دقیقاً مانند گرچن که عاجزانه تلاش کرد تا «Fetch» ​​را در Mean Girls اجرا کند، اینستاگرام نیز غرق با تلاش برای تحقق قرقره ها.

اینستاگرام به کاربران Reels با تقویت الگوریتم پاداش داده است، حلقه‌ها را در فیدها و صفحه کاوش در اولویت قرار داده است، و اکنون، این پلتفرم برنامه‌ای را آغاز کرده است که اساساً یک برنامه بازیافت است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی هایلایت استوری های اینستاگرام را به حلقه ها تغییر دهید فقط با چند ضربه

اما همانطور که از انواع ویژگی‌های جدید و درخشان رسانه‌های اجتماعی در طول سال‌ها آموخته‌ایم (اهم، ناوگان توییتر): فقط به این دلیل که شما می توان انجام کاری همیشه به معنای تو نیست باید.

ما صادقانه متقاعد نشده‌ایم که بازنشر داستان‌های قدیمی به‌عنوان قرقره برای ما مفید باشد. اما اینجا در Hootsuite Experiments، به داده‌ها اجازه می‌دهیم تصمیم بگیرند.

و بنابراین، یک بار دیگر، من کلاه خود را بر سر می گذارم و به معدن تحلیل رسانه های اجتماعی می روم تا شواهد محکمی در مورد اینکه آیا خم شدن به اراده اینستاگرام ارزشش را دارد یا نه.

آیا استفاده مجدد از نکات برجسته داستان های خود به Reels واقعاً کار می کند؟? بیایید دریابیم.

جایزه: دانلود کنید چالش قرقره 10 روزه رایگان، یک کتاب کار روزانه از اعلان‌های خلاقانه که به شما کمک می‌کند تا با حلقه‌های اینستاگرام شروع کنید، رشد خود را پیگیری کنید و نتایج را در کل نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

فرضیه

قرقره‌های ساخته شده از داستان‌های قدیمی به اندازه قرقره‌های کاملاً جدید درگیر و یا درگیر نمی‌شوند

مطمئناً، اینستاگرام استفاده مجدد از استوری‌های قدیمی اینستاگرام شما را به عنوان حلقه‌های جدید بسیار آسان کرده است – فقط چند ضربه لازم است تا یک استوری قدیمی به محتوای «جدید» تبدیل شود.

با این حال، تئوری ما این است که قرقره‌های جدید و اصلی احتمالا عملکرد بهتری خواهند داشت و تعامل بیشتری کسب خواهند کرد.

به هر حال، هدف اینستاگرام در نهایت ایجاد یک مرکز محتوای سرگرم کننده و جذاب است. (این چیزی است که همه چیز را در مورد الگوریتم اینستاگرام هدایت می کند.) پاداش دادن به کاربران برای بازیافت یا بازخوانی محتوای قدیمی باعث نمی شود واقعا به نظر می رسد در راستای چشم انداز بزرگ پلت فرم است.

اما، هی، ما خوشحالیم که اشتباه می کنیم! به ما احساس زنده بودن می دهد! بنابراین من می‌خواهم از نزدیک بفهمم که آیا استفاده مجدد از استوری‌ها به‌عنوان قرقره بهترین کاری است که می‌توان برای تعامل اینستاگرام انجام داد.

روش شناسی

تصمیم گرفتم چند قرقره “تازه” و چند داستان تغییر کاربری داده شده را پست کنم و میزان دسترسی و تعامل آنها را با هم مقایسه کنم.

برای ساختن حلقه‌های جدیدم، چند ویدیو و عکس از رول دوربینم بیرون کشیدم، روی یک کلیپ موزیکال و چند افکت لایه‌بندی کردم و ضربه زدم. انتشار. (در Reels جدید هستید؟ در اینجا دستورالعمل های گام به گام برای نحوه ساختن خود آورده شده است!)

عکس بازسازی از آپلود رول دوربین در حلقه اینستاگرام

برای داستان‌های تغییر کاربری‌شده من، دستورالعمل‌های ذکر شده در این ویدیوی Hootsuite Labs را دنبال کردم. این به معنای نگاه کردن به داستان‌های بایگانی‌شده‌ام و افزودن آن‌هایی بود که می‌خواستم به یک Highlight جدید.

برجسته جدید برای آزمایش

برای این پروژه، پنج نقطه برجسته جدید ایجاد کردم. هر هایلایت را باز کردم، روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه زدم و ضربه زدم تبدیل به حلقه.

تبدیل ویدئوی Mascot Fest به قرقره

سپس ویرایشگر Reels را باز کرد، جایی که من توانستم موسیقی را تغییر دهم یا فیلترها یا برچسب های اضافی اضافه کنم. من همچنین گزینه ای برای حذف صحنه ها در این مرحله داشتم.

ویرایش‌هایم را انجام دادم، یک توضیح سریع برای هر کدام اضافه کردم و سپس بچه‌هایم را به دنیا فرستادم.

Yoro Park of Reversible Destiny در ژاپن به قرقره ها تقسیم می شود

در مجموع، من پنج حلقه جدید و پنج حلقه‌ی دوباره‌سازی شده از داستان‌ها منتشر کردم. بعد، چند روز صبر کردم تا ببینم چطور هستند.

صفحه اینستاگرام Stacey McLachlan شامل حلقه های جدید و تغییر کاربری

نتایج

TL;DR: قرقره‌های تغییر کاربری‌داده شده من از نظر دسترسی کمی بدتر از قرقره‌های اصلی من بودند. اما در کل، قرقره هایی که دارای محتوای شخصی و معتبر بودند بیشترین تأثیر را گذاشتند.

نتایج حلقه‌های تغییر کاربری و جدید اینستاگرام که تعداد بازی‌های هر حلقه را در اینستاگرام نشان می‌دهد

به یاد داشته باشید، من پنج حلقه از نکات برجسته و پنج حلقه اصلی را پست کردم. در اینجا نحوه دسترسی و تعامل برای هر سبک کار می کند:

نوع قرقره کل بازدیدها کل لایک ها
Repurposed From Highlight 120 4
قرقره های کاملا جدید 141 7

محبوب ترین قرقره های من از این دسته از آزمایش ها، قرقره هایی بودند که بودند معتبر و شخصی: یکی از من بهترین روز زندگی ام را در جشنواره طلسم سپری می کنم، یکی دیگر از من در حال اجرای کمدی، و افشاگری از بازسازی اخیرم.

جایزه بزرگ طلسم

قرقره هایی که بدترین میزان موفقیت را داشتند، ویدیوهای سفر غیرشخصی بودند که من با هم تهیه کرده بودم. حدس می‌زنم چاپلوس است که بدانم مردم بیشتر از اینکه به فیل‌های در حال انقراض یا سواحل زیبا اهمیت می‌دهند، به من اهمیت می‌دهند؟

به طور کلی، به نظر نمی رسید که انتشار قرقره ها از نکات برجسته داستان شما، مزیت مشخصی داشته باشد. این محتوا بود که مهم بود، نه روشی که من برای ساختن Reel استفاده کردم.

این نتایج چه معنی ای می دهد؟

آیا من تحقیر شده ام که هیچ کس اصلاً به قرقره مناظر ساحلی من اهمیت نمی دهد؟ البته. اما از درد این آزمایش چند درس و تأملات مهم بیرون آمد.

اصالت هک الگوریتم نهایی است

در حالی که اینستاگرام اغلب به کاربران برای شانس گرفتن یک ویژگی جدید با تقویت الگوریتمی پاداش می‌دهد، در نهایت به این بازمی‌گردد: محتوای عالی راز نه چندان محرمانه موفقیت است.

محتوایی که دنبال‌کنندگان شما قانع‌کننده می‌دانند، بیش از هر تقویت الگوریتمی که تا به حال می‌توانست، درگیر شوند. بنابراین روی ایجاد پست‌های جذاب و مبتنی بر ارزش، استوری‌ها و حلقه‌ها تمرکز کنید تا بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید.

شما نمی توانید اطلاعات آماری را از نکات برجسته دریافت کنید … اما شما می توان اطلاعات بینش را از Reels دریافت کنید

در حالی که می‌توانید تعداد بازدیدها و لایک‌های یک استوری اینستاگرام را ببینید، در حال حاضر نمی‌توانید ببینید که هایلایت‌های شما چقدر بازدید می‌کنند.

این بدان معناست که ایجاد یک حلقه از نکات برجسته یک مزیت دارد: در واقع می توانید اندازه گیری میزان دسترسی یا تعامل آن ترکیب خاص از داستان ها.

نکات برجسته می تواند یک ابزار گردآوری مفید باشد

با استفاده از نکات برجسته خود به جمع آوری محتوا در مدت زمان طولانی در واقع می تواند مفید نیز باشد.

مثلا من 22 خرج کردم طولانی هفته‌ها روی بازسازی آپارتمان خود در سال گذشته کار می‌کردم و تمام پست‌های مرتبط با بازسازی را به یک نقطه برجسته اضافه می‌کردم. به جای حفاری در رول دوربینم برای ساختن یک قرقره دراماتیک درباره این تجربه، به راحتی می‌توانم تمام آن محتوای شیرین پوشانده شده با دیوار خشک را با چند ضربه به یک قرقره تمیز و مرتب تبدیل کنم. (مطالعات نشان داده اند که موسیقی ترومای ساختمانی شما می تواند درد را کاهش دهد.)

خیلی خب، بسه دیگه! زمان آن رسیده است که از جستجوی میانبرهایی برای موفقیت اینستاگرام خودداری کنید و شروع به ساخت حلقه های شگفت انگیزی کنید که صدای برند شما را منعکس می کند و مخاطبان شما را خوشحال می کند. آموزش ما برای ساخت قرقره های برنده را بررسی کنید، و ممکن است دیگر هرگز وسوسه نشوید که سیستم را هک کنید.

از داشبورد فوق العاده ساده Hootsuite به راحتی Reels را در کنار سایر محتوای خود برنامه ریزی و مدیریت کنید. حلقه‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا زمانی که در OOO هستید، به صورت زنده پخش شوند، در بهترین زمان ممکن پست ارسال کنید (حتی اگر در خواب عمیق هستید)، و بر میزان دسترسی، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و موارد دیگر نظارت کنید.

شروع کنید

با برنامه ریزی آسان Reels در زمان و استرس کمتری صرفه جویی کنید و نظارت بر عملکرد از Hootsuite. به ما اعتماد کنید، این بسیار آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید