خرید برخی لوازم جانبی موبایل بسیار ضروری است اما برخی افراد نسبت به آن بی توجه هستند. شما برای خرید یک گوشی هوشمند قطعا هزینه زیادی را پرداخت میکنید و با توجه به ظرافتی که امروزه در گوشی های هوشمند به کار برده اند استفاده از لوازم جانبی برای محافظت از آنها ضروری است. البته ناگفته نماند که خرید لوازم جانبی موبایل خصوصا ضروری ها باید از فروشگاه های معتبر تهیه شود. تنوع لوازم جانبی موبایل در تهران جانبی به شما این امکان را میدهد تا همه برند ها و کیفیت ها را به خوبی بررسی کنید. در ادامه مطلب لوازم جانبی ضروری موبایل هنگام خرید گوشی را معرفی کرده ایم.

خرید گلس (محافظ صفحه نمایش)

از مهم ترین بخش های یک تلفن همراه صفحه نمایش آن است. بنابراین به خوبی باید از آن محافظت شود. امروزه هر فردی هنگام خرید گوشی، لوازم جانبی مانند گلس را حتما خریداری میکند. بنابراین خرید عمده گلس برای شما فروشندگان ضروری است. گلس ها صفحه نمایش گوشی را در برابر ضربه های ناگهانی، خط و خش و.. به خوبی محافظت میکند. گلس انواع مختلفی دارد که همه مدل ها در فروشگاه تهران جانبی موجود است. انواع گلس شامل مدل های زیر می شود.

  •  گلس شیشه ای
  • گلس نانو
  • گلس فول super d
  • گلس پرایوسی
  • گلس مات و..

خرید قاب گوشی ( کاور)

از دیگر لوازم ضروری که افراد هنگام خرید گوشی آن را تهیه میکنند قاب گوشی یا همان کاور موبایل است. کاور ها نیز در طرح و جنس های مختلفی موجود است. جنس قاب های گوشی اغلب از پلاستیک نرم، سیلیکون و.. است که تنوع در طرح و رنگ آن باعث شده زیبایی گوشی شما را نیز بیشتر کند. خرید عمده قاب گوشی برای شما به عنوان فروشنده میتواند سود قابل توجهی داشته باشد زیرا همانطور که گفتیم یکی از لوازم جانبی ضروری موبایل هنگام خرید گوشی است که حتما افراد آن را تهیه میکنند.

لوازم جانبی ضروری موبایل هنگام خرید گوشی

خرید پاوربانک اصل

از آنجایی که گوشی های هوشمند امروزه به یکی از وسیله های کاربردی و مهم در زندگی ما تبدیل شده است داشتن پاور بانک بسیار مهم است زیرا در محیط بیرون که ما از پریز برق برخوردار نیستیم پاوربانک با کابل شارژر، گوشی ما را شارژ میکند و از خاموش شدن موبایلمان جلوگیری میکند. به همین دلیل است که در دسته لوازم جانبی ضروری موبایل قرار گرفته است که در برند ها و سایز های مختلف در سایت تهران جانبی موجود است.

خرید شارژر گوشی

شرکت های تولید موبایل در حال حذف شارژر بر روی بسته بندی گوشی هستند. پس این یک فرصت عالی برای شما فروشندگان عزیز است که با خرید عمده انواع شارژر گوشی کسب و کار خود را گسترش دهید. میدانید گوشی بدون شارژر غیر قابل استفاده است اما از هر شارژر نباید استفاده کرد زیرا در این صورت به باتری موبایل شما فشار وارد می شود و باعث خرابی زودرس گوشی میشود. شارژری که خریداری می کنید باید علاوه بر اصل بودن دارای گارانتی باشد. در سایت تهران جانبی به دلیل واردات از چین و دبی همه محصولات از گارانتی های چندین ماهه برخوردارند.

خرید هدفون، هندزفری و ایرپاد

بعد از گوشی از وسیله هایی که در زندگی روزانه افراد اهمیت زیادی پیدا کرده همین هدفون و هندزفری است. زیرا یک حریم خصوصی را هنگام استفاده از تلفن همراه برای شما ایجاد میکند و باعث میشود که صدای محیط مزاحمتی برای کار شما ایجاد نکند. هندزفری ها امروزه در مدل های مختلفی موجود است. انواع هندزفری ها شامل هندزفری سیمی، ایرپاد ، هدفون ، هندزفری دور گوشی و.. می شود، که ایرپاد امروزه از محبوب ترین نوع آنها است. شما باید از همه مدل ها در فروشگاه خود موجود داشته باشید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.

خرید هدفون و هندزفری از سایت تهران جانبی

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

شما به عنوان یک فروشنده لوازم جانبی موبایل در ابتدا نیاز به یک راهنمای خرید دارید که بتوانید بهترین محصولات با بهترین کیفیت ها بشناسید و آنها را گلچین کنید. ما برای شما عزیزان راهنمای جامع خرید عمده لوازم جانبی موبایل قرار داده ایم که کافیست بر روی آن کلیک کنید و به طور کامل مطالعه کنید.

از دیگر مواردی که هنگام خرید عمده باید به آن توجه داشته باشید فروشگاه مورد نظر است. به دلیل سود بالایی که در فروش لوازم جانبی موبایل وجود دارد جنس تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است و تشخیص آن با جنس اورجینال بسیار سخت شده است. بنابراین باید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر خرید کنید و جنس های اورجینال وارداتی را خرید کنید. تهران جانبی با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده است ثابت کرده که محصولات موجود در فروشگاهش اورجینال و اصل است.

لوازم جانبی موبایل خاص

دنیا در حال پیشرفت روزانه است و در حوزه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است. محصولات ترندی که امروزه وارد بازار لوازم جانبی موبایل میشود توجه کاربران زیادی به خود جذب کرده است و محبوبیت زیادی میان افراد پیدا کرده است. برای باخبر شدن از محصولات ترند در حوزه لوازم جانبی موبایل کافیست به سایت تهران جانبی مراجعه کنید و از قیمت اصلی آن باخبر شوید. برخی از این وسایل را در ادامه معرفی میکنیم.

رینگ نگهدارنده موبایل

این رینگ  نگهدارنده به صورت حلقه پشت گوشی شما جایگزین پاپ سوکت متصل میشود و میتوانید به راحتی گوشی خود را در دست بگیرید و خسته نشوید. در اینجا صحبت از پاپ سوکت شد پس یکم توضیح هم راجب این محصول کاربردی بدیم. پاپ سوکت که در طرح های مختلفی موجود است در پشت گوشی شما متصل میشود و مانند یک پایه عمل میکند برای مثال در هنگام فیلم دیدن میتوانید به راحتی گوشی خود را افقی قرار دهید و به پاپ سوکت، گوشی خود را تکیه دهید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از تهران جانبی

رینگ لایتر

اکثر شما عزیزان با این محصول آشنایی کافی دارید. این محصول مناسب برای عکاسی و فیلم برداری است به این صورت که جایگاهی برای قرارگیری گوشی شما دارد و دور تا دور این حلقه لامپ های ال ای دی به کار رفته است که با تابش نور کیفیت دوربین شما را چند برابر میکند. این رینگ لایتر ها در اندازه های مختلفی  در تهران جانبی موجود است. برخی از آنها در سایز بسیار کوچک بر روی گوشی شما متصل میشود و به راحتی در کیف شما جا میشود.

پایان مطلب

خب دوستان عزیز و محترم! ما در این مقاله به طور کامل لوازم جانبی ضروری موبایل هنگام خرید گوشی را به شما معرفی کردیم. همانطور که گفتیم انتخاب منبع تامین لوازم جانبی موبایل به صورت عمده مسئله بسیار مهمی است. از دیگر مسائل مهم برای فروشندگان قیمت مناسب است که مطمئنا همه شما به دنبال قیمت های ارزان هستید. مجموعه معتبر تهران جانبی محصولات گارانتی دار و با کیفیت خود را با قیمت بسیار مناسبی به همراه تخفیفات استثنایی به فروش میرساند. کافیست به صفحه اصلی فروشگاه مراجعه کنید و خودتان مشاهده کنید. همچنین مدت ارسال بار برای شما نیز 3 الی 4 روز میباشد.

 

برچسب ها : لوازم جانبی موبایل,تهران جانبی

دیدگاهتان را بنویسید