ورزشگاه خانگی باشگاه بارسلونا که همیشه با نام نیوکمپ شناخته می شد، به دلیل همکاری این باشگاه با اسپاتیفای تغییر نام داد و از این پس نام رسمی “اسپاتیفای نیوکمپ” نامیده می شود.

نیوکمپ اسپاتیفای

ورزشگاه خانگی باشگاه بارسلونا که همیشه با نام نیوکمپ شناخته می شد، به دلیل همکاری این باشگاه با اسپاتیفای تغییر نام داد و از این پس نام رسمی آن به نام “کمپ نو” خواهد بود.نیوکمپ اسپاتیفایکارگردانی خواهد شد.

اواخر سال گذشته در اخبار اعلام شد که بارسلونا و اسپاتیفای با یکدیگر همکاری خواهند کرد. در حال حاضر این همکاری از 1 جولای شروع شده و اسپاتیفای رسما شریک رسمی این باشگاه محبوب است. در قالب این قرارداد نام این شرکت سوئدی بر روی ورزشگاه بارسلونا قرار می گیرد و بنرهای جدیدی در ورزشگاه نصب می شود.

اسپاتیفای همچنین از فصل 2022/2023 به مدت سه سال حامی مالی اصلی بارسلونا خواهد بود. پیراهن فوتبال مردانه و زنانه این باشگاه حک خواهد شد. این مارک روشن است لباس تمرین هر دو تیم فوتبال بارسلونا نیز توسعه یافته اند.

همکاری اسپاتیفای و بارسلونا

این باشگاه و اسپاتیفای به دنبال ایجاد پیوند قوی بین صنعت از طریق همکاری خود هستند موسیقی و جهان ورزش ها ما هستیم. از طریق این مشارکت، آنها انتظار دارند که بتوانند تجربه طرفداران خود را بهبود بخشند و یک پلت فرم مشترک برای ارتباط بازیکنان و هنرمندان با طرفداران داشته باشند.

نیوکمپ اسپاتیفای

طبق این قرارداد، نام اسپاتیفای در داخل محوطه توپ قرار دارد روی صندلی ها حک خواهد شد. علاوه بر این، نام تجاری این سرویس پخش موسیقی در بیلبوردهای موجود است اتاق خبرنگاران خواهیم دید. همکاری با این شرکت شامل شرکت در آکادمی بارسلونا نیز می شود. بر همین اساس، برند Spotify در مورد لباس اعضای آکادمی نیز اعمال می شود.

باشگاه بارسلونا می‌گوید اسپاتیفای در بخش تولید است محتوای صوتی و تصویری او در تمرینات این تیم نیز ایفای نقش خواهد کرد.

قرارداد بارسا و اسپاتیفای اولین نمونه در نوع خود است و از دیروز برقرار است. این همکاری در راستای برنامه جاه طلبانه بارسلونا برای ایجاد تغییرات ساختاری در کل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ خواهد بود که درهای این مرکز را به عنوان مکانی از تجربیات در سطح جهانی برای همه شهروندان شهر بارسلونا باز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید