اگر شما دوچرخه سوار هستید، قطعا با مشکل ایمنی در دوچرخه سواری را کمبود نور در شب مواجه شده اید. اگر به دنبال یک چراغ دوچرخه هشداری ایمنی مناسب می گردید، تا ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی مولفه های یک چراغ خوب بپردازیم.

دوچرخه سواری، یکی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی است که هم آسان و هم سالم است. دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل و نقل فردی، مزایای فراوانی دارد، از جمله کاهش ترافیک و آلایندگی هوا، تناسب اندام، کمک به حفظ سلامت ریه ها و همچنین افزایش قدرت قلب و عروق. دوچرخه سواری یک فعالیت شاد و هیجان‌انگیز است که می‌تواند برای همه سنین لذت بخش باشد. این ورزش می‌تواند یک فعالیت تفریحی برای خانواده باشد، یک روش خوب برای تحرک در طول روز و حتی یک روش مناسب برای رسیدن به مقاصدی مانند محل کار یا مدرسه.

همچنین دوچرخه سواری یک ورزش مفید است که در تقویت عضلات ران، بهبود تعادل، کاهش وزن و افزایش انعطاف‌پذیری بدن مؤثر است. دوچرخه سواری به عنوان یک فعالیت آرامش‌بخش نیز شناخته شده است. شما می‌توانید در مسیری طبیعی با چشمان خود تماشای مناظر زیبا را تجربه کنید و همینطور از آرامشی که این ورزش با خود به همراه دارد، بهره مند شوید.

خطرات دوچرخه سواری

دوچرخه سواری، هر چند که یک فعالیت سالم و مفید است، اما در برخی موارد می‌تواند خطراتی را نیز در بر داشته باشد. برخی از این خطرات عبارتند از:

  1. آسیب های فیزیکی: برخورد با ماشین‌ها، سقوط از دوچرخه، برخورد با اشیاء دیگر و یا دیگر دوچرخه سواران می‌تواند منجر به آسیب های بدنی شدیدی شود، از جمله شکستگی استخوان ها، سر و صورت و..
  2. خطرات در شرایط بد آب و هوایی: دوچرخه سواری در شرایط آب و هوایی نامساعد مانند باران، برف، وزش باد و غیره ممکن است باعث سقوط و آسیب های جدی شود. در این شرایط، بهتر است به دوچرخه سواری پایان دهید و در صورت نیاز از وسایت حما و نقل دیگری استفاده کنید.
  3. خطرات در مسیرهای شلوغ: دوچرخه سواران در مسیرهای شلوغ مانند جاده های اصلی و خیابان های شلوغ باید از ایستادن در نزدیکی خودروها خودداری کنند و همیشه باید از نور مسیر یا چراغ های هشداری دوچرخه استفاده کنند تا به دید بیشتری دست یابند.

معرفی چراغ های هشداری مناسب دوچرخه

چراغ هشداری دوچرخه

همان طور که متوجه شده اید یکی از بزرگ ترین خطرات دوچرخه سواری، تصادفات و وجود نور ناکافی است. از همین رو شما به یک چراغ دوچرخه نیاز دارید که همزمان مسیر شما را روشن کند و همزمان دیگر دوچرخه سواران و خودرو ها را از حضور شما آگاه کند.

مولفه های یک چراغ  مناسب

قدرت نور دهی

قطعا اولین معیار یک چراغ دوچرخه مناسب، نور دهی آن است. شما میتوانید به طور شهودی نوردهی چراغ های دوچرخه را بررسی کنید. مطمعن شوید که چراغ هشداری دوچرخه مورد نیاز شما در روز نیز قابل تشخیص باشد.

چراغ هشداری دوچرخه,چراغ دوچرخه,خطرات دوچرخه سواری,چراغ دوچرخه خوب,خرید چراغ دوچرخه,چراغ کربن

باتری مناسب

امروزه اکثر چراغ های دوچرخه در بازار با باتری های غیر قابل شارژ عرضه میشوند که مناسب دوچرخه سواری نیستند. زیرا هفته ای حداقل ۱ بار نیاز به تعویض باتری پیدا میکنید که این اصلا اتفاق خوبی نیست! ولی چراغ های باتری دار با اندکی قیمت بالاتر، به شما این اطمینان را میدهند که نیاز به تعویض باتری نخواهید داشت.

طراحی زیبا

درباره طراحی حرفی برای گفتن وجود ندارد. قطعا هر کسی به دنبال محصولی میگردد که ظاهر مناسبی نیز داشته باشد.

نصب آسان به روی دوچرخه

این نکته بسیار حائز اهمیت است که چراغ شما به راحتی به روی دوچرخه نصب شود و به راحتی از دوچرخه جدا شود. حتما درباره این مورد اطمینان حاصل کنید.

چراغ هشداری دوچرخه,چراغ دوچرخه,خطرات دوچرخه سواری,چراغ دوچرخه خوب,خرید چراغ دوچرخه,چراغ کربن

قیمت مناسب

در کنار تمام موارد ذکر شده، قیمت چراغ بسیار مهم است. در روز های اخیر به دلیل تحولات ارزی با بالارفتن نرخ ارز، تمامی چراغ های دوچرخه به خصوص چراغ های وارداتی افزایش قیمت چشم گیری داشته اند. ولی هنور میتواند محصولاتی پیدا کرد که توانسته اند قیمت خود با پایین نگه داشته و همزمان کیفیت خود را حفظ کنند.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش در بازار ایران حلقه گمشده این مولفه هاست. اکثر چراغ های دوچرخه پلیسی وارداتی فاقد هرگونه ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. در حالی که درباره چراغ های ساخت ایران، این مشکل وجود ندارد و اکثر چراغ های دوچرخه ایرانی ضمانت و خدمات دارند.

چراغ پلیسی دوچرخه مناسب شما

چراغ هشداری دوچرخه کربن لایت، تمام مولفه های ذکر شده در بالا را دارد. این محصول با نوردهی ۸۵ لومنی و پرتاب نور ۵۰۰ متری، به همراه قابلیت دی لایت، به شما این امکان را میدهد که در روز نیز از این چراغ استفاده کنید.

چراغ هشداری دوچرخه,چراغ دوچرخه,خطرات دوچرخه سواری,چراغ دوچرخه خوب,خرید چراغ دوچرخه,چراغ کربن

کربن لایت با باتری قابل شارژ لیتیوم یونی ۱۰۲۰ میلی آمپری، به شما ۶ ساعت نوردهی میکند و در زمان ۲ ساعت نیز شارژ می شود. این محصول با طراحی منحصر به فرد و زیبا در کنار استحکام بالای محصول با بدنه پلی کربناتی ، ترکیبی قدرتمند را ایجاد کرده است. همچنین این محصول با گیره مخصوص دوچرخه، قابلیت نصب بر روی فرمان و روی میله زین دوچرخه را دارا می باشد.

این محصول تولید داخل، با افتخار، قیمتی بسیار مناسب تر از نمونه های مشابه خارجی خود داشته و در هزینه های شما صرفه جویی میکند.

در کنار تمام این موارد، محصول چراغ هشداری ایمنی دوچرخه کربن لایت، دارای ۱ سال گارانتی و ۴ سال خدمات پس از فروش میباشد.

همچنین محصول چراغ ایمنی کربن لایت مناسب نصب بر روی شانه نیز میتواند مناسب شما باشد.

چراغ هشداری دوچرخه,چراغ دوچرخه,خطرات دوچرخه سواری,چراغ دوچرخه خوب,خرید چراغ دوچرخه,چراغ کربن

 

شرکت ایمن نور هوشمند،تولید کننده انواع چراغ های هشداری دوچرخه، خودرو، بازو و…، با هدف افزایش ایمنی در شب، اقدام به تولید و عرضه چراغ های هشداری خود کرده است. ایمن نور مفتخر است که توانسته از این مدت اعتماد ارگان ها و شرکت های مختلف را جلب نموده و کادر آن ها را تجهیز نماید.

 

برچسب ها : چراغ دوچرخه,چراغ هشداری دوچرخه,چراغ ال ای دی دوچرخه

دیدگاهتان را بنویسید