همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر جهان به طراحی و ساخت انواع مختلف هندزفری‌ بلوتوثی اشتغال دارند و این محصولات را در تنوعی از مدل‌ها با ویژگی‌های گوناگون روانه بازار مصرف می‌کنند.

محصولات تولید شده توسط هر کدام از این شرکت‌های سازنده مناسب کاربردهای خاص بوده و کیفیت و دوام آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. شما می‌توانید از میان این محصولات بهترین هندزفری‌های بلوتوثی زیر یک میلیون تومان را انتخاب و خریداری کرده و یا بهترین این محصولات برای موسیقی و یا مکالمات خود را در نظر بگیرید.

حتی می‌توانید بهترین هندزفری گردنی بلوتوثی را برای مصارف مد نظر خود انتخاب کرده و به خرید هندزفری بلوتوثی آن دست بزنید. در بخش بعدی این محتوا چند نمونه از بهترین هندزفری‌ های بلوتوثی موجود در بازار را دسته بندی کرده و سپس در قسمت‌های بعد به ترتیب مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد.

  • هندزفری بی سیم اکو مدل E13 pro
  • هندزفری بلوتوثی مدل Redmi bunds 3 lite
  • هندزفری بی سیم لنوو مدل FAT xt 92 qaz
  • هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT 7 global
  • هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro
  • هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1
  • هدفون بی سیم سونی مدل WF_1000 xm4
  • هندزفری بی سیم وان مور مدل BEH world premiere comfobuds 2
  • هندزفری انکر مدل Soundcore liberty Air 2 pro

بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون تومان

هندزفری بی سیم اکو مدل E13 pro

معرفی بهترین هندزفری‌های بی سیم موجود در بازار کدامند؟

اگر تمایل دارید یک هندزفری بی سیم با قیمت مقرون به صرفه خریداری کرده و از آن در هر موقعیت مکانی استفاده کنید می‌توانید به خرید این محصول دست بزنید. این هندزفری به دلیل بی سیم و یا وایرلس بودن آزادی عمل بسیار بالایی به شما ارائه خواهد داد و کارایی مدنظرتان را هم دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی این هندزفری قطر درایور ۸ میلیمتری آن بوده و ویژگی دیگر، عمر باتری هدفون در حالت مکالمه که نه ساعت است. برای این که بتوانید محفظه این محصول را شارژ کنید به مدت زمانی در حدود یک ساعت و نیم نیاز دارید.

نوع باتری به کار رفته در این هندزفری لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن ۳۰۰ میلی آمپر ساعت است. نوع کابل این محصول، usb type-c و نوع اتصال آن بی سیم است. برای کاربردهای عمومی می‌توانید از این محصول استفاده کرده و از قابلیت مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، آب و عرق بهره‌مند شوید.

هندزفری بلوتوثی مدل Redmi bunds 3 lite

images_1694947122_6506d732a3c89.jpg

این محصول را برند سازنده شیائومی طراحی کرده و آن را با بازدهی باتری حداکثر ۵ ساعت در حالت پخش صدا روانه بازار مصرف ساخته است. قطر درایور و یا اسپیکر این محصول ۶ میلیمتری بوده و نسخه بلوتوث ۵.۲ در طراحی آن به کار گرفته شده است.

از مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی، می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. این محصول از مقاومت بالایی در برابر عرق نیز برخوردار شده است. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی برند شیائومی می‌توان سازگاری آن با گوشی‌های هوشمند اندروید و ios را نام برد.

پس اگر به دنبال خرید بهترین هندزفری‌های بلوتوثی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید خرید این محصول به شما توصیه می‌شود.

هندزفری بی سیم لنوو مدل FAT xt 92 qaz

images_1694947212_6506d78c654d9.jpg

این محصول برند لنوو را می‌توان یکی از گجت‌های بسیار خوش ساخت و با کیفیت به شمار آورد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول طراحی استاندارد و مطابق با ارگونومی گوشی است. پس با استفاده از آن به ویژه در طولانی مدت، راحتی بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

این هندزفری را می‌توانید به راحتی راه اندازی کنید و نگران تاخیر صدای آن هم نباشید. علاوه بر این موضوع، کیفیت صدای پخش شده از طریق این محصول بسیار جالب توجه بوده و وضوح و شفافیت بالایی هم دارد.

باتری این هندزفری چیزی در حدود چهار ساعت شارژ داشته و شما را همراهی می‌کند. این هندزفری بی سیم را می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه به گوشی خود متصل ساخته و تا فاصله ۱۰ متری از دستگاه عملکرد خوب و کارایی بالای آن را مشاهده کنید.

بهترین هندزفری برای موسیقی

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT 7 Global

images_1694947301_6506d7e53d0fd.jpg

هایلو یک شرکت سازنده چینی بوده که زیر نظر کمپانی شیائومی فعالیت می‌کند. این شرکت طی سال‌های اخیر به طراحی و تولید تخصصی هندزفری و ساعت‌ دست زده و محصولات آن قیمت پایین و امکانات بالایی دارند. یکی از بهترین محصولات این برند هندزفری بلوتوثی مدل ۷gt   گلوبال است.

این هندزفری بلوتوثی هایلو دارای ویژگی‌های خاصی بوده و یکی از مهمترین مشخصات آن هم بازدهی باتری ۶ ساعت برای هر گوشی است. این محصول از فرامین صوتی مد نظر شما پشتیبانی به عمل آورده و به قابلیت گیمینگ مود و کاهش تأخیر صدا نیز مجهز شده است.

قطر درایور و یا اسپیکر این هندزفری بی سیم هایلو ۷ میلیمتر بوده و بلوتوث آن دارای نسخه ۵.۲ است. این محصول با گوشی‌های اندروید و ios، تبلت و کامپیوترهای شخصی سازگاری و تطابق داشته و از دکمه‌های کنترل لمسی برای تغییر محتوای در حال‌ پخش استفاده می‌کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو X1 Pro

images_1694947375_6506d82f6dfbd.jpg

بدون شک هندزفری هایلو مدل ایکس یک پرو را می‌توان یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی در جهان به شمار آورد. این محصول برای گوش سپردن به موسیقی‌های مد نظر شما طراحی و تولید شده و در بازار مصرف وجود دارد.

هندزفری بلوتوثی هایلو x1 Pro از ظرفیت باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعت کیس شارژ و ۴۵ میلی آمپر ایرپاد برخوردار شده و از کدک‌های صوتی AAC و SBC پشتیبانی به عمل می‌آورد. طراحی کاملا ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این هندزفری با بلوتوث نسخه ۵.۲ طراحی و تولید شده و با تمامی پلتفرم‌های دارای بلوتوث، سازگاری و تطابق دارد. مقاومت در برابر آب و رطوبت و گرد و غبار از دیگر ویژگی‌های این هندزفری است.

برخورداری از وزن ۴۵ گرم و جنس بدنه سیلیکونی، نشانگر ال ای دی و حساسیت ۳۵ دسی بل باعث شده تا این محصول یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی موجود در بازار باشد.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1

images_1694947469_6506d88d8316f.jpg

اگر تمایل دارید به خرید بهترین هندزفری‌های بلوتوثی دست زده و از طریق آن موسیقی‌های مد نظر خود را گوش کنید بهتر است با این محصول و ویژگی‌های آن نیز آشنا شوید. این هندزفری بلوتوثی ساخت برند هایلو با ظرفیت باتری ۳۲ میلی آمپر ساعت ایرپاد و ۳۱۰ میلی‌ آمپر ساعت محفظه شارژ طراحی و تولید شده و در بازار مصرف وجود دارد.

طراحی زیبا و منحصر به فرد و برخورداری از وزن بسیار سبک این محصول را به یکی از پرطرفدارترین و بهترین هندزفری‌های بلوتوثی برند هایلو تبدیل کرده است.  این محصول قادر به پخش صدای با کیفیت اچ دی و بدون نویز در حین مکالمه خواهد بود.

برند هایلو برای این هندزفری خود از قطر درایور و یا اسپیکر ۷ میلیمتری استفاده کرده و بلوتوث نسخه ۵.۲ را برای آن در نظر گرفته است. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب و گرد و غبار دارد و توانسته درجه گواهینامه مقاومت در برابر پاشش آب IPX4 را نیز به دست آورد. این محصول با اندروید و ‏ios  سازگار است و قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه را هم دارد.

بهترین هندزفری برای مکالمه

هدفون بی سیم سونی مدل WF_1000 xm 4

images_1694948702_6506dd5eaf00e.jpg

برند سونی شرکتی معروف و شناخته شده است و محصولات آن کیفیت بالایی دارند. این محصول برند سونی نیز صدایی فوق العاده باکیفیت و واضح در اختیارتان قرار خواهد داد.

برند سونی در طراحی این محصول از درایور ۴۰ میلیمتری استفاده کرده و تکنولوژی  DSEE EXTReME را به کار گرفته تا کاربران صدایی بی نظیر را به دست آورند.

امکان اتصال همزمان به دو دستگاه بلوتوث، قابلیت تنظیم نویز کنسلینگ در حالت‌های مختلف، فناوری حذف نویز، باتری قوی ۳۰ ساعته در حالت ANC روشن و ۳۸ ساعت در حالت ANC خاموش، امکان شارژ بسیار سریع با رابط usb c در مدت زمان سه ساعت از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

هندزفری بی سیم وان مور مدل BEH world premiere comfobud s 2

images_1694948844_6506ddece4d5a.jpg

این محصول یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی است که به طور ویژه برای مکالمه طراحی شده و به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص بسیار محبوب و پرطرفدار است. این هندزفری در برابر آب و رطوبت و عرق مقاوم بوده و به قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون نیز تجهیز شده و با گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ سازگاری دارد.

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore liberty Air 2 Pro

images_1694948901_6506de2535a34.jpg

یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی که می‌توانید برای مکالمات خود انتخاب و خریداری کنید این هندزفری بلوتوثی انکر است. بازدهی باتری این محصول حداکثر تا ۷ ساعت است و امکان استفاده ۱۲۰ دقیقه‌ای تنها با ده دقیقه‌ شارژ هم دارد.

برند سازنده انکر در فرایند ساخت این محصول از قطر درایور ۶ میلیمتری استفاده کرده و بلوتوث نسخه ۵ را به کار گرفته است. مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت و گرد و غبار از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری است. به‌گونه‌ای که توانسته درجه گواهینامه مقاومت در برابر پاشش مستقیم آب را به دست آورد. این هندزفری با تمامی گوشی‌های اندروید و ios سازگاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید