با توجه به شیوع کرونا در دنیا ایران ، خیلی از کسب و کارها به صورت دور کار از منزل شده است . عملا شاهد این بوده ایم که بیشتر به سمت کسب و کارهایی رفته اند که برپایه فضای مجازی بوده اند . حال این وسط برخی از فعالیت های این حوزه همانند اینستاگرام ، یوتیوب و تولید محتوا با موبایل برای این شبکه های اجتماعی طرافداران بسیار زیادی پیدا کرده است که افراد میتوانند در منزل هم این فعالیت را انجام دهند و به درآمد برسند . در این پست قصد داریم بیشتر در این باره صحبت کنیم پس همراه ما باشید .

کسب درآمد از اینستاگرام یعنی تولید محتوا !

به نقل از سایت مارکت اپلیکیشن لیمود ؛ حداقل یک بار برایتان پیش آمده است که در اینستاگرام یا حتی یوتیوب تبلیغ محصولی را مشاهده کرده اید که یا آن را خریداری یا سیو کرده اید ، و به این موضوع توجه کرده اید که برخی از این محصولات چه بسا کم کیفیت یا گران قیمت هستند اما باز هم در نظر شما چیزی عالی به نظر میرسند و ترغیب به خرید میشوید . شاید فکر کنید این موضوع برای فن بیان یا نوع خاصی از حرکات فروشنده در ویدیو یا حتی تبلیغات گسترده هستند ؛ اما تمام این تصورات غلط هست و فروش یا جذاب بودن محصولات این آنلاین شاپ ها فقط به دلیل تولید محتوای حرفه ای آنان است و همین موضوع است که آنها را متمایز کرده .

یکی دیگر از تصورات غلط افرادی که تازه میخواهند از راه تولید محتوا و جذب کاربر از اینستاگرام و یا یوتیوب کسب درآمد کننده ، این است که فقط و فقط باید با کامپیوتر یک محتوا را ادیت و تدوین کرد ! این تصور اشتباه محض است . بگذارید برای همیشه دلتان را یک دل کنیم . شما با دانلود الایت موشن پرو هم میتوانید در کسری از ثانیه ویدئوهایی را ادیت و بسازید که با چندین ساعت پشت سیستم بودن هم نمیتوان با این کیفیت ویدیویی را ساخت و برنده ی اصلی دقیقا شما هستید که با کمترین هزینه و صرف وقت ، محتوایی حرفه ای و بی نظیر را تولید کرده اید .

آیا میدانید هم اکنون بیشتر از 60 درصد تولید محتواهای حرفه ای اینستاگرام با موبایل هستند !

رابطه ی تولید محتوا با فروش چیست ؟

همانطور که بالاتر هم گفتیم ، همین حالا که اول راه درآمدزایی و فروش از راه شبکه ی اجتماعی بزرگی مانند اینستاگرام هستید ، بسیاری از افراد میلیون ها میلیون گردش مالی را فقط از طریق تولید محتوا برای محصولات و فروش از طریق پیجشان هستند . رمز موفقیت آنلاین شاپ های موفق در کل فضای مجازی فقط و فقط تولید محتوای بی نظیرشان است . در واقع این مستقیم بودن رابطه ی محتوا با فروش باعث شده که در چند سال اخیر همه به این بازار کشیده شوند .

سوال : آیا نیاز هست که حتما ایده ی خاصی داشته باشیم برای محتوا و تیریک های خاصی را روی ویدئوهایمان پیاده سازی کنیم ؟

پاسخ : خیر اصلا نیاز به دانستن مدل های خاص فیلمبرداری یا تیریک های خاصی روی تدوین ویدئوها نیست . در واقع دقیقا همین موضوع باعث شده که بیشتر افراد به این سمت کشیده شوند . تنها چیزی که نیاز دارید کمی خلاقیت و صبر و حوصله برای تدوین است .

برترین برنامه های کمک کننده در امر تولید محتوا

در مابین تمامی ابزارهایی که میتوانیم برای تولید محتوای آسان به شما معرفی کنیم ، قطعا ابزار اصلی و اصل ماجرا یعنی نرم افزار اینستاگرام مورد نیازترین و اصلی ترین است . این نرم افزار سوشال مدیا یک سری مشکلات و شاید محدودیت هایی را دارا است که اول از همه میخواهیم برنامه ای رسمی از این اپلیکیشن را معرفی کنیم که تمام محدودیت ها را از بین ببرد . با دانلود اینستا پرو که یکی از نسخه های اصلی اینستاگرام است ، میتوانید بسیاری از محدودیت های این شبکه ی اجتماعی برای ایران را به علاوه ی قابلیت هایی جدید مانند امکان دانلود یا قابلیت روح ، ریپلای ، ریلز و غیره را به راحتی در کنار زبان فارسی یک جا داشته باشید .

خوب حالا که با ابزار اصلی آشنا و آن را دانلود و نصب کردیم ، به سراغ معرفی برنامه هایی برای تولید محتوا در آن میرویم . برای تولید محتوا با موبایل و در خانه ، میتوانید از برنامه هایی مانند اینشات ، پیکس ارت ، کاین مستر ، لایت روم ، موجو ، مای مووی ، فوتو دایرکتور ، ویزماتو و ویوا کات استفاده کنید و قول میدهیم که فقط با همین برنامه ها و یکم خلاقیت ؛ ویدئو و محتواهایی رو میسازید که مثال آن را هیچ کجا ندیده باشید و به راحتی در منزلتان و با صرف کمی وقت ، به درآمدی بسیار بالا دست پیدا کنید .

نسخه حرفه ای برنامه های تولید محتوا را از کجا بخریم ؟

حتما برای استفاده از نسخه های حرفه ای و به اصطلاح پرمیوم برنامه های تولید محتوای اندرویدی ، نیازی نیست که پولی بپردازید یا آنها را خریداری کنید از سازندگانشان ، همانگونه که از نسخه های کرک شده برنامه هایی مانند فتوشاپ یا سیستم عامل هایی مانند ویندوز میتوانیم بهره ببریم بدون پرداخت مبلغی ، از برنامه های اندروید نیز میتوانیم ! اپ مارکت لیمود soha-li.ir به خوبی در ایران برای اولین بار نشان داده که پتانسیل خوبی در انتشار و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته ی تمامی برنامه های معروف تولید محتوا با موبایل را در قالب نسخه های پرمیوم و کرک شده به صورت رایگان را دارا است و شما میتوانید نسخه های مود شده ی تمامی برنامه و بازی های اندرویدی را در این وب سایت برتر ایرانی برای اولین بار مشاهده و با لینک مستقیم دانلود و نصب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید