبایلی
  • پشتیبانی آنلاین و امکان برقراری ارتباط با مشتریان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب

دیدگاهتان را بنویسید