پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی سال 1401

اگر شما هم به دنبال بهترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی می‌گردید تا بتوانید انتخاب بهتری برای یک هدیه تبلیغاتی مناسب داشته باشید، این مطلب با معرفی پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی، به شما کمک خواهد کرد. ما در این مطلب، سه تا از پرفروش‌ترین‌ هدایا میان شرکت‌ها و برندهای ایرانی را انتخاب کرده‌ایم که هر کدام، برای یک کسب و کار مناسب هستند.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در سال ۱۴۰۱

هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که می‌توانند به رشد بیشتر برند شما کمک زیادی کنند. بسیاری از این هدایای تبلیغاتی، در طول سال‌های گذشته بارها و بارها توسط شرکت‌های مختلف استفاده شده‌اند و دیگر نمی‌توانند مانند گذشته، نظر مردم و مشتریان را به خود جلب کنند.

در سال ۱۴۰۱، بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب، دیگر سراغ انتخاب‌های سنتی مانند خودکار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و … نمی‌رند و حالا با انتخاب کالاهای دیجیتالی، بیشتر از بقیه به چشم مردم و مشتریان می‌آیند. به همین دلیل، امسال سه کالای دیجیتالی جزو پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی هستند که شرکت‌های ایرانی سراغ آن‌ها رفته‌اند. با معرفی این محصولات جذاب همراه ما بمانید.

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی یکی از بهترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۱ است که توجه شرکت‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. فلش‌های تبلیغاتی می‌توانند با توجه به قیمت مناسبی که دارند و البته کاربردی بودنشان، به انتخابی مناسب برای بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شوند.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۱

فلش‌های تبلیغاتی می‌توانند سال‌ها در کنار مشتریان و همکاران شما بمانند و با یک بار هزینه کردن، سال‌ها وظیفه تبلیغ برند شما را به آسانی به دوش بکشند. البته اگر از محصولات باکیفیتی استفاده کنید، فلش تبلیغاتی شما می‌تواند سال‌ها بدون مشکلی برای مشتریان و همکاران شما به خوبی کار کند. در کنار این موارد، می‌توانید با ریختن فیلم‌های تبلیغاتی و کاتالوگ در فلش مموری تبلیغاتی، یک تبلیغ غنی‌تر داشته باشید.

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی یکی دیگر از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۱ است که می‌تواند ارزش شرکت شما را میان دیگران بالاتر ببرد. پاوربانک‌های تبلیغاتی معمولا تفاوتی با پاوربانک‌های معمولی ندارند اما طراح‌های دلخواه شما را روی خود جای می‌دهند و با مشتریان و همکاران شما همراه خواهند شد.

پاوربانک‌های تبلیغاتی در مقایسه با پاوربانک‌های معمولی، ظرفیت پایین‌ترین دارند و در نسخه‌های سه هزار و پنج هزار میلی آمپر ساعتی روانه بازار می‌شوند. البته در صورتی که علاقه داشته باشید، می‌توانید مدل‌های مختلفی با ظرفیت‌های متنوع انتخاب کنید. برند پاوربانک‌های تبلیغاتی هم در صورتی که شناخته شده باشد،‌ می‌تواند هزینه‌های تبلیغاتی شما را بالاتر می‌برد.

این هدیه تبلیغاتی پرفروش،‌ با این که از نظر قیمتی کمی گران به نظر می‌رسد اما می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند باشد که نشان‌دهنده ارزش دادن شما به مشتریان و همکارانتان است.

فلاسک هوشمند تبلیغاتی

این مورد، در واقع خاص‌ترین هدیه از لیست پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۱ است که می‌تواند به سادگی شرکت شما را از بقیه شرکت‌ها متمایز کند.

فلاسک هوشمند تبلیغاتی، شباهت زیادی به فلاسک‌های معمولی دارد اما مهم‌ترین تفاوتش، در نمایش درجه حرارت مایع موجود در فلاسک است که می‌تواند برای طبیعت‌گردان و افرادی که به کوه‌نوردی علاقه دارند، بهترین هدیه ممکن باشد. این فلاسک‌های تبلیغاتی می‌توانند خاص‌ترین آیتمی باشند که هر کس همراه خود می‌برد و وجود برند شما روی آن، می‌تواند تصویری منحصر به فرد در ذهن افراد بسازد.

هدایای تبلیغاتی را از چه شرکتی تهیه کنیم؟

همان طور که دیدید، پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۴۰۱ جزو محصولات دیجیتالی بودند. البته دیگر محصولات مانند سررسیدها، خودکارهای تبلیغاتی، ست‌های مدیریتی و … نیز جزو دیگر محصولات تبلیغاتی بودند که امسال، فروش قابل توجهی را تجربه کردند. برای بررسی این هدایا به سایت شرکت پیشکش به آدرس pishkeshgift.com مراجعه فرمایید و یا با شماره تماس 02188308440 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید