در بیشتر غذاها می توانید به جای نمک معمولی از نمک دریا استفاده کنید. برخی از راه‌های رایج استفاده از نمک دریایی عبارتند از: پاشیدن آن روی سبزیجات برشته، افزودن آن به دسرهای شکلاتی و استفاده از آن برای طعم دادن به استیک، برگر و ماهی.

 

روش مصرف نمک دریایی ام سی 2

اگر علاقه مند به استفاده از نمک دریایی در آشپزخانه هستید، راه های مختلفی برای افزودن آن به رژیم غذایی خود وجود دارد. بسته به نوع آن، ممکن است طعمی بیشتر یا کمتر از نمک معمولی بدهد.

در بیشتر غذاها می توانید به جای نمک معمولی از نمک دریا استفاده کنید. برخی از راه‌های رایج استفاده از نمک دریایی عبارتند از: پاشیدن آن روی سبزیجات برشته، افزودن آن به دسرهای شکلاتی و استفاده از آن برای طعم دادن به استیک، برگر و ماهی.

در نهایت، می توانید با اضافه کردن 1 فنجان (230 گرم) نمک دریا به آب گرم حمام، یک حمام نمک تهیه کنید.

در حالی که برای تعیین اینکه آیا حمام نمک فواید خاصی برای سلامتی دارد یا خیر، به تحقیقات بیشتری نیاز است، اما حمام آب گرم حداقل می‌تواند آرامش و راحتی را فراهم کند.

از آنجایی که طعم نمک دریا معمولاً بسیار لطیف است، نمی‌خواهید آن را با حل کردن آن در آب جوش برای پاستا یا اضافه کردن یک قاشق غذاخوری به خمیر نان خود هدر دهید.

پس از پخت یا در مرحله آخر آن را روی غذا بپاشید تا شما و مهمانانتان بتوانید از تاثیر کامل رنگ ها، بافت ها و طعم هایی که منحصر به نمک دریایی است لذت ببرید.

نحوه استفاده و طبخ با نمک دریا

پخت و پز با نمک های دریایی همه چیز در مورد انتخاب مناسب برای این کار است.

در حالی که می توانید با خیال راحت از هر چیزی که در دسترس دارید استفاده کنید، بهترین نتیجه را با استفاده از نمک دریایی خواهید داشت.

در اکثر غذاهای سبزیجات، نمک زمانی که بعد از پختن به سادگی روی آن بپاشید بهترین حالت را دارد. شاید انتظارش را نداشته باشید، اما محصولات پخته شده و دسرها با نمک دریایی خوب فوق العاده هستند.

آیا نمی دانید نمک دریا را از کجا بخرید؟ به برچسب مواد تشکیل دهنده دقت کنید و محصولی را با حداقل مواد افزودنی انتخاب کنید تا مطمئن شوید بهترین کیفیت ممکن را دریافت می کنید. با توجه به افزایش محبوبیت اخیر آن، می توانید نمک دریایی امسی 2 را با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه بیابید. از دیگر محصولات محبوب میتوان به نمک صورتی اشاره نمود.

هنگامی که نمک دریایی ام. سی 2 با کیفیت بالا را به دست آوردید، راه های بی حد و حصری وجود دارد که می توانید آن را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. یکی از ساده ترین راه ها این است که به سادگی آن را با نمک معمولی در دستور العمل های مورد علاقه خود جایگزین کنید و از آن برای طعم دادن به غذاهای اصلی و غذاهای جانبی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با آزمایش دستور العمل‌هایی مانند بستنی با نمک دریایی یا کارامل نمک دریایی، آن را به دسرها اضافه کنید تا طعمی لذیذ داشته باشید.

علاوه بر استفاده از آن در آشپزی و پخت، می توانید برخی از محصولات زیبایی را با نمک دریا نیز درست کنید. سعی کنید با مخلوط کردن نمک دریا درشت، روغن نارگیل و روغن‌های ضروری انتخابی، یک اسکراب نمک دریایی بسازید تا از شر پوست خشک خلاص شوید.

شما همچنین می توانید یک اسپری نمک دریایی برای موها درست کنید تا در تمام طول سال تنها با استفاده از چند ماده ساده، موج های ساحلی داشته باشید.

نمک دریا همچنین گاهی اوقات برای شستشوی نمک دریا یا پاکسازی نمک دریا برای کمک به پاکسازی روده بزرگ استفاده می شود. این معمولاً شامل مخلوط کردن آب لیمو، نمک دریا و آب و نوشیدن سریع آن برای کمک به حرکت روده است.

روش مصرف نمک دریایی ام سی 2

شما همچنین می توانید یک لامپ نمک هیمالیا را امتحان کنید تا از مزایای پاک کنندگی زیادی برخوردار شوید.

به دنبال چند راه ساده و خوشمزه برای شروع اضافه کردن نمک دریا به رژیم غذایی روزانه خود هستید؟  در اینجا چند دستور العمل ساده و خوشمزه با استفاده از نمک دریا برای شما آورده شده است:

روش های برتر برای استفاده از نمک دریایی

هنگام تهیه طیف گسترده ای از غذاهای با کیفیت در منو، سرآشپزهای حرفه ای آشپزخانه می دانند که مواد اولیه با کیفیت، تفاوت را ایجاد می کنند. از نوع روغن گرفته تا چاشنی‌های روزمره، جایی که این محصولات از کجا گرفته می‌شوند و نحوه ساخت آن‌ها نه تنها در طعم و مزه نتیجه نهایی، بلکه برای مشتریان باهوش نیز تفاوت ایجاد می‌کنند. نمک دریا را می توان در ابتدای هر دستور پختی استفاده کرد…

1.نمک زدن آب جوش برای پاستا و سیب زمینی

2.گوشت گاو، مرغ و سبزیجات را قبل از طبخ چاشنی کنید.

3.نمک دریا می تواند سس ها و مارینادها را تقویت کند

4. از نان، شیرینی و محصولات پخته گرفته تا سوپ و استاک.

5. کشیدن رطوبت از برخی غذاها مثلاً برای تهیه کدو سبز کاملاً ترد سرخ شده یا پخته ضروری است.

از پیش غذا گرفته تا شیرینی، نمک دریایی را می توان در منوی هر رستورانی استفاده کرد. با این حال، همانطور که هر سرآشپزی می داند، سلیقه هر کسی متفاوت است. و این احتمال وجود دارد که علیرغم اینکه غذا از آشپزخانه بیرون می‌آید، چاشنی طعم‌دار می‌شود، رستوران‌ها پس از ارائه بشقاب به آنها نمک و فلفل خود را اضافه می‌کنند.

بنابراین، استفاده از نمک دریا برای نشان دادن طعم طبیعی غذاها بدون ایجاد اولین طعم نمک در هنگام لقمه خوردن، کلیدی است  و به خودی خود یک هنر است. به همین دلیل است که استفاده از نمک دریایی خالص، طبیعی و با طعم تمیز مانند نمک دریایی ام سی 2 تفاوت را در نتیجه نهایی ایجاد می کند. نمک به خودی خود ستاره نیست – غذا است، اما نمک دریایی با کیفیت بالا به بهبود طعم طبیعی همه غذاها کمک می کند.

هنگام ایجاد یک منو یا به‌روزرسانی یک منوی فصلی در بهار، همه راه‌هایی را در نظر بگیرید که نمک‌های طبیعی دریایی واقعی می‌توانند همه چیز را از «استارتر» تا «دسر» بهبود بخشند. فراتر از آن، می توان از نمک دریایی برای تکمیل ظروف استفاده کرد، زیرا آنها آبکاری می شوند تا طعم و بافت بیشتری را به بسیاری از وعده های غذایی ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید