قیمت دوربین کوچک متصل به موبایل ارزان + تخفیف

دوربین کوچک متصل به موبایل

بسیاری از کاربران دغدغه انتقال تصویر دوربین مداربسته کوچک را دارند ، دوربین های مداربسته کوچک با نرم افزار مخصوص که روی موبایل نصب میشود تصاویر را از طریق اینترنت برای شما منتقل خواهد کرد که در این مقاله میخواهیم این مشکل را حل کنیم و به شما راهکار برای انتقال تصویر بدهیم .

انواع دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مخفی که ابعاد و اشکال گوناگون توسط شرکت های دوربین مداربسته تولید و به بازار عرضه میشوند که هر کدام به نوعی کاربرد دارند که در زیر معرفی کردیم :

  • دوربین عینکی
  • دوربین ساعت رومیزی یا ساعت دیواری
  • دوربین بند انگشتی
  • دوربین طرح خودکار
  • دوربین ساعت مچی
  • دوربین طرح پریز برق یا کلید تک یا دو پل
  • دوربین طرح شارژر موبایل
  • دوربین طرح لامپ

این دوربین های مخفی و کوچک فقط چند نمونه از آن ها هستند که حتی به ذهنمان خطور نمیکند که این دوربین ها وجود دارد یا خیر !

پشتیبانی و مشاوره دوربین مداربسته بیسیم: 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

با یک سرچ کوتاه در اینترنت میتوانید انواع آن را مشاهده کنید .

1667757031_94561.JPG

دوربین پریزی چگونه کار میکند ؟

دوربین های طرح کلید یا پریز برق تازه وارد بازار شده اند که این مدل دوربین بجای پریز برق ساختمان نصب میشود فقط با این تفاوت که دوربین هم دارد! این دوربین صدا و تصویر را بصورت همزمان روی کارت حافظه ذخیره میکند و قابلیت ارسال تصاویر به راه دور هم دارد .

شاید برای شما سوال باشد اگر در منزل یا محل کارمان این دوربین ها نصب باشد چگونه پیدا کنیم ؟

یا اگر کسی این دوربین های کوچک یا شنود برای ما نصل کرده باشد چگونه پیدا کنیم ؟

شما به راحتی توسط دستگاه سیگنال یاب یا فرکانس یاب به راحتی میتوانید این دستگاه ها را ردیابی کنید و در منزل یا محل کار خود پیدا کنید .

پکیج اقتصادی بهترین دوربین لامپی

دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته طرح لامپ یکی از پر طرفدار ترین دوربین های بازار هستند این دوربین ها نصب راحتی دارند ، دوربین های لامپی با نصب آسان به سرپیچ لامپ دیگر نیازی به سیم کشی هم ندارند ، دوربین لامپی صدا و تصویر را از طریق نرم افزار موبایل به هر جایی که باشید ارسال میکنند دوربین های لامپی در مدل های چرخشی ، ثابت و سیمکارت خور موجود می باشد .

پشتیبانی و مشاوره دوربین مداربسته بیسیم: 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

قیمت دوربین آهنربایی

دوربین آهنربایی اس کیو تی ‌

دوربین های sqt یا مگنتی (آهنربایی) یکی از دوربین های کوچک است که برای خودرو یا دفتر کار استفاده میشود این دوربین از طریق باتری خود تا یکساعت روشن می شود همچنین دوربین آهنربایی قابلیت اتصال به برق مستقیم شهری هم دارد این دوربین هم مثل دوربین های بیسیم دیگر تصاویر از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل می باشد همچنین ثبت وقایع در کارت حافظه صورت میگیرد ، این دوربین مناسب دفتر کار ، مغازه ، پارکینگ ، داخل خودرو نیز می باشد .

قیمت دوربین شلنگی ارزان

دوربین شلنگی آندوسکوپی

یکی از پر کاربرد ترین دوربین های بازار که در همه اصفاف از جمله تاسیسات استفاده می شود دوربین شلنگی استفاده نمایید ، این دوربین ها در دو دسته فنری و ساده وجود دارد که مانیتور شما گوشی شما می باشد و هر حفره ای را می توانید با این دوربین مشاهده کنید و در متراژ های 5 متر به بالا وجود دارد .

دوربین آندوسکوپی با حالت فنری که دارد قادر است در هر حفره ای را مشاهده کنید ، این دوربین بصورت وایرلس و بصورت مستقیم به گوشی موبایل شما متصل خواهد شد .

پشتیبانی و مشاوره دوربین مداربسته بیسیم: 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

 

برچسب ها : دوربین مداربسته,دوربین لامپی,دوربین شلنگی,سیگنال یاب

دیدگاهتان را بنویسید