امروزه خرید بهترین برند یخچال و فریزر ساید بای ساید یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند از بهترین برند یخچال و فریزر اطلاع داشته باشند. چرا که انتخاب بهترین برند یخچال و فریزر ساید بای ساید با تنوع زیادی که در بازار وجود دارد ممکن است کمی سخت به نظر برسد.

در این مقاله به شما کمک خواهیم نمود که بتوانید با برندهای معتبر و بهترین برند یخچال و فریزر آشنا شوید و با توجه به شرح هر یک از مشخصات آنها، بتوانید از بهترین برند دستگاه ساید بای ساید مطلع شوید.

سازندگان و تولید کنندگان این قبیل وسایل برقی خانگی از تکنولوژی های مختلف و پیشرفته ای در دستگاه های خود استفاده می کنند.  هریک از تکنولوژی ها می تواند کارایی دستگاه ساید بای ساید را بالا ببرد و طول عمر بیشتری را نیز به همراه داشته باشد.

بهترین برند یخچال فریزر و ساید بای ساید

درگذشته پس از یخچال های بسیار ساده که فقط شامل یک یخچال ساده به همراه فضای کم برای فریزر بود، نسل بعدی آنها یخچال های دو طبقه وارد بازار شد، یخچال و فریزرهایی که در یک طبقه یخچال و در طبقه دیگر فریزر وجود داشت. اما خیلی زود در کنار این دستگاه های دو طبقه یخچال و فریزرهای ساید بای ساید نیز به بازار رقابت وارد شدند.

این نوع یخچال فریزرها از یخچال های دو طبقه بسیار زیباتر هستند و با ظاهری منحصر به فرد زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخل آشپزخانه می دهند. همچنین این نوع دستگاه ها خیلی زود بازار را تحت تاثیر خود قرار دادند و اکثر خریداران را به خرید آنها وا داشت.

یخچال های ساید بای ساید به دلیل داشتن دو فضای مجزا، یک درب مربوط به یخچال و دیگری نیز مربوط به فریزر یکی از لوکس ترین لوازم برقی خانگی می باشد و جایگاه خاصی را در میان خریداران دارا می باشد.

نکات انتخاب بهترین برند یخچال فریزرهای ساید باید ساید

ما در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین برندهای یخچال فریزرهای ساید بای ساید را به شما معرفی نماییم و با تشریح مشخصات هریک از آنها، با مشخصات فنی و تکنولوژی های به کار رفته در آنها شما را آشنا سازیم. در ادامه با ما همراه باشید…

·         اندازه یخچال

ظرفیت داخلی بهترین برند یخچال فریزر با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن نیز با واحد فوت اندازه گیری می شود. در انتخاب یخچال فریزر ساید بای ساید باید چهار فاکتور مهم یعنی متراژ آشپزخانه، چیدمان آشپزخانه، تعداد اعضای خانوار و در نهایت بودجه ای که برای خرید نیاز دارید مد نظر قرار بگیرد تا در موقع خرید دستگاه مشکلی وجود نداشته باشد.

به طور استاندارد می توان گفت که برای اعضای خانواده سه نفره یک ساید بای ساید با ظرفیت 160 تا 200 لیتر می تواند نیازهای مورد نظر شما را به خوبی پوشش دهد.

برای بررسی ظرفیت و اندازه دستگاه باید از یک نوع اندازه گیری استفاده نمایید. به این صورت که به اعضای هر عضو در خانواده شما، 200 لیتر ظرفیت بیشتر را در نظر بگیرید. برای مثال برای یک یخچال معمولی و برای 4 نفر عضو، ظرفیت معادل 600 لیتر را باید داشته باشد.

یعنی (۲۰۰ (ظرفیت ۲ نفر) + ۲۰۰ + ۲۰۰ = ۶۰۰)

·         میزان مصرف انرژی

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بهترین برند یخچال فریزر ساید توجه به برچسب میزان مصرف انرژی است. با توجه به اینکه این دستگاه های برقی حدود 9 تا 10 درصد از هزینه برق مصرفی خانوار را تشکیل می دهند پس انتخاب برندی که مصرف انرژی کمتری داشته باشد یکی از فاکتورهای مهم می باشد. همانطور که می دانید هر چقدر میزان مصرف انرژی در دستگاه های برقی کمتر باشد، صرفه جویی و هزینه مصرفی برق شما نیز پایین خواهد بود.

برچسب انرژی در تمامی دستگاه های ساید با گریدهای A تا G در نظر گرفته می شوند. حرف A پایین ترین میزان مصرف انرژی برق و حرف G بالاترین مصرف انرژی برق را دارا می باشد.

·         جنس بدنه بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید

قسمت های مختلف داخلی و خارجی یخچال از جنس های متفاوتی ساخته شده اند. تمامی تولیدکننده گان دستگاه های ساید جنس بدنه را از فلز می سازند تا در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند. از طرفی سنگینی بدنه آنها نیز به دلیل به کاربردن آهن و فولادی است که در ساخت آنها استفاده شده است.

برخی از سایدها دارای بدنه فلزی با روکش آلومینیومی یا استیل ضد زنگ می باشند. در صورتی که در مناطق مرطوب کشور ساکن هستید باید از سایدی استفاده نمایید تا رطوبت باعث نشود بدنه دستگاه به مرور زمان زنگ بزند.

·         جنس و تعداد طبقات

بهترین برند یخچال فریزر به دلیل ظرفیت بیشتر از تعداد طبقات بیشتری نسبت به یخچال های معمولی برخوردار می باشد. در اینجا جنس به کار رفته در طبقات ساید یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه نمود. معمولاً جنس طبقات از فلز، شیشه و یا پلاستیک ساخته می شوند. حال انتخاب با شماست که کدام جنس را مورد پسند قرار می دهید. البته ذکر این نکته در این جا مهم است و باید گفت جنس شیشه به مراتب مقاوم تر و امن تر از پلاستیک و فلز می باشد. زیرا پلاستیک به مرور زمان شکسته می شود و فلز نیز ممکن است به مرور زمان خم شود.

·         داشتن تکنولوژی ECO

یکی از قابلیت هایی که باید در انتخاب ساید به آن توجه کنید داشتن تکنولوژی حالت ECO می باشد. این ویژگی در تمامی سایدها باعث می شود زمانی که فعالیت یخچال کم است، به حالت کم مصرف سوییچ کُند و دستگاه ساید در زمان هایی که یخچال کمتر مورد استفاده قرار می گیرد از انرژی کمتری مصرف نمایید. این فناوری باعث می شود که هزینه های برق مصرفی خانوار نیز کاهش یابد. پس در انتخاب بهترین برند یخچال فریزر باید این قابلیت مد نظر قرار گیرد.

·         رنگ و طرح بدنه

با توجه به اینکه یخچال فریزر ساید به طور دائم جلوی چشمان شماست، بنابراین داشتن ظاهری زیبا و رنگ مناسبی که رنگ آن با دیگر لوازم برقی داخل آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی همخوانی داشته باشد. پس باید ساید بای ساید از تنوع رنگی متفاوتی برخوردار باشد تا بتوان آن را با دیگر وسایل آشپزخانه ست نمود. معمولاً سایدها با تنوع رنگی تیره و روشن ساخته می شوند و دارای رنگ های سفید، نقره ای، تیتانیوم و رنگ‌های فانتزی (در تولیدات برخی برند‌ها) با بدنه‌های ساده، طرح دار (چرمی) نیز می باشند.

نکته ای که باید در این جا یادآور شد این است که رنگ های استیل و تیره اگرچه بسیار زیبا و جذاب هستند اما آثار خط و خش و لکه ها به وضوح بر روی آن قابل مشاهده است.

·         طراحی درب بهترین یخچال فریزر ساید

به طور معمول یخچال فریزرهای ساید دارای دو درب می باشند که یک درب آن یخچال و دیگری نیز فریزر را شامل می شود. اما امروزه در طراحی سایدها از تنوع درب ها به صورت 3 و 4 و 5 درب نیز در برخی برندها بهره برده شده است. در واقع هدف از تعداد درب های بیشتر جلوگیری از اتلاف انرژی، ایجاد فضای بیشتر برای کاربران، دسترسی آسان تر و سریع تر به مواد غذایی و نوشیدنی ها می باشد.

همچنین در برخی از آنها نیز قابلیت Home Bar به منظور جلوگیری از زیاد باز شدن درب یخچال بخصوص برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند نیز مانع از باز شدن زیاد درب یخچال می شود.

·         سیستم خنک کنندگی دوگانه و چندگانه

یکی دیگر از امکاناتی که باید بهترین برند ساید بای ساید داشته باشد بهره گیری از سیستم خنک کنندگی دوگانه و یا چند گانه می باشد. این نوع سیستم خنک کنندگی برای خنک کردن داخل یخچال و فریزر باعث می شود تا هوای خنک به طور یکنواخت در تمامی فضای داخلی ساید جریان داشته باشد. از طرفی نیز باعث می شود تا فشار کمتری به موتور وارد شود و طول عمر موتور را افزایش دهد.

در برخی مدل های ساید فن های تعبیه شده در داخل یخچال و فریزر دارای گردش چند گانه بوده و همین امر باعث خنک گنندگی سریعتر نیز می شود.

·         تکنولوژی Bio Silver در محفظه نگهداری سبزیجات

این تکنولوژی در برخی برندها باعث می شود تا با بکارگیری نورآبی در محفظه سبزیجات مانع از رشد و ایجاد انواع قارچ و باکتری شود. این کار شبیه سازی عمل فتوسنتز می باشد و به تازه ماندن و حفظ ارزش غذایی میوه و سبزیجات کمک می کند. در کنار تمامی این موارد نیز طولانی بودن عمر میوه و سبزیجات نیز همراه با شاداب ماندن آنها حفظ می شود.

·         گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در خرید دستگاه های ساید بای ساید این است که بهترین برند ساید باید از گارانتی و خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردار باشد. در صورتی که دستگاه ساید از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار باشد مشتریان نیز می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید و استفاده طولانی مدت از دستگاه های برقی اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید از نمایندگی تعمیر ساید بای ساید استفاده کنید.

به همین جهت در ادامه به معرفی پرفروش ترین ساید بای سایدهای ایرانی و خارجی که در بازار لوازم خانگی وجود دارد می پردازیم تا در صورتی که قصد خرید دارید با اطلاعات بیشتری بتوانید بهترین برند را انتخاب نمایید و با خیالی آسوده مدت زمان طولانی از بهترین برند ساید بای ساید استفاده نمایید.

لیست بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید

بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید را می توان برندهای سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، هیتاچی، پاکشوما، اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن نام برد که در بازار لوازم خانگی برقی هر کدام از آنها دارای جایگاه خاصی می باشند. همچنین هریک از آنها دارای قابلیت و تکنولوژی های به روز و خاصی می باشند که لذت استفاده از دستگاه های ساید را دو چندان می نمایند.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن

یکی از جدیدترین و زیباترین برند یخچال و فریزرها، ایکس ویژن مدل TS665 می باشد. ظرفیت آن 666 لیتر و دارای رتبه انرژی A+ که در گروه سایدهای کم مصرف قرار دارد. دارای 4 طبقه شیشه ای مقاوم، دو کشوی جادار در قسمت یخچال و فریزر  نیز می باشد. آبسردکن آن فضای کمی از درب داخلی یخچال را آشغال کرده و در 4 رنگ متنوع که ساخت ایران می باشد در بازار وجود دارد.

این مدل مجهز به کمپرسور اینورتر کم مصرف می باشد و باعث می شود تا در موقع روشن بودن موتور و کار کردن طولانی مدت میزان صدا و انرژی مصرفی کمی داشته باشد. این مدل از ساید مجهز به فیلتر ضد باکتری بوده تا باکتری ها و بوی نامطبوع داخل یخچال را از بین ببرد و مزیتی که دارد فیلتر آن نیازی به تعویض ندارد.

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TS665 دارای دریچه گردش هوای هوشمند است که باعث می شود هوای سرد داخل یخچال را به صورت یکنواخت به گردش در آورد. این دریچه ها باعث می شوند تا 20% میزان بهره وری و سرمایش یخچال افزایش یابد و موجب تازگی مواد غذایی در مدت زمان طولانی نیز شوند.

یکی از فناوری های دیگر آن نیز سرمایش سریع می باشد که می تواند دمای داخل یخچال را به سرعت تا 2 درجه سانتیگراد کاهش دهد و همچنین انجماد مواد غذایی داخل فریزر را نیز در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه برساند. این قابلیت نیز باعث می شود تا مصرف انرژی کمتری را به دنبال داشته باشد.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

یکی از بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 با ظرفیت 768 لیتر می باشد. این ساید داری هوم بار، مجهز به موتور اینورتر کم مصرف، مجهز به یخ ساز و آبسردکن و همچنین دارای تکنولوژی تنظیم هوشمندانه دمای یخچال نیز می باشد.

این ساید بای ساید دارای 6 بخش برای نگهداری انواع مداد غذایی نیز می باشد. بر روی درب یخچال سیستم خنک کننده می باشد و همین قابلیت باعث می شود دمای داخل یخچال برای همیشه بصورت یکنواخت خنک بماند. این دستگاه با داشتن خنک کننده های قوی و پیشرفته باعث می شود تا جریان هوای خنک در تمام یخچال و فریزر با سرعت بیشتری جریان داشته باشد. خروج هوای خنک از چندین خروجی که در یخچال وجود دارد باعث می شود تا هوای خنک به تمامی قفسه ها و طبقات یخچال به طور سریع برسد. برای اطلاع از جدید ترین مدل سامسونگ با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

بر روی درب یخچال دکمه ای لمسی بر روی آبسردکن قرار دارد و با زدن دکمه در اندک ثانیه ای می توان به آب خنک دسترسی داشت. همچنین فضای بزرگ یخساز می تواند تا 2 کیلوگرم یخ را در خود جا دهد. یخساز این مدل به صورت بسیار شکیل و کم حجم در قسمت فریزر فضای کمی را اشغال نموده است.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی

یکی دیگر از بهترین برند یخچال فریزرها، ال جی 2022 مدل J287 می باشد. این یخچال فریزر ساید دارای طراحی سه درب بوده و در دسته یخچال های DOOR in DOOR قرار می گیرد. قابلیت دور این دور باعث می شود که به سادگی و سریع به نوشیدنی ها و مواد خوراکی پرمصرف دسترسی داشته باشید. ظرفیت این دستگاه 674 لیتر که معادل با 30 فوت می باشد. موتور آن اینورترخطی بوده که یکی از کم مصرف ترین و بهترین کمپرسورهای یخچال را دارا می باشد. چرخش هوای چندگانه، خنک کننده گی خطی، خنک کننده درب نیز سه قابلیت مهم آن می باشد که باعث می شوند هوایی خنک و یکنواخت در تمامی یخچال و فریزر جریان داشته باشد.

این مدل ساید دارای آبسرد کن و یخساز می باشد و آبریز آن دارای قابلیت UV Nano  می باشد. همچنین دارای قابلیت سیستم عیب یابی هوشمند، انجماد سریع، فیلتر بهداشتی، قابلیت اتصال به Wi-Fi را نیز دارد. قفسه های یخچال آن دارای یک کشوی FRESH Balancer مجزا برای تازه نگهداشتن سبزیجات می باشد که این کشو دارای ساختاری مشبک می باشد و رطوبت اضافی را جذب کرده و با حفظ هوای خنک در داخل کشو از خراب شدن میوه و سبزیجات جلوگیری می کند.

فناوری ThinQ در این مدل از راه دور و با استفاده از گجت هوشمند می توانید بر اعمال ساید نظارت و مدیریت نمایید. برای این کار می بایست اپلیکیشن آن را بر روی گوشی نصب نمایید و در نهایت یخچال و گوشی خود را به وای فای وصل نمایید. با استفاده از این فناوری مواقعی هم که درب یخچال یا فریزر باز بماند بر روی گوشی به شما هشدار می دهد. حتما قبل از خرید با نمایندگی ال جی مشورت کنید.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

بهترین برند ساید بای ساید برند دوو مربوط به یخچال فریزر ساید مدل  D2s-3133ss می باشد. این محصول می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که علاقمند به خرید بهترین برند یخچال فریزر دوو هستند. زیرا دارای طراحی زیبا و گنجایش مناسبی برای تمامی خانواده ها می باشد.

نمودار مصرف انرژی آن A+ و دارای هوم بار نیز می باشد که سهولت دسترسی به مواد غذایی پرمصرف را فراهم می کند. یخساز و آبسرد کن آن مانند تمامی مدلها به آب شهری وصل می باشد و می توانید به آب خنک و یخ در تمام طول شبانه روز دسترسی داشته باشید. پنل نمایش بر روی فریزر به صورت لمسی می باشد. می توان کارهایی از قبیل: کنترل دمای یخچال و فریزر، تنظیمات آبسردکن و یخساز، قفل کودک و … را با این پنل انجام داد. نمایندگی دوو همیشه بهترین پیشنهاد رو میتونه بهتون ارائه بده.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید هیتاچی

بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید هیتاچی مدل R-S700GPUQ2 دارای گنجایش 581 لیتر با موتور اینورتر دیجیتال می باشد. این مدل دارای طراحی ساده و جذاب با بدنه استیل ضد زنگ می باشد. بر روی درب فریزر آبریز و یخساز قرار دارد و در قسمت بالایی درب فریزر نیز نمایشگر لمسی آن وجود دارد.

موتور اینورتر آن بسیار کم سر و صدا بوده و دارای عمر طولانی مدت می باشد. این یخچال فریزر ساید بای ساید دارای سیستم خنک کنندگی دوگانه می باشد که باعث طراوت و تازگی مواد غذایی به مدت طولانی می شود. سیستم بدون برفک فریزر آن نیز یکی از مزیت های این دستگاه ساید می باشد که از برفک گرفتن داخل فریزر جلوگیری می کند.

این مدل از ساید دارای سیستم قفل کودک، هشدار باز بودن درب، قفسه مخصوص بطری و نوشیدنی می باشد. همچنین برچسب انرژی A+ نیز باعث صرفه جویی در مصرف برق به مقدار زیادی خواهد شد.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

یکی از بهترین برندهای ساید بای ساید ایرانی مدل GSS-L7515S مربوط به شرکت جی پلاس می باشد. این مدل از ساید دارای دسته مخفی می باشد و همین دسته مخفی ظاهری چشم نواز را به آن می بخشد. این مدل نیز دارای موتور اینورتر کم مصرف با برچسب انرژی A++، سیستم گردش هوای چندگانه، خنک سازی سریع داخلی یخچال می باشد. همچنین این مدل از ساید نیز دارای محفظه ای برای نگهداری طولانی تر و تازه ماندن مواد غذایی می باشد. در این مدل نیز در صورت باز ماندن درب یخچال یا فریزر آلارم هشدار آن به صدا در خواهد آمد.

معرفی بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما

یکی دیگر از بهترین برندهای ساید ایرانی یخچال فریزر پاکشوما مدل P190S می باشد. این ساید یکی از زیباترین و حرفه ای ترین محصولات پاکشوما می باشد. دارای 4 درب مجزا بوده که دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشد. این محصول دارای سیستم اقتصادی می باشد که در هنگام مسافرت و تنها با لمس دکمه آن مصرف انرژی را به حداقل خود خواهد رساند.

از دیگر قابلیت های این ساید سیستم گردش هوای چندگانه، برچسب انرژی A++، مقاومت در برابر برفک در فریزر، فناوری انجماد سریع می باشد. همچنین دارای 2 کشوی مجزا برای نگهداری میوه و سبزیجات جهت حفظ تازگی و ماندگاری طولانی مدت می باشد.

سخن پایانی

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات و راهنمایی کافی در رابطه با نحوه خرید بهترین برند یخچال فریزر ساید بای ساید را در اختیار شما قرار داده باشیم. چرا که در صورت نداشتن اطلاعات کافی در موقع خرید این قبیل دستگاه ها ممکن است بعد از خرید و استفاده از ساید، از خرید خود پشیمان شوید و امکانات آن برای شما راضی کننده نباشد.

قبل از قطعی کردن خرید خود حتما از نمایندگی های زیر استعلام قیمت و کیفیت بهترین مدل یخچال ساید بای ساید رو بگیرید.

نمایندگی بکو

نمایندگی گرنیه

نمایندگی کنوود

تمامی برندهایی که برای شما معرفی شد هر یک به تنهایی از بهترین برندهای ساید بای ساید می باشند. حال انتخاب با شماست چه نوع امکاناتی را مد نظر دارید و چقدر بودجه برای خرید آن دارید.

دیدگاهتان را بنویسید