آشنایی با صرافی مکسی MEXC و ویژگی های آن

صرافی MEXC چیست؟

MEXC یک صرافی ثبت شده در سنگاپور است که در سال ۲۰۱۸ توسط متین مهمت (Metin Mehmet) تأسیس شد. این صرافی از نظر فنی یک پلتفرم ارزهای دیجیتال تلفیقی است و این روزها به سرعت در میان سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان به خصوص کابران ایرانی به شهرت رسیده است.

تیم پشتیبانی صرافی MEXC از هر نظر در حوزه فعالیت خود بهترین است و اعضای تیم آن متعلق به سازمان های مختلف جهان می باشند که دارای پیشینه حرفه ای مختلف، به ویژه در امور مالی هستند زیرا همه اعضای تیم دارای تجربه خوب در بلاک چین و صنایع مالی هستند.

MEXC به دلیل فهرست شدن پروژه های چینی مانند UTI و Dapp.com در آسیا بسیار محبوب است و در درجه اول توسط صندوق های سرمایه گذاری بلاک چین مانند FBG Capital، Genesis Group و Block Capital پشتیبانی می شود.

همچنین کاربران در این پلتفرم با استفاده از معاملات اهرم دار می توانند تا ۱۰ برابر دارایی های محبوب مانند بیت کوین و اتریوم به تبادل ارز بپردازند.

با توجه سیستم رای‌ دهی در مورد لیست شدن پروژه‌های جدید در این صرافی، دریافت ایردراپ و استیکینگ رمزارزها فرصت های قابل توجهی را برای کاربران فراهم می کند تا درآمد کسب کنند

آشنایی با صرافی مکسی MEXC

کاوشگران دنیای ارزهای دیجیتال آماده باشید تا شما را با یکی از سریع ترین و مطمئن ترین صرافی های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. صرافی مکسی یکی از بهترین صرافی های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال است است که توانسته است اعتماد تعداد بالایی از کاربران را از سراسر دنیا به خود جلب کند.

با صرافی مکسی دنیای ارزهای دیجیتال را در دستان خود خواهید داشت. این صرافی یک صرافی پیشرو است که بستر پرقدرت و کارآمدی برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال فراهم کرده است.

 

صرافی مکسی

صرافی مکسی از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

صرافی مکسی تعداد بسیاری از ارزها را پشتیبانی می‌کند. در واقع صدها کوین و آلت کوین مختلف در این صرافی وجود دراند اما مشهورترین ارزهایی که می‌توانید در صرافی مکسی خرید و فروش کنید عبارتند از بیت کوین، اتریوم، ریپل، ترون، لایت کوین و … هستند. با عضویت در این صرافی شما امکان خرید و فروش، انتقال و مدیریت دارایی دیجیتال خود را خواهید داشت.

امنیت بالا

یکی از مسائل مهم در صرافی مکسی، امنیت بالای آن است. این صرافی با داشتن امنیت بالا، فناوری پیشرفته و سیستم امنیتی قوی، مکانی امن و ایمن را برای نگهداری سرمایه شما فراهم می‌کند.شما می‌توانید با کمک روش‌های تشخیص تقلب و تضمین امنیت شما ، دارایی‌هایتان را ایمن نگه دارد.

 مطالعه بیشتر : کپی ترید در صرافی MEXC

جامعه تجاری

صرافی مکسی یک صرافی عادی نیست. صرافی مکسی یک جامعه بزرگ از عاشقان ارزهای دیجیتال را در خود جمع کرده است. با عضو شدن در صرافی Mexc می‌توانید به یک جامعه بزرگ و پویا از کاربران فعال در این حوزه دسترسی داشته باشید.

آموزش

جذاب‌ترین بخش صرافی مکسی آموزش‌های مختلف آن است. این صرافی به صورت دائمی تحلیل‌هایی را در حوزه مواد مخدر ارائه می‌دهد و به‌روزرسانی‌هایی را در زمینه امکانات و آموزش‌ها ارائه می‌دهد. از طریق این آموزش‌ها شما می‌توانید راه‌های بهتر ترید کردن را بیاموزید و بهترین مسیر ترید کردن را پیدا کنید.

صرافی MEXC با ارائه ابزارهای مختلف به شما امکان می‌دهد که صرافی خود را به درستی مدیریت کنید. برای کسب در آمد در این صرافی می‌توانید از امکاناتی مانند سواپ و مارجین استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید با سرعت بیشتر و بازدهی بهتری در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

صرافی مکسی با فراهم کردن یک رابط کاربری ساده و مفید به شما تجربه‌ای فوق‌العاده از ترید کردن را ارائه می‌کند.بنابراین می‌توانید با کمترین کلیک و به سادگی معاملات خود را انجام دهید و به سادگی کسب سود کنید.

سرمایه‌گذاری

اگر بخواهیم میزان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صرافی MEXC را بررسی کنیم باید بگوییم که این صرافی به کاربران دسترسی فوق‌العاده‌ای به دنیای نامحدود ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. در این صرافی شما به بیشتر از 200 ارز دیجیتال دسترسی خواهید داشت که میتوانید به صورت گسترده در آن سرمایه‌گذاری کنید و از امکانات آن بهره ببرید.

 

روش‌های سرمایه‌گذاری

همان‌طور که گفتیم صرافی مکسی چند روش سرمایه‌گذاری را به کاربران خود ارائه می‌کند.

  1. معاملات خرید و فروش: ساده‌ترین و عمومی‌ترین روش کسب درآمد در صرافی مکسی، سرمایه‌گذاری در این صرافی است. شما می‌توانید در این بخش انواع ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید. کافی است از با استفاده از ارزهای پایه مانند بیتکوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum) و دیگر ارزها، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دلخواهتان بپردازید.
  2. معاملات مارجین (Margin Trading): صرافی Mexc این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از اعتبار اضافه استفاده کنید و معاملات مارجین انجام دهید. با این روش شما می‌توانید بیشتر و بیشتر سرمایه‌گذاری کنید و ارزهای بیشتری را معامله کنید و از تغییرات قیمتی سود ببرید.
  3. سواپ (Swap): این شیوه به شما امکان می‌دهد که ارزهایتان را با دیگران مبادله‌کنید؛ مثلا ترون را به لایت کوین تبدیل کنید یا بیت کوین را به بایننس کوین تبدیل کنید. این راه حل مفیدی است که به شما امکان می‌دهد در سبد سرمایه خود تنوع و تعادل داشته باشید.

 

پشتیبانی 24 ساعته

از ویژگی‌های جذاب صرافی مکسی پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی است.پشتیبانی این صرافی در تمام ساعات شبانه روز انجام می‌گیرد و در هر زمان که دچار مشکلی شدید می‌توانید از طریق ایمیل یا چت آنلاین سؤالات خود را با پشتیبانی مطرح کنید و از آنها راهنمایی بگیرید.

 

اپلیکیشن کارآمد

از امکانات بالای صرافی مکسی اپلیکیشن مفید و مؤثر آن است. این اپلیکیشن بسیار ساده و کارآمد است و به شما امکان می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز به حساب خود دسترسی داشته باشید. همچنین در این برنامه برای کاربران جوایز روزانه نیز در نظر گرفته شده که با کلیک در بخش جوایز می‌توانید آن را کسب کنید.

صرافی MEXC

کارمزد صرافی MEXC

زمانی که شما در یک صرافی ترید می‌کنید برای معاملات خود باید کارمزد بپردازید؛ بنابراین در زمان ترید کردن یا برداشت کردن ارزهای دیجیتال باید کارمزد پرداخت کنید؛ اما میزان کارمزد صرافی مکسی چقدر است و در چه شرایطی دریافت می‌شود؟

کارمزد معامله‌های فیوچرز و اهرم دار

نرخ کارمزد صرافی مکسی 0.20 درصد برای هر تراکنش است. این میزان از کارمزد در برابر میانگین کارمزد صرافی ها 0.05 درصد کمتر است؛ بنابراین میتوان گفت که از نظر نرخ کارمزد نسبت به سایر صرافی ها امنیاز دارد.

کارمزد شارژ و واریز به حساب

کاربران صرافی مکسی برای واریز کردن ارز به این صرافی و شارژ کردن حسابشان هیچ پولی نمیپردازند.

کارمزد برداشت ارز

زمانی که شما قصد دارید پولی را از حساب صرافی خود برداشت کنید، باید برای این برداشت هزینه بپردازید. در قانون کلی ارزهای دیجیتال برای هر ارز هزینه جا به جایی متفاوتی در نظر گرفته می‌شود اما میتوان گفت که قیمت برداشت صرافی Mexc در ارز بیت کوین 0.0005 بیت کوین است اما در سایر صرافی ها این نرخ 0.0008 BTC می باشد.

همچنین برای برداشت مبلغ مورد نظرتان باید حداقل موجودی را داشته باشید که این حداقل براساس قیمت بیت کوین در صرافی مشخص می‌شود.

مطالعه بیشتر : ETF ها در صرافی مکسی چه میدانید؟

 

مزایای صرافی Mexc

پلتفورم مکسی با عملکرد بالا و حفاظت امنیتی خوب برای پیشرفت بیشتر در معاملات به شما کمک میکند. این موتور معاملاتی قدرتمند با داشتن کارایی بالا به کاربران برای نتیجه گرفتن بهتر از معاملات کمک میکند.

مهمترین ویژگیهای این صرافی ازاین قرار است:

  1. یکی از 20 صرافی برتر دنیا است.

  2. در حال حاضر به کاربران ایرانی سرویس دهی دارد و هنوز ایران را تحریم نکرده است.

  3. برای ثبت‌نام در آن نیازی به شماره تلفن همراه ندارید.

  4. کارمزد کمتری نسبت به بقیه صرافی ها دارد.

  5. با جذب رفرال در این صرافی میتوانید تا ده درصد تخفیف در کارمزد معاملات خود دریافت کنید.

  6. امکان معاملات فیوچرز

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما عزیزان برای آشنایی بیشتر با صرافی مکسی کمک کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید