کانادا با مساحتی حدود 9984670 کیلومتر مربع دومین کشور بزرگ جهان است. کانادا از 10 ایالت و 3 منطقه تشکیل شده و از شرق به غرب از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام، و از شمال به اقیانوس منجمد شمالی گسترش یافته و با ایالات متحده مرز مشترک دارد. نیوبرانزویک یکی از ایالات کانادا است. با ما همراه باشید تا شما را با مهاجرت کارآفرینی نیوبرانزویک آشنا کنیم.

مهاجرت کارآفرینی نیوبرانزویک

اتاوا پایتخت کاناداست. برخی از ایالات و مناطق کانادا عبارتند از آنتاریو، کبک، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، نوا اسکوشیا، منیتوبا و ساسکاچوان. آمارهای بانک جهانی نشان می دهد که جمعیت کانادا در سال 2011 برابر با 34482779 نفر بوده است.

کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. کانادا کشوری چند فرهنگی و 2 زبانه است و انگلیسی و فرانسه زبان های رسمی این کشور هستند.

حکومت کانادا پارلمانی و پادشاهی مشروطه است و ملکه الیزابت دوم از 6 فوریه 1952 رئیس آن بوده است. فرماندار کل کانادا به پیشنهاد نخست وزیر و توسط ملکه تعیین می شود اما عملا هیچ قدرتی ندارد. ریدو هال در اتاوا و ارگ کبک محل زندگی فرماندار کاناداست. نظام کانادا از نوع دموکراسی پارلمانی است که برگرفته از دموکراسی بریتانیا در قرن 16 است. قوه مقننه کانادا متشکل از پارلمان، فرماندار کل به عنوان نماینده ی ملکه، و مجلس سنا و مجلس عوام است. همه اینها کانادا را به کشوری محبوب برای مهاجران تبدیل کرده است.

دلایل اهمیت مهاجرت کارآفرینی نیوبرانزویک

نیوبرانزویک برای گسترش مزایای اساسی، موارد زیر را ارائه می دهد:

  • یک هاب استراتژیک در آتلانتیک کانادا. یک هاب شمالی برای کریدور ساحل شرقی با دسترسی و اتصال به اروپا و آمریکای شمالی
  • نیروی کار تحصیل کرده، ماهر، وفادار و دوزبانه. متوسط بازه زمانی اشتغال اشتغال در نیوبرانزویک بالاتر از دیگر شهرهای کانادا و دو برابر ایالات متحده است.
  • زیرساخت ارتباطات در سطح کلاس جهانی و یکی از پیشرفته ترین مناطق دیجیتالی جهان، یک مزیت برای تجارت های مرتبط با فناوری اطلاعات برای افزایش ارزش منابع و سایر بخش ها از طریق فناوری
  • هزینه های پایین و رقابتی تجارت در مقایسه با سایر مناطق کانادا و ایالات متحده، ارائه مزیت هزینه ای در بسیاری از بخش ها و فرصت هایی با سود بیشتر. یکی از بهترین فرصت ها در این ایالت راه اندازی سوپر مارکت در کانادا می باشد.
  • کیفیت بالای زندگی به دلیل املاک و مستغلات بسیار ارزان، اجتماعات متصل به هم، زیرساخت ها و خدمات با کیفیت و بسیاری از فرصت های تفریحی و سرگرمی.

رویکرد جدید توسعه اقتصادی و نقش آن در مهاجرت کارآفرینی نیوبرانزویک

طرح رشد اقتصادی نیوبرانزویک چارچوب پیشبرد اقتصاد نیوبرانزویک را با کمک گرفتن از بخشهای سنتی و توسعه فرصتهای جدید که از دارایی های نیوبرانزویک بهره می برد، مشخص می کند. طرح رشد اقتصادی متمرکز بر پنج رکن زیر است:

  • مردم: تقویت نیروی کار استان
  • نوآوری: گسترش ظرفیت نوآوری
  • سرمایه: رشد سرمایه گذاری از بخش خصوصی
  • زیرساخت ها: تقویت سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در زیرساخت های استراتژیک
  • چابکی: تقویت چابکی در بخش دولتی و اقتصادی

پنج مورد ذکر شده سیاست های دولت را به اولویت های توسعه اقتصادی و تجاری پیوند خواهد داد.

امروزه، بیش از هر زمان دیگری، به رقابت جهانی برای سرمایه گذاری در کسب و کار و جذب / حفظ استعدادها توجه می شود. نیوبرانزویک بر فرصت هایی با مزیت رقابتی مشخص تمرکز می کند، یا بر فرصت هایی که از طریق همکاری با دولت و بخش خصوصی ایجاد می شوند.

اقتصاد و نقش آن در مهاجرت کارآفرینی نیوبرانزویک

اقتصاد نیوبرانزویک متنوع و صادرات محور است و نسبت صادرات بین المللی به تولید ناخالص داخلی در نیوبرانزویک بیش از دیگر استان های کاناداست. در حالی که بیش از 90٪ صادرات آن به ایالات متحده است، شرکت های آن به سراسر جهان صادرات دارند. رشد اقتصادی ایالات متحده باعث افزایش رشد تقاضای محصولات نیوبرانزویک شده و کاهش نرخ دلار کانادا باعث بهبود رقابت قیمت می شود.

شرکت های نیوبرانزویک در کلاس جهانی صادرات آن را در سطح جهانی نشان می دهند:

  • پالایشگاه سنت جان ایروینگ، با ظرفیت تولید 300000 بشکه در روز، بزرگترین پالایشگاه نفت کاناداست.
  • شرکت مواد غذایی مک کین در فلورانسویل-بریستول، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیب زمینی سرخ کرده و سیب زمینی منجمد با امکانات تولید در تمام قاره ها به جز قطب جنوب است.
  • Dorchester’s AIL Group پیشرو سیستم های زیرساختی مهندسی شده در سطح جهان است.
  • گروه بین الملی حفاری مانکتن بزرگ یکی از بزرگترین شرکتهای خدمات حفاری جهان است که به صنعت معدن در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.
  • شرکت با مسئولیت محدود سبیان در مدیکتیک یکی از بزرگترین شرکت های تولید ساز سنج در جهان است که محصولات خود را در 120 کشور توزیع می کند.
  • آبزی پروری کوک، واقع در روستای بلاکس هاربر، با فعالیت در چهار استان آتلانتیک ایالات متحده، اسکاتلند، شیلی و اسپانیا پیشرو محصولات دریایی پرورشی است.

صنایع پولساز برای مهاجرت کارآفرینی نیوبرانزویک

  • صنعت گردشگری
  • صنعت ماهیگیری
  • صنعت جنگل داری
  • صنعت معدن
  • تولید انرژی

بیشتر بخوانید: قیمت دلار کانادا در نیوبرانزویک

cdfb23ab-dc26-43c2-8f67-b30e5e0843d8.jpg (1500×1500)

 

وب سایت موسسه مهاجرتی تراست در دسترس هم میهنان گرامی می باشد. در این وبسایت صدها محتوا، ویدئو، پادکست، اینفوگرافی و … وجود دارد که همگی توسط تیم گسترده محتوا نویسی این موسسه تهیه و بعد از تایید مشاوران مهاجرت در سایت قرار داده شده اند. امید است این مقالات و محتواهای آموزشی که با دقت خاصی نگارش و تهیه شده اند بتوانند شما عزیزان را در راه دشوار مهاجرت یاری کرده و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار بدهند.

در وبسایت تراست ابزارهای مختلفی برای ارزیابی سریع و دقیق شرایط متقاضیان گرامی مهاجرت به کانادا قرار داده شده است. شما عزیزان با استفاده از این ابزارها و با پاسخ دادن به چند سوال در عرض چند دقیقه میتوانید به صورت کاملا رایگان مورد ارزیابی قرار بگیرید. نتایج این ارزیابی بلافاصله به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

همچنین در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید فرم ارزیابی در وبسایت، را تکمیل نمایید. این فرم شامل چند سوال ساده بوده که به مشاوران ما کمک میکنند بهترین و متناسب ترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد دهند. مشاوران تراست بعد از ارزیابی شرایط تان بین 2 تا 5 روز کاری با شما تماس گرفته و به سوالاتتان پاسخ میدهند.

در وبسایت تراست امکان رزرو وقت مشاوره تخصصی با بهترین وکلای فارسی زبان اداره مهاجرت نیز در نظر گرفته شده است. از این راه میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز وقت مشاوره خود را رزرو نمایید و در مورد مهاجرت کارآفرینی در استان نیوبرانزویک اطلاع کسب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید