نمونه ای از سیستم ماشینی می باشد که امروزه بدون دخالت دست در زمینه تمیزکاری و شستشوی کاملا بهداشتی در سطح محیط های مختلف کاربرد مهمی دارد.

 

این ماشین آلات ابتدا وظیفه برس زنی کف محل را برعهده دارد و پس از آن کثیفی های محیط به وسیله تی موتور مکش جمع آوری می شوند.این سیستم از دو مخزن جداگانه با کاربردی کاملاً متفاوت ساخته شده است که کاربرد یکی از مخازن شستشوی و نظافت کف محیط با کمک آب انجام می شود.

 

دیگری وظیفه ،جمع آوری آب های کثیف با استفاده از موتور مکش را برعهده دارد. اسکرابر در دو شکل متفاوت دستی و خودرویی تولید شده اند.

 

نوع دستی:  به دلیل داشتن وزن سبک،باتری شارژر، حمل و نقل آسان سیستم و همچنین دارا بودن دسته های تاشو در محل های شلوغ کاربرد دارد واز قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که قادر به انجام شستشوی و تمیز کاری لبه های دیواره ها را دارد.تیغه پلاستیکی و مکش سیستم درپشت برس قرار دارد.که آب و آلودگی‌ها را از سطح ها کاملاً پاک می کند.

 

باتری های این ماشین از نوع ژل بوده جهت رفع نمودن نیاز به تعمیر و نگهداری آن و همچنین کاهش هزینه نگهداری این دستگاه تا ۲ ساعت کارایی دارد.و صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی را در برمی گیرد.

 

در نوع  دستی فرد جهت هدایت درست و کامل دستگاه پشت سیستم قرار می گیرد و شروع به انجام فعالیت با دستگاه می کند.

 

نوع خودرویی: فرد روی صندلی می نشیند.و دستگاه را با کمک فرمان و پدال گاز در مسیر درست هدایت می کند. که از آن در تمیزکاری و شستن کف محیط های بزرگ صنعتی،تجاری و غیره جهت بالا بردن کیفیت بهداشت محیطی به کار می برند.

 

ماشین اسکرابر یکی از مدرن و پیشرفته ترین دستگاه های نظافت سطوح مختلف می باشد.که برای محیط های وسیع مناسب می باشد. و به دلیل قدرت مانور بالایی که دارد بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی قادر به نظافت محل های بسیار باریک می باشد.این نوع ماشین موتور جلو برنده بسیار قوی دارد .

 

که حرکت دستگاه را در شیب هایی تا ۱۰درصدهدایت می‌کند وفرد به دلیل نشستن کامل روی صندلی به محیط اطراف خود دید و تسلط کافی دارد از این ماشین آلات در محل های بسیار بزرگی چون کارخانه ها،ورزشگاه ها بیمارستان ها و غیره استفاده می کنند. و به ارائه ی خدمات نظافتی با کیفیتی بسیار عالی می پردازد طرز کار با این دستگاه برای کاربر بسیار آسان می باشد.

 

از فواید این سیستم می توان به کاهش هزینه های نظافتی و صرفه جویی در بکارگیری نیروی انسانی نام برد. بنابراین استفاده از این نوع ماشین آلات برای کارخانه ها و مجتمع های تجاری بزرگ جهت انجام کار های نظافتی ضروری می‌باشد.

 

اسکرابر آنتی باکتریال که از نوع دستی و از نوع خودرویی تولید می‌شوند.

از این سیستم در محیط های بیمارستانی استفاده می شود و به دلیل جنس مخزن ۹۹/۹درصد از میکروبها را از بین می برد.جهت پیشگیری از رشد باکتری ها در شیارهای کوچک از  دستگاه noBAC استفاده می شود.جنس مخزن این سیستم دوجداره و از نوع پلی اتیلن می باشد.

 

در ادامه می خواهیم بدانیم که اسکرابر چه ویژگی هایی دارد همانطور که اطلاع دارید الکتریسیته یک منبع انرژی پاک و بدون آلودگی و قابل اطمینان بوده که به علت راحتی برای دسترسی، هزینه مقرون به صرفه و هیچ گونه آلودگی  به عنوان منبع تغذیه برای دستگاه کف شوی انتخاب می‌شود.

 

دستگاه های اسکرابر صنعتی معمولاً در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دنیایی پر از تجهیزات ضروری

 

مجموعه ی ما تولید کننده انواع مختلف جاروبرقی های صنعتی در کشور ایران می باشد. و کالاهای خود را با یک سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش به هموطنان گرامی در سراسر ایران ارائه می کنند.

 

ساخت انواع متنوع جاروبرقی های صنعتی مجموعه ی ما عبارتند از: جاروبرقی تجاری، سطلی ،ضد انفجار، کارواش و غیره

می باشد.

 

امروزه مردم به دلیل داشتن زندگی مدرن جهت راحتی و رفاه خود برای انجام کارهای روزانه در زمینه نظافتی و غیره برای از بین بردن آلودگی های محیطی مانند گردو خاک و غیره در زمان کوتاه از وسایل پیشرفته و به روز استفاده می کنند.

 

جاروبرقی ها را بر اساس کارکرد به دو نوع صنعتی خاک و صنعتی آب و خاک دسته بندی می شوند.جاروبرقی صنعتی خاک: یک نمونه از جاروبرقی تک کاره می باشد که وظیفه جمع کردن گرد و خاک و دیگر مواد جامد را بر عهده دارد. واز آن جهت تمیز کردن انواع فرش دستباف و ماشینی، صندلی های سالن سینما و انواع مختلف مبل استفاده می شود.

 

انواع مختلف جاروبرقی عبارتند از: صنعتی ،نیمه صنعتی وخانگی  می باشد.

جاروبرقی صنعتی: دارای مکش قوی است که وظیفه جمع آوری مایعات و جامدات سنگین را بر عهده دارد.این جاروبرقی ها از فیلتر‌های قدرتمندی برخوردار است که قادر می باشد ذرات بسیار کوچک را به خود جذب کند.

 

ومانع از آمدن دوباره زباله ها و آلودگی ها به محیط شوند.که از نوع سطلی و مخزن آن از نیمه صنعتی و خانگی بزرگتر است. و جهت نظافت مجموعه های بزرگ کاربرد دارد.

جاروبرقی نیمه صنعتی: مکش آن از جاروبرقی خانگی بیشتر است. و در محیط کارگاه ها از آن استفاده می شود.

 

جاروبرقی خانگی: فقط در محیط های کوچک مانند خانه ها و کارگاه های کوچک به کار برده می شود.از فواید جاروبرقی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

1-عملکرد آن در تمیز کاری نسبت به روشهای قدیمی عالی می باشد.

2-جدا نمودن انواع مختلف زباله‌ها

قابلیت محافظت از فرد در حین انجام کار

3-جمع آوری انواع زباله به صورت کاملا بهداشتی

 

نحوه انتخاب ی مناسب:

 

  •  براساس جنس ،موتور و بدنه از کیفیت مناسبی برخوردار باشد
  • عملکرد آن را بر اساس محیط  انتخاب کنیم

لوازم جانبی جاروبرقی صنعتی شامل موارد زیر می باشد.

۱-لوله خرطومی

۲-از فیلتر هوا برخوردار می‌باشد

۳-دارای برس نظافتی می باشد

۴-از لوله تلسکوپی فلزی برخوردار است.

نحوه نگهداری از جاروبرقی صنعتی عبارتند از: خالی کردن مخزن جاروبرقی بعد از هر بار استفاده ، به صورت دوره‌ای فیلتر‌های جاروبرقی تعویض شود،کیسه های جاروبرقی قبل از عملکرد تعویض شود، به طور مداوم برس سیستم تمیز شود، بررسی مداوم سیم دستگاه جهت جلوگیری از زدگی و خرابی، تمیز کردن جاروبرقی از گرد و خاک توسط دستمال عوامل تاثیرگذار در قیمت جاروبرقی به موارد زیر اشاره دارد:

 

ظرفیت دستگاه ،نوع موتور ،جنس بدنه، سرعت عملکرد دستگاه

استفاده از جاروبرقی صنعتی دست دوم به دلیل نداشتن آگاهی از شرایط سرویس و نگهداری آن جهت نظافت در محل های صنعتی توصیه نمی شود. به دلیل استفاده کردن آن از قبل از طول عمر کمی برخوردار می‌باشد.

تبلیغ مجموعه ی ما ارائه ی محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

تفاوت اصلی جاروبرقی صنعتی و خانگی در این است که جارو های صنعتی دارای ظرفیت مخزن بزرگتری نسبت به جاروبرقی های خانگی بوده و برخلاف جارو های خانگی که زباله در داخل کیسه آنها جمع می شود، زباله در جارو های صنعتی داخل مخزن استیل جاروبرقی جمع‌آوری می‌شود.

 

دنیایی پر از تجهیزات ضروری

 

جاروبرقی آب و خاک: علاوه بر مواد جامد انواع مایعات رانیز جمع آوری می کند. و به جاروبرقی دوکاره  وسه کاره معرفی می شود.و جهت تمیز کردن مایعات از روی انواع سرامیک ها کاربرد دارد.

 

جاروبرقی صنعتی دو وسه موتوره آب و خاک خودکار مرکز ما به دلیل دارا بودن توان بالای آن به عنوان کالایی چند منظوره محسوب می شود.که از سرعت مکش قوی ای برخوردار می‌باشد و انواع  آب و خاک را از سطح های متنوع به خود جذب می‌کند.این سیستم از چهار چرخ جهت حمل و نقل آسان مجهز می باشد.

 

در خانه ها و دیگر محیط های بزرگ از آن استفاده می کنند.جنس بدنه این سیستم فلزی و با روکش کروم می باشد.و شامل شیارهایی بر روی آن می باشد که دستگاه را در مقابل انواع فشار و ضربه های بیشتر محافظت می کند.حجم مخزن این نوع از ماشین آلات ۷۰لیتراست برای تمیز کردن عبارات و غیره می باشد.

 

از ویژگی های جاروبرقی ۳موتوره آب و خاک تمام خودکار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجهز به ۳موتورمی می باشد ، موتور آن دو پروانه است، از سطل برگردان برخوردار می‌باشد، بدنه از تمام استیل مستحکم می باشد و غیره  فواید جاروبرقی دو سه کاره عبارتند از: افراد برای اینکه بتوانند یک خرید خوب و عالی داشته باشند.

 

لازم است در زمینه این نوع دستگاه از فواید آن آگاهی های کافی داشته باشند.و بر طبق این اطلاعات  خود را به روز کنند.و بدانند سیستم خریداری شده دارای چه فواید و امکاناتی جهت خدمات تمیز کاری برخوردار می‌باشد. که از ۲فایده برخوردار است.

 

مجهز به پریز برق روی کلگی جاروبرقی برای بکارگیری همزمان از سیستم دریل برای مبل شویی و دیگر موارد مصرفی می باشد.

 

دومین فایده دارا بودن به پایه قابل حمل و نقل با چرخ های ثابت و متحرک و دسته کاور جهت جابجایی آسان است.

 

این نوع از ماشین آلات با دارا بودن دو نوع فیلتر مانع از ورود گرد و خاک به موتور سیستم می شود. و به راحتی می توان از آن جهت نظافت منازل و دیگر محیط ها استفاده کرد محصولات مرکز ما ۱۰سال خدمات پس از فروش دارد واز۱سال ضمانت الکتروموتور برخوردار است.تا مشتریان با خیال راحت  به خرید دستگاه اقدام کنند.

 

مشخصات فنی محصولات شرکت ما شامل:

مشخصات فنی دستگاه دو و سه کاره:از ۲و۳موتور، ولتاژ ۲و۳موتوره ۲۲۰ولت است ،فرکانس ۲و۳موتوره۵۰هرتز می باشد ، وزن دستگاه ۲موتوره ۱۷کیلو گرم و ۳موتوره۱۹کیلوگرم است، سیستم ۲و ۳موتوره شامل رنگهای طوسی و قرمز و آبی می باشد.

دستگاه ۲و۳منظوره دارای یک سال گارانتی است.

 

مشخصات کالاهای مجموعه ی ما شامل:

  • ۲موتوره آب و خاک ،۳موتوره آب و خاک و بنا است
  • ۲و۳موتوره دارای گردان ۳۶۰درجه ای قفل‌دار می باشد.
  • ۲و۳موتوره مجهز به دو فیلتر و میکرو فیلتر است
  • ۲و۳کاره از مخزن تمام استیل است.
  • ۲و۳منظوره دارای سیستم خودکار جهت تعویض عملکرد موتور هاست.
  • ۲و۳کاره مجهز به استاندارد ملی ایران است.

شعار مجموعه ی ما با استفاده از کالاهای ما کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

مرکز ما همراهان همیشگی شما دوستداران در ارائه محصولات عالی می باشد.

 

از عوامل بسیار موثر در قیمت جاروبرقی آب و خاک به مواردی مثل برند سازنده، ظرفیت مخزن ،قدرت مکش و مهمتر از همه سرعت مکش می‌توان اشاره کرد جاروبرقی آب و خاک در ظرفیتهای متنوع و مناسبی با مساحت عملیاتی ساخته ،و به بازار فروش عرضه می شود.

 

جاروبرقی هتلی | قیمت جاروبرقی هتلی | خرید جاروبرقی هتلی - گروه صنعتی  ام‌تی‌کو

 

این نوع جاروبرقی همان طور که از نامش پیداست مخصوص هتل ها و مسافرخانه ها می باشد.که استفاده از آن برای کلیه هتلداران به هر میزان ستاره‌ای الزامی است.

 

نظافت و پاکیزگی هتل ها جز ارکان مهم در این مکان هام باشد.زیرا اولین چیزی که توجه مهمانان گرامی و دوست داشتنی را به خود جلب می کند نظافت محوطه‌های خارج و داخل هتل ها و مسافرخانه ها می باشد.اما متاسفانه بسیاری از هتل ها هنوز هم از روشهای سنتی برای تمیز کاری مجموعه های خود استفاده می کنند.

 

انواع مختلف سیستم های جاروبرقی مورد استفاده هتلداران عبارتند از:

 

  • جاروبرقی هتلی کلاس ایستاده: این نوع از دستگاه ها مدت زیادی است که در بازار های جهانی وجود دارد.و مدت زمان کوتاهی است که در بازار های داخلی موجود می باشد.و مورد استفاده قرار می گیرند.

 

این جاروبرقی ها از کالاهای می باشد که به وسیله شرکت و مجموعه های مختلف مطرح در جهان تولید شده است.و با سرعت بالایی در میان بسیاری از هتلداران و مسافرخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بکارگیری این نوع جاروبرقی ها در مکان هایی از قبیل هتل ها و غیره نظافت به صورت کاملا بهداشتی را در برمی گیرد. طرز کار با این سیستم ها این گونه می باشد که جارو را به صورت تکراری بر روی کف زمین های مربوطه به سمت جلو و عقب حرکت داده تا انواع زباله و آلودگی ها را به آسانی جمع کند.

 

تعداد موتور و جنس کیسه‌های این دستگاه ها جهت تمیز کردن راحت و با کیفیت و کاملا بهداشتی قسمت های مختلف هتل ها از جمله لابی ها،راهروها،اتاق های هتل و غیره از جاروبرقی های تک منظوره استفاده  می شود .وزن این ماشین آلات بسیار پایین می باشد که به همین دلیل قدرت مانور و سرعت عملکرد دستگاه برای پاکسازی محیط از آلودگی ها را چند برابر می کند.

 

  • جاروبرقی کوله پشتی هتلی: از این سیستم ها پاکیزگی محیط هایی مانند اتاقک ها،راه پله ها و سایر قسمت های تنگ و باریک استفاده می شود.دستگاه کوله پشتی با کمک شلنگ ،لوله و نازل های مختلف قادر به می باشد که زباله های خشک از جمله گرد و خاک را به مخزن جاروبرقی منتقل می کند و به گونه ای ساخته شده اند که از عقب بر روی کمر وشانه پرسنل خدمات نظافتی هتل قرار میگیرد.

 

نیاز به حرکت های رفت و آمد مداوم نمی باشد.و به دلیل کوچک بودن آنها پرسنل ها می توانند بدون هیچگونه مزاحمتی برای مهمانان هتل در قسمت های شلوغ اقدام به فعالیت کنند.

 

  • جاروبرقی کنیستر: این نوع از ماشین آلات  شبیه سیستم های کوله پشتی هستند با این تفاوت که پرسنل ها بخش خدمات نظافتی دیگر دستگاه را با دوش خود حمل نمی کند.

 

و به دلیل داشتن چرخ های محکم پرسنل ها ی خدمات نظافتی می توانند دستگاه را به راحتی از یک بخش به بخش دیگر منتقل کنند.و کلیه سطوح را از هر گونه آلودگی پاکسازی کنند.که جهت تمیز کردن زیر مبل ها و دیگر وسایل به آسانی استفاده نمود.

شعار مجموعه های مختلف مانند هتل ها جلب رضایت مهمانان با ارائه ی خدمات نظافتی با کیفیت می باشد.

 

درباره قیمت این از جاروبرقی ها باید بگوییم که بسته به نوع دستگاه موتور و لوازم جانبی که دارد فرق می کند اما توجه داشته باشید که جاروبرقی هتلی در مرکز ما دارای گارانتی ۱۲ماهه و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد با مجموعه ما با خیال راحت خرید کرده و بهترین ها را انتخاب کنید.

 

جاروبرقی صنعتی دائم به کار 5.5 کیلووات | جاروبرقی صنعتی دائم کار- گروه  صنعتی ام‌تی‌کو

 

این سیستم نمونه ای بارز از انواع ماشین آلات صنعتی است.که با دارا بودن پمپ های قوی و کارایی مداوم موتور این دستگاه قادر به تمیز و پاکسازی محیط به مدت زیاد می باشد.

 

همچنین به خاطر داشتن مخازن بزرگ به جمع کردن حجم بیشتری از زباله ها با ابعاد مختلف می کند. و تمیز کردن مداوم مخازن این نوع از جاروبرقی ها لازم نمی باشد.عملکرد دستگاه دائم کار ،در سرعت مکش بسیار قوی است.که با کمک لوله های خرطومی و انواع سرهای متنوع قادر به نظافت در بخش های وسیع می باشد.آنچه این نوع دستگاه را با سایر جاروبرقی ها متمایز می کند.

 

دو قسمت مهم سیستم از قبیل پمپ و موتور می باشد. که وظیفه پمپ مکش هوا و اختلاف فشار در کل خلا می شود. به این ترتیب که عملکرد اساسی سیستم یعنی مکش انواع آلودگی ها از فعالیت مستقیم پمپ و موتور به وجود می آید.در جاروبرقی دائم به کار بخشی از تجهیزات تمیزکاری صنعتی است.از موتور و توربین بکار برده شده به دلیل وجود ذغال در ساختمان موتور ،سیستم داغ نمی شود و به مدت زیادی می توان به انجام فعالیت بپردازد.

 

از خصوصیات مهم فاکتورها در زمان خرید دستگاه صنعتی مناسب است. جمع کردن مایعات و جامدات از روی سطح های مختلف و وسایل صنعتی کارخانه نمونه ای از کارکردهای اصلی این نوع از جاروبرقی می باشد. در حین انجام کار وجود زباله‌های مختلف مانع از عملکرد خوب می شود.

 

و برای تمامی پرسنل کارخانه ها خطرناک می باشد در صنعت سیمان سازی این دستگاه جهت انجام خدمات نظافتی کاربرد فراوانی دارد.زیرا به دلیل تولید ضایعات پودری زیاد در این مکانها می تواند سلامت فردی پرسنل ها را به مخاطره اندازد.وبا جمع شدن این پوره های سیمان روی همه دستگاه ها باعث تخریب فنی آنها می شود.

 

یکی دیگر از کاربردهای آن در صنایع خودروسازی می باشد.که در بیشتر مکان های کار جهت پاکسازی منطقه مربوطه از آن استفاده می‌کنند.

 

از جمله فواید مهم جاروبرقی صنعتی دائم کار شرکت ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱-استهلاک پایین و افزایش عمر طولانی به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در این سیستم

توانایی عملکرد بدون اتلاف وقت با استفاده از الکتروموتور مرغوب

 

۲-برای موقعیت های سخت کاری مملو از آلودگی های صنعتی مناسب است.

 

۳-سرعت مکش زیاد دستگاه تا۴۰ Kpa می باشد.

 

۴-خالی کردن راحت و سریع مخزن

 

۵-به دلیل دارا بودن صدای کم از آلودگی‌های صوتی جلوگیری می کند

 

۶-در مقابل از فشار و ضربه های محیطی مستحکم می باشد.

 

۷-از این نوع جاروبرقی ها در مکان هایی از جمله کارواش ها ، مدارس، مساجد و غیره استفاده می‌شود.و به عنوان دستگاه مرکزی در محیط های تجاری،اداری و مسکونی کاربرد فراوانی دارد.

 

۸-استفاده از کیسه های نمناک مکش سیستم را کاهش می دهد.

 

۹-تمیز کردن به موقع فیلتر

 

خصوصیات پشتیبانی ضمانت این نوع از ماشین آلات عبارتند از: تمامی تجهیزات دستگاه به غیر از وسایل مصرفی دو سال ضمانت دارد. تامین وسایل یدکی سیستم ده سال خدمات پس از فروش دارد.

 

مدل جاروبرقی ها برای مکان هایی مناسب است که باید به طور دائم کار کنند چرا که بعضی از صنایع نیاز به اینکه جاروبرقی برای مدت زمان طولانی روشن بماند لازم به ذکر است که جاروبرقی های صنعتی تک فاز این قدرت را نداشته و دچار فرسودگی می شوند.

 

دست خشک کن | دست خشک کن برقی | خرید دست خشک کن | قیمت دست خشک کن

 

دستگاه دست خشک کن دارای موارد زیر می باشد:

 

دارای رنگهای متنوع است

جهت خشک کردن دست ها در کمتر از ده ثانیه می باشد.

سیستم های دست خشک کن برای خشک کردن دست بطور تمام خودکار فعالیت می‌کنند.و همچنین کل جهان از آنها به عنوان بهترین تجهیزات بهداشتی و رفاهی به منظور بالا بردن سطح بهداشت و عدم انتقال انواع میکروبها از آن در مکان پر ازدحام و عمومی استفاده می شوند.

 

کالاهای تولید شده توسط شرکت ما از معروفترین برندهای موجود در بازار وسایل بهداشتی برقی و تمام اتوماتیک  محسوب می شود. این سیستم ها به دلیل سرعت خشک کردن به سه دسته کلی از قبیل سوپر جت، جت و کلاسیک تقسیم بندی می شوند.

 

از این دستگاه ها جهت خشک کردن دست در مکان های عمومی به دلیل عدم دسترسی به دستمال کاغذی در این گونه محیط ها استفاده میشوند.فواید استفاده از دستگاه دست خشک کن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

با توجه به اینکه بسیاری از بیماریها از تماس دست با اجسام غیر بهداشتی انتقال می یابند حساسیت مردم را در زمینه سرویس های بهداشتی بیشتر کرده است که با کمک گرفتن از این سیستم می توان از انتقال بیماریهای مختلف جلوگیری به عمل آورد.

 

این ماشین آلات نمونه ای از تجهیزات بهداشتی می باشد.که استفاده از آن راحتی و رضایت مردم را به همراه دارد.از خصوصیات دیگر این سیستم می توان گفت وسیله ایست که باعث صرفه جویی در هزینه های خرید دستمال کاغذی می باشد.و با داشتن این سیستم کمک بزرگی به حفظ و نگهداری محیط زیست می کنیم.

 

دستگاه دست خشک کن به دلیل سرعت زیادی که دارد در مکان عمومی شلوغ نظیر سرویس بهداشتی کاهش ترافیک در اینگونه مکانها را شامل می‌شود. انواع دست خشک کن ها عبارتند از

 

۱- دست خشک کن دستی که کمک فشار دادن یک دکمه روشن وبا خارج کردن باد گرم دست ها خشک می کنند.که از آن بیشتر جهت خشک کردن مو در استخرها استفاده می شوند به دلیل استفاده مکرر و زیاد از این دست خشک کن از سیستم چشمی برقی برای روشن شدن خودکار برخوردار نمی باشد.

 

۲-دست خشک کن تمام خودکار: به خاطر داشتن سیستم چشمی الکتریکی که در دستگاه نصب شده با ارتباط نزدیک دست ها با دست خشک کن روشن میشود وبا دور کردن دستها از دستگاه دست خشک کن خاموش می شود.

 

دست خشک کن های صنعتی انواع متنوعی دارد.

۱- دست خشک کن هتلی،دیواری،تمام خودکار و غیره می باشد.

۲-بدن خشک کن استخری

۳-مو خشک کن خانگی

 

این دستگاه ها در منازل،ادارات و شرکت ها ، فروشگاه ها و غیره کاربرد فراوانی دارد. دست خشک کن ها طبق تقسیم بندی و قدرتی که دارند به سه دستگاه دسته بندی می شوند.

خشک کن سوپرجت: که دارای قدرت بین ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰وات است برای تعداد افراد بین۴۰تا ۸۰نفر کاربرد اساسی دارد

 

دست خشک کن جت: که از قدرت بین ۱۰۰۰تا۱۸۰۰ وات برخوردار است. برای تعداد افراد ۱۰تا۲۰نفرکارایی دارد.

 

دست خشک کن خودکار: که قدرت آن بین ۶۰۰تا۱۰۰۰وات می باشد. که از آن در منازل استفاده می شوند.

 

مدل بسیار مهم دیگری که مشترک بین دست خشک کن های جدید و قدیم است امکان خشک کردن دست ها در حدود ۱۲ ساله و کمتر از آن می باشد و این امر باعث می‌شود که دست‌های فرد به صورت کامل خشک شده و از نظر بهداشتی  خوب بوده واز نظر کیفیت بسیار مناسب است.

 

واکس زن برقی کفش الماس10 | دستگاه واکس زن الماس 10- گروه صنعتی ام‌تی‌کو

 

یکی از نشانه های تمیزی افراد داشتن کفش های تمیز و براق است که حتی نو یا کهنه بودن کفش نیز مد نظر نباشد.استایل هر فردی با یک جفت کفش شیک و متناسب با استایل او صددرصد این استایل را به عرش خواهد برد.

 

طی تحقیقاتی انجام شده کفش تاثیر بسزایی در خوش پوش بودن افراد دارد به گونه ای که افراد با تیپ معمولی و کفش فوق العاده بسیار خوش پوش تر از افرادی با استایل فوق العاده و کفش معمولی معرفی شده اند.

 

یکی از تاثیرات بر زیبایی کفش ها همیشه تمیز نگه داشتن کفش ها است که متاسفانه الان افراد به دلیل مشغله کاری وقت آنچنانی برای تمیز کردن مداوم کفش های خود ندارند.امروز به صحبت راجب راه حل این مشکل می پردازیم.

 

واکس زدن کفش ها مخصوصا کفش های چرم از قدیم الایام رواج بوده و حتی شغل های خیابانی برای آن به وجود آمده است اما همانطور که گفتم امروزه به دلیل صبر کم و مشغله زیاد نشستن و دقایق طولانی تمیز کردن کفشها چندان برای افراد جالب نیست و سعی دارند وقتشان را روی کار مهمتری بگذراند. از این رو انتخاب واکس زن برقی گزینه بسیار مناسبی برای این افراد است.

 

دستگاه واکس زن برقی دستگاهی است که در اکثر ادارات و سازمان ها دیده میشود و تقریبا در میان مردم جا باز کرده است.

اکثر مردم برای واکس زدن کفش های خود از واکس های قدیمی استفاده میکنند که مواد تشکیل دهنده آن نفت و پارافین های رنگی هستند که مضراتی برای کفش به همراه دارد مانند کاهش عمر کفش،تغییر سایز و رنگ کفش،ضربه دیدن و خراش کفش،جدا شدن رویه کفش و مضرات دیگری که به همراه خواهد داشت.

 

شاید شما هم همیشه از واکس های قدیمی استفاده می کردید اما هر زمان که وارد یک سازمان می شدید با کفشهای زیبا و دستگاه واکس زن مواجه می شوید.در ادامه به معرفی انواع دستگاه های واکس زن می پردازیم.

 

دستگاه واکس زن دستی که به دو دسته شارژی و بدون شارژی تقسیم میشوند از رایج ترین ها هستند. در دستگاه های واکس زن بدون شارژ باید مثل روش های قدیمی عمل کرد و امکان کثیف شدن این دستگاه ها وجود دارد.

 

نوع دوم واکس زن های خانگی هستند که به دو نوع شارژی و برقی تقسیم میشوند.این مدل دارای ابعاد کوچک تر و هزینه کمتر هستند و در منازل استفاده بیشتری دارند.

 

از جمله مزایای دستگاه واکس زن خارجی میتوان به :

 

دارای ابعاد کوچک،کیفیت بالای موتور،مقاومت بالای بدنه دستگاه و قابلیت گردگیری و جلا دادن کفش اشاره کرد.

به صورت مختصر در مورد چگونگی کار و مزایای دستگاهای واکس زن با شما صحبت کردیم امیدوارم که مفید واقع شده باشد.

 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم واکسن برقی به دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شود که دارای دو یا چند مخزنی از واکس می باشد، لازم به ذکر است که در این دستگاه مایع واکس به داخل مخزن اضافه میشود.

 

در بعضی موارد مایع دستگاه واکس زن برقی پارافین و رنگ نداشته و به همین دلیل برای تعداد زیادی از کفش ها  قابل استفاده میباشد. نکته بسیار مهم این است که به منظور استفاده از این مدل دستگاه واکس زن در محل‌هایی که سر پوشیده است باید شرایط اتصال ارت به زمین فراهم باشد.

 

خرید دستگاه واکس زن برقی دست دوم شاید از لحاظ اقتصادی در بعضی از موارد مقرون به صرفه باشد، ولی به دلیل عدم اطمینان از عملکرد و راندمان دستگاه واکس زن برقی و اینکه از قطعات مصرفی هیچ اطلاعی ندارید خرید دستگاه واکس زن برقی دست دوم هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 

به همین دلیل برای اینکه از کیفیت این دستگاه ها اطمینان حاصل کنید  دستگاه را به صورت نو و به همراه گارانتی و فروشگاه های معروف و معتبر خریداری کنید.

 

محصولات – شرکت ام تی کو

 

خودرو و وسایل نقلیه همیشه مورد توجه صاحبان آنها از هر نظر قرار گرفته اند مخصوصا زیبایی ظاهری و این باعث ایجاد و رونق انواع کارواش های صنعتی در سطح جهان شده است.امروز میخواهیم راجب عملکرد انواع کارواش های صنعتی صحبت کنیم.

 

دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت با فشار بالای آب باعث از بین رفتن گرد و خاک و کثیفی سطوح خودرو میشود و جرم های اضافی را از بین میبرد.دستگاه های واترجت در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شود که بسته به نوع دستگاه عملکرد های متفاوتی از خود نشان میدهند و در موارد خاص خود نورد استفاده قرار میگیرد.به همین دلیل خریدار یا صاحب کارواش باید با دقت واترجت مخصوص کار خود را انتخاب کند.

 

اگر شما قصد خرید واترجت را دارید باید بگویم که شناخت انواع واترجت و کارایی آنها کمک بسزایی در انتخاب شما و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه شما میکند.

واترجت های صنعتی بر اساس نوع خود عملکرد های متفاوتی دارند که هرکدام نیاز افراد مختلف است،اما چیزی که میان همه واترجت های مشترک است پمپ،موتور بنزینی یا الکتریکی،نازل و شیلنگ است.

 

دستگاه واترجت یکسری مزیت هایی را دارد که شما میتوانید هنگام خرید این دستگاه آنها را مورد نظر خود قرار دهید و بهتر انتخاب نمایید.

 

مزیت های واترجت شامل موارد زیر می باشد:

 

  • کاهش هزینه های مختلف
  • افزایش بهره وری و راندمان کار
  • نظافتی با کیفیت بسیار بالا
  • از بین بردن انواع آلودگی ها و رسوبات از سطوح
  • مناسب برای استفاده در سطوح مختلف
  • بالا بودن ایمنی کار

 

از مهمترین و اصلی ترین مواردی که واترجت میتواند در زمان بسیار کمی آنها را از بین ببرد میتوان به زنگ برای، رسوب زدایی، جرم بری،آلودگی های چربی،رنگهای پوسیده و غیره اشاره کرد.

افرادی که قصد خرید واترجت را دارند میتوانند در ابتدا یک سری مشخصات کلیدی در مورد واترجت را مطالعه نمایند و از آنها با خبر شوند که این مشخصه ها شامل موارد زیر هستند.

در ابتدا بهتر است با هر مدل دستگاه واترجت از نزدیک آشنا شوید و آنها را کاملا بررسی کنید

 

سپس به فشار و دبی دستگاه توجه کنید زیرا این دو مورد می تواند در رسوب زدایی و جرم گیری بسیار مهم واقع شوند.حتما به توان و فشار خروجی آب دقت کنید و ابتدا واترجت هایی که این دو آیتم در آنها بیشتر است را در اولویت قرار دهید.

میتوانید در خرید دستگاهتان از برند های معروف و مناسب کمک بگیرید برخی برندها هستند که بهترین مدل واترجت را میسازند.

 

امروزه میتوانید انواع مختلفی از دستگاه های واترجت را در مغازه های مختلف مشاهده کنید که شامل عملکرد و کارایی های متفاوتی هستند و دست شما را در انتخاب باز میگذارند ، هرچند که خرید این مدل دستگاها از فروشگاه و سایت های اینترنتی نیز امکان پذیر است.

 

لازم است بدانید که قبل از خرید حتما چندین جای دیگر قیمت ها را باهم مقایسه کنید که بر اساس ندانستن سرتان کلاه نرود.

در نتیجه دستگاه های بسیار متفاوتی از کارواش صنعتی وجود دارد که انواع مختلف آن در بازارهای روز هستند و شما میتوانید به راحتی یکی از بهترین ها را انتخاب کرده و کسب و کار خود را آغاز کنید.

 

 

واترجت صنعتی فشار قوی از آن دسته واترجت هایی است که با فشار بیش از 300 بار به راحتی جرم و رسوبات سطحی را از بین میبرد.این واترجت برای جرم زدگی استفاده میشود و با فشار روی سطح مورد نظر جرم آن را از سطح جدا کرده و سطوح را صاف و تمیز میکند.

 

این رده از دستگاهای واترجت برای رنگ بری و لایه برداری فوق قوی استفاده شده اند و سطوح را از هر گونه آلودگی پاک میکنند.میان واترجت فشار قوی و دیگر واترجت ها تفاوت های همچون ابعاد فشار و قدرت موتور وجود دارد که این واترجت را از دیگری متمایز می سازد.

 

واتر جت صنعتی یک دستگاه فشار قوی است که آب را با خروجی فشار قوی به سطوح برخورد می دهد و سبب پاکی و از بین رفتن آلودگی ها و جرم های ناشی از کثیفی می شود و در نظافت امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد از جمله کارواش ها،شستن پنجره ها ی شیشه ای ساختمان ها ،شستن فرش و غیره.

واترجت ها به منظور تفاوتهایی که دارند عملکرد متفاوتی نیز از خود نشان میدهند که برای سطوح مختلف و مکان های مختلف کاربرد دارند.

 

دستگاه کارواش صنعتی که متصل به یک پمپ مثبت است و وظیفه این پمپ جریان فشار آب قوی است و با فشار بسیار بالایی آب توان خروجی میگیرد و این بخش یعنی پمپ فشار قوی مهمترین بخش هر واترجت است که تاثیر بسزایی در کارآمدی واترجت به همراه دارد.

 

شاید از خود بپرسید اساس دستگاه واترجت بر چه مبنای علمی است.واترجت بر مبنای مخلوط فیزیک و شیمی است به گونه ای که یک دستگاه با پمپ فشار قوی به اصطلاح پمپ جت مانند آب را با فشار بسیار بالایی به سطوح برخورد می دهد و آب با این حجم از فشار و برخورد به آلاینده ها سبب شکسته شدن پیوند مولکولی میان جرم ها شده و آن هارا از هم و از کف جدا میسازد.

 

شاید در فیزیک و شیمی شنیده باشید که آب در برخورد با پیوند های شیمیایی با آنها مخلوط و از هم جدایشان می کند البته در پیوند های دارای چربی باید آب فشار بسیار بالایی داشته باشد و از یک نمونه ماده شوینده نیز استفاده شود.

 

واترجت های صنعتی چگونه تقسیم بندی میشوند.واترجت ها از نظر فشار و دبی تقسیم بندی می شوند که اگر ناهماهنگی میان فشار و دبی باشد باعث اختلال و ناکارآمدی دستگاه خواهد شد و یا باعث شود که دستگاه بسیار کند عمل کند، یا هم اگر فشار آب بسیار قوی تر از تحمل دستگاه باشد باعث تخریب دستگاه واترجت خواهد شد. پس در نتیجه انواع دستگاه واترجت حتما باید تعادل کافی میان فشار و دبی را دارا باشند.

 

مورد بعدی درجه حرارت آب است که آب نباید زیاد داغ یا سرد باشد و باید دمای تعادل میان آب و دستگاه برقرار باشد که دچار آسیب دیدگی دستگاه نشود.اگر واترجت شما از نوع ساده آن است از مواد شوینده مخلوط با آب استفاده نکنید که صددرصد دستگاه خود را به خطر می اندازید البته این کار برای همان واترجت های پیشرفته نیز توصیه نمی شود.

 

اگر به دنبال روش های صحیح استفاده از واترجت خود هستید این مطلب به خوبی میتواند به شما کمک کند.

 

ترولی | قیمت ترولی | خرید ترولی | کاربرد ترولی | مزایای استفاده از ترولی

 

از قدیم انسانها برای راحتی خود وسایلی را می ساختند و از آنها استفاده می کردند.وسایل حمل بار کمک شایانی به راحتی انسانها کرده است که یکی از آنها ترولی است.

 

ترولی ها در ابتدا به شکل بار بری بدون سقف و با ۴ چرخ تولید و عرضه شد و کم کم شکل ظاهری آن پیشرفته تر و بهتر شد.ترولی ها اولین بار با چرخ روی زمین حرکت می کردند و سپس با حرکت روی ریل ها تغییر شکل دادند.امروزه ترولی ها از کاربردی ترین وسایل در فروشگاها و دیگر مکان ها به عنوان حمل بار هستند.

 

ترولی ها در ابتدا به شکل چوبی بودند و به مرور زمان در ساخت آنها از آهن آلات استفاده شد. در دوره های متفاوت ترولی های متفاوتی وجود داشته است که هر کدام کارایی خاص خود را داشتند، از کالسکه هایی با چرخ های کوچک تا واگن های روی ریل های قطار که هم اکنون هم در بعضی شهر های اتریش،ترکیه و آمریکا دیده میشود.

 

ترولی بر اساس ساختار انواع مختلفی دارند که با آنها آشنا می شویم.

در ابتدا به ترولی های نظافتی می پردازیم که یکی از ساده ترین مدل ترولی هاست و در هنگام نظافت وظیفه نگه داشتن وسایل نظافتی را به عهده دارد تا باعث سهولت در انجام کار نظافتچی شود،همانگونه که گفتیم در زمان انسانها به دنبال راحتی خود بودند‌.

 

این مدل ترولی توانایی نگه داشتن سطل آب و تفکیک آب را دارد و در انواع پاساژها،هتل ها،تالار ها،رستوران ها و غیره استفاده میشود.نوع کوچکتر و ساده تری از این ترولی وجود دارد که در مسائل خانه داری استفاده می شود و فقط دارای یک سطل و تی است.

 

نوع دوم از ترولی شامل ترولی های بیمارستانی است که برای حمل ابزار آلات پزشکی در محیط بیمارستان به منظور سهولت و تسریع انجام کار استفاده میشود.این ترولی ها معمولا کنار تخت بیماران برای قرار دادن دستگاه تنفس ، غذا، سرم و غیره استفاده می شود و در اتاق عمل نیز یک ترولی برای نگهداری ابزار آلات جراحی وجود دارد.

 

بدلیل جنس بدنه این نمونه ترولی که آنتی باکتریال است از آن در مراکز درمانی به دلیل عدم جمع آوری و انتشار میکروب ها استفاده می شود.مخازن موجود در این نوع ترولی نیز آنتی باکتریال است و در قسمت نظافت این مدل ترولی آب و مواد شوینده قرار میگیرد که کار نظافت دائمی و دارای سهولت کار باشد.

نمونه بارز دیگر ترولی ، ترولی خدمات است.

 

شاید هنگامی که به هتل رفته اید وقتی درخواست حوله،صابون و غیره کرده اید ببینید با یک ترولی مواجه شده اید، این ترولی همان ترولی خدمات است که در هتل ها و دیگر مکان های خدمات دهنده کار را به ویژه برای کارکنان آنجا راحت نموده است.ترولی های خدمات هتل ها معمولا بسیار بزرگ هستند .

 

تا حدی که جایگاه حمل جارو برقی و انواع وسایل نظافتی را دارند که پیشخدمت در حین کار به نظافت هتل نیز رسیدگی کند.از مدل ترولی خدماتی برای حمل غذا به اتاق مهمانان نیز استفاده میشود که ترولی آن یکم متفاوت تر و در ابعاد کوچکتر است.

 

ما انواع دیگر ترولی های رستورانی، فروشگاهی و آرایشگاهی را داریم .که در رستوران بیشتر برای حمل و سرو غذا ، در فروشگاه برای حمل مواد خوراکی و فروشگاهی و در آرایشگاه و سالن های زیبایی برای حمل و قرار دادن لوازم کار روی آن استفاده می شوند. ترولی های آرایشگاهی بیشتر به شکل کمد های متحرک هستند که جایگاهی نیز برای نگهداری و محفوظ ماندن وسایلشان داشته باشند.

 

ترولی ها انواع مختلفی دارند که امروز سعی کردیم چند مدل از معروف ترین آنها را به شما معرفی کرده و کاربردشان را برای شما توضیح دهیم تا در خرید خود با دقت بیشتری انتخاب کنید.

 

نماشوی | قیمت نماشوی | خرید نماشوی | انواع نماشوی - شرکت ام تی کو

 

تمیز کردن نمای ساختمان ها می توانند نقش بسزایی در پاکسازی نما می باشد.

از آلودگی را در بر داشته باشند.

 

امروزه استفاده از خدمات نماشوی با کمک تجهیزات پیشرفته مانند طناب بهتر از استفاده از روشهای سختر وسایلی نظیر داربست و کلایمر می باشد.

 

بیشتر امور در زمینه نماشویی به شیشه ها اختصاص داده می شود زیرا بسیاری از نماهای ساختمان از نوع شیشه می باشد.یا از شیشه در طراحی ساختمان بیشتر استفاده می شود در این راستا نماشویی شیشه و آجر بسیار دربین شرکتها رایج می باشد.

 

نماشویی با کمک واتر جت انجام می شود.به خاطر انباشته شدن گردو خاک فراوان بر روی نمای ساختمان ها نمی توان با استفاده از دست و تی عمل تمیزکاری نماها را انجام داد.زیرا نماها باید ابتدا پاکیزه شوند و سپس عمل تمیز کاری انجام گیرد. واتر جت ساختمانی دارای انواع مختلفی نظیر یک فاز و سه فاز می باشد. که از نوع سه فاز برای نظافت نماهای آجری و مملو از آلودگی و کثیفی استفاده می شود.

 

و همچنین از نوع یک فاز جهت تمیزکاری دستی و برای ساختمان های کامپوزیت به کار برده می شود. امروزه نماشویی ارزان در بخش هایی از کشور توسط شرکت ها انجام می شود ولی باید به این نکته توجه کرد که هر ارزانی ای حکمتی دارد.بعضی از گروه های خدمات نماشویی می توانند با تخفیف های ویژه ای کارهای نظافتی شما هموطنان گرامی را به خوبی انجام می دهند.

 

یکی از اصلی ترین فواید نماشویی ، بازسازی دوباره سنگ نماهای ساختمان می باشد.که این امر مشکلات فراوانی را برای ساختمان بوجود می آورد. تاخیر در زمینه نماشویی از رایج ترین مشکلات ایجاد شده برای ساختمان ها می باشد. که کاهش کیفیت نمای ساختمان ها و همچنین هزینه‌های زیادی را برای ترمیم نماها برای صاحب ساختمان به وجود می آورد.

از دیگر فواید نماشویی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

نمای ساختمان و محوطه اطراف آن را زیبا می کند.عمر نماها و شیشه های ساختمان را طولانی میکند.حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل محیطی مانند گرد و خاک میشود.

 

جهت تمیز کاری نماهای ساختمان خود از مجموعه های مجاز و معتبر خدمات در زمینه نماشویی  استفاده کنید این شرکت ها با بکارگیری نیروهای متخصص و باتجربه در این زمینه اقدام به نظافت نمای ساختمان شما می کنند که یکی از معتبرترین شرکتهای خدمات نماشویی در سراسر کشور مجموعه ی ما می باشد.

 

کارواش نمای ساختمان می تواند انواع ناهمواریها را در جهت عرضی و طولی، ساختمان را پاکیزه کند.

 

به دلیل ارتفاع و مساحت زیاد ساختمان ها مردم از شرکتهای خدمات در زمینه نماشویی جهت راحتی کار خود استفاده می کنند.  که استفاده از شرکتهای خدمات  در زمینه نماشویی بیشتر برای مرکزهای تجاری،اداری، مجتمع های مسکونی ،و هتلها می باشد.‌

 

چند نمونه از شعار مجموعه ی ما عبارتند از:

نمای کثیف ساختمان های خود را به ما بسپارید و زیبا تحویل بگیرید.

 

کیفیتی که انتظار داشتید و قیمتی که انتظار نداشتید با مجموعه ی ما تجربه کنید.

حق همیشه کاملا با مشتری است. و شما لایق بهترین ها هستید و با شرکت ما تغییر را ببینید.

 

لازم به ذکر است که قیمت نماشویی ساختمان تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی می باشد که ما در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد عواملی مثل میزان آلودگی ،جرم نمای ساختمان، نوع آلودگی ها، متراژ سطح کار، جنس نما که باید مشخص شود و عوامل دیگری که قیمت نماشویی را مشخص میکند.

 

مخزن دستمال کاغذی HS-4010 - گروه صنعتی ام‌تی‌کو

 

مخزن دستمال کاغذی برای سرویس بهداشتی و روشویی مخصوصاً در مراکز عمومی و پارک ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

ضمن اینکه به جرات می‌توان گفت یکی از مهمترین محصولات بهداشتی قابل استفاده در تمام مراکز، دستمال کاغذی است به همین دلیل در مراکز عمومی مخزن آن کاربرد فراوانی دارد.

 

چون دستمال کاغذی یکی از محصولات بهداشتی بوده که مستقیماً با پوست برخورد داشته، باید همیشه در محیط های سالم و تمیز نگهداری شود به همین دلیل مجموعه ما تمام تلاش خود را انجام داده تا توانسته با انواع مخزن دستمال کاغذی بهداشتی این نوع از دستمال ها را تضمین کرده و از جذب میکروبها به آنها جلوگیری کند.

 

همیشه سعی کنید که مخصوصا در مراکز عمومی از دستمال کاغذی استفاده کنید که مخزن داشته و به دور از آلودگی و گرد و غبار میباشد برای استفاده و صرفه جویی اقتصادی امروز از مخزن دستمال در سرویس های بهداشتی بسیار استفاده میشود.

 

چون قبلا  مخزن برای این نوع از دستمال ها نبود مصرف زیادی داشته و همچنین بسیار بی‌رویه مصرف می شد اما با وجود این گونه از مخازن در مصرف دستمال کاغذی در حد قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود.

 

همانطور که اطلاع دارید یکی از پر خطر ترین محیط ها برای انتشار هرگونه ویروس و آلودگی آسانسورها و دستشویی ها می باشد مرکز بزرگ و حرفه ای ما با ساخت و ارائه انواع مخزن دستمال کاغذی و قرار دادن در مکان های پر رفت و آمد مثل برج ها و مراکز اداری و بهداشتی توانسته تا حد زیادی از انتشار ویروس ها در محیط جلوگیری کند.

 

امروزه با توجه به ویروس ها ،آلودگی هوا و میکروب هایی که وجود دارند باید سطح بهداشت را مخصوصاً در فضای بسته و عمومی بالا برد و یکی از این روش ها این است که برای دستمال کاغذی که بهداشتی بماند و از هرگونه آلودگی و میکروب و بیماری عاری باشد مخزن وسیله خیلی خوب و موثری می باشد.

 

دستمال کاغذی در مرکز ما دارای تنوع رنگی و تنوع در مدل میباشد قیمت این وسیله در انواع پلاستیکی و فلزی متفاوت میباشد .

 

مهمترین ویژگیهای استفاده از مخزن

 

۱-جلوگیری از جذب به میکروب ها و آلودگی ها به دستمال

۲- جلوگیری میکند از به هم ریختگی و ریختن دستمال ها به زمین

۳- دارای ظاهری زیبا و شیک و در نتیجه مناسب برای هر محیطی

۴-دارای جنس مقاوم و نشکن

۵-قابل ارائه در بازار در دو نوع پلی اتیلن و استیل

۶-ساخته شده از استیل مرغوب و اصل ۷-ضد آب، ضد خش و ضد زنگ زدگی ۸-جلوگیری می کند از خیس شدن دستمال و شکل ظاهری دستمال را حفظ میکند.

 

انواع مخزن دستمال کاغذی

 

  • مخزن اتوماتیک

 

این مخزن دارای رول بازکن های اتوماتیک و دارای سنسور میباشد که با نزدیک کردن دست  مقدار مشخصی از دستمال باز میشود. جا دستمال های معمولی به علت قطع دستمال، باعث می شود که مصرف را زیاد کند ولی جا دستمالهای اتوماتیک با توجه به چشم دار بودن این نوع از مخزن ها رول دستمال کاغذی آلوده و کثیف نخواهد شد.

 

مخزن دستمال های اتوماتیک برقی دستمال های مخصوص به خود را که درون مخزن جاسازی شده با استفاده از نزدیک کردن دست به سنسور چشمی میزان مشخص و معلومی از دستمال جدا می شود.

 

  • مخزن دستمال فله ای دیواری یا رومیزی

 

این نوع از مخزنها که رول دستمال را در آن گذاشته و معمولاً در سرویس های بهداشتی از آن استفاده می شود که با کشیدن دستمال مقداری که می خواهید را میتوان جدا کنید. این نوع  از دستمال ها دارای بدنه فلزی و پلاستیکی بوده و به علت قیمت مناسبی که دارد و همچنین تنوع رنگی بالا مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید