24 آمار ژنرال Z که برای بازاریابان در سال 2022 مهم است
چند سال پیش، مسن ترین ژنرال زرها هنوز در دبیرستان بودند. عملا نوزادان اکنون، قدیمیترین آنها 25 سال دارند و به سرعت در حال بالا رفتن از پلههای شرکتی و دیگر شرکتها هستند.
چگونه میتوانید استراتژی بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که Gen Z را شامل شود بدون اینکه مخاطبان فعلی خود را دور کنید، یا بدتر از آن، به نظر برسید تلاش بیش از حد؟
در اینجا چیزی است که شما باید در مورد Gen Z بدانید تا بتوانید به طور موثر به این نسل اول باهوش، هوشمند و اجتماعی بفروشید.
دانلود گزارش کامل ترندهای اجتماعی برای به دست آوردن یک تجزیه و تحلیل عمیق از داده های مورد نیاز برای اولویت بندی و برنامه ریزی استراتژی اجتماعی خود در سال 2022.
آمار ژنرال Z
1. ژنرال Z است 20.67 درصد از جمعیت ایالات متحده
یعنی 68600000 آمریکایی.
برخی می گویند متولدین دهه 1990 بخشی از ژنرال Z هستند، اگرچه پذیرفته شده ترین تعریف شامل کسانی می شود که در طول یا بعد از سال 1997 متولد شده اند. بسیاری از محققان معتقدند که ژن Z در سال 2010 به پایان می رسد، اما برخی معتقدند که سال 2012 نقطه پایانی برای پایان یافتن ژن Z و نسل است. آلفا آغاز می شود.
2. اکثریت ژنرال Z از جامعه ای فراگیرتر حمایت می کنند
در حالی که همان تعداد ژنرال زر به اندازه هزاره ها – هر دو 84٪ – می گویند که برابری ازدواج برای جامعه یک چیز خوب یا خنثی است، ژن Z احتمالاً می گوید افرادی که از ضمایر خنثی جنسیت استفاده می کنند باید بیشتر پذیرفته شوند.
59٪ معتقدند که فرم ها و سایر اسناد باید بیشتر از گزینه های “مرد” یا “زن” داشته باشند و 35٪ شخصاً شخصی را می شناسند که از ضمایر خنثی جنسیت استفاده می کند.
بنابراین، کمپین بعدی خود را صرفاً برای ماه پراید به امید اینکه برای تلاشهای شما ویروسی شود، شروع نکنید. با اهدای مستمر درآمد به امور خیریه یا انجام اقدامات معنادار دیگر، حمایت واقعی خود را از مشتریان 2SLGBTQIA+ و جامعه نشان دهید.
منبع
3. هزینه زندگی مهمترین نگرانی تقریباً 1/3 ژنرال Z است
در حالی که هزینه زندگی (29٪) و تغییرات آب و هوایی (24٪) نگرانی اصلی هر دو نسل Z و Millennials هستند، ژن Z نسبت به نسل های قبلی بسیار نگران سلامت روان (19٪) و آزار جنسی (17٪) است. علاوه بر این، تنها 28 درصد از ژنرال Z فکر می کنند که وضعیت اقتصادی آنها در سال آینده بهبود خواهد یافت.
این به این معنی نیست که بازاریابی خود را با ایستگاه مهلکه و تاریکی هماهنگ کنید، اما آگاهی از آنچه مشتریان شما با آن دست و پنجه نرم می کنند به شما امکان می دهد فرصت هایی برای ارتباط واقعی ارائه دهید.
منبع
4. 95 درصد از افراد 13 تا 17 ساله از YouTube استفاده می کنند
سه پلتفرم اجتماعی برتر در میان اعضای جوان تر Gen Z عبارتند از YouTube (95%)، TikTok (67%) و Instagram (62%).
منبع
در حالی که نیازی به استفاده ندارید هر پلتفرمی که مخاطبان شما انجام می دهند فقط به این دلیل که آنها این کار را انجام می دهند، شما باید از روندهای تغییر آگاه باشید. می دانید چه چیزی برای آن عالی است؟ گزارش گرایشهای اجتماعی ما در سال 2022 و بهروزرسانیهای آینده، جایی که ما این کار را برای شما انجام میدهیم.
5. 36 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله آمریکایی فکر می کنند که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند
همچنین از همان مطالعه: 54 درصد ترک استفاده از رسانه های اجتماعی را دشوار می دانند.
اکثر نوجوانانی که چنین احساسی داشتند 15 تا 17 ساله بودند، که نشان میدهد با افزایش سن، استفاده از رسانههای اجتماعی در زندگی روزمره آنها ریشهدارتر میشود.
6. 61٪ ویدیوهای کوتاه کمتر از 1 دقیقه را ترجیح می دهند
این مطالعه Gen Z و Millennials را با هم گروهبندی کرد، اما یافتهها واضح است: ویدیوی فرم کوتاه است آینده حاضر.
با این حال، محتوای طولانیتر مرده نیست. همین مطالعه نشان داد که 20 درصد از مردم ویدیوهای بیش از 30 دقیقه را نیز تماشا می کنند. نکته کلیدی زمینه است. ژنرال Z در کجا ویدیوهای کوتاه را تماشا می کند؟ چه نوع ویدیوهایی را تماشا می کنند؟
که ما را به …
7. Gen Z 24 تا 48 ساعت در ماه را در TikTok صرف می کند
این تقریباً 5٪ از کل زمان بیداری است، با استفاده از تخمین های به دست آمده از تحقیقات در گزارش Trends دیجیتال ما در سال 2022. در حالی که این آمار تنها به Gen Z اختصاص ندارد، منصفانه است که فرض کنیم آنها حداقل 24 ساعت در ماه را صرف TikTok می کنند – محافظه کارانه ترین تخمین داده از این نظرسنجی.
مطالعات دیگر گزارش داده اند که کاربر به طور متوسط 48 ساعت در ماه را در TikTok صرف می کند. اون دو روزه بیست و چهار روز در سال. تقریبا یک ماه! بلیمی.
منبع
زمانی را به یاد دارید که توییتر در سال 2021 فرمت ویدیویی کوتاه خود را به نام Fleets داشت؟ نه، شما این کار را نمی کنید. درس گرفته شده؟ TikTok پادشاه شکل کوتاه است. یک حساب کاربری دریافت کنید و استراتژی بازاریابی TikTok خود را برنامه ریزی کنید همین الان (اگر قبلا این کار را نکرده اید).
اگر یک ناوگان می بینید خیر، https://t.co/4rKI7f45PL را ندیده اید
— توییتر (@Twitter) 3 آگوست 2021
8. BeReal در حال حاضر برترین برنامه شبکه اجتماعی در اپ استور اپل است
هرگز در مورد آن نشنیده اید؟ تو تنها نیستی. این برنامه در سال 2020 راه اندازی شد اما اخیراً در Gen Z محبوب شده است.
اعلانهای تصادفی را ارسال میکند که کاربران دو دقیقه فرصت دارند تا با ارسال یک پست در برنامه به آنها پاسخ دهند. برخلاف پلتفرمهای کنونی که کاربران زمان زیادی را صرف ویرایش عکسها و نوشتن شرحهای شیوا میکنند، BeReal همه چیز در مورد بهروزرسانیهای سریع است. قرار است از طریق یک عکس درون برنامهای چه چیزی در حال حاضر به نظر میرسید – بدون فیلتر یا قابلیت ویرایش عکس در اینجا – و کارهایی که انجام میدهید را به اشتراک بگذارید.
در حالی که BeReal برای برندها در نظر گرفته نشده است، مهم است که تشخیص دهید برنامه های جدید چه زمانی وارد بازی می شوند و ارزیابی کنید که آیا آنها با استراتژی بازاریابی شما مطابقت دارند یا خیر.
9. 83 درصد از Gen Z در شبکه های اجتماعی خرید می کنند
این بیماری همه گیر آسایش کلی مصرف کننده را با خرید در رسانه های اجتماعی افزایش داد، اما Gen Z پیش از سال 2020 مسئولیت اولین تجربه های اجتماعی را بر عهده داشت.
اکنون با پلتفرمهای بزرگی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تیکتاک و سایرین که ابزارهای تجارت اجتماعی مانند پرداخت درونبرنامهای را ارائه میدهند، وقت آن است که فروشگاه اجتماعی خود را راهاندازی کنید، اگر قبلاً این کار را نکردهاید.
10. تقریباً 1/3 اکانت های رسانه های اجتماعی برند را در هفته لغو یا مسدود می کنند
هیچ فشاری برای دریافت آن محتوا درست قبل از ارسال آن وجود ندارد، اما، خوب؟ دلیلی که ژنرال Zers برای این موضوع در این مطالعه بیان کرد، حذف شرکتهایی بود که به نظر آنها وانمود میکنند که به آنها اهمیت میدهند، اما در واقع فقط به سود اهمیت میدهند. این هیچ ربطی به محصولات یا کیفیت یک شرکت ندارد، فقط اقدامات و پیام های آنهاست.
ما می دانیم که شما همیشه آن را می شنوید: “یک برند معتبر داشته باشید!” خوب، اما این چه کاری است منظور داشتن؟
این بدان معناست که در رویکرد خود به بازاریابی، رسانه های اجتماعی و تعامل با مشتری انسان باشید.
ژنرال Z و آمار فناوری
11. 95 درصد از نوجوانان آمریکایی 13 تا 17 ساله گوشی هوشمند دارند
این رقم در سال 2015 تنها 73 درصد بود که طی 7 سال 30 درصد افزایش یافت.
علاوه بر این، 90٪ یک کامپیوتر و 80٪ یک دستگاه بازی در خانه خود دارند که تقریباً مشابه آمار سال 2015 بود.
منبع
تلفن های هوشمند اکنون راهی برای زندگی هستند و احتمالاً اولین نقطه تماس شما با ژنرال Z خواهند بود.
12. 60% فکر می کنند که برداشت اولیه دیجیتال مهمتر از برداشت شخصی است
این یک تفکر هوشمندانه با توجه به قابلیت های نظارت بر رسانه های اجتماعی بسیاری از بخش های منابع انسانی است. همچنین به این معنی است که ژنرال Z در حال قضاوت است شما اولین برداشت دیجیتال قبل از خرید از شما.
13. 43 درصد از Gen Z آخرین وب سایتی را که بازدید کرده اند را به یاد می آورند، اما تولد شریک زندگی خود را نه
فقط 38٪ بیشتر از آخرین کلیک وب سایت خود، روز تولد شریک زندگی خود را به یاد می آورند. آخ. احساس بدی نداشته باشید: 31٪ وب سایت را بیشتر از شماره تامین اجتماعی خود به یاد می آورند.
14. 40 درصد از Gen Z از TikTok برای جستجو به جای Google استفاده می کنند
امم، چی؟ این اولین واکنش من با شنیدن این حرف بود، به عنوان یک پیرمرد 35 ساله. اما، آن را دنبال می کند:
توجه به این نکته مهم است که این رقم 40 درصد نظری بود که توسط یکی از معاونان Google در یک رویداد سخنرانی درباره محصولات Google و چگونگی تغییر جستجو ارائه شد. در حالی که این عدد بلافاصله قابل تایید نیست، او گفت که گوگل این را مطالعه کرده است و این یافتههای آنها از کاربران آمریکایی 18 تا 24 ساله است.
بنابراین کاملاً قانونی است. (اما حالا به جای «فقط گوگلش کنید» چه بگوییم؟
15. 92 درصد از Gen Z هنگام مرور اینترنت چند کار انجام می دهد
این بیشتر از هر نسل دیگری است. وظایف همراه با مرور وب شامل غذا خوردن (59٪)، گوش دادن به موسیقی (همچنین 59٪) و صحبت کردن با تلفن (45٪) است.
بازاریابان، فرض کنید مخاطبان Gen Z شما حداقل تا حدی هنگام تعامل با محتوای شما منحرف می شوند. عناوین را بزرگ نگه دارید، صفحات را قابل بررسی باشند و سریع به اصل مطلب برسید.
16. 85 درصد چت یا تعامل خودکار با خدمات مشتری را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند
این تفاوت قابل توجهی در مقایسه با Boomers است، که در آن تنها 58٪ از چت یا ابزارهای خودکار زمانی که به خدمات مشتری نیاز دارند استفاده می کنند.
خدمات مشتری خودکار همیشه صرفه جویی در پول نیست، بلکه می تواند نتایج سریعتر و آسان تری را برای مشتریان شما فراهم کند. به علاوه، چت رباتهای تجاری میتوانند اتوماسیون را با قابلیتهای چت زنده واقعی انسان برای بهترین هر دو جهان ترکیب کنند.
آمار خرید آنلاین Gen Z
17. 64٪ قبل از خرید یا مراجعه حضوری به وب سایت یک کسب و کار محلی نگاه می کنند
این امر بر اهمیت داشتن یک تصویر برند حرفه ای به صورت آنلاین تأکید می کند، حتی اگر به صورت آنلاین فروش نداشته باشید (و قصد ندارید).
نام خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی رزرو کنید و حداقل لوگوی خود را به عنوان تصویر نمایه آپلود کنید. یک وبسایت ایجاد کنید – حتی یک وبسایت ساده – خدمات، ساعات کاری و راهی برای تماس با شما.
18. 97٪ می گویند رسانه های اجتماعی بهترین روش آنها برای تحقیق در مورد گزینه های خرید است
چه در حال پیمایش پستهای اینفلوئنسر، تبلیغات یا محتوای دوستان، Gen Z ابتدا در شبکههای اجتماعی فروشگاه میکند. استراتژی بازاریابی شما باید نشان دهد که چگونه در شبکه های اجتماعی با آنها روبرو خواهید شد. ساده ترین مسیر؟ اینفلوئنسر مارکتینگ
19. 87 درصد خواهان یک تجربه خرید شخصی هستند
بازاریابی شخصی جدید نیست، و در واقع، درصد خریدارانی که خدمات سفارشی شده از برندها را می خواهند، از زمان Gen X (1965-1980) نسبتا ثابت مانده است.
اگر در حال حاضر روی استراتژی های شخصی سازی فراتر از «سلام، سرمایه گذاری نمی کنید، [first-name]،” انجام دهید.
منبع
20. … اما تنها 39 درصد از Gen Z به شرکت ها برای محافظت از داده های خصوصی اعتماد دارند
تقریباً بالاترین تقاضا برای خدمات شخصی شده با کمترین سطح اعتماد برای تجارت؟ ترکیبی باحال و عالی
با داشتن سیاست های امنیتی برای محافظت از داده های مشتری در برابر سرقت، حملات سایبری و سایر تهدیدها، اعتماد ایجاد کنید. اما مشتریان برای سرگرمی شرایط و ضوابط شما را مرور نمی کنند. شما باید اعتماد و مسئولیت را در صفحات انتخاب و تسویه حساب خود بیان کنید.
منبع
21. 73٪ از Gen Z فقط از مارک هایی که به آنها اعتقاد دارند خرید می کنند
تفاوت قابل توجهی بین ژن های مسن تر و جوان تر وجود دارد. 84 درصد از افراد 14 تا 17 ساله گفتند که بر اساس همسویی ارزش تصمیم گیری می کنند، در حالی که 64 درصد از افراد 18 تا 26 ساله همین را گفتند.
نسلهای قبلی انتظار نداشتند که کسبوکار خصوصی به اندازهای درگیر جامعه باشد. حالا در مسائل اجتماعی موضع نگیرید است موضع گیری با این حال، مطمئن شوید که مال خود را معتبر میگیرید، زیرا مردم میتوانند تشخیص دهند که چه زمانی این کار را فقط برای نماها انجام میدهید.
22. 71% به برندهایی که به آنها اعتماد دارند وفادار می مانند، حتی اگر اشتباه کنند
اعتماد برای مشتریان در همه نسلها مهم است، اما برای Gen Z بسیار مهم است. ۶۱٪ از Gen Z برای مارکهایی که به آنها اعتماد دارند، هزینه بیشتری میپردازند، و ۷۱٪ مارکهایی را که به آنها اعتماد دارند و اشتباه کردهاند، میبخشند و حتی توصیه میکنند.
منبع
23. 64 درصد هزینه بیشتری برای محصولات سازگار با محیط زیست پرداخت خواهند کرد
اگرچه 46 درصد از Gen Z از حقوق و دستمزد به حساب خود می گذرد، 64 درصد همچنان برای محصولات پایدار حق بیمه پرداخت می کنند. این نشان میدهد که تغییرات اقلیمی چقدر برای ژنرال Z و مسئولیت شخصی آنها برای ایجاد تفاوت مهم است.
اگر در حال حاضر تمام یا تعداد بیشتری از محصولات خود را به نحوی پایدار نمیسازید، این باید در فهرست کارهای شما باشد.
24. 55% حداقل یک بار در سال از گزینه “اکنون بخرید، بعدا بپردازید” استفاده می کنند
Gen Z با خدمات «اکنون بخرید، بعداً بپردازید» راحتتر از هر نسلی هستند. به طور متوسط یک آمریکایی که از این خدمات استفاده می کند حدود 1000 دلار در سال از این طریق خرج می کند.
خرده فروشان تجارت الکترونیک باید این را به عنوان یک گزینه پرداخت ارائه دهند.
منبع
با مدیریت تمام پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خود با Hootsuite، با Gen Z از یک داشبورد آشنا شوید. محتوا را زمانبندی کنید، به نظرات و پیامهای پیامکی پاسخ دهید، کمپینهای تبلیغاتی راهاندازی کنید و بازگشت سرمایه خود را در یک مکان اندازهگیری کنید. امروز Hootsuite رایگان را امتحان کنید.
شروع کنید
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.