کانال های اجتماعی ویترین فروشگاه های جدید هستند

در دنیای اجتماعی اول، اینستاگرام، TikTok و Snapchat امروزه «درهای جدیدی به فروشگاه‌ها» هستند. ظهور تجارت اجتماعی هم چالش و هم فرصت ایجاد می کند: اینکه تجربه خود را در فروشگاه به صورت آنلاین مستقیماً در کانال های اجتماعی مورد علاقه مشتریان خود قرار دهید، جایی که آنها بهترین زمان خود را سپری می کنند. برنامه‌های پیام‌رسان نقش مهمی در تحقق این وعده دارند. اگر کانال‌های اجتماعی ویترین فروشگاه‌های جدید هستند، پرسیدن سوال از یک برند از طریق پیام‌های پیام‌رسان پیام‌رسان، واتس‌اپ یا اینستاگرام معادل دیجیتالی ورود به یک فروشگاه است. سوال این است: آیا برند شما 24 تا 7 ساعت حضور خواهد داشت و آماده جذب این مشتریان با هدف بالا خواهد بود؟

با دور شدن از تجربه وب محور به تجربه اجتماعی اول، سفر مشتری بسیار پراکنده تر و غیرمتمرکزتر می شود. برای ساده‌سازی تجربه مشتری در نقاط تماس اجتماعی و پیام‌رسانی، برندها باید نقاط را به هم وصل کنند و یک تجربه مشتری یکپارچه ایجاد کنند – در حالی که یک دید 360 درجه و منفرد از مشتری را حفظ می‌کنند. صندوق ورودی اجتماعی یکپارچه با قابلیت‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای این را در مقیاس بزرگ ممکن می‌سازد.

پاداش: یک راهنمای رایگان و عمیق دریافت کنید چرا، چیست و چگونه تجارت اجتماعی. بیاموزید که چگونه محصولات بیشتری را در رسانه های اجتماعی بفروشید و مشتریان خود را بدون تکیه بر کوکی ها خوشحال کنید.

هم اکنون راهنما را دریافت کنید!

مزایای تجارت اجتماعی

اکنون که گوگل کوکی ردیابی را کنار گذاشته است و اپل شروع به محدود کردن توانایی تبلیغ‌کنندگان برای هدف قرار دادن مجدد بازدیدکنندگان کرده است، برندها برای حفظ ارتباط با مشتریان در چشم‌انداز دیجیتالی گسترده و همیشه در حال تغییر به تجارت اجتماعی روی آورده‌اند.

با تجارت اجتماعی، برندها می توانند در گفتگوهای خصوصی 1:1 در سراسر کانال های اجتماعی شرکت کنند و به جای بازدید از یک ویترین دیجیتال ثابت، به طور موثر تجربه تعامل با کارکنان را در فروشگاه دوباره ایجاد کنند. این تجربیات شخصی شده، ضربان قلب تجارت اجتماعی است.

امروزه، زمانی که یک برند می‌تواند مستقیماً با یک مشتری در چندین کانال در زمان واقعی ارتباط برقرار کند، مکالمات به کوکی‌های جدید تبدیل شده‌اند – رشته طلایی برای درگیر نگه داشتن مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها.

دیدگاهتان را بنویسید